verschil is dat hitler een visie had.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:07 schreef Ferrari412T2 het volgende:
Doet me denken aan de jaren 30 toen ene J. Goebbels het hele Duitse volk wist te manipuleren met alle gevolgen van dien.
Werkelijk? Je hebt een paar uur eerder nog een topic over hetzelfde onderwerp dichtgegooid, omdat het dubbelop was:quote:Op zondag 10 februari 2013 21:53 schreef sp3c het volgende:
Nog nergens zie ik een topic over dit soort onderwerpen, terwijl het toch best nieuws is.
ownedquote:Op maandag 11 februari 2013 14:37 schreef freako het volgende:
[..]
Werkelijk? Je hebt een paar uur eerder nog een topic over hetzelfde onderwerp dichtgegooid, omdat het dubbelop was:
NWS / EU - propaganda via social networks
En dat was correct, want dit topic liep al langer in NWS:
NWS / EU ambtenaren gaan media- en forumtrollen
En ook in POL liep er een topic:
POL / EU-ambtenaren gaan publieke opinie beïnvloeden
Het komt er feitelijk op neer dat de EU dit wil zeggen:"hey! niet alles aan ons is slecht! Doe nou gewoon lekker met ons mee, dan komt het allemaal goed..quote:Op maandag 11 februari 2013 14:21 schreef sp3c het volgende:
nu stap ik graag op de anti EU bandwagon maar wat is hier eigenlijk erg aan?
Pas de OP dan ff aan zou ik zeggen. Nu is het net of die van jou is.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:43 schreef sp3c het volgende:
dit is dus deel 2, ik heb gewoon de bestaande OP overgenomen slimmerikken
ik val niet van mijn stokje ofzoquote:Op maandag 11 februari 2013 14:44 schreef karton2 het volgende:
[..]
Een politiek orgaan dat je gaat vertellen dat ze eigenlijk helemaal niet zo slecht zijn als dat gezegd wordt.
Dit 'nieuws' is dan ook niet bekend gemaakt door 'de EU' maar praktisch verzonnen door Nigel Farage en de Daily Telegraph aangezien die beide een doelgroep hebben waar anti-EU sentimenten het goed doen. Ironie is inderdaad dat 'de EU' praktisch bestaat uit hun eigen volksvertegenwoordigers. Men laat zich echter graag zand in de ogen strooien.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:39 schreef Boldface het volgende:
Foutje van sp3c. Kan de besten overkomen. Zullen we weer on-topic gaan?
Ik vind het een bezopen idee van de EU, trouwens. Alleen al de bekendmaking van dit nieuws zet méér kwaad bloed dan 100 forumtrolls in een jaar kunnen herstellen...
cool story broquote:Op maandag 11 februari 2013 14:52 schreef Nober het volgende:
Europa is geweldig, als je alleen al kijkt naar hoelang het bestaat dan weet je dat zelf ook wel, aldus een ambtenaar achter mij in de kassarij terwijl ik alleen maar zei "Hoeveel euro?" tegen het kassameisje.
Je weet niet eens waar je op stemt. Verkiezingsprogramma's van tegenwoordig zijn lachwekkend, er wordt geen woord van waargemaakt. Zodra ze zijn gekozen voeren ze een beleid uit waar niemand voor gekozen heeft. Tevens ontbreekt het aan een goede EU-kritische partij, de PVV is lachwekkend en de SP is al lang niet meer zo kritisch als voorheen.quote:Op maandag 11 februari 2013 08:59 schreef Igen het volgende:
"De EU", "ze" bla bla...
Die 'ze' die bij de EU de belangrijke beslussingen maken, dat zijn mensen zoals Rutte en Dijsselbloem. Mensen waar de Nederlander zelf voor heeft gekozen.
Die media-plannetje komt echter weer niet bij hen vandaan, maar uit de koker van het parlement, waar Nederlanders en andere Europeanen ook zelf konden kiezen.
Maar ja, het is natuurlijk lekker makkelijk om "ze" de schuld van alles te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |