abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122455346
Nog nergens zie ik een topic over dit soort onderwerpen, terwijl het toch best nieuws is.

Na de journalisten:

http://www.telegraph.co.u(...)ack-journalists.html

Is het nu de beurt aan mensen op het internet:

http://www.telegraph.co.u(...)rosceptic-surge.html

Samenvatting:

EU trekt een paar miljoen uit om de kritische discussies die op internet worden gevoerd over de EU te beïnvloeden met het eigen weetjes, feitjes en wat propaganda.

Nu mijn punt. Gaat de eu niet te ver met hun censuur en manipulatie van beeldvorming?
Waar is de eu bang voor? Een neutrale mening van alle mensen binnen de eu?
Zijn ze zo bang dat media hun onafhankelijkheid moeten inleveren en er geen gezonde discussie meer gevoerd mag worden tussen de mensen op straat?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 4 februari 2013 @ 09:23:12 #2
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_122455416
Waar kan ik me aanmelden? Betaald trollen lijkt me wel wat. _O_
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 4 februari 2013 @ 09:23:19 #3
78918 SeLang
Black swans matter
pi_122455418
Nou ik kan niet wachten tot er zo'n goof hier opduikt
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_122455493
Heel goed dat er eindelijk eens wat weerstand wordt geboden tegen alle Henk & Ingrids die alleen maar negatief kunnen doen over het prachtige Europa.
pi_122455538
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:23 schreef SeLang het volgende:
Nee ik ook niet eigenlijk. Samen met alle anti-eurofielen die hier rondlopen, lijkt het mij een heerlijke discussie worden.

Maar even serieus, een overheidsorgaan dat meningen wil beïnvloeden, indoctrineren en de onafhankelijkheid van de pers wil terugdringen, daar is toch iets mis mee? Een mening hebben in een democratie is toch net zo belangrijk als het stemmen zelf?

De eu is nog geen land en ik hoop dat dat er nooit van komt, maar de trekjes die er de laatste tijd vandaan komen zijn allemaal antidemocratisch en hebben allen de eigenschappen van oude sovietstaat. Hoe kan er tegengas tegen gegeven worden?
1947-2016
  maandag 4 februari 2013 @ 09:36:29 #6
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_122455604
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:23 schreef SeLang het volgende:
Je denkt dat er nu niet professioneel getrolled word dan?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 4 februari 2013 @ 09:36:46 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_122455607
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:23 schreef mstx het volgende:
Waar kan ik me aanmelden? Betaald trollen lijkt me wel wat. _O_
http://opinionate.nl/
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 4 februari 2013 @ 09:38:16 #8
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_122455633
quote:
8s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:28 schreef EuroTroll het volgende:
Heel goed dat er eindelijk eens wat weerstand wordt geboden tegen alle Henk & Ingrids die alleen maar negatief kunnen doen over het prachtige Europa.
:D

Ze zijn er. Run! RUN for your life!
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 4 februari 2013 @ 09:39:35 #9
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_122455652
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:18 schreef Red_85 het volgende:
Nog nergens zie ik een topic over dit soort onderwerpen, terwijl het toch best nieuws is.

Na de journalisten:

EU trekt een paar miljoen uit om de kritische discussies die op internet worden gevoerd over de EU te beïnvloeden met het eigen weetjes, feitjes en wat propaganda.
Dat doet de EU al veel langer hoor, net als de discussiepartners van Noord-Korea
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_122455678
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je denkt dat er nu niet professioneel getrolled word dan?
Inderdaad, die zijn hier al een hele tijd :P
Currency War, Trade War, Real War
  maandag 4 februari 2013 @ 09:42:39 #11
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_122455691
quote:
Speciaal een account hiervoor aangemaakt? :P
pi_122455781
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:18 schreef Red_85 het volgende:

Na de journalisten:

Is het nu de beurt aan mensen op het internet:

http://www.telegraph.co.u(...)rosceptic-surge.html

Samenvatting:

Nu mijn punt. Gaat de eu niet te ver met hun censuur en manipulatie van beeldvorming?
Waar is de eu bang voor? Een neutrale mening van alle mensen binnen de eu?
Zijn ze zo bang dat media hun onafhankelijkheid moeten inleveren en er geen gezonde discussie meer gevoerd mag worden tussen de mensen op straat?
Wie heeft het over censuur en manipulatie? De EU-users hebben als doel de andere kant van het verhaal te tonen. Je hoeft het daar uiteraard niet mee eens te zijn, maar het staat die lui natuurlijk vrij dat te doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 4 februari 2013 @ 09:56:38 #13
190104 Jareth
Such a pity...
pi_122455927
quote:
Groot gelijk! Heil Van Rompuy! \o
So, the Labyrinth is a piece of cake, is it?
pi_122455948
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wie heeft het over censuur en manipulatie? De EU-users hebben als doel de andere kant van het verhaal te tonen. Je hoeft het daar uiteraard niet mee eens te zijn, maar het staat die lui natuurlijk vrij dat te doen.
Dat. Vroeger waren er postbus 51 spotjes, nu geven ze op deze manier info. En info van een onbekende forumgebruiker wordt tegenwordig namelijk sneller voor waarheid aangenomen dan info van de overheid :')
  maandag 4 februari 2013 @ 10:02:59 #15
190104 Jareth
Such a pity...
pi_122456043
quote:

[..]

Wel sneu dat er onder het gewone volk kennelijk al dusdanig weinig voorstanders te vinden zijn dat men er maar mensen voor gaat betalen om de Blijde Boodschap van de USE te verkondigen.
pi_122456096
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 10:02 schreef Jareth het volgende:

[..]

Wel sneu dat er onder het gewone volk kennelijk al dusdanig weinig voorstanders te vinden zijn dat men er maar mensen voor gaat betalen om de Blijde Boodschap van de USE te verkondigen.
Als ik soms FOK!-discussies over de EU lees, dan kan ik mij wel voorstellen dat men hiertoe overgaat. Want dikwijls heeft het gewoonweg niets meer met kritiek te maken, maar wordt werkelijk alles wat kut is in deze wereld in de schoenen geschoven van de EU.
pi_122456103
Goh zeg............ wat een breaking-nieuws dat de publieke opinie wordt beinvloedt door de overheden
  maandag 4 februari 2013 @ 10:07:42 #18
190104 Jareth
Such a pity...
pi_122456133
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 10:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als ik soms FOK!-discussies over de EU lees, dan kan ik mij wel voorstellen dat men hiertoe overgaat. Want dikwijls heeft het gewoonweg niets meer met kritiek te maken, maar wordt werkelijk alles wat kut is in deze wereld in de schoenen geschoven van de EU.
Blijft het natuurlijk nogal bedenkelijk om van staatswege dit soort praktijken toe te passen.
pi_122456154
Ohja please, kom maar met een paar van die EU trolls hier op Fok. Het is al lang geleden dat ik voor het laatst een goede rel heb mogen meemaken :9~
pi_122456183
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 10:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Is daar niet ook een reden voor waarom die sfeer er heerst? Alles wat kut gaat vandaag, wordt door de eu beantwoord met 1 ding: meer eu. Terwijl we dagelijks zien dat door de eu invloed er juist meer problemen bijkomen. Het antwoord blijft uit brussel: meer eu.

vicieuze cirkel.
1947-2016
pi_122456223
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 10:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Is daar niet ook een reden voor waarom die sfeer er heerst? Alles wat kut gaat vandaag, wordt door de eu beantwoord met 1 ding: meer eu. Terwijl we dagelijks zien dat door de eu invloed er juist meer problemen bijkomen. Het antwoord blijft uit brussel: meer eu.

vicieuze cirkel.
Het is prima om gekant te zijn tegen 'meer EU', zoals jij dat noemt. Maar het staat de Unie mijns inziens vrij om een tegenoffensief te starten. Je hoeft het immers nog steeds niet eens te zijn met de aangevoerde argumenten.
pi_122456591
quote:

[..]

Natuurlijk zijn ze vrij om dat te doen, maar dan wel van hun eigen geld en niet dat van de belastingbetaler :(
Bovendien horen we al heel vaak het "andere" verhaal, via onze "onpartijdige" NOS.
Op de Duitse media is men veel kritischer over de EU, daar haal ik mijn informatie vandaan.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_122456602
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 10:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is prima om gekant te zijn tegen 'meer EU', zoals jij dat noemt. Maar het staat de Unie mijns inziens vrij om een tegenoffensief te starten. Je hoeft het immers nog steeds niet eens te zijn met de aangevoerde argumenten.
Klopt, alleen moet je daar niet wat argwanend tegenover staan als er een paar weken daarvoor een wetsvoorstel komt met dat de pers aan banden gelegd moet worden? De eu heeft ook recht op het geven van een mening, maar niet als het de media en het recht op het verkrijgen van ongekleurde informatie daarbij wil uitschakelen.

Dan komt het op mij een beetje te dictatoriaal over. Om het maar zacht te zeggen. Je ziet het nu ook al een beetje met de goednieuwsshow van chris ostendorf van de nos. Er kan geen kritisch woord meer vanaf. Zo dienen dus alle media te worden. So long voor het vormen van je eigen mening.
1947-2016
  maandag 4 februari 2013 @ 10:30:41 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122456681
Waarom moet ik opeens denken aan Nick & Simon van de Rabobank?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_122456757
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 10:27 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn ze vrij om dat te doen, maar dan wel van hun eigen geld en niet dat van de belastingbetaler :(
Bovendien horen we al heel vaak het "andere" verhaal, via onze "onpartijdige" NOS.
Op de Duitse media is men veel kritischer over de EU, daar haal ik mijn informatie vandaan.
Hoe wil je, als EU, een promotiecampagne in gang zetten met je 'eigen geld'? De Unie draait immers op de afdracht van lidstaten. En is het nou werkelijk zo vreemd en fout dat de EU zichzelf in een positief daglicht wil stellen? Gezien de houding in veel lidstaten lijkt mij dat niet gek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')