Nee, in groningen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:03 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Jij woont zeker lekker in het westen?
Nee.. We hebben hier regelmatig aardbevingen, al jarenlang. Dat is geen nieuws.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:05 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Dan bedoel je het vast sarcastisch
Ik wil een flatscreen, voor weinigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:05 schreef Panzermaus het volgende:
mensen ik sta hier live in doodstil noord groningen de paniek is groot ouderen kunnen hun huizen niet uitkomen grote schade aan bebouwink en infrastructur mensen moeten hun bezittingen achterlaten plunderingen en babyhandel zijn aan de orde van het moment live vanuit doodstil noord groningen meer informatie volgt
Als ik het zo hoor staat er geen steen meer op de andere, in heel Groningen niet.quote:00:06 Uit Kantens komt er bericht dat er scheuren in de muur zijn ontstaan. Dit huis was al eerder beschadigd. De bewoner was erg geschrokken.
Dan zullen de live beelden zo wel op CNN komen!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:13 schreef Mark_Boelen het volgende:
Tsunami in het Winschoterdiep hoor ik net
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:13 schreef Mark_Boelen het volgende:
Tsunami in het Winschoterdiep hoor ik net
Dat er nog mensen in staat zijn om onder het puin te tweeten en zo.. helden zijn het!quote:00:13 Op de redactie komen vooral veel reacties uit de omgeving Uithuizen. Het lijkt erop dat het epicentrum in deze omgeving ligt.
http://www.nu.nl/binnenla(...)ok-in-groningen.htmlquote:De kracht zou wel eens kunnen uitkomen op op 4 tot 5 op de schaal van Richter, zo bleek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |