quote:
quote:
Dus vind ik het bizar dat dat gisteravond vlak bij mijn huis heeft afgespeeld.quote:
Niks mis met die post. Als het bij mij drie straten verderop zou zijn geweest had ik dat ook gemeld.quote:
Dat bedoel ik. Niks mis met je post.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:39 schreef Haarklip het volgende:
[..]
[..]
Dus vind ik het bizar dat dat gisteravond vlak bij mijn huis heeft afgespeeld.
Dat je dat als eerste en enige meldt vind ik maar raar. Alsof dat het belangrijkste is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks mis met die post. Als het bij mij drie straten verderop zou zijn geweest had ik dat ook gemeld.
Okquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat je dat als eerste en enige meldt vind ik maar raar. Alsof dat het belangrijkste is.
Er is een kind dood, kans groot dat er een of andere pedo actief is daar, zou me daar veel meer zorgen om maken.
Dat je op mij reageert zegt al genoeg.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat je dat als eerste en enige meldt vind ik maar raar. Alsof dat het belangrijkste is.
Er is een kind dood, kans groot dat er een of andere pedo actief is daar, zou me daar veel meer zorgen om maken.
Klinkt altijd een beetje raar, maar je hoopt op dit soort momenten dat ie dan "alleen maar vermoord" is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dacht ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinkt altijd een beetje raar, maar je hoopt op dit soort momenten dat ie dan "alleen maar vermoord" is.
Nee niet raar. Ik begrijp precies wat je bedoelt. Dat het een ongeluk was.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinkt altijd een beetje raar, maar je hoopt op dit soort momenten dat ie dan "alleen maar vermoord" is.
Wat een flauwekul, ik mag daar toch best wat van zeggen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat je op mij reageert zegt al genoeg.
Maak je dan zorgen om het kind en niet om mijn post.
En dat er geen sprake is van misbruik en onnodige mishandeling etc etc.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet raar. Ik begrijp precies wat je bedoelt. Dat het een ongeluk was.
Jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dat er geen sprake is van misbruik en onnodige mishandeling etc etc.
Ik ook, zeker omdat er sprake is van een man waarmee hij gezien is.quote:
quote:Lichaam gevonden in Wassenaar
« vorige
Wassenaar - 7 februari 2013, 10:44 - Bij de Katwijkseweg in Wassenaar is het lichaam gevonden van een jongen. De politie denkt dat het gaat om de vermiste Asass, voor wie gisteravond een Amber Alert uitging. Dat Amber Alert is inmiddels ingetrokken. Er is met man en macht naar de vermiste jongen gezocht. Daarbij werden de ME en een politiehelikopter ingezet.
Omroep West meldt dat een getuige de jongen gisteravond met een 'enge man' het bos in heeft zien gaan. Die man zou een grijze joggingbroek hebben gedragen
twitter:johnvandertol twitterde op donderdag 07-02-2013 om 11:01:59Een buurtbewoonster die Anass kent: 'Hij werd altijd al vreselijk gepest. Ik kan dit niet geloven' #vermissing #wassenaar reageer retweet
Nou ja, het kan toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:03 schreef Mirjam het volgende:
Oh en de pest-troef is ook alweer gespeeldtwitter:johnvandertol twitterde op donderdag 07-02-2013 om 11:01:59Een buurtbewoonster die Anass kent: 'Hij werd altijd al vreselijk gepest. Ik kan dit niet geloven' #vermissing #wassenaar reageer retweet
What else is new..quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:03 schreef Mirjam het volgende:
Oh en de pest-troef is ook alweer gespeeldtwitter:johnvandertol twitterde op donderdag 07-02-2013 om 11:01:59Een buurtbewoonster die Anass kent: 'Hij werd altijd al vreselijk gepest. Ik kan dit niet geloven' #vermissing #wassenaar reageer retweet
Moeder gans?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:03 schreef Abed het volgende:
[..]
Ow god, moeder gans komt ook even kijken.
Al het realiteitsbesef valt weg wanneer er een misdaad tegen een kind gepleegd is.
En die man waarmee hij gezien is dan?quote:
Hij kan ook hard weggerend zijn en met z'n hoofd op een boomstronk/asfalt zijn gevallen. Gelukkig zijn de mensen die hier speculeren geen rechercheursquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Speculatie speculatie: hij kan ook zelfmoord hebben gepleegd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |