Nee ik ook niet eigenlijk. Samen met alle anti-eurofielen die hier rondlopen, lijkt het mij een heerlijke discussie worden.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:23 schreef SeLang het volgende:
Nou ik kan niet wachten tot er zo'n goof hier opduikt
Je denkt dat er nu niet professioneel getrolled word dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:23 schreef SeLang het volgende:
Nou ik kan niet wachten tot er zo'n goof hier opduikt
http://opinionate.nl/quote:Op maandag 4 februari 2013 09:23 schreef mstx het volgende:
Waar kan ik me aanmelden? Betaald trollen lijkt me wel wat.
quote:Op maandag 4 februari 2013 09:28 schreef EuroTroll het volgende:
Heel goed dat er eindelijk eens wat weerstand wordt geboden tegen alle Henk & Ingrids die alleen maar negatief kunnen doen over het prachtige Europa.
Dat doet de EU al veel langer hoor, net als de discussiepartners van Noord-Koreaquote:Op maandag 4 februari 2013 09:18 schreef Red_85 het volgende:
Nog nergens zie ik een topic over dit soort onderwerpen, terwijl het toch best nieuws is.
Na de journalisten:
http://www.telegraph.co.u(...)ack-journalists.html
EU trekt een paar miljoen uit om de kritische discussies die op internet worden gevoerd over de EU te beïnvloeden met het eigen weetjes, feitjes en wat propaganda.
Inderdaad, die zijn hier al een hele tijdquote:Op maandag 4 februari 2013 09:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je denkt dat er nu niet professioneel getrolled word dan?
Speciaal een account hiervoor aangemaakt?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:28 schreef EuroTroll het volgende:
Heel goed dat er eindelijk eens wat weerstand wordt geboden tegen alle Henk & Ingrids die alleen maar negatief kunnen doen over het prachtige Europa.
Wie heeft het over censuur en manipulatie? De EU-users hebben als doel de andere kant van het verhaal te tonen. Je hoeft het daar uiteraard niet mee eens te zijn, maar het staat die lui natuurlijk vrij dat te doen.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:18 schreef Red_85 het volgende:
Nog nergens zie ik een topic over dit soort onderwerpen, terwijl het toch best nieuws is.
Na de journalisten:
http://www.telegraph.co.u(...)ack-journalists.html
Is het nu de beurt aan mensen op het internet:
http://www.telegraph.co.u(...)rosceptic-surge.html
Samenvatting:
EU trekt een paar miljoen uit om de kritische discussies die op internet worden gevoerd over de EU te beïnvloeden met het eigen weetjes, feitjes en wat propaganda.
Nu mijn punt. Gaat de eu niet te ver met hun censuur en manipulatie van beeldvorming?
Waar is de eu bang voor? Een neutrale mening van alle mensen binnen de eu?
Zijn ze zo bang dat media hun onafhankelijkheid moeten inleveren en er geen gezonde discussie meer gevoerd mag worden tussen de mensen op straat?
Groot gelijk! Heil Van Rompuy! \oquote:Op maandag 4 februari 2013 09:28 schreef EuroTroll het volgende:
Dat. Vroeger waren er postbus 51 spotjes, nu geven ze op deze manier info. En info van een onbekende forumgebruiker wordt tegenwordig namelijk sneller voor waarheid aangenomen dan info van de overheidquote:Op maandag 4 februari 2013 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie heeft het over censuur en manipulatie? De EU-users hebben als doel de andere kant van het verhaal te tonen. Je hoeft het daar uiteraard niet mee eens te zijn, maar het staat die lui natuurlijk vrij dat te doen.
Wel sneu dat er onder het gewone volk kennelijk al dusdanig weinig voorstanders te vinden zijn dat men er maar mensen voor gaat betalen om de Blijde Boodschap van de USE te verkondigen.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie heeft het over censuur en manipulatie? De EU-users hebben als doel de andere kant van het verhaal te tonen. Je hoeft het daar uiteraard niet mee eens te zijn, maar het staat die lui natuurlijk vrij dat te doen.
Als ik soms FOK!-discussies over de EU lees, dan kan ik mij wel voorstellen dat men hiertoe overgaat. Want dikwijls heeft het gewoonweg niets meer met kritiek te maken, maar wordt werkelijk alles wat kut is in deze wereld in de schoenen geschoven van de EU.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:02 schreef Jareth het volgende:
[..]
Wel sneu dat er onder het gewone volk kennelijk al dusdanig weinig voorstanders te vinden zijn dat men er maar mensen voor gaat betalen om de Blijde Boodschap van de USE te verkondigen.
Blijft het natuurlijk nogal bedenkelijk om van staatswege dit soort praktijken toe te passen.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik soms FOK!-discussies over de EU lees, dan kan ik mij wel voorstellen dat men hiertoe overgaat. Want dikwijls heeft het gewoonweg niets meer met kritiek te maken, maar wordt werkelijk alles wat kut is in deze wereld in de schoenen geschoven van de EU.
Is daar niet ook een reden voor waarom die sfeer er heerst? Alles wat kut gaat vandaag, wordt door de eu beantwoord met 1 ding: meer eu. Terwijl we dagelijks zien dat door de eu invloed er juist meer problemen bijkomen. Het antwoord blijft uit brussel: meer eu.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik soms FOK!-discussies over de EU lees, dan kan ik mij wel voorstellen dat men hiertoe overgaat. Want dikwijls heeft het gewoonweg niets meer met kritiek te maken, maar wordt werkelijk alles wat kut is in deze wereld in de schoenen geschoven van de EU.
Het is prima om gekant te zijn tegen 'meer EU', zoals jij dat noemt. Maar het staat de Unie mijns inziens vrij om een tegenoffensief te starten. Je hoeft het immers nog steeds niet eens te zijn met de aangevoerde argumenten.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is daar niet ook een reden voor waarom die sfeer er heerst? Alles wat kut gaat vandaag, wordt door de eu beantwoord met 1 ding: meer eu. Terwijl we dagelijks zien dat door de eu invloed er juist meer problemen bijkomen. Het antwoord blijft uit brussel: meer eu.
vicieuze cirkel.
Natuurlijk zijn ze vrij om dat te doen, maar dan wel van hun eigen geld en niet dat van de belastingbetalerquote:Op maandag 4 februari 2013 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt, alleen moet je daar niet wat argwanend tegenover staan als er een paar weken daarvoor een wetsvoorstel komt met dat de pers aan banden gelegd moet worden? De eu heeft ook recht op het geven van een mening, maar niet als het de media en het recht op het verkrijgen van ongekleurde informatie daarbij wil uitschakelen.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is prima om gekant te zijn tegen 'meer EU', zoals jij dat noemt. Maar het staat de Unie mijns inziens vrij om een tegenoffensief te starten. Je hoeft het immers nog steeds niet eens te zijn met de aangevoerde argumenten.
Hoe wil je, als EU, een promotiecampagne in gang zetten met je 'eigen geld'? De Unie draait immers op de afdracht van lidstaten. En is het nou werkelijk zo vreemd en fout dat de EU zichzelf in een positief daglicht wil stellen? Gezien de houding in veel lidstaten lijkt mij dat niet gek.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:27 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn ze vrij om dat te doen, maar dan wel van hun eigen geld en niet dat van de belastingbetaler![]()
Bovendien horen we al heel vaak het "andere" verhaal, via onze "onpartijdige" NOS.
Op de Duitse media is men veel kritischer over de EU, daar haal ik mijn informatie vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |