Ik speculeer maar wat. Snap ook niet zo waarom getuigen dit soort dingen in de media roepen ipv dit aan de politie te melden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:05 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
En die man waarmee hij gezien is dan?
Niks mis met speculeren, zolang je het maar niet voor waar aanneemt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij kan ook hard weggerend zijn en met z'n hoofd op een boomstronk/asfalt zijn gevallen. Gelukkig zijn de mensen die hier speculeren geen rechercheurs
Jij wilt een pedo die kinderen vermoord, een jaartje de gevangenis in sturen met wat therapeutische gesprekjes met een psych en dan terug de samenleving in, waar hij gezellig naast jou en je kinderen kan komen wonen. Zonder dat je dat natuurlijk weet, want we moeten wel aan de privacy denken van de dader.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:03 schreef Abed het volgende:
[..]
Ow god, moeder gans komt ook even kijken.
Al het realiteitsbesef valt weg wanneer er een misdaad tegen een kind gepleegd is.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:03 schreef Mirjam het volgende:
Oh en de pest-troef is ook alweer gespeeldtwitter:johnvandertol twitterde op donderdag 07-02-2013 om 11:01:59Een buurtbewoonster die Anass kent: 'Hij werd altijd al vreselijk gepest. Ik kan dit niet geloven' #vermissing #wassenaar reageer retweet
Altijd die onzin dat ze slechts een jaar moeten zitten voor moord.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:09 schreef Uccie het volgende:
die kinderen vermoord, een jaartje de gevangenis in sturen met wat therapeutische gesprekjes met een psych en dan terug de samenleving in, waar hij gezellig naast jou en je kinderen kan komen wonen. Zonder dat je dat natuurlijk weet, want we moeten wel aan de privacy denken van de dader.
Die buurtbewoner greep deze 'kans' waarschijnlijk gewoon aan om pesten nog maar even een keer onder de aandacht te krijgen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:09 schreef FredVleespet het volgende:
[..]dus als je gepest word is de kans dat een man je verkracht en of vermoord groter ofzo?
Theoretisch ben je wel een geïsoleerd kind met weinig vrienden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:09 schreef FredVleespet het volgende:
[..]dus als je gepest word is de kans dat een man je verkracht en of vermoord groter ofzo?
quote:Moeder geïnformeerd
Tegen RTL Nieuws zei een woordvoerder van de politie Haaglanden dat de moeder van Anass op de hoogte is gesteld van de vondst. Zij moet ermee rekening houden dat haar zoontje is overleden.
De politie gaf gisteren een Amber Alert uit voor Aouragh. Hij was op zijn fiets folders aan het rondbrengen in Wassenaar en was daarna niet teruggekeerd.
Agenten hadden gisteravond zijn fiets in Wassenaar teruggevonden, maar van de jongen ontbrak ieder spoor. Hij werd sinds gisteren 16:30 uur vermist. Een moeder meldde op Omroep West dat haar zoon het jongetje gisteravond met een man het bos in zag gaan. Volgens de politie is dat verhaal onzin.
Nee ok, als ze zo iemand levenslang opbergen prima. Het gaat mij er om dat zo iemand niet zonder meer terug de samenleving in kan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:11 schreef Abed het volgende:
[..]
Altijd die onzin dat ze slechts een jaar moeten zitten voor moord.![]()
Ik zou levenslang voorstellen, maar daar ga ik niet over en jij ook niet.
Misschien kun je wat josti's in de buurt optrommelen om met de pedo postcode check alle teruggeplaatste pedo's weg te jagen met bakstenen, hooivorken en brandende fakkels.
Inderdaad zeg. Hij maakt het topic kapot met zijn gejank als een klein kindje. Wat een jankbal. Snel OT maar weer zonder zijn gehuil.quote:
Zeg dat wel..hij maakt zelf het topic kapot met het laatste woord willen hebben.quote:
twitter:theoverbruggen twitterde op donderdag 07-02-2013 om 11:16:18Veel buurtbewoners in Wassenaar staan te kijken naar zwarte schermen waar witte overalls achter verdwijnen. Lichaam is niet ver in bos. reageer retweet
twitter:lammert twitterde op donderdag 07-02-2013 om 11:42:57Volgens een buurtbewoner is Anass een hele lieve jongen. 'Hij werd heel veel gepest. Waarom weet ik niet.' (OmroepWest) reageer retweet
twitter:lammert twitterde op donderdag 07-02-2013 om 11:43:35Ook op twitter zijn er veel schoolgenoten die stellen dat Anas erg gepest werd. reageer retweet
Zou me niks verbazen als dat komt door z'n afkomst, veel buitenlanders zullen er niet tussen die rijkelui zitten.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:46 schreef Aurelius. het volgende:
twitter:lammert twitterde op donderdag 07-02-2013 om 11:42:57Volgens een buurtbewoner is Anass een hele lieve jongen. 'Hij werd heel veel gepest. Waarom weet ik niet.' (OmroepWest) reageer retweet
twitter:lammert twitterde op donderdag 07-02-2013 om 11:43:35Ook op twitter zijn er veel schoolgenoten die stellen dat Anas erg gepest werd. reageer retweet
Wassenaar heeft ook een buurt met "gewone" mensen en sociale huurwoningen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als dat komt door z'n afkomst, veel buitenlanders zullen er niet tussen die rijkelui zitten.
Oh, dan heb ik niks gezegd. Heb een rijkeluisdorp als beeld in m'n hoofdquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wassenaar heeft ook een buurt met "gewone" mensen en sociale huurwoningen.
En inmiddels zijn er ook aardig wat allochtonen te vinden in Wassenaar, zowel met veel als wat minder geld.
Dat heb ik met het Gooi, schijnt ook niet helemaal te kloppenquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik niks gezegd. Heb een rijkeluisdorp als beeld in m'n hoofd
Probeer je een punt te maken?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:20 schreef 3-voud het volgende:
Gelukkig waren het altijd lieve jongens. 100%.
Uiteraard vraag je er natuurlijk om om op beestachtige wijze aan je einde te komen! Folders bezorgen: Het is net alsof je met je White Power T-shirt naar het Kwakoe-festival gaat iddquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:20 schreef 3-voud het volgende:
Gelukkig waren het altijd lieve jongens. 100%.
Wat een walgelijk bericht, het is al erg genoeg is voor zijn ouders.quote:'Anass werd verschrikkelijk gepest'
WASSENAAR -
VIDEO De 13-jarige Anass Aouragh, voor wie gisteren een Amber Alert werd uitgegeven, werd volgens geruchten uit de buurt en op social media verschrikkelijk gepest. In zijn omgeving wordt er dan ook rekening mee gehouden dat de tiener zelfmoord heeft gepleegd.
De politie kan dit nog niet bevestigen. Het rechercheteam dat de vermissing onderzoekt, houdt alle scenario’s open.
Wel wordt door de politie bevestigd dat het lichaam dat gevonden is, toebehoort aan een jong persoon. Onderzocht wordt nog of het daadwerkelijk om Anass gaat.
Amber Alert
Anass werd sinds gistermiddag half vijf vermist, toen hij niet thuis kwam na het lopen van folders. De politie begon een zoektocht, onder meer met behulp van een helikopter, en om half twaalf 's avonds werd een Amber Alert uitgegeven.
Bij de zoektocht in een natuurgebied bij Wassenaar, werd vanmorgen een lichaam aangetroffen. Daarna werd het Amber Alert weer ingetrokken.
Helemaal mee eens. Walgelijk hoe mensen hun 15 minutes of fame willen behalen door dergelijke speculaties en zichzelf daa even belangrijk mee willen maken. Stap naar de politie of hou je mond.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een walgelijk bericht, het is al erg genoeg is voor zijn ouders.
En alsof hij eerst keurig zijn folders rond gaat brengen voor dat hij zelfmoord pleegt
Niet persoonlijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreselijk om dit te lezen.
Kende je hem Ajacied422 ?
Je zal het maar meemaken als ouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |