de moordenaar was een homohaterquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waar ik zelf aan zat te denken, maar pure speculatie: er was toch niet een ontmoeting (seksueel) met een andere man/jongen? Je ziet dat toch wel vaker in het bos enzo...
Denk zelf toch eerder in zo'n richting dan eerwraak hoor.
Als ik het artikel dat Frutsel heeft gepost lees, lijkt het mij wel iemand met zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ok. Geeft me toch steeds meer het vermoeden dat dit geen zelfmoord is geweest.
Ook lekker, eerst plaats delict vrijgeven, om het later weer af te zetten, zeer professioneel allemaal.quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:07 schreef Gia het volgende:
Een zwaar pak slaag door een groep klasgenootjes?
Tja, dat wordt dan vrijspraak.
Dat zou wel eens kunnen ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:19 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
de moordenaar was een homohater
Inderdaad. Ook op de foto van die klas ziet hij er uit als een leuke, zelfbewuste puber. Ook wel een knappe jongen, er ouder uitziend dan 13 jaar.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:21 schreef Starm het volgende:
[..]
Als ik het artikel dat Frutsel heeft gepost lees, lijkt het mij wel iemand met zelfvertrouwen.
Iemand die zichzelf is en zich niet de mening van andere mensen aantrekt.
Ik gok ook dat die geen zelfmoord heeft gepleegd
Na het weekend wordt bekend wat de uitkomst is van de pathaloog-anatoom.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Dus ook niks bekend over letsel aan zijn lichaam? Sjonge ze laten ons wel lang wachten zeg.
Duurt 3 dagen meestal. Het resultaat wordt trouwens niet altijd bekend gemaakt, hoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Dus ook niks bekend over letsel aan zijn lichaam? Sjonge ze laten ons wel lang wachten zeg.
Als er sporen van misbruik zijn dan word dat toch bekendgemaakt? Of hangt dit bijv. van de ouders af of ze toestemming geven voor publicatie?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Duurt 3 dagen meestal. Het resultaat wordt trouwens niet altijd bekend gemaakt, hoor.
Ik spreek datgene uit wat ik heb aan ervaring.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:41 schreef maartend het volgende:
Jeez, wist niet dat we hier zoveel psychologen en forensisch onderzoekers hadden hier op het forum.
Ik meen dat ouders toestemming moeten geven en iets met maatschappelijk belang. Maar hier gok ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als er sporen van misbruik zijn dan word dat toch bekendgemaakt? Of hangt dit bijv. van de ouders af of ze toestemming geven voor publicatie?
Ja, en gisteren al die zeikposts dat dat onderzoek niet snel genoeg ging.... dat moest allemaal veel sneller kunnen, want bij de oom van de buurjongen van de tante van het neefje van een klasgenoot was de PD ook zo vrijgegeven.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ook lekker, eerst plaats delict vrijgeven, om het later weer af te zetten, zeer professioneel allemaal.
Niet om het een of ander, maar op basis van welk gegeven heb jij per direct recht op alle feiten zodra ze bekend zijn? Ben je z'n moeder?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom gelijk zo'n bitch reactie altijd?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar op basis van welk gegeven heb jij per direct recht op alle feiten zodra ze bekend zijn? Ben je z'n moeder?
Nou, ik wil eigenlijk wel antwoord op die vraag.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo'n bitch reactie altijd?Is nergens voor nodig man.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en gisteren al die zeikposts dat dat onderzoek niet snel genoeg ging.... dat moest allemaal veel sneller kunnen, want bij de oom van de buurjongen van de tante van het neefje van een klasgenoot was de PD ook zo vrijgegeven.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar op basis van welk gegeven heb jij per direct recht op alle feiten zodra ze bekend zijn? Ben je z'n moeder?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik wil eigenlijk wel antwoord op die vraag.
Leuk dat de media tegenwoordig zo snel is, maar dat geeft de goegemeente niet het recht op alle informatie zodra deze er is.
Vond het wel een goede reactie. Jouw post stoorde blijkbaar niet alleen mijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ik zeg ook niet dat ik het recht heb op de informatie, ik laat alleen blijken dat ik nou wel razend benieuwd ben na alles wat tot nu toe gespeculeert heeft.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik wil eigenlijk wel antwoord op die vraag.
Leuk dat de media tegenwoordig zo snel is, maar dat geeft de goegemeente niet het recht op alle informatie zodra deze er is.
Volgens dat artikel was hij ook al uit de kast, dat doet iemand ook niet als je weet dat je hele familie homofoob is. Dus eerwraak vind ik niet zo voor de hand liggen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:21 schreef Starm het volgende:
[..]
Als ik het artikel dat Frutsel heeft gepost lees, lijkt het mij wel iemand met zelfvertrouwen.
Iemand die zichzelf is en zich niet de mening van andere mensen aantrekt.
Ik gok ook dat die geen zelfmoord heeft gepleegd
Zo kan ik me het niet herinneren. Alleen maar dat het lang duurde en dat dat betekent dat er iets anders aan de hand is dan zelfmoord.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en gisteren al die zeikposts dat dat onderzoek niet snel genoeg ging.... dat moest allemaal veel sneller kunnen, want bij de oom van de buurjongen van de tante van het neefje van een klasgenoot was de PD ook zo vrijgegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |