Jawel, maar die hebben ze nu niet gestuurd omdat de vorige keer allerlei mensen hebben lopen klagen dat het toen te laat was (toen rond 22u).quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg je dan normaal niet een sms ofzo?
Van mij mag je het allemaal posten, maar het is vrij zinloos.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, laten we allemaal maar stil afwachten...
Kom op zeg, ik mag dat toch best opmerken? Natuurlijk weten we nog niks zeker.
Eens. Misschien was iemand in de buurt net z'n hond aan het uitlaten daar en had ie dankzij die sms wel even beter opgelet daar. Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel, maar die hebben ze nu niet gestuurd omdat de vorige keer allerlei mensen hebben lopen klagen dat het toen te laat was (toen rond 22u).
Dikke vette bullshit dus, DOE DAN NIET MEE. Zeiksnorren.
Serieus? Dat is echt belachelijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel, maar die hebben ze nu niet gestuurd omdat de vorige keer allerlei mensen hebben lopen klagen dat het toen te laat was (toen rond 22u).
jah, wat achterlijk, klagen omdat het zo laat wasquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat de fuck.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe triest ben je dat je daar over gaat klagen. Zijn van die mensen die Amber Alert hebben omdat ze nieuwsgierig zijn en niet omdat ze zo begaan zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies dat jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe triest ben je dat je daar over gaat klagen. Zijn van die mensen die Amber Alert hebben omdat ze nieuwsgierig zijn en niet omdat ze zo begaan zijn.
Ik vind het juist nu redelijk rustig met zulke zaken. In 1998/1999 had je Nicky Verstappen, Sybine Jansons en Marianne Vaatstra binnen een halfjaar. Toen was ik er banger voor dan nu.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:24 schreef Gia het volgende:
Wel erg. Je hoort steeds vaker over geweldadigheden. Wie kan er nog alleen over straat?
Sprak van de week een nichtje die haar dochter verbood om alleen 's avonds naar Amsterdam te reizen. Kind is 16 en heel zelfstandig. Ze zou het zeker wel kunnen. Maar snap wel dat mams het niet goed vond. Zeker niet omdat ze alleen zou reizen.
Nee, dat het wellicht om pesten ging.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:26 schreef ems. het volgende:
Probeerde de NOS nou op een extreem truttige manier te insinueren dat het knaapje in kwestie wellicht een homo was?
Yup, net ook al iemand die dat zei.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:26 schreef ems. het volgende:
Probeerde de NOS nou op een extreem truttige manier te insinueren dat het knaapje in kwestie wellicht een homo was?
Muh. De nadruk op dat hij zo 'anders' is en een echte 'jongens-jongen' vond ik wat opmerkelijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat het wellicht om pesten ging.
Nouja, een jochie dat 13 en homo is. Het kan wellicht wat zeggen over de doodsoorzaak.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Yup, net ook al iemand die dat zei.
Flauw hoor. Wat doet het er toe?
Ja, als je kijkt naar welke kinderen in het verleden zijn vermoord lijken het er inderdaad meer. Ook echt bizarre zaken zitten er bij waar je nooit eerder van had gehoord.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het juist nu redelijk rustig met zulke zaken. In 1998/1999 had je Nicky Verstappen, Sybine Jansons en Marianne Vaatstra binnen een halfjaar. Toen was ik er banger voor dan nu.
Mja ok, die zin hadden ze idd niet hoeven zeggen, de interviews dat hij zich anders kleedde waren voldoende.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:29 schreef ems. het volgende:
Muh. De nadruk op dat hij zo 'anders' is en een echte 'jongens-jongen' vond ik wat opmerkelijk.
Oh, ik stoor me er verder niet aan. Alleen de manier waarop erover gesproken werd vond ik curieus.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja ok, die zin hadden ze idd niet hoeven zeggen, de interviews dat hij zich anders kleedde waren voldoende.
In het kader van speculeren kan ik nog wel een veel vervelendere theorie bedenken met deze info dan dat zijn dood het gevolg van pesten is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoezo kan het homo zijn wat zeggen over de doodsoorzaak? Je kan er dan alsnog op los speculeren.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
In het kader van speculeren kan ik nog wel een veel vervelendere theorie bedenken met deze info dan dat zijn dood het gevolg van pesten is.
Maar laat ik dat uit respect voor zijn familie maar niet uitspreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |