Heel goed van ze. Want je kunt wel roepen: ach het is maar internet, maar zo werkt het in de praktijk niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar is school ook intensief mee bezig omdat er al iets anders op twitter was voorgevallen.
Anders zet je je kind in een glazen vitrine, weet je zeker dat er niets mee gebeurt. Folders rondbrengen aan het eind van de middag lijkt me echt compleet onschuldig en net zo 'gevaarlijk' als naar school fietsen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:26 schreef Mgolovic het volgende:
Iets anders: mag een kind van 13 al folders rond brengen??
Dit, en andere soort misdagen tegen kinderen/jongeren, zijn voor mij juist een reden om mijn kind straks op zijn 13e niet wekelijks of dagelijks door het dorp te laten zwerven op vroege of late tijdstippen.
Hij was al sinds gistermiddag half 5 vermist, ik vind dat geen vroeg of laat tijdstip.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:26 schreef Mgolovic het volgende:
Iets anders: mag een kind van 13 al folders rond brengen??
Dit, en andere soort misdagen tegen kinderen/jongeren, zijn voor mij juist een reden om mijn kind straks op zijn 13e niet wekelijks of dagelijks door het dorp te laten zwerven op vroege of late tijdstippen.
Tevens was het rond die tijd nog gewoon licht in wassenaar, de plek waar hij gevonden was. Was vlakbij een druk kruispunt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij was al sinds gistermiddag half 5 vermist, ik vind dat geen vroeg of laat tijdstip.
Dat is een ander uiterste natuurlijk. Het initiële bericht had het over begin van de avond, en dan vind ik het wel iets anders dan nu het geval blijkt te zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:38 schreef alors het volgende:
[..]
Anders zet je je kind in een glazen vitrine, weet je zeker dat er niets mee gebeurt. Folders rondbrengen aan het eind van de middag lijkt me echt compleet onschuldig en net zo 'gevaarlijk' als naar school fietsen.
Dus jouw 13-jarig kind mag in december na 16:30 niet meer naar buiten en mag dan pas na 8:30 naar school fietsen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:50 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Een 13-jarig kind in het donker (ochtend of avond) de straat op sturen vind jij normaal? Daar had ik het namelijk over, het eerste bericht had het over vroeg in de avond. In de winter is het dan doorgaans donker.
Als jij het wel normaal vindt: succes!
16:30 is niet begin de avond volgens mij. Om 18:30 zou mijn 13 jarig kind in december inderdaad geen folders rond gaan brengen nee.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus jouw 13-jarig kind mag in december na 16:30 niet meer naar buiten en mag dan pas na 8:30 naar school fietsen?
Dit is al weer heel iets anders dan:quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:53 schreef Mgolovic het volgende:
16:30 is niet begin de avond volgens mij. Om 18:30 zou mijn 13 jarig kind in december inderdaad geen folders rond gaan brengen nee.
En daarbij; 13-jarige kinderen die 's-avonds op straat spelen / andere dingen doen in december.....hoe abnormaal is het dan wel niet om je kinderen dat te onthouden?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:50 schreef Mgolovic het volgende:
Een 13-jarig kind in het donker (ochtend of avond) de straat op sturen vind jij normaal?
Dus jij werd vroeger door je ouders in de winter naar school gebracht en gehaald?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:50 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Een 13-jarig kind in het donker (ochtend of avond) de straat op sturen vind jij normaal? Daar had ik het namelijk over, het eerste bericht had het over vroeg in de avond. In de winter is het dan doorgaans donker.
Als jij het wel normaal vindt: succes!
Nee ik ben niet overdreven angstig. Ik heb het ook niet over op straat spelen o.i.d. 's Avonds alleen heel de stad door vind ik wat anders. Ik heb het dan sowieso niet over 16:30 zoals het nu blijkt te zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dit is al weer heel iets anders dan:
[..]
En daarbij; 13-jarige kinderen die 's-avonds op straat spelen / andere dingen doen in december.....hoe abnormaal is het dan wel niet om je kinderen dat te onthouden?
Ben je echt zo angstig?
13 jarigen fietsen ook al zelf naar voetbaltraining/pianoles e.d. over het algemeen. Ook in het donker.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:58 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Nee ik ben niet overdreven angstig. Ik heb het ook niet over op straat spelen o.i.d. 's Avonds alleen heel de stad door vind ik wat anders. Ik heb het dan sowieso niet over 16:30 zoals het nu blijkt te zijn.
Ik vrees dan toch dat je vooral je eigen angstgevoel voor je aan het uitschuiven bent, want er komt toch een moment dat je kind alleen voor de gevaren van de straat staat, en dan is het vooral de vraag of ie geleerd heeft dat te herkennen en daar verstandig mee om te gaan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:58 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Nee ik ben niet overdreven angstig. Ik heb het ook niet over op straat spelen o.i.d. 's Avonds alleen heel de stad door vind ik wat anders. Ik heb het dan sowieso niet over 16:30 zoals het nu blijkt te zijn.
Volgens mij is het ook nergens gezegd dat hij daadwerkelijk zijn folders heeft rondgebracht?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een walgelijk bericht, het is al erg genoeg is voor zijn ouders.
En alsof hij eerst keurig zijn folders rond gaat brengen voor dat hij zelfmoord pleegt
Ach, ik mag ook zoveel mensen niet maar daarom hoef je ze nog niet te pesten, zegt niks.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:45 schreef sonnyspek het volgende:
Ik ken een klasgenoot van hem en die zei letterlijk:
'hij was een downie niemand mogt hem'
Ja echt.Zo triest, wordt weer een geval van pesten.
twitter:PeterRdeV twitterde op donderdag 07-02-2013 om 16:25:40Zaak #Anass Politie doet vaak lang geheimzinnig over identificatie, terwijl men al lang weet wie het is. Gevolg van procedures. reageer retweet
Dit had ik dus ook, was om half 2 al bekend dat er een lichaam gevonden was.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat ik niet echt snap, er is nou nogsteeds geen bevestiging dat het echt Anass is, waarom duurt dat zo lang? Mams en paps hebben het lijk nou toch wel mogen identificeren??
Maar dan word er weer altijd bijgezet dat het lichaam zodanig verminkt is, mja zal wel met onzinnige procedures te maken hebben jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:08 schreef smitjew het volgende:
[..]
Dit had ik dus ook, was om half 2 al bekend dat er een lichaam gevonden was.
Wie weet is het lichaam wel zo verminkt dat ze nief met zekerheid kunnen zeggen dat hij het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |