Omdat ze niets nieuws te melden hebben komen ze in de media met dit soort non-nieuws.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:21 schreef De_Guidance het volgende:
Ik snap niet waarom ze in de krant zetten dat hij onlangs uit de kast was gekomen.
Lijkt mij toch heel privé.
Beetje respect voor de privacy van de familie is weer eens teveel gevraagd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze niets nieuws te melden hebben komen ze in de media met dit soort non-nieuws.
Anders gaan er nog meer mensen zeiken dat ze te lang moeten wachten op nieuws.
Zodra er iemand vermoord is denken mensen ineens recht te hebben om alles te weten over de slachtoffers. Triest.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Beetje respect voor de privacy van de familie is weer eens teveel gevraagd.
Ik weet het niet hoorquote:Politie heeft 'sterke aanwijzingen' zelfmoord Anass
AMSTERDAM - Dat blijkt uit een eerste onderzoek, meldt de politie vrijdagavond.
Omdat een misdrijf niet helemaal kan worden uitgesloten, gaat het onderzoek toch verder.
Voor Aouragh werd woensdagavond een Amber Alert uitgegeven, nadat hij niet thuis kwam van het rondbrengen van folders.
Zijn lichaam werd donderdag gevonden in een natuurgebied bij Wassenaar. Vrijdagmiddag werd bekend dat de politie opnieuw onderzoek deed bij de vindplek van zijn lichaam, nadat een melding was binnengekomen.
Meer informatie volgt.
Opgelet op.. jongens die kruipend om hulp roepen in de bosjes?quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eens. Misschien was iemand in de buurt net z'n hond aan het uitlaten daar en had ie dankzij die sms wel even beter opgelet daar. Bijvoorbeeld.
dus bij zelfmoord gewoon iedereen langs het lijk laten wandelen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook op de foto van die klas ziet hij er uit als een leuke, zelfbewuste puber. Ook wel een knappe jongen, er ouder uitziend dan 13 jaar.
Zegt natuurlijk niks, iemand kan vanbinnen nog heel onzeker zijn, maar dat in combinatie met dat het natuurgebied weer afgezet is zegt dat waarschijnlijk geen zelfmoord is.
Dit dus, he. Hij wordt nu al het 4e slachtoffer van pesterijen genoemd. Terwijl 1) zelfmoord is niet eens zeker en laat staan 2) de beredenering achter die mogelijk zelfmoord.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:26 schreef Semisane het volgende:
Tja...ik weet niet zo goed wat ik moet vinden van dit soort berichten nog voor het onderzoek een beetje is afgerond. Ik begrijp dat mensen meer nieuws willen, maar de politie zou dat best wel even mogen negeren tot dat ze betere conclusies kunnen maken.
Hier komt enkel speculatie van. Trieste zaak.
Belachelijk typisch Sbs6, dit kan je geen journalistiek meer noemenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:58 schreef einschtein het volgende:
Weet je, dat de politie een perstbericht uitstuurt met het feit dat hij mogelijk door zelfmoord om het leven is gekomen: meh, okay. Dat vind ik al een tikkeltje te ver gaan, want straks is dat niet zo maar is ondertussen wel heel Nederland in rep en roer.
Want tja. Jochie van 13 jaar, school, ietwat gay (no offense meant) en zelfmoord. Nou, dat moest pesten zijn? Nee, Nederland, dat hoeft het niet.
En dan komt verslaggever/journalist Casper van der Kruit van SBS6 er ook nog eens aan met zijn blaaskalk tweets:
[ afbeelding ]
Ja, daar kan ik me aan irriteren. En dan noemt ie zich ook nog journalist. Nou, poeh poeh.
Dit vind ik dus ook en heb ik hem ook maar gezegd. Belachelijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:17 schreef Starm het volgende:
[..]
Belachelijk typisch Sbs6, dit kan je geen journalistiek meer noemen
En jij baseert dat op wat precies? Op hoe vaak de politie langs is gekomen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:26 schreef Bayswater het volgende:
De forensische opsporingdienst van de politie heb ik heel wat voorbij zien komen sinds gisteren (zit hier op de hoek en 4 kilometer van Wassenaar). De politie zal van de oorzaak nu toch wel bijna 100 % zeker zijn.
Die gozer weet niet eens wat er speelt op school.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:58 schreef einschtein het volgende:
Weet je, dat de politie een perstbericht uitstuurt met het feit dat hij mogelijk door zelfmoord om het leven is gekomen: meh, okay. Dat vind ik al een tikkeltje te ver gaan, want straks is dat niet zo maar is ondertussen wel heel Nederland in rep en roer.
Want tja. Jochie van 13 jaar, school, ietwat gay (no offense meant) en zelfmoord. Nou, dat moest pesten zijn? Nee, Nederland, dat hoeft het niet.
En dan komt verslaggever/journalist Casper van der Kruit van SBS6 er ook nog eens aan met zijn blaaskalk tweets:
[ afbeelding ]
Ja, daar kan ik me aan irriteren. En dan noemt ie zich ook nog journalist. Nou, poeh poeh.
Dat na 48 uur intensief onderzoek het resultaat wel duidelijk is voor de politie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:52 schreef einschtein het volgende:
[..]
En jij baseert dat op wat precies? Op hoe vaak de politie langs is gekomen?
Ik geloof ook niet dat hij zelfmoord heeft gepleegd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat na 48 uur intensief onderzoek het resultaat wel duidelijk is voor de politie.
Exact. Hij heeft ook gereageerd op mijn tweet: "Ja je hebt een punt. Maar ja, ligt wel heel erg voor de hand."quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gozer weet niet eens wat er speelt op school.
Die vraag stelde ik niet. Dus volgens jou, is bij ieder lichaam dat gevonden wordt, binnen 48 uur de doodsoorzaak bekend is? Dat is wel erg kort door de bocht.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat na 48 uur intensief onderzoek het resultaat wel duidelijk is voor de politie.
De politie zal het niet voor niets naar buiten brengen na intensief forensisch onderzoek. Als het een lang begraven lijk is wordt het allemaal wat moeilijker vast te stellen. Uiteraard in dat geval is zelfmoord wat moeilijker.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat hij zelfmoord heeft gepleegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |