Heel goed van ze. Want je kunt wel roepen: ach het is maar internet, maar zo werkt het in de praktijk niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar is school ook intensief mee bezig omdat er al iets anders op twitter was voorgevallen.
Anders zet je je kind in een glazen vitrine, weet je zeker dat er niets mee gebeurt. Folders rondbrengen aan het eind van de middag lijkt me echt compleet onschuldig en net zo 'gevaarlijk' als naar school fietsen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:26 schreef Mgolovic het volgende:
Iets anders: mag een kind van 13 al folders rond brengen??
Dit, en andere soort misdagen tegen kinderen/jongeren, zijn voor mij juist een reden om mijn kind straks op zijn 13e niet wekelijks of dagelijks door het dorp te laten zwerven op vroege of late tijdstippen.
Hij was al sinds gistermiddag half 5 vermist, ik vind dat geen vroeg of laat tijdstip.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:26 schreef Mgolovic het volgende:
Iets anders: mag een kind van 13 al folders rond brengen??
Dit, en andere soort misdagen tegen kinderen/jongeren, zijn voor mij juist een reden om mijn kind straks op zijn 13e niet wekelijks of dagelijks door het dorp te laten zwerven op vroege of late tijdstippen.
Tevens was het rond die tijd nog gewoon licht in wassenaar, de plek waar hij gevonden was. Was vlakbij een druk kruispunt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij was al sinds gistermiddag half 5 vermist, ik vind dat geen vroeg of laat tijdstip.
Dat is een ander uiterste natuurlijk. Het initiële bericht had het over begin van de avond, en dan vind ik het wel iets anders dan nu het geval blijkt te zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:38 schreef alors het volgende:
[..]
Anders zet je je kind in een glazen vitrine, weet je zeker dat er niets mee gebeurt. Folders rondbrengen aan het eind van de middag lijkt me echt compleet onschuldig en net zo 'gevaarlijk' als naar school fietsen.
Dus jouw 13-jarig kind mag in december na 16:30 niet meer naar buiten en mag dan pas na 8:30 naar school fietsen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:50 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Een 13-jarig kind in het donker (ochtend of avond) de straat op sturen vind jij normaal? Daar had ik het namelijk over, het eerste bericht had het over vroeg in de avond. In de winter is het dan doorgaans donker.
Als jij het wel normaal vindt: succes!
16:30 is niet begin de avond volgens mij. Om 18:30 zou mijn 13 jarig kind in december inderdaad geen folders rond gaan brengen nee.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus jouw 13-jarig kind mag in december na 16:30 niet meer naar buiten en mag dan pas na 8:30 naar school fietsen?
Dit is al weer heel iets anders dan:quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:53 schreef Mgolovic het volgende:
16:30 is niet begin de avond volgens mij. Om 18:30 zou mijn 13 jarig kind in december inderdaad geen folders rond gaan brengen nee.
En daarbij; 13-jarige kinderen die 's-avonds op straat spelen / andere dingen doen in december.....hoe abnormaal is het dan wel niet om je kinderen dat te onthouden?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:50 schreef Mgolovic het volgende:
Een 13-jarig kind in het donker (ochtend of avond) de straat op sturen vind jij normaal?
Dus jij werd vroeger door je ouders in de winter naar school gebracht en gehaald?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:50 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Een 13-jarig kind in het donker (ochtend of avond) de straat op sturen vind jij normaal? Daar had ik het namelijk over, het eerste bericht had het over vroeg in de avond. In de winter is het dan doorgaans donker.
Nee ik ben niet overdreven angstig. Ik heb het ook niet over op straat spelen o.i.d. 's Avonds alleen heel de stad door vind ik wat anders. Ik heb het dan sowieso niet over 16:30 zoals het nu blijkt te zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dit is al weer heel iets anders dan:
[..]
En daarbij; 13-jarige kinderen die 's-avonds op straat spelen / andere dingen doen in december.....hoe abnormaal is het dan wel niet om je kinderen dat te onthouden?
Ben je echt zo angstig?
13 jarigen fietsen ook al zelf naar voetbaltraining/pianoles e.d. over het algemeen. Ook in het donker.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:58 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Nee ik ben niet overdreven angstig. Ik heb het ook niet over op straat spelen o.i.d. 's Avonds alleen heel de stad door vind ik wat anders. Ik heb het dan sowieso niet over 16:30 zoals het nu blijkt te zijn.
Ik vrees dan toch dat je vooral je eigen angstgevoel voor je aan het uitschuiven bent, want er komt toch een moment dat je kind alleen voor de gevaren van de straat staat, en dan is het vooral de vraag of ie geleerd heeft dat te herkennen en daar verstandig mee om te gaan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:58 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Nee ik ben niet overdreven angstig. Ik heb het ook niet over op straat spelen o.i.d. 's Avonds alleen heel de stad door vind ik wat anders. Ik heb het dan sowieso niet over 16:30 zoals het nu blijkt te zijn.
Volgens mij is het ook nergens gezegd dat hij daadwerkelijk zijn folders heeft rondgebracht?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een walgelijk bericht, het is al erg genoeg is voor zijn ouders.
En alsof hij eerst keurig zijn folders rond gaat brengen voor dat hij zelfmoord pleegt
Ach, ik mag ook zoveel mensen niet maar daarom hoef je ze nog niet te pesten, zegt niks.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:45 schreef sonnyspek het volgende:
Ik ken een klasgenoot van hem en die zei letterlijk:
'hij was een downie niemand mogt hem'
Ja echt.Zo triest, wordt weer een geval van pesten.
twitter:PeterRdeV twitterde op donderdag 07-02-2013 om 16:25:40Zaak #Anass Politie doet vaak lang geheimzinnig over identificatie, terwijl men al lang weet wie het is. Gevolg van procedures. reageer retweet
Dit had ik dus ook, was om half 2 al bekend dat er een lichaam gevonden was.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat ik niet echt snap, er is nou nogsteeds geen bevestiging dat het echt Anass is, waarom duurt dat zo lang? Mams en paps hebben het lijk nou toch wel mogen identificeren??
Maar dan word er weer altijd bijgezet dat het lichaam zodanig verminkt is, mja zal wel met onzinnige procedures te maken hebben jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:08 schreef smitjew het volgende:
[..]
Dit had ik dus ook, was om half 2 al bekend dat er een lichaam gevonden was.
Wie weet is het lichaam wel zo verminkt dat ze nief met zekerheid kunnen zeggen dat hij het is.
Denk het ook, maar om daar nou zolang over te moeten doen is wel raar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dan word er weer altijd bijgezet dat het lichaam zodanig verminkt is, mja zal wel met onzinnige procedures te maken hebben ja
Wat is daar raar aan? Bureaucratie etcetc.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:10 schreef smitjew het volgende:
[..]
Denk het ook, maar om daar nou zolang over te moeten doen is wel raar.
Ik zou je kind dan niet naar school sturen. om 7.40 's ochtends is het in de winter nog donker. Ook zou ik je kind niet op voetbalverenigingen oid zetten, training is vaak 's avonds en dat is in het donker.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:50 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
nee ze geven alleen hun inkomsten op die ze verdienen met hun folderwijkjequote:Op donderdag 7 februari 2013 10:16 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Haha, ja die doet er naast zijn jaarlijkse salaris van 300.000 nog een folderwijkje bij anders komt hij niet rond.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:45 schreef sonnyspek het volgende:
Ik ken een klasgenoot van hem en die zei letterlijk:
'hij was een downie niemand mogt hem'
Ja echt.Zo triest, wordt weer een geval van pesten.
Weet ik, maar het is geen klasgenoot van mij. Alleen een kennis.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]![]()
Die klasgenoot van je moet zich doodschamen, wat een zwakbegaafde opmerking.
Misschien vinden ze het volgen van de juiste procedures wel belangrijker dan het informeren van "de rest van Nederland".quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat ik niet echt snap, er is nou nogsteeds geen bevestiging dat het echt Anass is, waarom duurt dat zo lang? Mams en paps hebben het lijk nou toch wel mogen identificeren??
Nu pas? Als het zelfmoord was zouden ze toch sneller klaar zijn met het onderzoek, toch...?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Casper van der Kruit
@CasperHVNL
Lijkwagen is zojuist weggereden. Betekent dat lichaam uit bos is. Politie verwacht binnen uur te kunnen vertellen of het idd #Anass is.
Waarom? Daar is geen forensisch onderzoek voor nodig? En jij weet hoe lang dat duurt?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nu pas? Als het zelfmoord was zouden ze toch sneller klaar zijn met het onderzoek, toch...?
quote:Lichaam blijkt van vermiste jongen
Toegevoegd: donderdag 7 feb 2013, 17:59
Het stoffelijk overschot dat vanmorgen bij Wassenaar werd gevonden is van de 13-jarige Anass Aouragh. De jongen werd sinds gisteravond vermist. De doodsoorzaak is nog niet duidelijk, de politie zegt daar niets over.
De jongen kwam gisteravond niet thuis na het rondbrengen van folders in Wassenaar. Er werd meteen alarm geslagen en een Amber Alert verspreid.
Vanmorgen werd een lichaam gevonden in een bos in Wassenaar. De politie kon toen nog niet zeggen dat het de vermiste jongen was, maar het was wel de plek waar zijn fiets was aangetroffen. Uit het politieonderzoek is gebleken dat het lichaam inderdaad van de vermiste Anass is.
Bij zelfmoord is het toch sneller duidelijk denk ik. Heb in ieder geval zelf meegemaakt dat iemand een natuurlijke dood stierf, maar er waren verdachte omstandigheden, en het forensisch onderzoek daarna toch binnen zo'n twee uur klaar was.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:52 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Waarom? Daar is geen forensisch onderzoek voor nodig? En jij weet hoe lang dat duurt?
Gewoon afwachten is dus wat we moeten doen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Bij zelfmoord is het toch sneller duidelijk denk ik. Heb in ieder geval zelf meegemaakt dat iemand een natuurlijke dood stierf, maar er waren verdachte omstandigheden, en het forensisch onderzoek daarna toch binnen zo'n twee uur klaar was.
Dit heeft uren geduurd schijnbaar. Dan is er misschien toch meer aan de hand.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gewoon afwachten is dus wat we moeten doen.
Daar is ook niemand het over oneens denk ikquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:14 schreef Vicky het volgende:
Feit is: een 13-jarige jongen is overleden... Of het nou moord of zelfmoord is.... het is erg verdrietig
Jawel, maar die hebben ze nu niet gestuurd omdat de vorige keer allerlei mensen hebben lopen klagen dat het toen te laat was (toen rond 22u).quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg je dan normaal niet een sms ofzo?
Van mij mag je het allemaal posten, maar het is vrij zinloos.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, laten we allemaal maar stil afwachten...
Kom op zeg, ik mag dat toch best opmerken? Natuurlijk weten we nog niks zeker.
Eens. Misschien was iemand in de buurt net z'n hond aan het uitlaten daar en had ie dankzij die sms wel even beter opgelet daar. Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel, maar die hebben ze nu niet gestuurd omdat de vorige keer allerlei mensen hebben lopen klagen dat het toen te laat was (toen rond 22u).
Dikke vette bullshit dus, DOE DAN NIET MEE. Zeiksnorren.
Serieus? Dat is echt belachelijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel, maar die hebben ze nu niet gestuurd omdat de vorige keer allerlei mensen hebben lopen klagen dat het toen te laat was (toen rond 22u).
jah, wat achterlijk, klagen omdat het zo laat wasquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat de fuck.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe triest ben je dat je daar over gaat klagen. Zijn van die mensen die Amber Alert hebben omdat ze nieuwsgierig zijn en niet omdat ze zo begaan zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies dat jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe triest ben je dat je daar over gaat klagen. Zijn van die mensen die Amber Alert hebben omdat ze nieuwsgierig zijn en niet omdat ze zo begaan zijn.
Ik vind het juist nu redelijk rustig met zulke zaken. In 1998/1999 had je Nicky Verstappen, Sybine Jansons en Marianne Vaatstra binnen een halfjaar. Toen was ik er banger voor dan nu.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:24 schreef Gia het volgende:
Wel erg. Je hoort steeds vaker over geweldadigheden. Wie kan er nog alleen over straat?
Sprak van de week een nichtje die haar dochter verbood om alleen 's avonds naar Amsterdam te reizen. Kind is 16 en heel zelfstandig. Ze zou het zeker wel kunnen. Maar snap wel dat mams het niet goed vond. Zeker niet omdat ze alleen zou reizen.
Nee, dat het wellicht om pesten ging.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:26 schreef ems. het volgende:
Probeerde de NOS nou op een extreem truttige manier te insinueren dat het knaapje in kwestie wellicht een homo was?
Yup, net ook al iemand die dat zei.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:26 schreef ems. het volgende:
Probeerde de NOS nou op een extreem truttige manier te insinueren dat het knaapje in kwestie wellicht een homo was?
Muh. De nadruk op dat hij zo 'anders' is en een echte 'jongens-jongen' vond ik wat opmerkelijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat het wellicht om pesten ging.
Nouja, een jochie dat 13 en homo is. Het kan wellicht wat zeggen over de doodsoorzaak.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Yup, net ook al iemand die dat zei.
Flauw hoor. Wat doet het er toe?
Ja, als je kijkt naar welke kinderen in het verleden zijn vermoord lijken het er inderdaad meer. Ook echt bizarre zaken zitten er bij waar je nooit eerder van had gehoord.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het juist nu redelijk rustig met zulke zaken. In 1998/1999 had je Nicky Verstappen, Sybine Jansons en Marianne Vaatstra binnen een halfjaar. Toen was ik er banger voor dan nu.
Mja ok, die zin hadden ze idd niet hoeven zeggen, de interviews dat hij zich anders kleedde waren voldoende.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:29 schreef ems. het volgende:
Muh. De nadruk op dat hij zo 'anders' is en een echte 'jongens-jongen' vond ik wat opmerkelijk.
Oh, ik stoor me er verder niet aan. Alleen de manier waarop erover gesproken werd vond ik curieus.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja ok, die zin hadden ze idd niet hoeven zeggen, de interviews dat hij zich anders kleedde waren voldoende.
In het kader van speculeren kan ik nog wel een veel vervelendere theorie bedenken met deze info dan dat zijn dood het gevolg van pesten is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoezo kan het homo zijn wat zeggen over de doodsoorzaak? Je kan er dan alsnog op los speculeren.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
In het kader van speculeren kan ik nog wel een veel vervelendere theorie bedenken met deze info dan dat zijn dood het gevolg van pesten is.
Maar laat ik dat uit respect voor zijn familie maar niet uitspreken.
Zeg dan gewoon niks.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
In het kader van speculeren kan ik nog wel een veel vervelendere theorie bedenken met deze info dan dat zijn dood het gevolg van pesten is.
Maar laat ik dat uit respect voor zijn familie maar niet uitspreken.
OMFGquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom dit verhaal onzin is? Rent in paniek naar huis toe om te zeggen dat die jongen met een enge man is meegelopen en dat blijkt verzonnen..?quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.omroepwest.nl/(...)man-het-bos-ingegaan
[..]
True, maar er even uitgaande dat Anass wellicht moslim was krijgt dit gegeven een extra lading.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoezo kan het homo zijn wat zeggen over de doodsoorzaak? Je kan er dan alsnog op los speculeren.
En de troefkaart eerwraak ligt ook op tafelquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
True, maar er even uitgaande dat Anass wellicht moslim was krijgt dit gegeven een extra lading.
Nee, 13quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:19 schreef thabit het volgende:
Hoe komt een kind van 13 eigenlijk aan een folderwijk? Moet je daar niet minstens 15 voor zijn?
Nee, 13.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:19 schreef thabit het volgende:
Hoe komt een kind van 13 eigenlijk aan een folderwijk? Moet je daar niet minstens 15 voor zijn?
Nee je haalt het door de war met een weekkranten wijk, daarvoor moet je 15 zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:19 schreef thabit het volgende:
Ik vind dat eigenlijk ook wel vrij jong, maar dat kan aan mij liggenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:23 schreef thabit het volgende:
Okee. Ik dacht dat je sowieso niet mocht werken als je onder de 15 was, maar blijkbaar is dat tegenwoordig anders dan toen ik die leeftijd had.
Hier brengt zo'n knaapje ook de folders rond.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:38 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk ook wel vrij jong, maar dat kan aan mij liggen. Ik weet niet eens meer hoe oud ik was toen ik aan de kranten begon
Hoef je mij niet te vertellen hoor, ik ken een Anass. 't Ging me om de spelfout Asass.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, op papier. Je spreekt het uit als 'Eness'.
Oh, dat had ik niet in de gaten. De knul was ook met zijn tweelingzus Inass verbonden aan een voetbalclub. Goed dat de wedstrijden van de amateurclub aankomende zaterdag gewoon doorgaan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoef je mij niet te vertellen hoor, ik ken een Anass. 't Ging me om de spelfout Asass.
Valt mee. Binnen 3 dagen hebben ze het overschot terug. Zo lang duurt het niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:13 schreef Jellereppe het volgende:
Zijn ouders zullen het lichaam voorlopig niet krijgen overhandigd zodat ze hem te ruste kunnen leggen. Ze zullen dat kind van A tot Z onderzoeken, voordat ze hem vrijgeven.
Oh, dat valt inderdaad mee. Was te voorbarig.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Valt mee. Binnen 3 dagen hebben ze het overschot terug. Zo lang duurt het niet.
Daarna kunnen ze contra-expertise doen in het land van herkomst (indien van toepassing). Al met al is hij binnen één week begraven.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, dat valt inderdaad mee. Was te voorbarig.
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:26 schreef Nielsch het volgende:
Treurig dit weer, je zou het maar meemaken als ouders.
Hmm, ik denk dat het niet nodig zal zijn. Het kind zal hoogstwaarschijnlijk meeverzekerd zijn met zijn ouders. Dat is bij veel Marokkanen het geval. Alles is al verzekerd. Uitvaart ook.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Daarna kunnen ze contra-expertise doen in het land van herkomst (indien van toepassing). Al met al is hij binnen één week begraven.
Nee, ik bedoel ook een autopsie in Marokko. In Turkije is het namelijk zo, dat als iemand door geweld om het leven komt, autopsie in Turkije verplicht is. Weet niet hoe dat daar is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat het niet nodig zal zijn. Het kind zal hoogstwaarschijnlijk meeverzekerd zijn met zijn ouders. Dat is bij veel Marokkanen het geval. Alles is al verzekerd. Uitvaart ook.
Poeh, geen idee of ze dan nogmaals in het land van herkomst een autopsie op het lichaam verrichten. Wel is alles verzekerd. Meestal via een Marokkaanse bank waar die mensen dat soort verzekeringen kunnen afsluiten. Alles is top geregeld en je hoeft nergens naar om te kijken als je sterft. Je betaalt een habbekrats voor dat soort verzekeringen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel ook een autopsie in Marokko. In Turkije is het namelijk zo, dat als iemand door geweld om het leven komt, autopsie in Turkije verplicht is. Weet niet hoe dat daar is.
Oh dat ken ik wel.. Hebben mijn ouders ook.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Poeh, geen idee of ze dan nogmaals in het land van herkomst een autopsie op het lichaam verrichten. Wel is alles verzekerd. Meestal via een Marokkaanse bank waar die mensen dat soort verzekeringen kunnen afsluiten. Alles is top geregeld en je hoeft nergens naar om te kijken als je sterft. Je betaalt een habbekrats voor dat soort verzekeringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |