Nee, vakantie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij ook. Of heb je nachtdienst?
Vanuit mijn perspectief valt dat nog wel mee op dit moment.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:51 schreef Elfletterig het volgende:
Het leven is hard en oneerlijk...
Stuur er een via postduif, dan is ie er straks wel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:57 schreef sp3c het volgende:
ik en mijn Jopen vinden het ook wel meevallen atm
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hoort van een mod ook niet dat je post is verwijderd. Dat kan je zelf ook wel raden. Zelfs bij een ban kan je doorgaans niet de exacte reden nalezen. Ja, tenzij je inzage hebt in je eigen notes. Maar goed, daar gaat het dus ook niet om. Het betekent in ieder geval niet, dat als jij niets hebt gehoord dat je dan niets verkeerds zou hebben gedaan of gezegd.
[..]
Mij zit niets dwars. Ja, wel dat je even andere mensen wijst op hun gescheld, maar ondertussen zelf hele bevolkingsgroepen wegzet. Die schijnheiligheid wilde ik even aan de kaak stellen. Publiekelijk, want dat te kak zetten van de bevolkingsgroepen deed jij immers ook publiekelijk. Verder is er wat mij betreft geen vete gaande hoor, ik stel een paar zeer normale vragen. Feedback leent zich daar niet voor. Daar leg je iets voor aan een mod en wacht je zijn of haar oordeel af. Niet meer, niet minder.
Maar goed, het is hartstikke jammer dat je niet zelf gewoon even uitlegt waarom je dergelijke dingen doet. Dat had deze discussie in één klap overbodig gemaakt. Jij kiest ervoor jezelf te verschuilen achter formaliteiten. Jammer.
Ik zeik en zuig helemaal niet over je postgedrag. Ik stel een paar fatsoenlijke vragen - en leg daar ook uit waarom ik dat doe. Dat jij het er niet mee eens bent dat ik deze vragen stel, maakt het niet meteen gezuig. Dat zou lekker zijn zeg.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:17 schreef Elfletterig het volgende:
Goed, dan maak ik er bij deze gewoon een klacht over postgedrag van, omdat Mutant01 niet van ophouden weet.
Klacht: Mutant01 loopt in NWS-slowchat te zuigen en te zeiken over mijn postgedrag. Ik heb hem vriendelijk uitgelegd dat NWS-slowchat daar niet de plek voor is én ik heb hem uitgelegd dat ik hem geen verantwoording schuldig ben.
Ik ben er wel klaar mee nu.
Ik vraag niet om jouw mening. Ik vraag een moderator om je postgedrag in NWS-slowchat te beoordelen; met name het feit dat je blijft doorzeiken en -etteren, terwijl NWS-SC daarvoor niet bedoeld is en ik je drie keer heb gevraagd om op te houden, of anders naar NWS-Feedback te gaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zeik en zuig helemaal niet over je postgedrag. Ik stel een paar fatsoenlijke vragen - en leg daar ook uit waarom ik dat doe. Dat jij het er niet mee eens bent dat ik deze vragen stel, maakt het niet meteen gezuig. Dat zou lekker zijn zeg.
Onzin, jij bent tot drie keer toe INHOUDELIJK op mijn post ingegaan in de NWS-SC. Dat is JOUW keuze. Ik reageer daar op, dat is volgens mij mijn goed recht. Als je het werkelijk zo verschrikkelijk vond had je mij ook kunnen negeren. Daar koos je echter niet voor.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vraag niet om jouw mening. Ik vraag een moderator om je postgedrag in NWS-slowchat te beoordelen; met name het feit dat je blijft doorzeiken en -etteren, terwijl NWS-SC daarvoor niet bedoeld is en ik je drie keer heb gevraagd om op te houden, of anders naar NWS-Feedback te gaan.
Het is dat ik zélf je post bewust hierheen heb geplaatst, anders liep je nu nog dat topic te verzieken.
Ik verzocht je om weg te gaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin, jij bent tot drie keer toe INHOUDELIJK op mijn post ingegaan in de NWS-SC. Dat is JOUW keuze. Ik reageer daar op, dat is volgens mij mijn goed recht. Als je het werkelijk zo verschrikkelijk vond had je mij ook kunnen negeren. Daar koos je echter niet voor.
Jij verzocht mij weg te gaan - en in diezelfde posts reageer je inhoudelijk op wat ik aan de kaak stel. Tot 4 maal toe. Het is vrij duidelijk. Je had ook na het eerste verzoek ervoor kunnen kiezen niet op mijn teksten te reageren. Je hebt dus zelf de discussie in stand gehouden. Afgezien daarvan is het de vraag waarom ik op jouw verzoek zou moeten reageren. Jij reageert ook niet op mijn verzoek om helderheid te verschaffen. Tot 4 maal toe.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik verzocht je om weg te gaan.
Poging 1 om je te vertellen dat je niet in NWS-SC moet zijn: NWS / [SC] ZONDAG!!
Poging 2 om je te vertellen dat je niet in NWS-SC moet zijn:
NWS / [SC] ZONDAG!!
Poging 3 om je te vertellen dat je niet in NWS-SC moet zijn:
NWS / [SC] ZONDAG!!
Poging 4 om je te vertellen dat je niet in NWS-SC moet zijn:
NWS / [SC] ZONDAG!!
Waarna je nog weer doorging, waarop ik zélf maar dit geneuzel naar NWS-feedback heb verplaatst. De dikke vette streep die ik in NWS-SC heb gezet, zal ik niet als poging 5 tellen.
Ik lobby niet via PM. Dus ik hoef me dat ook niet te laten zeggen, al helemaal niet vergezeld van de woorden "as usual", alsof ik dit voortdurend doe.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:36 schreef Mutant01 het volgende:
Precies, beetje via de PM lobbyen. As usual.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ook deze beschuldiging mag in de beoordeling worden meegenomen:
[..]
Ik lobby niet via PM. Dus ik hoef me dat ook niet te laten zeggen, al helemaal niet vergezeld van de woorden "as usual", alsof ik dit voortdurend doe.
Kan je niet vanuit bad modereren?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:44 schreef timmmmm het volgende:
Ik kom over 10 minuten uit bad en dan ga ik jullie wegjagen uit fb en de sc. Even een heads up
Ik had net een deskundig oordeel geveld en een hele reactie getypt, maar mijn mobiel besloot de browser af te sluiten. Heel onaardigquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan je niet vanuit bad modereren?
Ik hoop dat het geen vonnis was van 4 pagina's.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had net een deskundig oordeel geveld en een hele reactie getypt, maar mijn mobiel besloot de browser af te sluiten. Heel onaardig
Ze vroegen me voor de rijdende rechter maar ik zei fuck de rijdende rechter, ik word een internetmoderatorquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het geen vonnis was van 4 pagina's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |