Jaa he, ik kan niet echt veel foto's vindenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
Wil ik net een opmerking maken dat Yo zo'n leuke hoed op had gister, zie ik nu in de OP weer die tattoos van Wes
Ze zei nu veel te oefenen en dat dat goed gaat, en dat ze heel open zijn en geen geheimen hebben. We zullen zien. Kan best!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Baby-alert, ik gok dat ze binnen nu en 2 maanden zwanger blijkt
Wicked!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef Laureline het volgende:
Misschien zorgt Yo wel voor een trend in Istanbul, dat al die beeldschone vrouwen daar eens ophouden hun haar zo extreem te blonderen!
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef Laureline het volgende:
Misschien zorgt Yo wel voor een trend in Istanbul, dat al die beeldschone vrouwen daar eens ophouden hun haar zo extreem te blonderen!
Ja of ophouden met hun snor te bleken..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef Laureline het volgende:
Ja, echt lelijk he dat ze dat zo veel doen daar. Wordt het zo gelig blond van, bah.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef Laureline het volgende:
Zij doen hun best!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Baby-alert, ik gok dat ze binnen nu en 2 maanden zwanger blijkt
En naar de catacomben rennenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef MightyMightyM het volgende:
Op de radio net: Wes is geweigerd bij ManUnited in verband met Yo. Ferguson krijgt vlekken in zijn nek van voetbalvrouwen die naast hun partner op de foto gaan staan.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef MightyMightyM het volgende:
Op de radio net: Wes is geweigerd bij ManUnited in verband met Yo. Ferguson krijgt vlekken in zijn nek van voetbalvrouwen die naast hun partner op de foto gaan staan.
Precies, en nu moet hij zich eerst bewijzen en dan zullen de ManU's van de wereld wel weer in de rij gaan staan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:19 schreef alors het volgende:
[..]Wes is gewoon niet goed genoeg en heeft al een tijd niks laten zien. Daarom is er geen interesse vanuit ManU.
Is toch logischquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tuurlijk hondje ook mee van Italie naar Turkije.
[ afbeelding ]
Zie het nog eerder gebeuren dat zij het dan ook gaat doen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef Laureline het volgende:
Wat moet je nou in Amersfoort?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:46 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat die wens voor een internationale carrière sowieso al te hoog gegrepen is.
Ze kan het wel willen, maar ik wil ook eens wat, bijvoorbeeld een vrijstaande villa met zwembad op de Berg in Amersfoort...
Mooi als in knap,quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze heeft gewoon geen talent.Punt.
Ze is mooi en heeft een leuke uitstraling, en dat is het.
quote:Sneijder op de bank AMSTERDAM - Wesley Sneijder begint zondag zoals verwacht op de bank bij Galatasaray in de topper tegen Besiktas. Trainer Fatih Terim houdt zijn Nederlandse topaankoop voorlopig achter de hand. Sneijder gaf bij zijn presentatie zelf al aan dat hij een klein half uur kan spelen.
Een klein half uurtje hè, je moet niet verwachten dat die arme jongen zich overbelastquote:Op zondag 27 januari 2013 19:30 schreef beequeen het volgende:
En dat is verkocht voor 8 miljoen? Meneer kan een half uurtje spelen.
[..]
Een pretty empty face ben ik bang, want wat heeft zij te bieden wat niet al in Hollywood te vinden is?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:56 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mooi als in knap,Charisma en sexy
![]()
Voor Nederland heeft ze wel genoeg om wat te bereiken voor Hollywood is zij 1 van de vele pretty faces.
Ik vind het steile haar altijd mooi staan, maar in combi met pet niet. Niet iedereen komt er ook op zijn best uit met een pet op het hoofd. Ze krijgt nu zo'n iel koppie, strakke wenkbrauwen, mond vol tanden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:32 schreef alors het volgende:
Dat steile haarIk snap dat echt niet, ze heeft zulke mooie krullen...
En haar mond, was dat vroeger nou ook al zo? Of trekt die lippenstift de aandacht er zo naar toe?
Wow je hebt dezelfdequote:
Raarquote:
Ik zit bij die laatste te denken dat ze misschien niks aan die lippen heeft laten veranderen, maar ze stift ze gewoon rond, zonder de 'inham' in het midden van de bovenlip? En ze stift ze sowieso veel groter. Voorheen een dun bovenlipje.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:44 schreef alors het volgende:
Vroeger
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
quote:Yolanthe: Turkse vrouwen gewaagder dan ik.
Yolanthe Sneijder-Cabau is niet bang dat ze haar kledingstijl moet aanpassen nu ze in Istanbul woont. "Tot nu toe zien de vrouwen er gewaagder uit dan ik."
Dat vertelt Yolanthe in een interview met RTL Boulevard.
De voetbalvrouw die onlangs samen met haar man Wesley Sneijder naar Istanbul verhuisde, is bereid zich aan te passen aan de Turkse cultuur. "Ik ga proberen snel de taal te leren. En als er bepaalde regels zijn, zal ik me daaraan houden."
Het stel woont momenteel in een appartement, maar de twee zijn druk op zoek naar een woning. "We hebben al heel veel gezien. Het is nu meer de vraag wat praktischer is. Voor mijzelf zou ik graag een appartement willen. Ik ben toch vaak alleen als Wes op trainingskamp is en dan zit je daar in zo'n groot huis."
Oh kom op, zeg!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit bij die laatste te denken dat ze misschien niks aan die lippen heeft laten veranderen, maar ze stift ze gewoon rond, zonder de 'inham' in het midden van de bovenlip? En ze stift ze sowieso veel groter. Voorheen een dun bovenlipje.
Op de middelste foto heeft ze echt mooi make-up!![]()
Bij die laatste foto van die keiharde wenkbrauwen![]()
Whut? Waarom zie ik toch iedere keer weer daar beeldschone donkerharige vrouwen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef Laureline het volgende:
Dat las ik ook, dan leef je toch onder een steen als zgn vrouw van de wereld? Ze had dus overduidelijk een achterlijk beeld van en over Istanbul.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:49 schreef static het volgende:
Om de boel maar ff van die tandendiscussie af te halen.
[..]
Zoek de verschillen:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:49 schreef static het volgende:
Om de boel maar ff van die tandendiscussie af te halen.
[..]
Zie vetgedrukte, wat had ze nou gedacht van Istanbul, dat ze in lappen lopen en in dozen slapen?quote:Yolanthe Sneijder-Cabau is aangenaam verrast door het leven in Istanbul. Ze verhuisde met haar man Wesley Sneijder van Milaan naar Istanbul, omdat de voetballer de overstap maakte van Internazionale naar Galatasaray. De Turkse hoofdstad is volgens Yolanthe misschien wel moderner dan de Italiaanse stad.
"Ik had dus verwacht dat het een heel groot verschil zou zijn. Ik moet je zeggen dat het eigenlijk zo ongelooflijk modern is dat het Milaan eigenlijk nog wel overtreft", zei ze dinsdagavond in RTL Boulevard. "Tot nu toe zien de vrouwen er veel gewaagder uit dan ik."
Yolanthe en Wesley hebben het naar hun zin in Turkije. De mensen van de club zijn 'echt heel behulpzaam' en Wesley heeft 'leuke collega's waar hij goed mee overweg kan'. "Wes is eigenlijk wel heel rustig", aldus de presentatrice. "Hij heeft het helemaal naar zijn zin en daar ben ik natuurlijk heel blij mee."
De twee verblijven nu nog in een hotel, maar zijn volop op zoek naar een eigen stulpje. Ze hebben hun zinnen gezet op een appartement en niet een groot huis. "Ik ben toch vaak alleen omdat Wes vaak op trainingskamp is", legt Yolanthe uit. "Dan voel ik me lekkerder, gezellig in een appartement."
Ik denk dat Yo dat inderdaad dachtquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
[..]
Zie vetgedrukte, wat had ze nou gedacht van Istanbul, dat ze in lappen lopen en in dozen slapen?
Tering, ga er gewoon eens heen
Dom wief.quote:
misschien is dat om het overschot aan tandvlees te camoufleren, echter is het ook gewoon geen gezicht op de laatste foto...dan maar liever kleine tandjes zoals eerst dat vond ik nog beter dan die berlijnse muur die ze nu in haar mond heeftquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit bij die laatste te denken dat ze misschien niks aan die lippen heeft laten veranderen, maar ze stift ze gewoon rond, zonder de 'inham' in het midden van de bovenlip? En ze stift ze sowieso veel groter. Voorheen een dun bovenlipje.
Op de middelste foto heeft ze echt mooi make-up!![]()
Bij die laatste foto van die keiharde wenkbrauwen![]()
je snapt wat we bedoelen, dat ze best veel rimels heeft gekregen van het vermageren...dat is nu eenmaal zoquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou inderdaad, wat een rimples heeft ze zeg! M'n oma van 80 is er niks bij!
Die rimpeltjes naast haar ogen en in haar mondhoeken had ze op 'oudere' foto's ook al, en heeft iedereen boven de pakweg 23 wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:20 schreef sherezade het volgende:
[..]
je snapt wat we bedoelen, dat ze best veel rimels heeft gekregen van het vermageren...dat is nu eenmaal zo
nou zoveel mensen ken ik niet die na hun 23e rimpels naast mondhoeken en ogen kregen, het zal dan wel weer aan ons liggenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die rimpeltjes naast haar ogen en in haar mondhoeken had ze op 'oudere' foto's ook al, en heeft iedereen boven de pakweg 23 wel.
Er wordt echt erg overdreven.
Nee, ik snap wel dat jij geen lachrimpeltjes hebt ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:28 schreef sherezade het volgende:
[..]
nou zoveel mensen ken ik niet die na hun 23e rimpels naast mondhoeken en ogen kregen, het zal dan wel weer aan ons liggen
wat ben jij weer hardleers, het is bekend als je op korte termijn sterk vermagerd dat je gelaat iets verouderd en rimpels krijgt, zoek het maar eens op...in haar geval is het een combinatie van aanleg en vermagerenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, ik snap wel dat jij geen lachrimpeltjes hebt ja.
Niet mager?! Moet je haar bovenbenen en ribben zien.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:13 schreef sherezade het volgende:
volgens mij is ze niet te mager, ze was eerst iets te gevuld ...
zie regelmatig foto';s van haar voorbij komen en ze heeft nog genoeg rondingen op de juiste plekken dus nee ik kan niet zeggen dat ze te mager is of naar anorexia neigt te gaan....misschien komt het doordat ze van nature best fors is en naarmate je affvalt je zo'n ingevallen bekkie krijgt met alle rimpels van dien
niet TE mager, ik zie nog altijd booty en boobsquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet mager?! Moet je haar bovenbenen en ribben zien.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:58 schreef proud_mami het volgende:
Volgens mij is die strandfoto nep, er zit ook iets raars op haar rechterbeen, dacht eerst dat het het handje van het rechter jongetje was maar dat kan niet. Volgens mij is de foto gesoept.
Inderdaad, dat lijkt wel een gesoept beentjequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:58 schreef proud_mami het volgende:
Volgens mij is die strandfoto nep, er zit ook iets raars op haar rechterbeen, dacht eerst dat het het handje van het rechter jongetje was maar dat kan niet. Volgens mij is de foto gesoept.
Jep, vandaar ook de 'Bosi, Chonel en Daor grappen'quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
[..]
Zie vetgedrukte, wat had ze nou gedacht van Istanbul, dat ze in lappen lopen en in dozen slapen?
Tering, ga er gewoon eens heen
Moet je beter kijken, vooral naar de onderkant van haar tanden, de tand naast de voortand was eerst korter en de hoektand liep onder in een punt. Dat zijn facings, 'hoesjes' om je eigen tanden zeg maar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nou ik heb toch echt heel goed gekeken maar ik kan geen spoor van een nieuw gebit ontdekken
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:56 schreef alors het volgende:
Nou dan heb je pech, ik heb ook geen tijd om te gaan painten
Ik vind haar mond en tanden op de eerste foto veel schattigerquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:47 schreef sherezade het volgende:
normaal gesproken dat het allemaal wat rechter en netter uitziet alleen bij haar ziet het er niet uit, alsof ze nu teveel tanden in haar mond heeft
[ afbeelding ]
en na:
[ afbeelding ]
ja ik vind dit ook een leuke foto van dr, lekker spontaanquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind haar mond en tanden op de eerste foto veel schattiger. Echt kleine tanden / teveel tandvlees had ze niet.
misschien te heet gewassenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:49 schreef kissaa het volgende:
Het lijkt net of haar bovenlip te kort is (geworden)
Eens ja. Ik vind dat dunne wel meevallen maar die lippenstift, nieuwe haarlijn en strakke wenkbrauwen en make up van nu maken haar gezicht vaak zo hard.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:36 schreef Vivi het volgende:
Jeetje, het is toch wel bekend nu dat Yo haar tanden heeft laten doen? http://www.weekendweekbla(...)voor_50000_euro.html
Als je dat niet vanzelf ziet trouwens moet je echt naar de opticien. Ik vind Yo leukmaar vind haar idd ook wat te dun worden nu. Ik vond haar het allermooist in de periode toen ze net met Wesley was.
[ afbeelding ]
oja dat was ik alweer vergeten van die haarlijn, ik vraag me af hoe ze dat doen corrigeren?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:57 schreef alors het volgende:
[..]
Eens ja. Ik vind dat dunne wel meevallen maar die lippenstift, nieuwe haarlijn en strakke wenkbrauwen en make up van nu maken haar gezicht vaak zo hard.
Die bek van haar wordt steeds lelijker. Zelfs op deze foto vanaf een flinke afstand is het nog goed te zien. Ik vind haar zo'n mien-dobbelsteen-bekkie tegenwoordig hebbenquote:
waarschijnlijk doet ze het voor haar ''fans''quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die bek van haar wordt steeds lelijker. Zelfs op deze foto vanaf een flinke afstand is het nog goed te zien. Ik vind haar zo'n mien-dobbelsteen-bekkie tegenwoordig hebbenWat ze ook aan haar tanden gedaan heeft, het heeft haar geen goed gedaan. En ja idd, wie maakt toch steeds deze foto's als madam zo over straat in haar bontje wandelt. Wie weet heeft ze een p.a. nowadays.
Sylvie vd Vaart pruilmondjequote:
Ik vind dat echt geen pruilmondje meer een speedbekkie.quote:
Ik gooi het dan altijd maar weer op de drank, als er zulke foto's komenquote:
snap ook niet dat iemand zo op de foto gaat met een ''echte'' celeb ...beetje een trieste vertoningquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gooi het dan altijd maar weer op de drank, als er zulke foto's komen
quote:De Turkse media weten het zeker: Wesley en Yolanthe hebben een appartement gevonden in het meest luxueuze appartementencomplex van de Turkse hoofdstad: het Macka Residence Armani. Alleen de rijken kunnen zich hier een appartement veroorloven. De koopprijs van een topappartement ligt op ongeveer 5 miljoen dollar.
Yolanthe en Wesley baden in de luxe. Want buiten dat zij een schitterend, en van alle gemakken voorzien, appartement hebben gehuurd kent de Residence vele faciliteiten. Er is dag en nacht een huismeester aanwezig, in het complex bevindt zich een prachtige spa, fitness ruimte, een zwembad en een restaurant.
De totale woonoppervlakte van het appartement van Yolanthe en Wesley bedraagt volgens de Turkse media 725 vierkante meter. het appartement beschikt over 6 kamers, waaronder 5 slaapkamers en 4 badkamers, waarvan er een is voorzien van een jacuzzi.
Het appartement heeft een prachtig uitzicht over de Bosporus.
De huurprijs die Yolanthe en Wesley moeten betalen, zou rond de 15.000 euro liggen, maar niet voor Yo en Wes, want volgens Turkse bronnen zouden Yo en Wesley een korting van 50% op de huur hebben gekregen. Alles bij elkaar is het genieten voor de twee en zullen ze veel plezier beleven aan hun verblijf in Istanboel.
Je hebt haar zeker niet gezien?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:37 schreef static het volgende:
Kunnen we nou eens ophouden over die tanden. Kolere zeg.
Die tanden verdienen gewoon hun eigen topic!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:26 schreef Deisyy het volgende:
Yo was net te zien bij SBS6, een stukje dat ze in een Turkse tv-show te gast was en toen ze ging praten was het net of haar tanden haar in de weg zaten
Tja elephant in the room hequote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:37 schreef static het volgende:
Kunnen we nou eens ophouden over die tanden. Kolere zeg.
wel grappig dat ze in zo'n Turkse show gaat zitten: ze krijgt er echt niets van mee wat die gasten zeggen en lacht af en toe een beetje schaapachtig als de anderen ook lachen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:29 schreef Elske6 het volgende:
http://glamora.ma/2013/02/video_yolanthe_op_turkse_tv.html
ze heeft er echt een hele bos ( nep )haar bij gekregen in een week !!!
Dat geldt voor elke buitenlandse celeb in Duitsland ook.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:09 schreef Adelante het volgende:
ze krijgt er echt niets van mee wat die gasten zeggen en lacht af en toe een beetje schaapachtig als de anderen ook lachen.
Volume ja, maar het haar lijkt ook een stuk langer en dat zou je dan weer niet verwachten.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:35 schreef alors het volgende:
Ik betwijfel of het nep is, met krullen heb je al gauw 100% meer volume in je haar dan wanneer het stijl is.
Nog even en ze laat haar nagels doen. Dan zijn de rapen gaar hoor!quote:Op zondag 10 februari 2013 11:32 schreef Copycat het volgende:
Goh, celebs met extensions. Het moet toch niet gekker worden.
Respect hoor voor Yo om daar te gaan zitten. Ze is daar toch voornamelijk de vrouw van Wesley en moet nu weer een naam voor zichzelf maken in Turkije.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
Mooi dat oud roze wat ze draagt!
Lijkt me best lastig om daar een uur in plooi te zitten en maar bij elk lachje in de zaal mee te moeten lachen. Of iemand nou tolkt of niet.
waarom respect?? Ze is zelf mediageil en zoelt continue de media op dus jaquote:Op zondag 10 februari 2013 18:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Respect hoor voor Yo om daar te gaan zitten. Ze is daar toch voornamelijk de vrouw van Wesley en moet nu weer een naam voor zichzelf maken in Turkije.
Opzoeken of niet, ze probeert daar gewoon weer voet aan de grond te krijgen en een tv carrière of wat dan ook op te bouwen. Je kunt het mediageil noemen, maar het is niet alsof ze veel anders kan, op TV zijn is haar carrière en die moet ze opnieuw opbouwen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:55 schreef sherezade het volgende:
[..]
waarom respect?? Ze is zelf mediageil en zoelt continue de media op dus ja
ja ook maar ze beschikt sowiezo niet over enig talent...maar ik snapte het stukje van respect niet...daar ging het me eigenlijk om...quote:Op zondag 10 februari 2013 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Opzoeken of niet, ze probeert daar gewoon weer voet aan de grond te krijgen en een tv carrière of wat dan ook op te bouwen. Je kunt het mediageil noemen, maar het is niet alsof ze veel anders kan, op TV zijn is haar carrière en die moet ze opnieuw opbouwen.
Jawel. Ze heeft een groot talent om zichzelf in de kijker te spelen. En ja, dat is toch wel degelijk een vaardigheid waar je goed van kan leven. Daar kun je neerbuigend over doen, maar ik heb het talent niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja ook maar ze beschikt sowiezo niet over enig talent...maar ik snapte het stukje van respect niet...daar ging het me eigenlijk om...
ah ja vandaar dus dat ze haar uit de film hebben geknipt.....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jawel. Ze heeft een groot talent om zichzelf in de kijker te spelen. En ja, dat is toch wel degelijk een vaardigheid waar je goed van kan leven. Daar kun je neerbuigend over doen, maar ik heb het talent niet.
Zelfs dat heb ik nog nooit bereikt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
ah ja vandaar dus dat ze haar uit de film hebben geknipt.....
ze krijgt deze aandacht alleen maar als vrouw van....
Had je een rijke voetballer moet trouwenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zelfs dat heb ik nog nooit bereikt.
Maar als ze bij hem op kantoor komt in d' r Songfestivaljurkje kan- ie alleen maar slijmen..quote:Johan Derksen moet kotsen van Yolanthe Sneijder-Cabau
HILVERSUM - Johan Derksen heeft weer eens een keer duidelijk gemaakt dat hij niet zo dol is op Yolanthe Sneijder-Cabau.
Foto: NU.nl/Yuri Saalberg De vrouw van Wesley Sneijder moest het maandagavond ontgelden in VI. Yolanthe Sneijder-Cabau noemde haar nieuwe thuisstad Istanbul in het Turkse programma Beyaz Show de mooiste stad van de wereld, tot groot ongenoegen van Johan.
Goedkoop
''Hier moet ik van kotsen, het is een prachtige stad, ik ben er ook meerdere malen geweest. Maar het is niet zo dat het een droomstad is. Ik ken honderden betere steden, dit vind ik nou goedkoop'', aldus Derksen.
Een paar jaar geleden noemde de VI-deskundige de voetbalvrouw al een 'vreselijk dominant irritant vrouwtje' en een 'starfuckertje'.
Ik denk dat ze dit grotendeels aan haar uiterlijk heeft te danken. Als je weet dat je knapper bent dan standaard dan laat je je inschrijven bij castingbureau's e.d. en dan word je er snel uit gepikt en kun je je gaan bewijzen wat bij haar niet echt denderend gelukt is. Op acteergebied is het niet zoveel geworden en dat presenteren was ook een flop dus echt talent heeft ze niet. Verder heeft ze ook niet echt de lengte mee om een professioneel model te worden. Dus let haar niets anders om achter Wes aan te hobbelen en losjes proberen om iets van de grond te krijgen in Turkije nu, want NL zit niet meer zo op haar te wachten. Haar hondje James vind ik wel leuk trouwens, verder lijkt ook Yo me best een lief meisje alleen denkt ze zelf dat ze best talent heeft voor de showbizz maar dit valt een beetje tegen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jawel. Ze heeft een groot talent om zichzelf in de kijker te spelen. En ja, dat is toch wel degelijk een vaardigheid waar je goed van kan leven. Daar kun je neerbuigend over doen, maar ik heb het talent niet.
Dat. Je kunt je genoeg in de kijker spelen, zonder dat uiterlijk krijg je niet dat soort dingen zonder enig talent.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dit grotendeels aan haar uiterlijk heeft te danken.
Leuk uiterlijk, leuke spontane uitstraling, maar verder is ze denk ik niet bepaald de slimste of dat ze enig acteer-of presenteertalent heeft.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat. Je kunt je genoeg in de kijker spelen, zonder dat uiterlijk krijg je niet dat soort dingen zonder enig talent.
spontaan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Leuk uiterlijk, leuke spontane uitstraling, maar verder is ze denk ik niet bepaald de slimste of dat ze enig acteer-of presenteertalent heeft.
Als ik haar was zou ik maar in de play-boy gaan staan ofzo. Denk dat ze met een stoeipoes imago het meeste succes zal hebben.
Ik ken wel meer knappe meisjes, knapper dan Yolanthe zelfs, maar die hebben toch echt niet bereikt wat Yolanthe heeft bereikt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat. Je kunt je genoeg in de kijker spelen, zonder dat uiterlijk krijg je niet dat soort dingen zonder enig talent.
Niet iedereen heeft zin in zo'n leven.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ken wel meer knappe meisjes, knapper dan Yolanthe zelfs, maar die hebben toch echt niet bereikt wat Yolanthe heeft bereikt.
Het lijkt ook een beetje op een Duitse versie van Wetten Das (qua showprogramma), compleet met een gelikte presentator die zichzelf helemaal geweldig vindt.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:12 schreef static het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke buitenlandse celeb in Duitsland ook.
Dat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:33 schreef alors het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zin in zo'n leven.
En dat ze voor ze de vrouw van Wesley was al bekend was (in NL iig) dat is puur toeval?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
ah ja vandaar dus dat ze haar uit de film hebben geknipt.....
ze krijgt deze aandacht alleen maar als vrouw van....
Ja joh, de I looooooooooooooove Milano-quotes worden nu I loooooooooooove Istanbul. En kusjes voor the Turkish fans.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:50 schreef Leandra het volgende:
Alsof er iemand is die dat "mooiste stad ter wereld" van een celeb wel serieus neemt.... iemand anders dan Derksen dus
Nouja voor Wesley stond ze alleen bekend als de ''vriendin van Jan Smit'' en niet als groot actrice/presentatrice of iets anders waar ze ook maar talentvol in was...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat ze voor ze de vrouw van Wesley was al bekend was (in NL iig) dat is puur toeval?
Ze zal nu best meer aandacht krijgen als vrouw van, en als vrouw met zo'n bodemloze creditcard is het ook vrij simpel om aandacht te krijgen, ongeacht of je de vrouw van een voetballer, een vastgoedmagnaat of dochter van een beroemde advocaat bent.
Maar ze dartelde wel op tv rond, en ze stond in alle bladen. Dan deed ze toch iets goed.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:22 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja voor Wesley stond ze alleen bekend als de ''vriendin van Jan Smit'' en niet als groot actrice/presentatrice of iets anders waar ze ook maar talentvol in was...
En ze had Jan Smit toevallig leren kennen terwijl ze op een strandje in de buurt van Volendam mijmerend over het IJsselmeer zat te staren?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:22 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja voor Wesley stond ze alleen bekend als de ''vriendin van Jan Smit'' en niet als groot actrice/presentatrice of iets anders waar ze ook maar talentvol in was...
Nee omdat haar moeder in Volendam woondequote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ze had Jan Smit toevallig leren kennen terwijl ze op een strandje in de buurt van Volendam mijmerend over het IJsselmeer zat te staren?
ja een bijrolletje in ONMquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze dartelde wel op tv rond, en ze stond in alle bladen. Dan deed ze toch iets goed.
Leuren die knappe meisjes ook met zichzelf? In laten schrijven bij een castingbureau's e.d? Je moet jezelf in het begin ook managen en verkopen hè... zorgen dat ze je gezicht tegen komen in tv-land dus kleine rolletjes accepteren dat soort dingen. Ik ben van mening dat Yo niet echt iets indrukwekkends heeft bereikt, het valt reuze mee. Ze zal best een flink gevulde bankrekening hebben door al die schnabbels maar dat ze nou echt een goeie actrice of presentatrice is? Nou nee.. Verder heeft ze ook gaan artistieke talenten zoals zingen, dansen, schilderen of schrijven dus wat heeft ze eigenlijk bereikt dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ken wel meer knappe meisjes, knapper dan Yolanthe zelfs, maar die hebben toch echt niet bereikt wat Yolanthe heeft bereikt.
Nee, net als Wes leerde ze Jan in de club kennen. De plek waar berekenende dames als Syl en Yo hun voetballers/celebs, die ze al dan niet kennen, toevallig tegenkomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ze had Jan Smit toevallig leren kennen terwijl ze op een strandje in de buurt van Volendam mijmerend over het IJsselmeer zat te staren?
Klopt, ik kan het zowat vanaf mijn huis zien. Staat al een tijdje te koop inmiddels. Fantastisch, met uitzicht op het industriegebied aan de achterkant.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:44 schreef Leandra het volgende:
Dit zou het huis zijn trouwens, wat Yolanthe in 2008 voor haar moeder kocht en nu te koop heeft staan:
http://www.funda.nl/koop/volendam/huis-48504108-zuideinde-143/
En welke club is dat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:48 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Nee, net als Wes leerde ze Jan in de club kennen. De plek waar berekenende dames als Syl en Yo hun voetballers/celebs, die ze al dan niet kennen, toevallig tegenkomen.
Dat is toch die paupertent in Uitgeest? Dat zal nu vast boven hun stand zijn.quote:
ja een veredelde apres ski-club...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is toch die paupertent in Uitgeest? Dat zal nu vast boven hun stand zijn.
Klopt ja, Wes leerde ze al iets meer high class kennen. Maar dit was ook in haar ONM-periode, toen was ze nog wat liever en onschuldiger.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is toch die paupertent in Uitgeest? Dat zal nu vast boven hun stand zijn.
Oh zo, nou dat ongeacht haar drijfveren maar wel daar gaat zitten in een programma waar je ondanks de tolk waarschijnlijk de helft niet van begrijpt. Als je dat dan vergelijkt met Sylvie, die kiest altijd veilig voor NL of Duitsland waar ze al een naam heeft. Dus het respect deel zit het mij in het feit dat ze het nieuwe niet uit de weg gaat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja ook maar ze beschikt sowiezo niet over enig talent...maar ik snapte het stukje van respect niet...daar ging het me eigenlijk om...
Mijn god heeft ze dan een andere keus?? Ze zal wel moeten!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh zo, nou dat ongeacht haar drijfveren maar wel daar gaat zitten in een programma waar je ondanks de tolk waarschijnlijk de helft niet van begrijpt. Als je dat dan vergelijkt met Sylvie, die kiest altijd veilig voor NL of Duitsland waar ze al een naam heeft. Dus het respect deel zit het mij in het feit dat ze het nieuwe niet uit de weg gaat.
Welnee, deze dames hebben gewoon de behoefte om zelf ook in de spotlights te staan. Niets omdat ze wel moeten omdat het publiek bepaalde verwachtingen van ze heeft.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:39 schreef sherezade het volgende:
[..]
Mijn god heeft ze dan een andere keus?? Ze zal wel moeten!!
Dat hoort bij het hele leventje als voetbalvrouw zijnde....waar je man gaat daar ga je als vrouw zijnde mee...en .dan heeft het publiek gewoon bepaalde verwachtingen van je klaar, dan willen ze je leren, zien en horen.
Wat betreft sylvie, wat is veilig aan Duitsland zijnde voor een Nederlandse??? Daar heb je nog meer de kans dat je sneller wordt uitgekotst. wegens die vijandigheid wat al jaaaaaren speelt.... toch heeft ze het risico genomen en heeft ze zich eerst ook flink moeten bewijzen door zich de taal te leren en in te burgeren......
Idd het is gewoon een bepaald slag voetbalvrouwen dat van de media houdt. Sylvie, Yolanthe en die van Heitinga die dan ineens bij boulevard zit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Welnee, deze dames hebben gewoon de behoefte om zelf ook in de spotlights te staan. Niets omdat ze wel moeten omdat het publiek bepaalde verwachtingen van ze heeft.
Dirk Kuijt speelt ook in Turkije. Wat zien we van zíjn vrouw?
Nee, dat klopt. Die heeft volgens mij heel lang haar eigen beroep (bejaardenverzorgster geloof ik) uitgeoefend. Dus ja, kan me indenken dat dat dan bij Sylvie en Yolanthe anders is. Maar het is dus ook niet zo dat je wel moet omdat het publiek dat van je verwacht. Yolanthe zou er nu ook voor kunnen kiezen om daar op de achtergrond te blijven.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:23 schreef Copycat het volgende:
Naar mijn weten had de vrouw van Kuijt dan ook geen eigen carrière in de spotlights voordat ze mevrouw Kuijt werd.
Ik denk niet dat dat in de aard van het beestje zit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:26 schreef Lovechild het volgende:
Yolanthe zou er nu ook voor kunnen kiezen om daar op de achtergrond te blijven.
Dat leuren en jezelf verkopen is ook een vaardigheid die niet iedereen beheersst. Net als niet iedereen registeraccountant kan worden, of ingenieur, of commercieel directeur.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Leuren die knappe meisjes ook met zichzelf? In laten schrijven bij een castingbureau's e.d? Je moet jezelf in het begin ook managen en verkopen hè... zorgen dat ze je gezicht tegen komen in tv-land dus kleine rolletjes accepteren dat soort dingen. Ik ben van mening dat Yo niet echt iets indrukwekkends heeft bereikt, het valt reuze mee. Ze zal best een flink gevulde bankrekening hebben door al die schnabbels maar dat ze nou echt een goeie actrice of presentatrice is? Nou nee.. Verder heeft ze ook gaan artistieke talenten zoals zingen, dansen, schilderen of schrijven dus wat heeft ze eigenlijk bereikt dan?
Nou, dat is dus precies wat ik zegquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat in de aard van het beestje zit.
In Duitsland zijn ze juist dol op Nederlandersquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:39 schreef sherezade het volgende:
Wat betreft sylvie, wat is veilig aan Duitsland zijnde voor een Nederlandse??? Daar heb je nog meer de kans dat je sneller wordt uitgekotst. wegens die vijandigheid wat al jaaaaaren speelt.... toch heeft ze het risico genomen en heeft ze zich eerst ook flink moeten bewijzen door zich de taal te leren en in te burgeren......
Omdat haar carrière nu eenmaal in de showbiz ligt. En niet achter het aanrecht.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:34 schreef Lovechild het volgende:
Nou, dat is dus precies wat ik zegZoals sherezade het bracht lijkt het alsof ze geen andere keus heeft, ik denk dat die keus er wel ís maar voor haar geen keuze is
Ik geef het op, volgens mij praten we langs elkaar heen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat haar carrière nu eenmaal in de showbiz ligt. En niet achter het aanrecht.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:49 schreef Lovechild het volgende:
Ik geef het op, volgens mij praten we langs elkaar heen.
Ja, we bedoelen hetzelfde. Is inderdaad niet langs elkaar heen maar voor mijn gevoel leek het net alsof we op een andere manier hetzelfde zeiden. Ofzoietsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Denk dat dat langs elkaar heen lullen wel meevalt. Ze doet het imo idd niet omdat het publiek dat verwacht, maar omdat ze zelf met haar carrière bezig blijft.
Linda de Mol en Rudy Carell zijn dan ook de enige ja....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In Duitsland zijn ze juist dol op NederlandersNiets geen vijandigheid hier hoor? Een Nederlands accent wordt als charmant gezien, Linda de Mol en Rudy Carell op handen gedragen. Daarnaast zijn Nederlanders in de ogen van duitsers zo liberaal, en ontspannen en vriendelijk en commercieel sterk....
Ze heeft zeker een keus maar dat is voor haar geen optie in haar ogen...ik heb het een beetje verkeerd verwoord hierboven.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:34 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou, dat is dus precies wat ik zegZoals sherezade het bracht lijkt het alsof ze geen andere keus heeft, ik denk dat die keus er wel ís maar voor haar geen keuze is
Als je ergens zelf voor kiest is dat geen respect waard?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:47 schreef sherezade het volgende:
Maar dan nog kan ik geen respect voor haar opbrengen omdat zij in een turkse show gaat zitten...met een tolk..daar kiest ze dan zelf toch voor....
Terwijl ik er juist wel respect voor heb dat ze daar gaat zitten, juist omdat ze de keus had om thuis te zitten en wachten tot Wesley de miljoenen binnenspeelt. En nee, ze heeft geen toegevoegde waarde in de show, ze is daar om zichzelf te promoten, net zoals ze deed in Italië. Maar uiteindelijk kiest zij er wel voor om een gooi naar een carrière te doen in het land waar haar man is, daar zit echt wel een mate van opoffering in ondanks dat hij heus wel genoeg verdiend voor twee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:47 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ze heeft zeker een keus maar dat is voor haar geen optie in haar ogen...ik heb het een beetje verkeerd verwoord hierboven.
Maar dan nog kan ik geen respect voor haar opbrengen omdat zij in een turkse show gaat zitten...met een tolk..daar kiest ze dan zelf toch voor....wat voor een toegevoegde waarde heeft zij nu tijdens die show gehad? behalve schaapachtig lachen wanneer anderen aan het lachen waren en met haar wimpers knipperen??
ze is juist iemand die altijd aandacht wilt en overal gezien wilt worden net zoals op haar huwelijk zoals ze naar naar de mensen zwaait alsof ze de koningin is en die belachelijke fotoreportage van tientallen pagina's met 4 verschillende trouwjurken..., dus nee geen opoffering...goh wat een opoffering he ..gewoon weer een goedkope manier van zichzelf promoten en het Turkse volk de kont in te kruipen door alleen te zeggen wat ze graag willen horen...''Í looooove Istanbul ...de mooiste stad van de wereld ja...totdat ze over een tijd weer ergens anders heen gaanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Terwijl ik er juist wel respect voor heb dat ze daar gaat zitten, juist omdat ze de keus had om thuis te zitten en wachten tot Wesley de miljoenen binnenspeelt. En nee, ze heeft geen toegevoegde waarde in de show, ze is daar om zichzelf te promoten, net zoals ze deed in Italië. Maar uiteindelijk kiest zij er wel voor om een gooi naar een carrière te doen in het land waar haar man is, daar zit echt wel een mate van opoffering in ondanks dat hij heus wel genoeg verdiend voor twee.
Denk je aan je bloeddrukquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
ze is juist iemand die altijd aandacht wilt en overal gezien wilt worden net zoals op haar huwelijk zoals ze naar naar de mensen zwaait alsof ze de koningin is en die belachelijke fotoreportage van tientallen pagina's met 4 verschillende trouwjurken..., dus nee geen opoffering...goh wat een opoffering he ..gewoon weer een goedkope manier van zichzelf promoten en het Turkse volk de kont in te kruipen door alleen te zeggen wat ze graag willen horen...''Í looooove Istanbul ...de mooiste stad van de wereld ja...totdat ze over een tijd weer ergens anders heen gaan
Jezus, zure sloot. Je wordt met de maand erger.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
ze is juist iemand die altijd aandacht wilt en overal gezien wilt worden net zoals op haar huwelijk zoals ze naar naar de mensen zwaait alsof ze de koningin is en die belachelijke fotoreportage van tientallen pagina's met 4 verschillende trouwjurken..., dus nee geen opoffering...goh wat een opoffering he ..gewoon weer een goedkope manier van zichzelf promoten en het Turkse volk de kont in te kruipen door alleen te zeggen wat ze graag willen horen...''Í looooove Istanbul ...de mooiste stad van de wereld ja...totdat ze over een tijd weer ergens anders heen gaan
Ik hoop elke kerst weer dat Wes haar een beter mobieltje als cadeau geeftquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:48 schreef Elske6 het volgende:
http://www.whosay.com/yol(...)sref=fb&code=DzP59PV
Yo in L A ...
Ja, ze is een tikkie snel afgeleid van dat hoofddoel, kennelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
Van 23 januari 2013:
“Ik wil er helemaal voor Wes zijn. Ik ben nu geconcentreerd op hem en zijn voetbal.
Ik zal nu zelf ook niet zo gauw iets ondernemen richting de Turkse tv of film. Het is niet niks deze overstap en dan is het fijn als je kan terugvallen op je vrouw. We doen dit samen en het voelt goed!”
Voor Yolanthe is het niet meer dan normaal dat ze zich voegt naar de voetbalcarrière van haar man. “Ik ben misschien een tikkeltje van de oude stempel, vind dat ik altijd achter mijn man moet staan en er voor hem moet zijn wanneer die me nodig heeft. Ik heb de keuze gemaakt om te trouwen met mijn grote liefde en daarbij ook stiefmoeder te worden van kleine Jessey. Het zou gek zijn als ik dan zou zeggen 'Wes, ik vertrek even voor 3 maanden, want ik heb een mooie acteerklus'.”
http://spotlight.excite.n(...)r-straat-N14609.html
quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
Het zou gek zijn als ik dan zou zeggen 'Wes, ik vertrek even voor 3 maanden, want ik heb een mooie acteerklus'.”
Ja, en inmiddels is ze naar vroeger teruggestempeld en vindt ze het gek als iemand dat zou doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]dit is precies wat ze de afgelopen jaren heeft gedaan?
Eruit geknipt worden doet vrij weinig voor je acteer carriere denk ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:59 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien is ze er achter gekomen dat die mooie acteerklussen niet zoveel zoden aan de dijk zetten.
Ik denk eerder dan zij doorhad dat ze wel erg veel werd weggesneden in die spaarzame films waarin ze acteerde.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:59 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien is ze er achter gekomen dat die mooie acteerklussen niet zoveel zoden aan de dijk zetten.
Zoveel geld, en dan geen fatsoenlijke camera hebben....quote:
Ze riep het bij Jan ook jaren. Wel een goeie manier om in de aandacht te blijven, mensen blijven altijd nieuwsgierig wanneer je nu eens zwanger bent.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:04 schreef Markeerstift het volgende:
Ik denk dat het bijna tijd is voor een baby!
Huh, ik moest eerst even kijken wie het was. Yolanthe, wat begin je een 'oude' kop te krijgen!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
'Ik zit middenin de ontwikkeling van mijn sieradenlijn. Dat kost best veel tijd en inspanning. En voor de Nederlandse televisie zal ik zo nu en dan leuke dingen blijven doen.'
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-over-straat.dhtml
Of iets organiseren met Rodrigo Otazu, New York , ze kennen elkaar nog van zijn tijd in Amsterdam.quote:
Wesley moet gewoon trainen en spelen dus die zit gewoon in Istanbul.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:20 schreef utrecht1970 het volgende:
Zit wesley ook in LA, of is ze daar alleen.
Ze had toch net tegen de pers gezegd dat ze niets zelf ging doen, maar vooral er zijn voor wesley
Wesley staat daar achter die buxus toch op foto 1?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:20 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze had toch net tegen de pers gezegd dat ze niets zelf ging doen, maar vooral er zijn voor wesley
Alleen de bloempot hèquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wesley staat daar achter die buxus toch op foto 1?
It's morning here in LA I'm very sad I can't be in Istanbul right now.. But my heart and mind is with Galatasaray!!!quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:20 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze hebben in ieder geval de ruimte voor de giga gelhaard.quote:
Dat is duidelijk, Yo is schuldig.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:19 schreef CARLAK het volgende:
En die tegenvallende prestatie kwam omdat de vrouw die achter haar man staat niet op de tribune zat?
Shit, je hebt gelijk. My bad.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:53 schreef Copycat het volgende:
Dat is zo te lezen het Amsterdamse huis.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
It's morning here in LA I'm very sad I can't be in Istanbul right now.. But my heart and mind is with Galatasaray!!!
Wie zou op de kast geklommen zijn om die foto te maken?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
It's morning here in LA I'm very sad I can't be in Istanbul right now.. But my heart and mind is with Galatasaray!!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:13 schreef Leandra het volgende:
Kijk, dat zijn echte vrienden.... die er in een roddelblad aan twijfelen of hij wel trouw is.
En dan heeft hij de vliegreis voor die farizeeërs ook nog betaald
Xelly, wat een naamquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
Xelly Cabau van Kasbergen in BeauMonde: Yolanthe is meelevender dan mensen verwachten.
[ afbeelding ]
Niet als je 1m60 bent, dan lig je er gewoon voorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:12 schreef Markeerstift het volgende:
Dat huis in Amsterdam, ik zou er wel willen wonen hoor!
Alleen heb ik die honderden kussens op een bed nooit begrepen. Dat hebben ze in series ook altijd, dan moeten ze voor het slapen gaan er allemaal af?
Haha, ja in hotels is dat ook wel eens en ook zo'n reep stof aan het voeteneind. Ik weet ook nooit goed of je daar dan maar onder moet kruipen, of alles op de grond moet flikkeren.....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:12 schreef Markeerstift het volgende:
Dat huis in Amsterdam, ik zou er wel willen wonen hoor!
Alleen heb ik die honderden kussens op een bed nooit begrepen. Dat hebben ze in series ook altijd, dan moeten ze voor het slapen gaan er allemaal af?
die doet toch ook iets in life 4 you?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
Xelly Cabau van Kasbergen in BeauMonde: Yolanthe is meelevender dan mensen verwachten.
[ afbeelding ]
Wel ja, dat werkt hier bij mij op het werk al min of meer zo. Belletje van 2 minuten door 'Communicatie' en ze hebben weer een artikel van een pagina.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kende vroeger ook een bekend iemand (ik ken haar nog, maar ze is nu niet meer zo bekend) en die stond er soms gewoon in met interviews die ze nooit gegeven heeft.
Sherezade , klopt, Xelly Cabau van Kasbergen geeft beauty tips in RTL- Life4you ,quote:
Wat voor werk doe jij dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 08:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wel ja, dat werkt hier bij mij op het werk al min of meer zo. Belletje van 2 minuten door 'Communicatie' en ze hebben weer een artikel van een pagina.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dit grotendeels aan haar uiterlijk heeft te danken. Als je weet dat je knapper bent dan standaard dan laat je je inschrijven bij castingbureau's e.d. en dan word je er snel uit gepikt en kun je je gaan bewijzen wat bij haar niet echt denderend gelukt is.
Welnee. Echt onzin dat dit met looks te maken heeft. Er zijn zóóóóóóó ontzettend veel mooie mensen: je moet d'r wel uitspringen (talent, 'anders' zijn, lef, ambitie) wil je bereiken wat Yolanthe tot nu toe heeft bereikt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
dat dus, en in de tijd van ONM was het echt geen superbabe met dat bosje schaamhaar op haar hoofd..nu is ze flink door de wasstraat getrokken er moest eerst een hoop gebeuren voordat ze er uitzag zoals ze nu voor de dag komt. ...zijn zoveel mooie vrouwen, maar je moet gewoon wel iets van talent hebben of ergens in uitblinken....quote:Op zondag 3 maart 2013 03:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
[..]
Welnee. Echt onzin dat dit met looks te maken heeft. Er zijn zóóóóóóó ontzettend veel mooie mensen: je moet d'r wel uitspringen (talent, 'anders' zijn, lef, ambitie) wil je bereiken wat Yolanthe tot nu toe heeft bereikt.
Destijds het handje van Jantjequote:Op zondag 3 maart 2013 03:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
[..]
Welnee. Echt onzin dat dit met looks te maken heeft. Er zijn zóóóóóóó ontzettend veel mooie mensen: je moet d'r wel uitspringen (talent, 'anders' zijn, lef, ambitie) wil je bereiken wat Yolanthe tot nu toe heeft bereikt.
Ja.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:53 schreef Copycat het volgende:
Ze was toch al bekend voordat ze iets met Jan kreeg?
Ik zit o.a. in de Ondernemingsraad van het bedrijf waar ik werk.quote:
Hij ziet er in ieder geval niet uit als een baas.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:24 schreef Tamashii het volgende:
Hoe BaasB kijkt!
Echt zo'n loom hoofd 'ik begrijp niet helemaal waarom er een foto wordt gemaakt, maar ik doe mijn best om te lachen.'
Vind ik wel, in de clip met Boris was ze al mooi.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:24 schreef sherezade het volgende:
[..]
dat dus, en in de tijd van ONM was het echt geen superbabe met dat bosje schaamhaar op haar hoofd..nu is ze flink door de wasstraat getrokken er moest eerst een hoop gebeuren voordat ze er uitzag zoals ze nu voor de dag komt. ...zijn zoveel mooie vrouwen, maar je moet gewoon wel iets van talent hebben of ergens in uitblinken....
Was dit nu weer zo belangrijk om dit te plaatsen in de Telegraaf? dit wisten we 1 maand geleden tochook al allemaal...ohnee wacht haar slaapproblemen waren toen nog niet aan de orde ...werkelijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
vr 08 mrt 2013, 22:23
van onze redactie
AMSTERDAM -
Yolanthe Sneijder-Cabau, die met haar man Wesley Sneijder onlangs van Milaan naar Istanbul verhuisde,
krijgt weinig nachtrust in de Turkse stad.Terwijl Wesley moet presteren voor zijn nieuwe club Galatasaray,
houdt Yolanthe zich bezig met de inrichting van hun huis.
"Je bent soms wel moe, want je slaapt weinig, heel weinig", vertelde Yolanthe vrijdagavond in Shownieuws.
"Misschien heb ik vier of vijf uurtjes per nacht geslapen de afgelopen weken, omdat je met zoveel bezig bent. Dan zeg ik echt tegen mezelf: slaap, slaap, slaap."
Yolanthe heeft door de verhuizing enkele grote klussen afgeslagen. "Ik wil ook rekening houden met mijn man", zegt ze. "En je houdt geen rekening met hem als je zegt: ik ga vijf maanden per jaar een serie opnemen en dan zie je me daarna weer terug. Daar moet je een keuze in maken en die keuze heb ik gemaakt voordat ik trouwde", legt Yolanthe uit. "Als hij blij is, want we zijn uiteindelijk voor hem verhuisd, ben ik het ook."
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_slaapgebrek__.html
Jij gaat ervan uit dat ze kan kokenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:32 schreef alors het volgende:
Wat doet ze dan in godsnaam dat ze zo weinig slaapt? Meubels uitzoeken op internet tot 4 uur 's nachts en ze om 8 uur 's ochtends bammetjes voor Wes smeren? Elke twee uur het hondje de fles geven? Of zijn ze elke nacht een paar uur aan het oefenen? Of ligt ze wakker van moeilijke levensvragen zoals welke kleur de designbank moet hebben of dat er toch een kookeiland moet worden ingebouwd?
Ik denk meer dat ze zich afvraagt hoe ze haar favoriete interieurontwerper daar krijgt zonder de locals te beledigen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:32 schreef alors het volgende:
Wat doet ze dan in godsnaam dat ze zo weinig slaapt? Meubels uitzoeken op internet tot 4 uur 's nachts en ze om 8 uur 's ochtends bammetjes voor Wes smeren? Elke twee uur het hondje de fles geven? Of zijn ze elke nacht een paar uur aan het oefenen? Of ligt ze wakker van moeilijke levensvragen zoals welke kleur de designbank moet hebben of dat er toch een kookeiland moet worden ingebouwd?
Lijkt me ook. Ze zegt die keuze gemaakt te hebben voor ze trouwde, maar waarom brengt ze hem nu dan pas in de praktijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Yolanthe heeft het afgezegd een serie op te nemen? Hmm, denk eerder dat ze háár hebben afgezegd en dat ze gewoon geen belangrijke opdrachten heeft.
Nee ze zegt alleen dat ze er nu niet voor kiest het wel te doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Yolanthe heeft het afgezegd een serie op te nemen? Hmm, denk eerder dat ze háár hebben afgezegd en dat ze gewoon geen belangrijke opdrachten heeft.
En dat doet ze nog niet, want de helft van die wakkere nachten was ze in LA.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Ze zegt die keuze gemaakt te hebben voor ze trouwde, maar waarom brengt ze hem nu dan pas in de praktijk
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ze zegt alleen dat ze er nu niet voor kiest het wel te doen.
Net zoals ik er nu niet voor kies Ferrari te rijden omdat een kinderzitje zich daarin zo rottig op de achterbank laat plaatsen
quote:Yolanthe heeft door de verhuizing enkele grote klussen afgeslagen.
Wat is er in LA dan? Weer een film waar ze uit geknipt gaat worden?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat doet ze nog niet, want de helft van die wakkere nachten was ze in LA.
Oh wacht, die ziet haar jetlag gewoon aan voor wakker liggen om de verhuizingsperikelen
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:54 schreef Leandra het volgende:
En dat doet ze nog niet, want de helft van die wakkere nachten was ze in LA.
Oh wacht, die ziet haar jetlag gewoon aan voor wakker liggen om de verhuizingsperikelen
Geen idee, maar daar zat ze daags na de verhuizing toch met haar BFF, terwijl Wes z'n eerste wedstrijd in Turkije had?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat is er in LA dan? Weer een film waar ze uit geknipt gaat worden?
Gewoon 3 weken weg, en maar roepen dat je zo druk bent met de carrière van je manquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Van 12 februari-1 maart in LosAngeles .
Little jetlagged but so happy to be back home!!❤ Istanbul Turkey!
Welke memorabele films of series met haar hebben we moeten missen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:05 schreef sherezade het volgende:
Yolanthe heeft door de verhuizing enkele grote klussen afgeslagen. "Ik wil ook rekening houden met mijn man", zegt ze.
Dat was vast om inspiratie op te doen om het huis in te richten en inkopen te doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon 3 weken weg, en maar roepen dat je zo druk bent met de carrière van je man
Joh! heb je het door. Moet je eens naar deze link kijken en dan zie je andermaal hoe de BNers zichzelf belangrijk vinden en over het minste geringste de trompet ( in negatieve zin) laten schallen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat mens maakt zichzelf belachelijk, wat erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |