Yep, wij hebben het ook.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh dat ken ik wel.. Hebben mijn ouders ook.
Is waarschijnlijk ook zwakbegaafd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]![]()
Die klasgenoot van je moet zich doodschamen, wat een zwakbegaafde opmerking.
Laten we geen rare dingen zeggen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het volgen van de juiste procedures wel belangrijker dan het informeren van "de rest van Nederland".
Je bedoelt toch niet van die Dela achtige dingen he? Dat zijn echt de meest waardeloze verzekeringen ooit. Meerdere mensen in mijn directe omgeving die met die verzekering te maken hebben gehad. Je betaald jaren netjes je premie, en uiteindelijk kun je van het uit te keren bedrag net een fatsoenlijke kist betalen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh dat ken ik wel.. Hebben mijn ouders ook.
Vrijwel iedereen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:24 schreef Gia het volgende:
Wel erg. Je hoort steeds vaker over geweldadigheden. Wie kan er nog alleen over straat?
Nee, via een islamitische stichting. Je betaalt elk jaar 100 euro en zij dragen zorg voor allesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:46 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet van die Dela achtige dingen he? Dat zijn echt de meest waardeloze verzekeringen ooit. Meerdere mensen in mijn directe omgeving die met die verzekering te maken hebben gehad. Je betaald jaren netjes je premie, en uiteindelijk kun je van het uit te keren bedrag net een fatsoenlijke kist betalen.
Pestgedrag bestaat al eeuwen, dat is niet iets van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:13 schreef Ambipur het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-van-pesters.dhtml
Speculaties, maar wat is het toch tegenwoordig met dat pestgedrag van de jeugd van tegenwoordig.
Verschil is dat het nu via Twitter en Facebook 24/7 door blijft gaan, dat was vroeger anders, en ja: er is steeds meer media aandacht.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Pestgedrag bestaat al eeuwen, dat is niet iets van tegenwoordig.
Lang geleden, op de basisschool, was er in mijn klas ook een meisje die het altijd gedaan had. "Het vlooienmeisje", werd ze genoemd.
Heb vroeger eens een meisje gepest, maar dat ging echt niet zo ver. Sws had zijn een advocaat als vader, één goede, nette gesprek met hem en ik was voorgoed genezen van dat walgelijke gedrag.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Pestgedrag bestaat al eeuwen, dat is niet iets van tegenwoordig.
Lang geleden, op de basisschool, was er in mijn klas ook een meisje die het altijd gedaan had. "Het vlooienmeisje", werd ze genoemd.
Ja klopt, door Twitter en Facebook wordt er nog meer gepest want lekker anoniem.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:17 schreef iFok. het volgende:
[..]
Verschil is dat het nu via Twitter en Facebook 24/7 door blijf gaan, dat was vroeger anders, en ja: er is steeds meer media aandacht.
Nee okee, maar verschijnsel pesten bestaat al heel lang. Da's al wat ik wil zeggenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb vroeger eens een meisje gepest, maar dat ging echt niet zo ver. Sws had zijn een advocaat als vader, één goede, nette gesprek met hem en ik was voorgoed genezen van dat walgelijke gedrag.
Tegenwoordig sturen ze naaktfoto's rond en god mag weten wat. Nee, hoor. Vroeger ging het niet zo ver.
Klinkt naar...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:13 schreef Ambipur het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-van-pesters.dhtml
Speculaties, maar wat is het toch tegenwoordig met dat pestgedrag van de jeugd van tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dan kan je het dan erover hebben. Nu is het puur gespeculeer, over de rug van de jongen.
Maar ach, wat kan jou die jongen schelen?
Oude Testamentquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:59 schreef De_Guidance het volgende:
De Bijbel is veel explicieter dan de Koran in deze:
Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten.
— Leviticus 20:13[4]
Nee maar het roept wel straf uit daarover. Dus je bent keuzevrij maar als je het wel doet wordt je verbannen, gestraft, en uitgesloten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor vage bronnen die jij hier neerzet? Die ayet over ontucht kan weg, trouwens. Zoals jij kunt lezen, de Koran verbiedt het niet.
Nee, jij geeft aan dat je het elders niet ziet. Dit was de ssret link die verwijst dat ook christenen het mogen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:04 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
daarom hang ik het christendom ook niet aan.
O en niet dat het per se toedoet dat als de ene religie fout is, de andere dat ook mag zijn. Als mijn buurman vermoordt mag ik dat ook doen redenering.
Je punt was?
O en er is toch veel meer tolerantie onder christenlanden dan moslimlanden. Maar dat zal wel toeval zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |