Staat er hondevolk of hondenvolk?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, behalve hier:
[..]
Nee, behalve hier:
NWS / Groep jongens trapt meisje in elkaar in Zeist
Als je daar 'blanken' tegenover zet dan is het inderdaad waarschijnlijk dat je het hier over bevolkingsgroepen hebt en niet over 'tuig'.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Staat er hondevolk of hondenvolk?
Iemand van de nuance moet toch beter opletten.
Maar goed, als ik tuig had gezegd was er niks aan de hand. Met dit moet ik wel alle Marokkanen en moslims bedoelen. Jullie weten dat.
Ik ga bank hangen. Van dit gewauwel ben ik 5x moe.
Als je het over de FB van NWS heb moet je natuurlijk niet verwijzen naar alle leden van fok .....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:56 schreef Chahna het volgende:
fok heeft duizenden en duizenden leden en toch zie ik altijd maar een paar namen in FB voorbij komen.
mijn vraag luidt dan ook; hoe kan dit? Is de rest van fok blind of zoeken deze mensen naar 'problemen'??
Tuurlijk. Want jij vind het normaal dat iemand een heel volk uitmaakt voor hondenvolk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je het over de FB van NWS heb moet je natuurlijk niet verwijzen naar alle leden van fok .....
Ik vind het overigens wel van een zeer bedenkelijk kleuterniveau om deze FB binnen te rennen met "meester, meester, 3-voud heeft dit of dat gezegd" en dan er nog één achteraan met "ja, meester, ik heb het ook gezien, kijk maar meester het staat daar en daar" My god!
Wat ik wel of niet normaal vind bepaal ik zelf wel, waar ik niet van hou en nooit van heb gehouden, vroeger op school al niet, zijn van die zgn. "brave" verklikkertjes, "meester, meester, 3-voudje heeft gescholden en ik heb het gehoord, hij zei ...." "ik heb het ook gehoord hoor meester, hij zei ook nog ....." Tjeesusquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Want jij vind het normaal dat iemand een heel volk uitmaakt voor hondenvolk.
Ik niet, en dat is het verschil tussen ons.
De FB is er voor dit soort dingen, en die is bij NWS hard nodig.
Dat is dan jammer dat je daar niet van houdt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ik wel of niet normaal vind bepaal ik zelf wel, waar ik niet van hou en nooit van heb gehouden, vroeger op school al niet, zijn van die zgn. "brave" verklikkertjes, "meester, meester, 3-voudje heeft gescholden en ik heb het gehoord, hij zei ...." "ik heb het ook gehoord hoor meester, hij zei ook nog ....." tjeesus
Groningen is het Limburg van het noorden, jongen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:07 schreef sp3c het volgende:
mjah gebeurt verder niet zoveel in Groningen he?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Groningen is het Limburg van het noorden, jongen.
Als de dijken zijn doorgebroken en we allemaal verdronken zijn, dan huil jequote:
Ik zit hier 17 m hoog hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Als de dijken zijn doorgebroken en we allemaal verdronken zijn, dan huil je![]()
Oké, genoeg off topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |