Nee, in groningen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:03 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Jij woont zeker lekker in het westen?
Nee.. We hebben hier regelmatig aardbevingen, al jarenlang. Dat is geen nieuws.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:05 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Dan bedoel je het vast sarcastisch
Ik wil een flatscreen, voor weinigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:05 schreef Panzermaus het volgende:
mensen ik sta hier live in doodstil noord groningen de paniek is groot ouderen kunnen hun huizen niet uitkomen grote schade aan bebouwink en infrastructur mensen moeten hun bezittingen achterlaten plunderingen en babyhandel zijn aan de orde van het moment live vanuit doodstil noord groningen meer informatie volgt
Als ik het zo hoor staat er geen steen meer op de andere, in heel Groningen niet.quote:00:06 Uit Kantens komt er bericht dat er scheuren in de muur zijn ontstaan. Dit huis was al eerder beschadigd. De bewoner was erg geschrokken.
Dan zullen de live beelden zo wel op CNN komen!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:13 schreef Mark_Boelen het volgende:
Tsunami in het Winschoterdiep hoor ik net
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:13 schreef Mark_Boelen het volgende:
Tsunami in het Winschoterdiep hoor ik net
Dat er nog mensen in staat zijn om onder het puin te tweeten en zo.. helden zijn het!quote:00:13 Op de redactie komen vooral veel reacties uit de omgeving Uithuizen. Het lijkt erop dat het epicentrum in deze omgeving ligt.
http://www.nu.nl/binnenla(...)ok-in-groningen.htmlquote:De kracht zou wel eens kunnen uitkomen op op 4 tot 5 op de schaal van Richter, zo bleek.
Zal je wel verwachten hequote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zullen de live beelden zo wel op CNN komen!
Schijnt dat de laatste nu net, zelfs in Groningen stad is gevoeld.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:26 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Zal je wel verwachten he![]()
Nee even serieus, de derde beving in korte tijd. Deze beving zelf niet vernomen, twee bevingen voor deze wel zeker vernomen.
En ik kan nou niet echt zeggen dat ik de het gebouw waarin ik woon met bouwjaar 1963 er g veel vertrouwen heb als de schaal echt zo hard omhoog gaat als voorspelt
Straks is je hele omgeving een paar meter de grond in gezakt en kan je de zandzakken maar vast gaan vullen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:26 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Zal je wel verwachten he![]()
Nee even serieus, de derde beving in korte tijd. Deze beving zelf niet vernomen, twee bevingen voor deze wel zeker vernomen.
En ik kan nou niet echt zeggen dat ik de het gebouw waarin ik woon met bouwjaar 1963 er g veel vertrouwen heb als de schaal echt zo hard omhoog gaat als voorspelt
Zoals jij zegt! Naschok deed lampen woonkamer weer zwenkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Schijnt dat de laatste nu net, zelfs in Groningen stad is gevoeld.
Die van een paar maanden geleden voelde als een knal. Deze van een kwartier geleden voelde ik meer golven. En het dak kraakte.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:30 schreef detulp050 het volgende:
Die van net was goed te voelen in Stad, nog nooit meegemaakt!
Zo iets als een rupskraan die voorbij rijdt?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die van een paar maanden geleden voelde als een knal. Deze van een kwartier geleden voelde ik meer golven. En het dak kraakte.
Ik kan me nog een storm herinneren dat het dak ook kraakte.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die van een paar maanden geleden voelde als een knal. Deze van een kwartier geleden voelde ik meer golven. En het dak kraakte.
Nee, die maakt herrie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:34 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Zo iets als een rupskraan die voorbij rijdt?
Je bent gewoon jaloers op de aardschok.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan me nog een storm herinneren dat het dak ook kraakte.
mooi gat. Alle ruimte om te groeien voor Frieslandquote:
Die aardplaten moeten nog een paar keer over elkaar schuiven, dan hebben we hier zo een paar bergen en ons eigen wintersportgebied. Ook goed voor de toerisme, alleen maar goed voor de provincie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wees blij, Schiermonnikoog mogen jullie er bij hebben schijnbaarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:35 schreef Apotheose het volgende:
[..]
mooi gat. Alle ruimte om te groeien voor Friesland
De herrie buiten beschouwing gelaten uiteraard. Heb eens meegemaakt dat zo'n groot bakbeest langs het huis moest en alles stond te schommelen.quote:
Gezien de reden voor deze bevingen krijg je eerder een enorm dal, dan bergen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:36 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Die aardplaten moeten nog een paar keer over elkaar schuiven, dan hebben we hier zo een paar bergen en ons eigen wintersportgebied. Ook goed voor de toerisme, alleen maar goed voor de provincie.
Welnee man. Dat was een beste beving. Zwaarste ooit in Nederland voor zover ik weet en Groningen komt niet eens in de buurt daarvan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is ie al sterker dan de zwaarste in Limburg?
Het trilt erger als iemand voor de deur zijn dieselmotor laat ronken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:38 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
De herrie buiten beschouwing gelaten uiteraard. Heb eens meegemaakt dat zo'n groot bakbeest langs het huis moest en alles stond te schommelen.
Ligt eraan hoe het beweegt, voor hetzelfde heb je wel een berg die compleet hol is van binnenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezien de reden voor deze bevingen krijg je eerder een enorm dal, dan bergen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |