Heul niet, je kan gewoon reeksen naar gesloten topics.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:33 schreef sp3c het volgende:
maar het vorige deel is dat gesloten topic
je hebt de reeks gesloopt!
Dan moeten users maar Googlen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:33 schreef sp3c het volgende:
Topicreeks: Rookverbod #54 - Waar het blauw staat van de 'gezelligheid'
kijk maar
Waarom heb je 'm dan gesloten!quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:34 schreef sp3c het volgende:
moet hij nu niet gewijzigd worden naar #1?
of deel #2 want #1 is gesloten
moest van elfletterigquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm dan gesloten!
Net wou je ze nog 54.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
Mergen kan ook nog hè?![]()
Beide deeltjes 54 samen. En dan de laatste van de twee 52-topics gewoon #53 noemen
en van die delen 52 heb ik al 53 genoemdquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
Mergen kan ook nog hè?![]()
Beide deeltjes 54 samen. En dan de laatste van de twee 52-topics gewoon #53 noemen
Volgens mij is hij dronken.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:36 schreef sp3c het volgende:
elfletterig heeft het gewoon verpest
vanaf nu is het een reeks
Dat doen wij ook, door een fles aan de lippen te zetten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ik bereid me vast voor op de vernietigende, hoog-intellectuele donderpreek van Weltschmerz...
Een fles wat? Augurkensap? Of oranjebitter?quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat doen wij ook, door een fles aan de lippen te zetten.
Dat laatste, mits sp3c het niet vergeet in te slaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een fles wat? Augurkensap? Of oranjebitter?
Ik zou niet te veel op hem vertrouwen; hij snapt nogal weinig. Voor je het weet komt -ie met frambozensiroop aanzetten. "Dit lijkt er toch op?!", roept -ie dan verontwaardigd...quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat laatste, mits sp3c het niet vergeet in te slaan.
Mits gefermenteerde siroop zal je mij niet horen klagen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou niet te veel op hem vertrouwen; hij snapt nogal weinig. Voor je het weet komt -ie met frambozensiroop aanzetten. "Dit lijkt er toch op?!", roept -ie dan verontwaardigd...
Slaap lekker snoepie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:46 schreef Elfletterig het volgende:
Klinkt verre van smakelijk. Maar goed, het is jullie feestje. Ik ga zo eens pitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |