Nog steeds niet gevonden en een zoektocht in een natuurgebied...quote:Zoektocht vermiste jongen in bos
Amber Alert voor Anass Aouragh (13) uit Wassenaar
In een natuurgebied in Wassenaar is de politie sinds gisteravond op zoek naar de vermiste jongen Anass Aouragh. De 13-jarige jongen kwam gisteravond niet thuis na het rondbrengen van folders. De politie gaf daarop een Amber Alert uit.
Volgens de politie zijn er nog geen bruikbare tips binnengekomen. Er wordt in het bos gezocht omdat vlakbij zijn fiets werd teruggevonden.
Er is ook gezocht bij zijn vrienden en andere plekken waar hij zou kunnen zijn.
Diesel
Anass Aouragh uit Wassenaar is 1 meter 68 lang en heeft kort zwart haar. Hij droeg een groen jack van het merk Diesel en een bruine broek.
Een Amber Alert is een landelijke waarschuwing van de politie bij kindervermissingen.
quote:Politie vindt lijk jongen Wassenaar
AMSTERDAM - De politie heeft tijdens een zoektocht naar de vermiste jongen in Wassenaar een lijk gevonden.
Vermoedleijk gaat het om de vermiste 13-jarige Anass Aouragh.
Krijg je dan normaal niet een sms ofzo?quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:10 schreef alors het volgende:
Een Amber Alert is een landelijke waarschuwing van de politie bij kindervermissingen.
Als je in de omgeving bent geweest of woont geloof ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg je dan normaal niet een sms ofzo?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:24 schreef Flurry het volgende:
Jezus, wat erg... ik hoop dat ze die schoft snel pakken
Hij was met een man gezien, toch?quote:
Nouja die kans is natuurlijk wel groot... anders was hij waarschijnlijk wel dicht bij zijn fiets gevonden.quote:
http://www.omroepwest.nl/(...)man-het-bos-ingegaanquote:
quote:'Anass is met man het bos ingegaan'
07-02-2013 | 09:06
WASSENAAR - De 13-jarige Anass Aouragh die sinds woensdagavond vermist wordt, is misschien met een man het bos in gegaan. Een moeder vertelt aan Omroep West dat haar zoontje dat woensdag gezien heeft.
Haar zoon zag Anass Aouragh rond 19.30 uur het bos bij de Katwijkseweg ingaan met een man in een grijze joggingbroek en rende daarna in paniek naar huis.
De politie zoekt nu bij de Katwijkseweg met een helikopter en grondpersoneel.
Fiets gevonden
Anass Aouragh kwam woensdagavond niet terug na het rondbrengen van folders in de wijk Oostdorp. Zijn fiets werd teruggevonden op de Katwijkseweg bij recreactiepark Duinrell.
De politie heeft een amber alert uitgegeven. Woensdagavond is er al gezocht bij zijn vrienden en andere plekken waar hij zou kunnen zijn, maar daar is hij niet gevonden.
Ah okequote:Op donderdag 7 februari 2013 10:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.omroepwest.nl/(...)man-het-bos-ingegaan
[..]
Scroll naar boven, het is al duidelijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:26 schreef Karina het volgende:
Arm kind.
En de kans dat het geen natuurlijke dood is lijkt mij ook wel erg groot helaas.
Niks is duidelijk tot er bewijs isquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:28 schreef waht het volgende:
[..]
Scroll naar boven, het is al duidelijk.
Toen ik aan het typen was stond dat er nog niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:28 schreef waht het volgende:
[..]
Scroll naar boven, het is al duidelijk.
misschien wel vrije dag dan mattie. rip aan de nabestaande.quote:
De kans dat dit een ander persoon is acht ik bijzonder laag.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niks is duidelijk tot er bewijs is
Vreselijk om dit te lezen.quote:
quote:
quote:
Dus vind ik het bizar dat dat gisteravond vlak bij mijn huis heeft afgespeeld.quote:
Niks mis met die post. Als het bij mij drie straten verderop zou zijn geweest had ik dat ook gemeld.quote:
Dat bedoel ik. Niks mis met je post.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:39 schreef Haarklip het volgende:
[..]
[..]
Dus vind ik het bizar dat dat gisteravond vlak bij mijn huis heeft afgespeeld.
Dat je dat als eerste en enige meldt vind ik maar raar. Alsof dat het belangrijkste is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks mis met die post. Als het bij mij drie straten verderop zou zijn geweest had ik dat ook gemeld.
Okquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat je dat als eerste en enige meldt vind ik maar raar. Alsof dat het belangrijkste is.
Er is een kind dood, kans groot dat er een of andere pedo actief is daar, zou me daar veel meer zorgen om maken.
Dat je op mij reageert zegt al genoeg.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat je dat als eerste en enige meldt vind ik maar raar. Alsof dat het belangrijkste is.
Er is een kind dood, kans groot dat er een of andere pedo actief is daar, zou me daar veel meer zorgen om maken.
Klinkt altijd een beetje raar, maar je hoopt op dit soort momenten dat ie dan "alleen maar vermoord" is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dacht ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinkt altijd een beetje raar, maar je hoopt op dit soort momenten dat ie dan "alleen maar vermoord" is.
Nee niet raar. Ik begrijp precies wat je bedoelt. Dat het een ongeluk was.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinkt altijd een beetje raar, maar je hoopt op dit soort momenten dat ie dan "alleen maar vermoord" is.
Wat een flauwekul, ik mag daar toch best wat van zeggen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat je op mij reageert zegt al genoeg.
Maak je dan zorgen om het kind en niet om mijn post.
En dat er geen sprake is van misbruik en onnodige mishandeling etc etc.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet raar. Ik begrijp precies wat je bedoelt. Dat het een ongeluk was.
Jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dat er geen sprake is van misbruik en onnodige mishandeling etc etc.
Ik ook, zeker omdat er sprake is van een man waarmee hij gezien is.quote:
quote:Lichaam gevonden in Wassenaar
« vorige
Wassenaar - 7 februari 2013, 10:44 - Bij de Katwijkseweg in Wassenaar is het lichaam gevonden van een jongen. De politie denkt dat het gaat om de vermiste Asass, voor wie gisteravond een Amber Alert uitging. Dat Amber Alert is inmiddels ingetrokken. Er is met man en macht naar de vermiste jongen gezocht. Daarbij werden de ME en een politiehelikopter ingezet.
Omroep West meldt dat een getuige de jongen gisteravond met een 'enge man' het bos in heeft zien gaan. Die man zou een grijze joggingbroek hebben gedragen
twitter:johnvandertol twitterde op donderdag 07-02-2013 om 11:01:59Een buurtbewoonster die Anass kent: 'Hij werd altijd al vreselijk gepest. Ik kan dit niet geloven' #vermissing #wassenaar reageer retweet
Nou ja, het kan toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:03 schreef Mirjam het volgende:
Oh en de pest-troef is ook alweer gespeeldtwitter:johnvandertol twitterde op donderdag 07-02-2013 om 11:01:59Een buurtbewoonster die Anass kent: 'Hij werd altijd al vreselijk gepest. Ik kan dit niet geloven' #vermissing #wassenaar reageer retweet
What else is new..quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:03 schreef Mirjam het volgende:
Oh en de pest-troef is ook alweer gespeeldtwitter:johnvandertol twitterde op donderdag 07-02-2013 om 11:01:59Een buurtbewoonster die Anass kent: 'Hij werd altijd al vreselijk gepest. Ik kan dit niet geloven' #vermissing #wassenaar reageer retweet
Moeder gans?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:03 schreef Abed het volgende:
[..]
Ow god, moeder gans komt ook even kijken.
Al het realiteitsbesef valt weg wanneer er een misdaad tegen een kind gepleegd is.
En die man waarmee hij gezien is dan?quote:
Hij kan ook hard weggerend zijn en met z'n hoofd op een boomstronk/asfalt zijn gevallen. Gelukkig zijn de mensen die hier speculeren geen rechercheursquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Speculatie speculatie: hij kan ook zelfmoord hebben gepleegd...
Ik speculeer maar wat. Snap ook niet zo waarom getuigen dit soort dingen in de media roepen ipv dit aan de politie te melden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:05 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
En die man waarmee hij gezien is dan?
Niks mis met speculeren, zolang je het maar niet voor waar aanneemt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij kan ook hard weggerend zijn en met z'n hoofd op een boomstronk/asfalt zijn gevallen. Gelukkig zijn de mensen die hier speculeren geen rechercheurs
Jij wilt een pedo die kinderen vermoord, een jaartje de gevangenis in sturen met wat therapeutische gesprekjes met een psych en dan terug de samenleving in, waar hij gezellig naast jou en je kinderen kan komen wonen. Zonder dat je dat natuurlijk weet, want we moeten wel aan de privacy denken van de dader.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:03 schreef Abed het volgende:
[..]
Ow god, moeder gans komt ook even kijken.
Al het realiteitsbesef valt weg wanneer er een misdaad tegen een kind gepleegd is.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:03 schreef Mirjam het volgende:
Altijd die onzin dat ze slechts een jaar moeten zitten voor moord.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:09 schreef Uccie het volgende:
die kinderen vermoord, een jaartje de gevangenis in sturen met wat therapeutische gesprekjes met een psych en dan terug de samenleving in, waar hij gezellig naast jou en je kinderen kan komen wonen. Zonder dat je dat natuurlijk weet, want we moeten wel aan de privacy denken van de dader.
Die buurtbewoner greep deze 'kans' waarschijnlijk gewoon aan om pesten nog maar even een keer onder de aandacht te krijgen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:09 schreef FredVleespet het volgende:
[..]dus als je gepest word is de kans dat een man je verkracht en of vermoord groter ofzo?
Theoretisch ben je wel een geïsoleerd kind met weinig vrienden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:09 schreef FredVleespet het volgende:
[..]dus als je gepest word is de kans dat een man je verkracht en of vermoord groter ofzo?
quote:Moeder geïnformeerd
Tegen RTL Nieuws zei een woordvoerder van de politie Haaglanden dat de moeder van Anass op de hoogte is gesteld van de vondst. Zij moet ermee rekening houden dat haar zoontje is overleden.
De politie gaf gisteren een Amber Alert uit voor Aouragh. Hij was op zijn fiets folders aan het rondbrengen in Wassenaar en was daarna niet teruggekeerd.
Agenten hadden gisteravond zijn fiets in Wassenaar teruggevonden, maar van de jongen ontbrak ieder spoor. Hij werd sinds gisteren 16:30 uur vermist. Een moeder meldde op Omroep West dat haar zoon het jongetje gisteravond met een man het bos in zag gaan. Volgens de politie is dat verhaal onzin.
Nee ok, als ze zo iemand levenslang opbergen prima. Het gaat mij er om dat zo iemand niet zonder meer terug de samenleving in kan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:11 schreef Abed het volgende:
[..]
Altijd die onzin dat ze slechts een jaar moeten zitten voor moord.![]()
Ik zou levenslang voorstellen, maar daar ga ik niet over en jij ook niet.
Misschien kun je wat josti's in de buurt optrommelen om met de pedo postcode check alle teruggeplaatste pedo's weg te jagen met bakstenen, hooivorken en brandende fakkels.
Inderdaad zeg. Hij maakt het topic kapot met zijn gejank als een klein kindje. Wat een jankbal. Snel OT maar weer zonder zijn gehuil.quote:
Zeg dat wel..hij maakt zelf het topic kapot met het laatste woord willen hebben.quote:
twitter:theoverbruggen twitterde op donderdag 07-02-2013 om 11:16:18Veel buurtbewoners in Wassenaar staan te kijken naar zwarte schermen waar witte overalls achter verdwijnen. Lichaam is niet ver in bos. reageer retweet
twitter:lammert twitterde op donderdag 07-02-2013 om 11:42:57Volgens een buurtbewoner is Anass een hele lieve jongen. 'Hij werd heel veel gepest. Waarom weet ik niet.' (OmroepWest) reageer retweet
twitter:lammert twitterde op donderdag 07-02-2013 om 11:43:35Ook op twitter zijn er veel schoolgenoten die stellen dat Anas erg gepest werd. reageer retweet
Zou me niks verbazen als dat komt door z'n afkomst, veel buitenlanders zullen er niet tussen die rijkelui zitten.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:46 schreef Aurelius. het volgende:
twitter:lammert twitterde op donderdag 07-02-2013 om 11:42:57Volgens een buurtbewoner is Anass een hele lieve jongen. 'Hij werd heel veel gepest. Waarom weet ik niet.' (OmroepWest) reageer retweet
twitter:lammert twitterde op donderdag 07-02-2013 om 11:43:35Ook op twitter zijn er veel schoolgenoten die stellen dat Anas erg gepest werd. reageer retweet
Wassenaar heeft ook een buurt met "gewone" mensen en sociale huurwoningen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als dat komt door z'n afkomst, veel buitenlanders zullen er niet tussen die rijkelui zitten.
Oh, dan heb ik niks gezegd. Heb een rijkeluisdorp als beeld in m'n hoofdquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wassenaar heeft ook een buurt met "gewone" mensen en sociale huurwoningen.
En inmiddels zijn er ook aardig wat allochtonen te vinden in Wassenaar, zowel met veel als wat minder geld.
Dat heb ik met het Gooi, schijnt ook niet helemaal te kloppenquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik niks gezegd. Heb een rijkeluisdorp als beeld in m'n hoofd
Probeer je een punt te maken?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:20 schreef 3-voud het volgende:
Gelukkig waren het altijd lieve jongens. 100%.
Uiteraard vraag je er natuurlijk om om op beestachtige wijze aan je einde te komen! Folders bezorgen: Het is net alsof je met je White Power T-shirt naar het Kwakoe-festival gaat iddquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:20 schreef 3-voud het volgende:
Gelukkig waren het altijd lieve jongens. 100%.
Wat een walgelijk bericht, het is al erg genoeg is voor zijn ouders.quote:'Anass werd verschrikkelijk gepest'
WASSENAAR -
VIDEO De 13-jarige Anass Aouragh, voor wie gisteren een Amber Alert werd uitgegeven, werd volgens geruchten uit de buurt en op social media verschrikkelijk gepest. In zijn omgeving wordt er dan ook rekening mee gehouden dat de tiener zelfmoord heeft gepleegd.
De politie kan dit nog niet bevestigen. Het rechercheteam dat de vermissing onderzoekt, houdt alle scenario’s open.
Wel wordt door de politie bevestigd dat het lichaam dat gevonden is, toebehoort aan een jong persoon. Onderzocht wordt nog of het daadwerkelijk om Anass gaat.
Amber Alert
Anass werd sinds gistermiddag half vijf vermist, toen hij niet thuis kwam na het lopen van folders. De politie begon een zoektocht, onder meer met behulp van een helikopter, en om half twaalf 's avonds werd een Amber Alert uitgegeven.
Bij de zoektocht in een natuurgebied bij Wassenaar, werd vanmorgen een lichaam aangetroffen. Daarna werd het Amber Alert weer ingetrokken.
Helemaal mee eens. Walgelijk hoe mensen hun 15 minutes of fame willen behalen door dergelijke speculaties en zichzelf daa even belangrijk mee willen maken. Stap naar de politie of hou je mond.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een walgelijk bericht, het is al erg genoeg is voor zijn ouders.
En alsof hij eerst keurig zijn folders rond gaat brengen voor dat hij zelfmoord pleegt
Niet persoonlijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreselijk om dit te lezen.
Kende je hem Ajacied422 ?
Je zal het maar meemaken als ouders.
Het is meestal emotie, maar ik vind het triest dat de media deze ''emotie'' gebruikt om hun kijkers/lezers te trekken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:17 schreef Karina het volgende:
He bah meteen al die speculaties. Soms wilde je dat internet even niet was uitgevonden.
Niet alleen de media, maar ook "prive personen" die meteen van alles op twitter gooien.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is meestal emotie, maar ik vind het triest dat de media deze ''emotie'' gebruikt om hun kijkers/lezers te trekken.
Ik kan dat voor een gedeelte wel begrijpen, qua emotie dan. Maar het is nog niet zeker dat hij dood is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet alleen de media, maar ook mensen die meteen van alles op twitter gooien.
Ik kan het niet begrijpen eerlijk gezegd, vooral juist omdat alles nog een beetje vaag is en om dan te speculeren.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan dat voor een gedeelte wel begrijpen, qua emotie dan. Maar het is nog niet zeker dat hij dood is.
Daar is school ook intensief mee bezig omdat er al iets anders op twitter was voorgevallen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het niet begrijpen eerlijk gezegd, vooral juist omdat alles nog een beetje vaag is en om dan te speculeren.
Maar goed, dat is een hele andere discussie misschien. Hoe op een juiste manier met sociale media om te gaan.
Ja dat mag.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:26 schreef Mgolovic het volgende:
Iets anders: mag een kind van 13 al folders rond brengen??
Heel goed van ze. Want je kunt wel roepen: ach het is maar internet, maar zo werkt het in de praktijk niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar is school ook intensief mee bezig omdat er al iets anders op twitter was voorgevallen.
Anders zet je je kind in een glazen vitrine, weet je zeker dat er niets mee gebeurt. Folders rondbrengen aan het eind van de middag lijkt me echt compleet onschuldig en net zo 'gevaarlijk' als naar school fietsen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:26 schreef Mgolovic het volgende:
Dit, en andere soort misdagen tegen kinderen/jongeren, zijn voor mij juist een reden om mijn kind straks op zijn 13e niet wekelijks of dagelijks door het dorp te laten zwerven op vroege of late tijdstippen.
Hij was al sinds gistermiddag half 5 vermist, ik vind dat geen vroeg of laat tijdstip.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:26 schreef Mgolovic het volgende:
Dit, en andere soort misdagen tegen kinderen/jongeren, zijn voor mij juist een reden om mijn kind straks op zijn 13e niet wekelijks of dagelijks door het dorp te laten zwerven op vroege of late tijdstippen.
Tevens was het rond die tijd nog gewoon licht in wassenaar, de plek waar hij gevonden was. Was vlakbij een druk kruispunt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij was al sinds gistermiddag half 5 vermist, ik vind dat geen vroeg of laat tijdstip.
Dat is een ander uiterste natuurlijk. Het initiële bericht had het over begin van de avond, en dan vind ik het wel iets anders dan nu het geval blijkt te zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:38 schreef alors het volgende:
[..]
Anders zet je je kind in een glazen vitrine, weet je zeker dat er niets mee gebeurt. Folders rondbrengen aan het eind van de middag lijkt me echt compleet onschuldig en net zo 'gevaarlijk' als naar school fietsen.
Dus jouw 13-jarig kind mag in december na 16:30 niet meer naar buiten en mag dan pas na 8:30 naar school fietsen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:50 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Een 13-jarig kind in het donker (ochtend of avond) de straat op sturen vind jij normaal? Daar had ik het namelijk over, het eerste bericht had het over vroeg in de avond. In de winter is het dan doorgaans donker.
Als jij het wel normaal vindt: succes!
16:30 is niet begin de avond volgens mij. Om 18:30 zou mijn 13 jarig kind in december inderdaad geen folders rond gaan brengen nee.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus jouw 13-jarig kind mag in december na 16:30 niet meer naar buiten en mag dan pas na 8:30 naar school fietsen?
Dit is al weer heel iets anders dan:quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:53 schreef Mgolovic het volgende:
16:30 is niet begin de avond volgens mij. Om 18:30 zou mijn 13 jarig kind in december inderdaad geen folders rond gaan brengen nee.
En daarbij; 13-jarige kinderen die 's-avonds op straat spelen / andere dingen doen in december.....hoe abnormaal is het dan wel niet om je kinderen dat te onthouden?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:50 schreef Mgolovic het volgende:
Een 13-jarig kind in het donker (ochtend of avond) de straat op sturen vind jij normaal?
Dus jij werd vroeger door je ouders in de winter naar school gebracht en gehaald?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:50 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Een 13-jarig kind in het donker (ochtend of avond) de straat op sturen vind jij normaal? Daar had ik het namelijk over, het eerste bericht had het over vroeg in de avond. In de winter is het dan doorgaans donker.
Nee ik ben niet overdreven angstig. Ik heb het ook niet over op straat spelen o.i.d. 's Avonds alleen heel de stad door vind ik wat anders. Ik heb het dan sowieso niet over 16:30 zoals het nu blijkt te zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dit is al weer heel iets anders dan:
[..]
En daarbij; 13-jarige kinderen die 's-avonds op straat spelen / andere dingen doen in december.....hoe abnormaal is het dan wel niet om je kinderen dat te onthouden?
Ben je echt zo angstig?
13 jarigen fietsen ook al zelf naar voetbaltraining/pianoles e.d. over het algemeen. Ook in het donker.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:58 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Nee ik ben niet overdreven angstig. Ik heb het ook niet over op straat spelen o.i.d. 's Avonds alleen heel de stad door vind ik wat anders. Ik heb het dan sowieso niet over 16:30 zoals het nu blijkt te zijn.
Ik vrees dan toch dat je vooral je eigen angstgevoel voor je aan het uitschuiven bent, want er komt toch een moment dat je kind alleen voor de gevaren van de straat staat, en dan is het vooral de vraag of ie geleerd heeft dat te herkennen en daar verstandig mee om te gaan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:58 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Nee ik ben niet overdreven angstig. Ik heb het ook niet over op straat spelen o.i.d. 's Avonds alleen heel de stad door vind ik wat anders. Ik heb het dan sowieso niet over 16:30 zoals het nu blijkt te zijn.
Volgens mij is het ook nergens gezegd dat hij daadwerkelijk zijn folders heeft rondgebracht?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een walgelijk bericht, het is al erg genoeg is voor zijn ouders.
En alsof hij eerst keurig zijn folders rond gaat brengen voor dat hij zelfmoord pleegt
Ach, ik mag ook zoveel mensen niet maar daarom hoef je ze nog niet te pesten, zegt niks.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:45 schreef sonnyspek het volgende:
Ik ken een klasgenoot van hem en die zei letterlijk:
'hij was een downie niemand mogt hem'
Ja echt.Zo triest, wordt weer een geval van pesten.
twitter:PeterRdeV twitterde op donderdag 07-02-2013 om 16:25:40Zaak #Anass Politie doet vaak lang geheimzinnig over identificatie, terwijl men al lang weet wie het is. Gevolg van procedures. reageer retweet
Dit had ik dus ook, was om half 2 al bekend dat er een lichaam gevonden was.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat ik niet echt snap, er is nou nogsteeds geen bevestiging dat het echt Anass is, waarom duurt dat zo lang? Mams en paps hebben het lijk nou toch wel mogen identificeren??
Maar dan word er weer altijd bijgezet dat het lichaam zodanig verminkt is, mja zal wel met onzinnige procedures te maken hebben jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:08 schreef smitjew het volgende:
[..]
Dit had ik dus ook, was om half 2 al bekend dat er een lichaam gevonden was.
Wie weet is het lichaam wel zo verminkt dat ze nief met zekerheid kunnen zeggen dat hij het is.
Denk het ook, maar om daar nou zolang over te moeten doen is wel raar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dan word er weer altijd bijgezet dat het lichaam zodanig verminkt is, mja zal wel met onzinnige procedures te maken hebben ja
Wat is daar raar aan? Bureaucratie etcetc.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:10 schreef smitjew het volgende:
[..]
Denk het ook, maar om daar nou zolang over te moeten doen is wel raar.
Ik zou je kind dan niet naar school sturen. om 7.40 's ochtends is het in de winter nog donker. Ook zou ik je kind niet op voetbalverenigingen oid zetten, training is vaak 's avonds en dat is in het donker.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:50 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
nee ze geven alleen hun inkomsten op die ze verdienen met hun folderwijkjequote:Op donderdag 7 februari 2013 10:16 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Haha, ja die doet er naast zijn jaarlijkse salaris van 300.000 nog een folderwijkje bij anders komt hij niet rond.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:45 schreef sonnyspek het volgende:
Ik ken een klasgenoot van hem en die zei letterlijk:
'hij was een downie niemand mogt hem'
Ja echt.Zo triest, wordt weer een geval van pesten.
Weet ik, maar het is geen klasgenoot van mij. Alleen een kennis.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]![]()
Die klasgenoot van je moet zich doodschamen, wat een zwakbegaafde opmerking.
Misschien vinden ze het volgen van de juiste procedures wel belangrijker dan het informeren van "de rest van Nederland".quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat ik niet echt snap, er is nou nogsteeds geen bevestiging dat het echt Anass is, waarom duurt dat zo lang? Mams en paps hebben het lijk nou toch wel mogen identificeren??
Nu pas? Als het zelfmoord was zouden ze toch sneller klaar zijn met het onderzoek, toch...?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Casper van der Kruit
@CasperHVNL
Lijkwagen is zojuist weggereden. Betekent dat lichaam uit bos is. Politie verwacht binnen uur te kunnen vertellen of het idd #Anass is.
Waarom? Daar is geen forensisch onderzoek voor nodig? En jij weet hoe lang dat duurt?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nu pas? Als het zelfmoord was zouden ze toch sneller klaar zijn met het onderzoek, toch...?
quote:Lichaam blijkt van vermiste jongen
Toegevoegd: donderdag 7 feb 2013, 17:59
Het stoffelijk overschot dat vanmorgen bij Wassenaar werd gevonden is van de 13-jarige Anass Aouragh. De jongen werd sinds gisteravond vermist. De doodsoorzaak is nog niet duidelijk, de politie zegt daar niets over.
De jongen kwam gisteravond niet thuis na het rondbrengen van folders in Wassenaar. Er werd meteen alarm geslagen en een Amber Alert verspreid.
Vanmorgen werd een lichaam gevonden in een bos in Wassenaar. De politie kon toen nog niet zeggen dat het de vermiste jongen was, maar het was wel de plek waar zijn fiets was aangetroffen. Uit het politieonderzoek is gebleken dat het lichaam inderdaad van de vermiste Anass is.
Bij zelfmoord is het toch sneller duidelijk denk ik. Heb in ieder geval zelf meegemaakt dat iemand een natuurlijke dood stierf, maar er waren verdachte omstandigheden, en het forensisch onderzoek daarna toch binnen zo'n twee uur klaar was.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:52 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Waarom? Daar is geen forensisch onderzoek voor nodig? En jij weet hoe lang dat duurt?
Gewoon afwachten is dus wat we moeten doen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Bij zelfmoord is het toch sneller duidelijk denk ik. Heb in ieder geval zelf meegemaakt dat iemand een natuurlijke dood stierf, maar er waren verdachte omstandigheden, en het forensisch onderzoek daarna toch binnen zo'n twee uur klaar was.
Dit heeft uren geduurd schijnbaar. Dan is er misschien toch meer aan de hand.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gewoon afwachten is dus wat we moeten doen.
Daar is ook niemand het over oneens denk ikquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:14 schreef Vicky het volgende:
Feit is: een 13-jarige jongen is overleden... Of het nou moord of zelfmoord is.... het is erg verdrietig
Jawel, maar die hebben ze nu niet gestuurd omdat de vorige keer allerlei mensen hebben lopen klagen dat het toen te laat was (toen rond 22u).quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg je dan normaal niet een sms ofzo?
Van mij mag je het allemaal posten, maar het is vrij zinloos.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, laten we allemaal maar stil afwachten...
Kom op zeg, ik mag dat toch best opmerken? Natuurlijk weten we nog niks zeker.
Eens. Misschien was iemand in de buurt net z'n hond aan het uitlaten daar en had ie dankzij die sms wel even beter opgelet daar. Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel, maar die hebben ze nu niet gestuurd omdat de vorige keer allerlei mensen hebben lopen klagen dat het toen te laat was (toen rond 22u).
Dikke vette bullshit dus, DOE DAN NIET MEE. Zeiksnorren.
Serieus? Dat is echt belachelijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel, maar die hebben ze nu niet gestuurd omdat de vorige keer allerlei mensen hebben lopen klagen dat het toen te laat was (toen rond 22u).
jah, wat achterlijk, klagen omdat het zo laat wasquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat de fuck.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe triest ben je dat je daar over gaat klagen. Zijn van die mensen die Amber Alert hebben omdat ze nieuwsgierig zijn en niet omdat ze zo begaan zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies dat jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe triest ben je dat je daar over gaat klagen. Zijn van die mensen die Amber Alert hebben omdat ze nieuwsgierig zijn en niet omdat ze zo begaan zijn.
Ik vind het juist nu redelijk rustig met zulke zaken. In 1998/1999 had je Nicky Verstappen, Sybine Jansons en Marianne Vaatstra binnen een halfjaar. Toen was ik er banger voor dan nu.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:24 schreef Gia het volgende:
Wel erg. Je hoort steeds vaker over geweldadigheden. Wie kan er nog alleen over straat?
Sprak van de week een nichtje die haar dochter verbood om alleen 's avonds naar Amsterdam te reizen. Kind is 16 en heel zelfstandig. Ze zou het zeker wel kunnen. Maar snap wel dat mams het niet goed vond. Zeker niet omdat ze alleen zou reizen.
Nee, dat het wellicht om pesten ging.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:26 schreef ems. het volgende:
Probeerde de NOS nou op een extreem truttige manier te insinueren dat het knaapje in kwestie wellicht een homo was?
Yup, net ook al iemand die dat zei.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:26 schreef ems. het volgende:
Probeerde de NOS nou op een extreem truttige manier te insinueren dat het knaapje in kwestie wellicht een homo was?
Muh. De nadruk op dat hij zo 'anders' is en een echte 'jongens-jongen' vond ik wat opmerkelijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat het wellicht om pesten ging.
Nouja, een jochie dat 13 en homo is. Het kan wellicht wat zeggen over de doodsoorzaak.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Yup, net ook al iemand die dat zei.
Flauw hoor. Wat doet het er toe?
Ja, als je kijkt naar welke kinderen in het verleden zijn vermoord lijken het er inderdaad meer. Ook echt bizarre zaken zitten er bij waar je nooit eerder van had gehoord.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het juist nu redelijk rustig met zulke zaken. In 1998/1999 had je Nicky Verstappen, Sybine Jansons en Marianne Vaatstra binnen een halfjaar. Toen was ik er banger voor dan nu.
Mja ok, die zin hadden ze idd niet hoeven zeggen, de interviews dat hij zich anders kleedde waren voldoende.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:29 schreef ems. het volgende:
Muh. De nadruk op dat hij zo 'anders' is en een echte 'jongens-jongen' vond ik wat opmerkelijk.
Oh, ik stoor me er verder niet aan. Alleen de manier waarop erover gesproken werd vond ik curieus.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja ok, die zin hadden ze idd niet hoeven zeggen, de interviews dat hij zich anders kleedde waren voldoende.
In het kader van speculeren kan ik nog wel een veel vervelendere theorie bedenken met deze info dan dat zijn dood het gevolg van pesten is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoezo kan het homo zijn wat zeggen over de doodsoorzaak? Je kan er dan alsnog op los speculeren.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
In het kader van speculeren kan ik nog wel een veel vervelendere theorie bedenken met deze info dan dat zijn dood het gevolg van pesten is.
Maar laat ik dat uit respect voor zijn familie maar niet uitspreken.
Zeg dan gewoon niks.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
In het kader van speculeren kan ik nog wel een veel vervelendere theorie bedenken met deze info dan dat zijn dood het gevolg van pesten is.
Maar laat ik dat uit respect voor zijn familie maar niet uitspreken.
OMFGquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom dit verhaal onzin is? Rent in paniek naar huis toe om te zeggen dat die jongen met een enge man is meegelopen en dat blijkt verzonnen..?quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.omroepwest.nl/(...)man-het-bos-ingegaan
[..]
True, maar er even uitgaande dat Anass wellicht moslim was krijgt dit gegeven een extra lading.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoezo kan het homo zijn wat zeggen over de doodsoorzaak? Je kan er dan alsnog op los speculeren.
En de troefkaart eerwraak ligt ook op tafelquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
True, maar er even uitgaande dat Anass wellicht moslim was krijgt dit gegeven een extra lading.
Nee, 13quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:19 schreef thabit het volgende:
Hoe komt een kind van 13 eigenlijk aan een folderwijk? Moet je daar niet minstens 15 voor zijn?
Nee, 13.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:19 schreef thabit het volgende:
Hoe komt een kind van 13 eigenlijk aan een folderwijk? Moet je daar niet minstens 15 voor zijn?
Nee je haalt het door de war met een weekkranten wijk, daarvoor moet je 15 zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:19 schreef thabit het volgende:
Ik vind dat eigenlijk ook wel vrij jong, maar dat kan aan mij liggenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:23 schreef thabit het volgende:
Okee. Ik dacht dat je sowieso niet mocht werken als je onder de 15 was, maar blijkbaar is dat tegenwoordig anders dan toen ik die leeftijd had.
Hier brengt zo'n knaapje ook de folders rond.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:38 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk ook wel vrij jong, maar dat kan aan mij liggen. Ik weet niet eens meer hoe oud ik was toen ik aan de kranten begon
Hoef je mij niet te vertellen hoor, ik ken een Anass. 't Ging me om de spelfout Asass.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, op papier. Je spreekt het uit als 'Eness'.
Oh, dat had ik niet in de gaten. De knul was ook met zijn tweelingzus Inass verbonden aan een voetbalclub. Goed dat de wedstrijden van de amateurclub aankomende zaterdag gewoon doorgaan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoef je mij niet te vertellen hoor, ik ken een Anass. 't Ging me om de spelfout Asass.
Valt mee. Binnen 3 dagen hebben ze het overschot terug. Zo lang duurt het niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:13 schreef Jellereppe het volgende:
Zijn ouders zullen het lichaam voorlopig niet krijgen overhandigd zodat ze hem te ruste kunnen leggen. Ze zullen dat kind van A tot Z onderzoeken, voordat ze hem vrijgeven.
Oh, dat valt inderdaad mee. Was te voorbarig.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Valt mee. Binnen 3 dagen hebben ze het overschot terug. Zo lang duurt het niet.
Daarna kunnen ze contra-expertise doen in het land van herkomst (indien van toepassing). Al met al is hij binnen één week begraven.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, dat valt inderdaad mee. Was te voorbarig.
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:26 schreef Nielsch het volgende:
Treurig dit weer, je zou het maar meemaken als ouders.
Hmm, ik denk dat het niet nodig zal zijn. Het kind zal hoogstwaarschijnlijk meeverzekerd zijn met zijn ouders. Dat is bij veel Marokkanen het geval. Alles is al verzekerd. Uitvaart ook.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Daarna kunnen ze contra-expertise doen in het land van herkomst (indien van toepassing). Al met al is hij binnen één week begraven.
Nee, ik bedoel ook een autopsie in Marokko. In Turkije is het namelijk zo, dat als iemand door geweld om het leven komt, autopsie in Turkije verplicht is. Weet niet hoe dat daar is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat het niet nodig zal zijn. Het kind zal hoogstwaarschijnlijk meeverzekerd zijn met zijn ouders. Dat is bij veel Marokkanen het geval. Alles is al verzekerd. Uitvaart ook.
Poeh, geen idee of ze dan nogmaals in het land van herkomst een autopsie op het lichaam verrichten. Wel is alles verzekerd. Meestal via een Marokkaanse bank waar die mensen dat soort verzekeringen kunnen afsluiten. Alles is top geregeld en je hoeft nergens naar om te kijken als je sterft. Je betaalt een habbekrats voor dat soort verzekeringen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel ook een autopsie in Marokko. In Turkije is het namelijk zo, dat als iemand door geweld om het leven komt, autopsie in Turkije verplicht is. Weet niet hoe dat daar is.
Oh dat ken ik wel.. Hebben mijn ouders ook.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Poeh, geen idee of ze dan nogmaals in het land van herkomst een autopsie op het lichaam verrichten. Wel is alles verzekerd. Meestal via een Marokkaanse bank waar die mensen dat soort verzekeringen kunnen afsluiten. Alles is top geregeld en je hoeft nergens naar om te kijken als je sterft. Je betaalt een habbekrats voor dat soort verzekeringen.
Yep, wij hebben het ook.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh dat ken ik wel.. Hebben mijn ouders ook.
Is waarschijnlijk ook zwakbegaafd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]![]()
Die klasgenoot van je moet zich doodschamen, wat een zwakbegaafde opmerking.
Laten we geen rare dingen zeggen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het volgen van de juiste procedures wel belangrijker dan het informeren van "de rest van Nederland".
Je bedoelt toch niet van die Dela achtige dingen he? Dat zijn echt de meest waardeloze verzekeringen ooit. Meerdere mensen in mijn directe omgeving die met die verzekering te maken hebben gehad. Je betaald jaren netjes je premie, en uiteindelijk kun je van het uit te keren bedrag net een fatsoenlijke kist betalen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh dat ken ik wel.. Hebben mijn ouders ook.
Vrijwel iedereen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:24 schreef Gia het volgende:
Wel erg. Je hoort steeds vaker over geweldadigheden. Wie kan er nog alleen over straat?
Nee, via een islamitische stichting. Je betaalt elk jaar 100 euro en zij dragen zorg voor allesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:46 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet van die Dela achtige dingen he? Dat zijn echt de meest waardeloze verzekeringen ooit. Meerdere mensen in mijn directe omgeving die met die verzekering te maken hebben gehad. Je betaald jaren netjes je premie, en uiteindelijk kun je van het uit te keren bedrag net een fatsoenlijke kist betalen.
Pestgedrag bestaat al eeuwen, dat is niet iets van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:13 schreef Ambipur het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-van-pesters.dhtml
Speculaties, maar wat is het toch tegenwoordig met dat pestgedrag van de jeugd van tegenwoordig.
Verschil is dat het nu via Twitter en Facebook 24/7 door blijft gaan, dat was vroeger anders, en ja: er is steeds meer media aandacht.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Pestgedrag bestaat al eeuwen, dat is niet iets van tegenwoordig.
Lang geleden, op de basisschool, was er in mijn klas ook een meisje die het altijd gedaan had. "Het vlooienmeisje", werd ze genoemd.
Heb vroeger eens een meisje gepest, maar dat ging echt niet zo ver. Sws had zijn een advocaat als vader, één goede, nette gesprek met hem en ik was voorgoed genezen van dat walgelijke gedrag.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Pestgedrag bestaat al eeuwen, dat is niet iets van tegenwoordig.
Lang geleden, op de basisschool, was er in mijn klas ook een meisje die het altijd gedaan had. "Het vlooienmeisje", werd ze genoemd.
Ja klopt, door Twitter en Facebook wordt er nog meer gepest want lekker anoniem.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:17 schreef iFok. het volgende:
[..]
Verschil is dat het nu via Twitter en Facebook 24/7 door blijf gaan, dat was vroeger anders, en ja: er is steeds meer media aandacht.
Nee okee, maar verschijnsel pesten bestaat al heel lang. Da's al wat ik wil zeggenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb vroeger eens een meisje gepest, maar dat ging echt niet zo ver. Sws had zijn een advocaat als vader, één goede, nette gesprek met hem en ik was voorgoed genezen van dat walgelijke gedrag.
Tegenwoordig sturen ze naaktfoto's rond en god mag weten wat. Nee, hoor. Vroeger ging het niet zo ver.
Klinkt naar...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:13 schreef Ambipur het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-van-pesters.dhtml
Speculaties, maar wat is het toch tegenwoordig met dat pestgedrag van de jeugd van tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dan kan je het dan erover hebben. Nu is het puur gespeculeer, over de rug van de jongen.
Maar ach, wat kan jou die jongen schelen?
Oude Testamentquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:59 schreef De_Guidance het volgende:
De Bijbel is veel explicieter dan de Koran in deze:
Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten.
— Leviticus 20:13[4]
Nee maar het roept wel straf uit daarover. Dus je bent keuzevrij maar als je het wel doet wordt je verbannen, gestraft, en uitgesloten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor vage bronnen die jij hier neerzet? Die ayet over ontucht kan weg, trouwens. Zoals jij kunt lezen, de Koran verbiedt het niet.
Nee, jij geeft aan dat je het elders niet ziet. Dit was de ssret link die verwijst dat ook christenen het mogen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:04 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
daarom hang ik het christendom ook niet aan.
O en niet dat het per se toedoet dat als de ene religie fout is, de andere dat ook mag zijn. Als mijn buurman vermoordt mag ik dat ook doen redenering.
Je punt was?
O en er is toch veel meer tolerantie onder christenlanden dan moslimlanden. Maar dat zal wel toeval zijn.
ik kende die jongen niet en zijn familie ook niet. Dus ik kan niet oordelen. Maar heb wel medelijden met hem voorzover ik dat met een onbekende kan hebbenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dan kan je het dan erover hebben. Nu is het puur gespeculeer, over de rug van de jongen.
Maar ach, wat kan jou die jongen schelen?
Nee, daar ga ik idd niet over. Maar als iedereen op zo'n hersenloze blijft reageren, heeft hij iets terug te zeggen, he?quote:
Geweldig hoe jij van de dood van een jongen een maatschappelijk probleem kan maken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:11 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
ik kende die jongen niet en zijn familie ook niet. Dus ik kan niet oordelen. Maar heb wel medelijden met hem voorzover ik dat met een onbekende kan hebben
Verder komt zijn familie hier niet reageren dus wij mogen hier de zaken - nee, moeten eigenlijk - onbeschroomd en ongebreideld bespreken - want dit is een maatschappelijk probleem.
Welk maatschappelijk probleem in dit geval?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:11 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
ik kende die jongen niet en zijn familie ook niet. Dus ik kan niet oordelen. Maar heb wel medelijden met hem voorzover ik dat met een onbekende kan hebben
Verder komt zijn familie hier niet reageren dus wij mogen hier de zaken - nee, moeten eigenlijk - onbeschroomd en ongebreideld bespreken - want dit is een maatschappelijk probleem.
Ik was al klaar met hem, dacht dat je bedoelde dat ik stil moest zijn in het algemeen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik idd niet over. Maar als iedereen op zo'n hersenloze blijft reageren, heeft hij iets terug te zeggen, he?
Jij doet er dus ook aan mee.
Oh nee, hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik was al klaar met hem, dacht dat je bedoelde dat ik stil moest zijn in het algemeen.
Ook geen slecht idee.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik was al klaar met hem, dacht dat je bedoelde dat ik stil moest zijn in het algemeen.
is dat niet al duidelijk ?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welk maatschappelijk probleem in dit geval?
Dit ja. Gaat nergens meer over nu, sowieso is het nog niet eens bekend wat er gebeurd is en mensen beginnen zich serieus al op te winden om het feit dat hij moslim en waarschijnlijk homo isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:12 schreef Flow3r het volgende:
Godsamme zeg, een kind is gestorven en waarschijnlijk door de hand van een ander.
Maakt het dan werkelijk uit of het door een moslim, christen, jood of atheist is gedaan?
Nou, Nederlanders kunnen er wat van hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:15 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dus snel iemand uitschelden omdat die van mening verschilt? Wat geef je je te kennen. Gebeurt ook vaak genoeg in je geboorteland zeker.
Dat zijn 4 mogelijke maatschappelijke problemen, alsmede 4 mogelijke scenario's omtrent het overlijden van dit kind.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:17 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
is dat niet al duidelijk ?
moord, ontvoering, eerwraak mogelijk seksueel misbruik.
Maar goed ik ga nu stoppen denk ik want dit is praten tegen een muur. Of misschien nog erger want de muur luistert toch beter.
Speculeren doen we allemaal hier. Sowieso. Anders zouden we dit topic best niet eens hoeven openen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn 4 mogelijke maatschappelijke problemen, alsmede 4 mogelijke scenario's omtrent het overlijden van dit kind.
Welk maatschappelijk probleem je van deze 4 precies bedoelt is me niet duidelijk, maar indien je informatie over de feitelijke doodsoorzaak hebt dan zou het in het topic passen om die feiten te delen.
Zonder enige feiten speculeren dat het wel eerwraak zal zijn geweest is dom en behoorlijk schofferend jegens de nabestaanden.
quote:'Anass zou die avond pak slaag krijgen'
Gisterochtend werd de plotseling verdwenen Anass Aouragh (13) uit Wassenaar dood gevonden in een bos. De politie sluit een misdrijf niet uit en onderzoekt nog of hij is vermoord, of dat hij zijn eigen leven nam na pesterijen. Hoe dan ook blijft iedereen verbijsterd achter: de kleurrijkste brugpieper van de school is er niet meer.
Anass was sinds woensdag vermist. Hij kwam niet thuis na het rondbrengen van folders. De politie verstuurde woensdagavond een Amber Alert. In de buurt van de Katwijkseweg in Wassenaar werd de fiets van de jongen gevonden. Donderdagochtend trok de politie het alarm in, kort na de vondst van het lichaam. Dat het echt om Anass ging, was toen echter nog niet helemaal zeker. De bevestiging kwam aan het begin van de avond. Het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) verricht vandaag sectie op zijn lichaam.
Wat de doodsoorzaak ook is, de familie van Anass is in verdriet gedompeld. Net als de klasgenoten, de vrienden en buurjongens van de jongen. Het besef kan zich maar moeilijk nestelen. 'Dinsdag stond ik nog naast hem, nu is hij er niet meer,' zegt een klasgenootje vandaag in het AD.
Mietje, homo en flikker
Anass, van Marokkaanse komaf, was sowieso geen grijze muis, vertellen ze. Hij was ronduit opvallend. Zelfs als brugklasser op het Adelbert College is hij niet bang om zichzelf te zijn. Waar jaargenootjes zich schikken naar de mode en omgangsvormen van de massa, steekt Anass boven het maaiveld uit. Hij draagt nu eens een vlinderdas, dan weer een spetterend gekleurd shirt. Gaat gekleed in strakke kleren en sjaaltjes. 'Fashionboy', klinkt het plagerig. Maar later wordt hij doelwit van pesterijen. Mietje, homo en flikker, zijn de scheldnamen. Op school, maar ook in zijn wijk.
Buitengesloten
Bovenal wordt Anass buitengesloten. Geschokte schoolgenoten biechten het op, vlak bij het schoolplein waar de gebeurtenissen het gesprek van de dag bepalen. 'Het ging dag in, dag uit door.'
Als een tijdje geleden op school een 'paarse dag' wordt gehouden, om aandacht te vestigen op vooroordelen tegen homo's en lesbiennes, wordt Anass het mikpunt. 'Toen werd er in de klas gezegd dat we hem geen homo mochten noemen. Maar we deden het toch,' zegt een klasgenoot. 'Ik heb het ook wel eens gezegd. Nu voel ik me er heel erg slecht over.'
Pak slaag
In de buurt wordt gezegd dat een aantal pesters hem de avond van zijn verdwijning zou opwachten om hem een pak slaag te geven. De moeder van een van Anass' klasgenootjes vertelt dat hij onlangs 'uit de kast was gekomen'. Ze kunnen nu slechts gissen of het drama het gevolg is geweest van de pesterijen.
Leerlingen van het Adelbert College zijn vandaag naar school gekomen. Of ze les krijgen, is niet bekend. In de klassen zou vooral worden gepraat over de plotselinge dood van Anass. Er zou ook een lokaal zijn ingericht om hem te herdenken en een condoleance achter te laten. Verder zou er begeleiding zijn voor de leerlingen en docenten. De school zelf wil geen commentaar geven
het issuequote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:59 schreef De_Guidance het volgende:
De Bijbel is veel explicieter dan de Koran in deze:
Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten.
— Leviticus 20:13[4]
Bij de tekst van de Koran kun je nog zeggen dat het vooral over het volk van Lot lijkt te gaan.
Daar lijkt de issue vooral ontucht en verkrachting en niet homoseksualiteit sec.
quote:Bos Wassenaar weer afgezet
Van onze Haagse redactie
WASSENAAR - Het bos waar donderdagmiddag het ontzielde lichaam van de 13-jarige Anass Aouragh werd gevonden, is vrijdagmiddag omstreeks 13.00 uur weer afgezet door de politie. Rechercheurs gaan er opnieuw onderzoek doen.
Eerder had de politie de plek vrijgegeven.
LATER MEER.
iemand heeft hem vermoordquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ok. Geeft me toch steeds meer het vermoeden dat dit geen zelfmoord is geweest.
de moordenaar was een homohaterquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waar ik zelf aan zat te denken, maar pure speculatie: er was toch niet een ontmoeting (seksueel) met een andere man/jongen? Je ziet dat toch wel vaker in het bos enzo...
Denk zelf toch eerder in zo'n richting dan eerwraak hoor.
Als ik het artikel dat Frutsel heeft gepost lees, lijkt het mij wel iemand met zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ok. Geeft me toch steeds meer het vermoeden dat dit geen zelfmoord is geweest.
Ook lekker, eerst plaats delict vrijgeven, om het later weer af te zetten, zeer professioneel allemaal.quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:07 schreef Gia het volgende:
Een zwaar pak slaag door een groep klasgenootjes?
Tja, dat wordt dan vrijspraak.
Dat zou wel eens kunnen ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:19 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
de moordenaar was een homohater
Inderdaad. Ook op de foto van die klas ziet hij er uit als een leuke, zelfbewuste puber. Ook wel een knappe jongen, er ouder uitziend dan 13 jaar.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:21 schreef Starm het volgende:
[..]
Als ik het artikel dat Frutsel heeft gepost lees, lijkt het mij wel iemand met zelfvertrouwen.
Iemand die zichzelf is en zich niet de mening van andere mensen aantrekt.
Ik gok ook dat die geen zelfmoord heeft gepleegd
Na het weekend wordt bekend wat de uitkomst is van de pathaloog-anatoom.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Dus ook niks bekend over letsel aan zijn lichaam? Sjonge ze laten ons wel lang wachten zeg.
Duurt 3 dagen meestal. Het resultaat wordt trouwens niet altijd bekend gemaakt, hoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Dus ook niks bekend over letsel aan zijn lichaam? Sjonge ze laten ons wel lang wachten zeg.
Als er sporen van misbruik zijn dan word dat toch bekendgemaakt? Of hangt dit bijv. van de ouders af of ze toestemming geven voor publicatie?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Duurt 3 dagen meestal. Het resultaat wordt trouwens niet altijd bekend gemaakt, hoor.
Ik spreek datgene uit wat ik heb aan ervaring.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:41 schreef maartend het volgende:
Jeez, wist niet dat we hier zoveel psychologen en forensisch onderzoekers hadden hier op het forum.
Ik meen dat ouders toestemming moeten geven en iets met maatschappelijk belang. Maar hier gok ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als er sporen van misbruik zijn dan word dat toch bekendgemaakt? Of hangt dit bijv. van de ouders af of ze toestemming geven voor publicatie?
Ja, en gisteren al die zeikposts dat dat onderzoek niet snel genoeg ging.... dat moest allemaal veel sneller kunnen, want bij de oom van de buurjongen van de tante van het neefje van een klasgenoot was de PD ook zo vrijgegeven.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ook lekker, eerst plaats delict vrijgeven, om het later weer af te zetten, zeer professioneel allemaal.
Niet om het een of ander, maar op basis van welk gegeven heb jij per direct recht op alle feiten zodra ze bekend zijn? Ben je z'n moeder?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom gelijk zo'n bitch reactie altijd?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar op basis van welk gegeven heb jij per direct recht op alle feiten zodra ze bekend zijn? Ben je z'n moeder?
Nou, ik wil eigenlijk wel antwoord op die vraag.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo'n bitch reactie altijd?Is nergens voor nodig man.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en gisteren al die zeikposts dat dat onderzoek niet snel genoeg ging.... dat moest allemaal veel sneller kunnen, want bij de oom van de buurjongen van de tante van het neefje van een klasgenoot was de PD ook zo vrijgegeven.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar op basis van welk gegeven heb jij per direct recht op alle feiten zodra ze bekend zijn? Ben je z'n moeder?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik wil eigenlijk wel antwoord op die vraag.
Leuk dat de media tegenwoordig zo snel is, maar dat geeft de goegemeente niet het recht op alle informatie zodra deze er is.
Vond het wel een goede reactie. Jouw post stoorde blijkbaar niet alleen mijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ik zeg ook niet dat ik het recht heb op de informatie, ik laat alleen blijken dat ik nou wel razend benieuwd ben na alles wat tot nu toe gespeculeert heeft.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik wil eigenlijk wel antwoord op die vraag.
Leuk dat de media tegenwoordig zo snel is, maar dat geeft de goegemeente niet het recht op alle informatie zodra deze er is.
Volgens dat artikel was hij ook al uit de kast, dat doet iemand ook niet als je weet dat je hele familie homofoob is. Dus eerwraak vind ik niet zo voor de hand liggen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:21 schreef Starm het volgende:
[..]
Als ik het artikel dat Frutsel heeft gepost lees, lijkt het mij wel iemand met zelfvertrouwen.
Iemand die zichzelf is en zich niet de mening van andere mensen aantrekt.
Ik gok ook dat die geen zelfmoord heeft gepleegd
Zo kan ik me het niet herinneren. Alleen maar dat het lang duurde en dat dat betekent dat er iets anders aan de hand is dan zelfmoord.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en gisteren al die zeikposts dat dat onderzoek niet snel genoeg ging.... dat moest allemaal veel sneller kunnen, want bij de oom van de buurjongen van de tante van het neefje van een klasgenoot was de PD ook zo vrijgegeven.
Omdat ze niets nieuws te melden hebben komen ze in de media met dit soort non-nieuws.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:21 schreef De_Guidance het volgende:
Ik snap niet waarom ze in de krant zetten dat hij onlangs uit de kast was gekomen.
Lijkt mij toch heel privé.
Beetje respect voor de privacy van de familie is weer eens teveel gevraagd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze niets nieuws te melden hebben komen ze in de media met dit soort non-nieuws.
Anders gaan er nog meer mensen zeiken dat ze te lang moeten wachten op nieuws.
Zodra er iemand vermoord is denken mensen ineens recht te hebben om alles te weten over de slachtoffers. Triest.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Beetje respect voor de privacy van de familie is weer eens teveel gevraagd.
Ik weet het niet hoorquote:Politie heeft 'sterke aanwijzingen' zelfmoord Anass
AMSTERDAM - Dat blijkt uit een eerste onderzoek, meldt de politie vrijdagavond.
Omdat een misdrijf niet helemaal kan worden uitgesloten, gaat het onderzoek toch verder.
Voor Aouragh werd woensdagavond een Amber Alert uitgegeven, nadat hij niet thuis kwam van het rondbrengen van folders.
Zijn lichaam werd donderdag gevonden in een natuurgebied bij Wassenaar. Vrijdagmiddag werd bekend dat de politie opnieuw onderzoek deed bij de vindplek van zijn lichaam, nadat een melding was binnengekomen.
Meer informatie volgt.
Opgelet op.. jongens die kruipend om hulp roepen in de bosjes?quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eens. Misschien was iemand in de buurt net z'n hond aan het uitlaten daar en had ie dankzij die sms wel even beter opgelet daar. Bijvoorbeeld.
dus bij zelfmoord gewoon iedereen langs het lijk laten wandelen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook op de foto van die klas ziet hij er uit als een leuke, zelfbewuste puber. Ook wel een knappe jongen, er ouder uitziend dan 13 jaar.
Zegt natuurlijk niks, iemand kan vanbinnen nog heel onzeker zijn, maar dat in combinatie met dat het natuurgebied weer afgezet is zegt dat waarschijnlijk geen zelfmoord is.
Dit dus, he. Hij wordt nu al het 4e slachtoffer van pesterijen genoemd. Terwijl 1) zelfmoord is niet eens zeker en laat staan 2) de beredenering achter die mogelijk zelfmoord.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:26 schreef Semisane het volgende:
Tja...ik weet niet zo goed wat ik moet vinden van dit soort berichten nog voor het onderzoek een beetje is afgerond. Ik begrijp dat mensen meer nieuws willen, maar de politie zou dat best wel even mogen negeren tot dat ze betere conclusies kunnen maken.
Hier komt enkel speculatie van. Trieste zaak.
Belachelijk typisch Sbs6, dit kan je geen journalistiek meer noemenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:58 schreef einschtein het volgende:
Weet je, dat de politie een perstbericht uitstuurt met het feit dat hij mogelijk door zelfmoord om het leven is gekomen: meh, okay. Dat vind ik al een tikkeltje te ver gaan, want straks is dat niet zo maar is ondertussen wel heel Nederland in rep en roer.
Want tja. Jochie van 13 jaar, school, ietwat gay (no offense meant) en zelfmoord. Nou, dat moest pesten zijn? Nee, Nederland, dat hoeft het niet.
En dan komt verslaggever/journalist Casper van der Kruit van SBS6 er ook nog eens aan met zijn blaaskalk tweets:
[ afbeelding ]
Ja, daar kan ik me aan irriteren. En dan noemt ie zich ook nog journalist. Nou, poeh poeh.
Dit vind ik dus ook en heb ik hem ook maar gezegd. Belachelijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:17 schreef Starm het volgende:
[..]
Belachelijk typisch Sbs6, dit kan je geen journalistiek meer noemen
En jij baseert dat op wat precies? Op hoe vaak de politie langs is gekomen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:26 schreef Bayswater het volgende:
De forensische opsporingdienst van de politie heb ik heel wat voorbij zien komen sinds gisteren (zit hier op de hoek en 4 kilometer van Wassenaar). De politie zal van de oorzaak nu toch wel bijna 100 % zeker zijn.
Die gozer weet niet eens wat er speelt op school.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:58 schreef einschtein het volgende:
Weet je, dat de politie een perstbericht uitstuurt met het feit dat hij mogelijk door zelfmoord om het leven is gekomen: meh, okay. Dat vind ik al een tikkeltje te ver gaan, want straks is dat niet zo maar is ondertussen wel heel Nederland in rep en roer.
Want tja. Jochie van 13 jaar, school, ietwat gay (no offense meant) en zelfmoord. Nou, dat moest pesten zijn? Nee, Nederland, dat hoeft het niet.
En dan komt verslaggever/journalist Casper van der Kruit van SBS6 er ook nog eens aan met zijn blaaskalk tweets:
[ afbeelding ]
Ja, daar kan ik me aan irriteren. En dan noemt ie zich ook nog journalist. Nou, poeh poeh.
Dat na 48 uur intensief onderzoek het resultaat wel duidelijk is voor de politie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:52 schreef einschtein het volgende:
[..]
En jij baseert dat op wat precies? Op hoe vaak de politie langs is gekomen?
Ik geloof ook niet dat hij zelfmoord heeft gepleegd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat na 48 uur intensief onderzoek het resultaat wel duidelijk is voor de politie.
Exact. Hij heeft ook gereageerd op mijn tweet: "Ja je hebt een punt. Maar ja, ligt wel heel erg voor de hand."quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gozer weet niet eens wat er speelt op school.
Die vraag stelde ik niet. Dus volgens jou, is bij ieder lichaam dat gevonden wordt, binnen 48 uur de doodsoorzaak bekend is? Dat is wel erg kort door de bocht.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat na 48 uur intensief onderzoek het resultaat wel duidelijk is voor de politie.
De politie zal het niet voor niets naar buiten brengen na intensief forensisch onderzoek. Als het een lang begraven lijk is wordt het allemaal wat moeilijker vast te stellen. Uiteraard in dat geval is zelfmoord wat moeilijker.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat hij zelfmoord heeft gepleegd.
okay...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:17 schreef Mishu het volgende:
Ik denk dat die klasgenoten hem misschien per ongeluk onder groepsdruk wat aangedaan hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |