Staat er hondevolk of hondenvolk?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, behalve hier:
[..]
Nee, behalve hier:
NWS / Groep jongens trapt meisje in elkaar in Zeist
Als je daar 'blanken' tegenover zet dan is het inderdaad waarschijnlijk dat je het hier over bevolkingsgroepen hebt en niet over 'tuig'.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Staat er hondevolk of hondenvolk?
Iemand van de nuance moet toch beter opletten.
Maar goed, als ik tuig had gezegd was er niks aan de hand. Met dit moet ik wel alle Marokkanen en moslims bedoelen. Jullie weten dat.
Ik ga bank hangen. Van dit gewauwel ben ik 5x moe.
Als je het over de FB van NWS heb moet je natuurlijk niet verwijzen naar alle leden van fok .....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:56 schreef Chahna het volgende:
fok heeft duizenden en duizenden leden en toch zie ik altijd maar een paar namen in FB voorbij komen.
mijn vraag luidt dan ook; hoe kan dit? Is de rest van fok blind of zoeken deze mensen naar 'problemen'??
Tuurlijk. Want jij vind het normaal dat iemand een heel volk uitmaakt voor hondenvolk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je het over de FB van NWS heb moet je natuurlijk niet verwijzen naar alle leden van fok .....
Ik vind het overigens wel van een zeer bedenkelijk kleuterniveau om deze FB binnen te rennen met "meester, meester, 3-voud heeft dit of dat gezegd" en dan er nog één achteraan met "ja, meester, ik heb het ook gezien, kijk maar meester het staat daar en daar" My god!
Wat ik wel of niet normaal vind bepaal ik zelf wel, waar ik niet van hou en nooit van heb gehouden, vroeger op school al niet, zijn van die zgn. "brave" verklikkertjes, "meester, meester, 3-voudje heeft gescholden en ik heb het gehoord, hij zei ...." "ik heb het ook gehoord hoor meester, hij zei ook nog ....." Tjeesusquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Want jij vind het normaal dat iemand een heel volk uitmaakt voor hondenvolk.
Ik niet, en dat is het verschil tussen ons.
De FB is er voor dit soort dingen, en die is bij NWS hard nodig.
Dat is dan jammer dat je daar niet van houdt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ik wel of niet normaal vind bepaal ik zelf wel, waar ik niet van hou en nooit van heb gehouden, vroeger op school al niet, zijn van die zgn. "brave" verklikkertjes, "meester, meester, 3-voudje heeft gescholden en ik heb het gehoord, hij zei ...." "ik heb het ook gehoord hoor meester, hij zei ook nog ....." tjeesus
Groningen is het Limburg van het noorden, jongen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:07 schreef sp3c het volgende:
mjah gebeurt verder niet zoveel in Groningen he?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Groningen is het Limburg van het noorden, jongen.
Als de dijken zijn doorgebroken en we allemaal verdronken zijn, dan huil jequote:
Ik zit hier 17 m hoog hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Als de dijken zijn doorgebroken en we allemaal verdronken zijn, dan huil je![]()
Oké, genoeg off topic.
Die dijken blijven toch gewoon bestaan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij wel.
Onze Groningse dijken. Kapot. Door de gaswinning.
Nee, daar kunnen door de bevingen scheuren in komen en dan lopen we onder.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die dijken blijven toch gewoon bestaan?
Groningen zit sws onder nap toch?
Nou ja, ik heb de hoop ooit om in Woensdrecht-strand te wonen hoor, ik zeg het je maar eerlijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, daar kunnen door de bevingen scheuren in komen en dan lopen we onder.
Maar lachen jullie maar hoor.
Om ons.
Groningers.
Kom je in een tentenkampje, waar je net zo bloot als je wilt kan rondlopen...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:55 schreef Disana het volgende:
Pakistan. Nou dank je wel hoor. Ik best vast een niqaab.
Ik weet het goed gemaakt: jij gaat naar Pakistan (zie je ook eens iets van de wereld) en ik trek in jouw huis.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kom je in een tentenkampje, waar je net zo bloot als je wilt kan rondlopen....
Geen goed idee, want ik aard niet onder grunners, en jij niet onder West-Brabanders, I guess.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het goed gemaakt: jij gaat naar Pakistan (zie je ook eens iets van de wereld) en ik trek in jouw huis.
Krijg je weer een noteje.... van Gray..........quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:58 schreef Disana het volgende:
Vergeet ik toch nog dat dit de sc niet is
Jah geweldig Je handdoekje moeten delen met je schoonfamilie en eigen familie op een klein kutstrandje in een rotklimaat. Nederland nog smaller op zijn smalst. LOL.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb de hoop ooit om in Woensdrecht-strand te wonen hoor, ik zeg het je maar eerlijk.
Handdoekje om mijn schouders en dan naar het strand kuieren om lekker te zwemmen.
En dan zitten jullie grunners al lang ergens veilig en droog in Pakistan, want die gaan Nederland natuurlijk wel helpen met een giro 555 actie en de grunners opvangen....
Jouw ouders gaan naar Pakistan, Appie kan daar in Den Helder op een duinpartij gaan leven, Dees naar Pakistan, Maarten naar Pakistan, Nico & Tine kunnen blijven waar ze zijn, idem Ruud & Bea, Ben & Ine worden opgenomen door Nico & Tine.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah geweldig Je handdoekje moeten delen met je schoonfamilie en eigen familie op een klein kutstrandje in een rotklimaat. Nederland nog smaller op zijn smalst. LOL.
Nee, dat is het niet, doe dat effe ergens anders, wil je.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, ik dacht dat dit allemaal on topic was????
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:05 schreef zuiderbuur het volgende:
Is dit niet wat overdreven?
NWS / Opnieuw aardbevingen in Groningen (do 7 februari 2013, laatste post vandaag om 15:59 )
NWS / De bodem schuft weer in Groningen ( za 9 februari 2013, laatste post vandaag om 18:36)
Okee, mijn nederige verontschuldigingen dan maar... reageerde toch echt wel on topic tho... maar goed jij weet het natuurlijk weer beter...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, doe dat effe ergens anders, wil je.
Oh nee hoor, ik weet het niet beter, maar dit gezwets lijkt mij geen FB. Er zijn toch topics zat die daarover gaan, waarom dan hier...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, mijn nederige verontschuldigingen dan maar... reageerde toch echt wel on topic tho... maar goed jij weet het natuurlijk weer beter....
Er werd hier gezwetst en ten aanzien daarvan reageer ik ot, imho. Maar goed eh... ben al weer weg, als jij niet doorgaat met gezwets althans.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik weet het niet beter, maar dit gezwets lijkt mij geen FB. Er zijn toch topics zat die daarover gaan, waarom dan hier...
En dan Pakistan toetreden tot de EU.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jouw ouders gaan naar Pakistan, Appie kan daar in Den Helder op een duinpartij gaan leven, Dees naar Pakistan, Maarten naar Pakistan, Nico & Tine kunnen blijven waar ze zijn, idem Ruud & Bea, Ben & Ine worden opgenomen door Nico & Tine.
Kunnen we daar al ons geld naartoe sturen idd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:24 schreef Staal het volgende:
[..]
En dan Pakistan toetreden tot de EU.
Meske toch. Je kunt ook gewoon solliciteren naar modschap hoor. Je zou een fantastische mod zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik weet het niet beter, maar dit gezwets lijkt mij geen FB. Er zijn toch topics zat die daarover gaan, waarom dan hier...
De blanke top der duinenquote:
Gaan wij samenwonen dan, schattebout?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het goed gemaakt: jij gaat naar Pakistan (zie je ook eens iets van de wereld) en ik trek in jouw huis.
was al dicht toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:14 schreef zuiderbuur het volgende:
*kuch*
Mijn enige zorg is wildgroei:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |