True, maar er even uitgaande dat Anass wellicht moslim was krijgt dit gegeven een extra lading.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoezo kan het homo zijn wat zeggen over de doodsoorzaak? Je kan er dan alsnog op los speculeren.
En de troefkaart eerwraak ligt ook op tafelquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
True, maar er even uitgaande dat Anass wellicht moslim was krijgt dit gegeven een extra lading.
Nee, 13quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:19 schreef thabit het volgende:
Hoe komt een kind van 13 eigenlijk aan een folderwijk? Moet je daar niet minstens 15 voor zijn?
Nee, 13.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:19 schreef thabit het volgende:
Hoe komt een kind van 13 eigenlijk aan een folderwijk? Moet je daar niet minstens 15 voor zijn?
Nee je haalt het door de war met een weekkranten wijk, daarvoor moet je 15 zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:19 schreef thabit het volgende:
Ik vind dat eigenlijk ook wel vrij jong, maar dat kan aan mij liggenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:23 schreef thabit het volgende:
Okee. Ik dacht dat je sowieso niet mocht werken als je onder de 15 was, maar blijkbaar is dat tegenwoordig anders dan toen ik die leeftijd had.
Hier brengt zo'n knaapje ook de folders rond.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:38 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk ook wel vrij jong, maar dat kan aan mij liggen. Ik weet niet eens meer hoe oud ik was toen ik aan de kranten begon
Hoef je mij niet te vertellen hoor, ik ken een Anass. 't Ging me om de spelfout Asass.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, op papier. Je spreekt het uit als 'Eness'.
Oh, dat had ik niet in de gaten. De knul was ook met zijn tweelingzus Inass verbonden aan een voetbalclub. Goed dat de wedstrijden van de amateurclub aankomende zaterdag gewoon doorgaan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoef je mij niet te vertellen hoor, ik ken een Anass. 't Ging me om de spelfout Asass.
Valt mee. Binnen 3 dagen hebben ze het overschot terug. Zo lang duurt het niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:13 schreef Jellereppe het volgende:
Zijn ouders zullen het lichaam voorlopig niet krijgen overhandigd zodat ze hem te ruste kunnen leggen. Ze zullen dat kind van A tot Z onderzoeken, voordat ze hem vrijgeven.
Oh, dat valt inderdaad mee. Was te voorbarig.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Valt mee. Binnen 3 dagen hebben ze het overschot terug. Zo lang duurt het niet.
Daarna kunnen ze contra-expertise doen in het land van herkomst (indien van toepassing). Al met al is hij binnen één week begraven.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, dat valt inderdaad mee. Was te voorbarig.
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:26 schreef Nielsch het volgende:
Treurig dit weer, je zou het maar meemaken als ouders.
Hmm, ik denk dat het niet nodig zal zijn. Het kind zal hoogstwaarschijnlijk meeverzekerd zijn met zijn ouders. Dat is bij veel Marokkanen het geval. Alles is al verzekerd. Uitvaart ook.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Daarna kunnen ze contra-expertise doen in het land van herkomst (indien van toepassing). Al met al is hij binnen één week begraven.
Nee, ik bedoel ook een autopsie in Marokko. In Turkije is het namelijk zo, dat als iemand door geweld om het leven komt, autopsie in Turkije verplicht is. Weet niet hoe dat daar is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat het niet nodig zal zijn. Het kind zal hoogstwaarschijnlijk meeverzekerd zijn met zijn ouders. Dat is bij veel Marokkanen het geval. Alles is al verzekerd. Uitvaart ook.
Poeh, geen idee of ze dan nogmaals in het land van herkomst een autopsie op het lichaam verrichten. Wel is alles verzekerd. Meestal via een Marokkaanse bank waar die mensen dat soort verzekeringen kunnen afsluiten. Alles is top geregeld en je hoeft nergens naar om te kijken als je sterft. Je betaalt een habbekrats voor dat soort verzekeringen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel ook een autopsie in Marokko. In Turkije is het namelijk zo, dat als iemand door geweld om het leven komt, autopsie in Turkije verplicht is. Weet niet hoe dat daar is.
Oh dat ken ik wel.. Hebben mijn ouders ook.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Poeh, geen idee of ze dan nogmaals in het land van herkomst een autopsie op het lichaam verrichten. Wel is alles verzekerd. Meestal via een Marokkaanse bank waar die mensen dat soort verzekeringen kunnen afsluiten. Alles is top geregeld en je hoeft nergens naar om te kijken als je sterft. Je betaalt een habbekrats voor dat soort verzekeringen.
Yep, wij hebben het ook.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh dat ken ik wel.. Hebben mijn ouders ook.
Is waarschijnlijk ook zwakbegaafd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]![]()
Die klasgenoot van je moet zich doodschamen, wat een zwakbegaafde opmerking.
Laten we geen rare dingen zeggen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het volgen van de juiste procedures wel belangrijker dan het informeren van "de rest van Nederland".
Je bedoelt toch niet van die Dela achtige dingen he? Dat zijn echt de meest waardeloze verzekeringen ooit. Meerdere mensen in mijn directe omgeving die met die verzekering te maken hebben gehad. Je betaald jaren netjes je premie, en uiteindelijk kun je van het uit te keren bedrag net een fatsoenlijke kist betalen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh dat ken ik wel.. Hebben mijn ouders ook.
Vrijwel iedereen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:24 schreef Gia het volgende:
Wel erg. Je hoort steeds vaker over geweldadigheden. Wie kan er nog alleen over straat?
Nee, via een islamitische stichting. Je betaalt elk jaar 100 euro en zij dragen zorg voor allesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:46 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet van die Dela achtige dingen he? Dat zijn echt de meest waardeloze verzekeringen ooit. Meerdere mensen in mijn directe omgeving die met die verzekering te maken hebben gehad. Je betaald jaren netjes je premie, en uiteindelijk kun je van het uit te keren bedrag net een fatsoenlijke kist betalen.
Pestgedrag bestaat al eeuwen, dat is niet iets van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:13 schreef Ambipur het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-van-pesters.dhtml
Speculaties, maar wat is het toch tegenwoordig met dat pestgedrag van de jeugd van tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |