Nog steeds niet gevonden en een zoektocht in een natuurgebied...quote:Zoektocht vermiste jongen in bos
Amber Alert voor Anass Aouragh (13) uit Wassenaar
In een natuurgebied in Wassenaar is de politie sinds gisteravond op zoek naar de vermiste jongen Anass Aouragh. De 13-jarige jongen kwam gisteravond niet thuis na het rondbrengen van folders. De politie gaf daarop een Amber Alert uit.
Volgens de politie zijn er nog geen bruikbare tips binnengekomen. Er wordt in het bos gezocht omdat vlakbij zijn fiets werd teruggevonden.
Er is ook gezocht bij zijn vrienden en andere plekken waar hij zou kunnen zijn.
Diesel
Anass Aouragh uit Wassenaar is 1 meter 68 lang en heeft kort zwart haar. Hij droeg een groen jack van het merk Diesel en een bruine broek.
Een Amber Alert is een landelijke waarschuwing van de politie bij kindervermissingen.
quote:Politie vindt lijk jongen Wassenaar
AMSTERDAM - De politie heeft tijdens een zoektocht naar de vermiste jongen in Wassenaar een lijk gevonden.
Vermoedleijk gaat het om de vermiste 13-jarige Anass Aouragh.
Krijg je dan normaal niet een sms ofzo?quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:10 schreef alors het volgende:
Een Amber Alert is een landelijke waarschuwing van de politie bij kindervermissingen.
Als je in de omgeving bent geweest of woont geloof ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg je dan normaal niet een sms ofzo?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:24 schreef Flurry het volgende:
Jezus, wat erg... ik hoop dat ze die schoft snel pakken
Hij was met een man gezien, toch?quote:
Nouja die kans is natuurlijk wel groot... anders was hij waarschijnlijk wel dicht bij zijn fiets gevonden.quote:
http://www.omroepwest.nl/(...)man-het-bos-ingegaanquote:
quote:'Anass is met man het bos ingegaan'
07-02-2013 | 09:06
WASSENAAR - De 13-jarige Anass Aouragh die sinds woensdagavond vermist wordt, is misschien met een man het bos in gegaan. Een moeder vertelt aan Omroep West dat haar zoontje dat woensdag gezien heeft.
Haar zoon zag Anass Aouragh rond 19.30 uur het bos bij de Katwijkseweg ingaan met een man in een grijze joggingbroek en rende daarna in paniek naar huis.
De politie zoekt nu bij de Katwijkseweg met een helikopter en grondpersoneel.
Fiets gevonden
Anass Aouragh kwam woensdagavond niet terug na het rondbrengen van folders in de wijk Oostdorp. Zijn fiets werd teruggevonden op de Katwijkseweg bij recreactiepark Duinrell.
De politie heeft een amber alert uitgegeven. Woensdagavond is er al gezocht bij zijn vrienden en andere plekken waar hij zou kunnen zijn, maar daar is hij niet gevonden.
Ah okequote:Op donderdag 7 februari 2013 10:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.omroepwest.nl/(...)man-het-bos-ingegaan
[..]
Scroll naar boven, het is al duidelijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:26 schreef Karina het volgende:
Arm kind.
En de kans dat het geen natuurlijke dood is lijkt mij ook wel erg groot helaas.
Niks is duidelijk tot er bewijs isquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:28 schreef waht het volgende:
[..]
Scroll naar boven, het is al duidelijk.
Toen ik aan het typen was stond dat er nog niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:28 schreef waht het volgende:
[..]
Scroll naar boven, het is al duidelijk.
misschien wel vrije dag dan mattie. rip aan de nabestaande.quote:
De kans dat dit een ander persoon is acht ik bijzonder laag.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niks is duidelijk tot er bewijs is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |