Shit, je hebt gelijk. My bad.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:53 schreef Copycat het volgende:
Dat is zo te lezen het Amsterdamse huis.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
It's morning here in LA I'm very sad I can't be in Istanbul right now.. But my heart and mind is with Galatasaray!!!
Wie zou op de kast geklommen zijn om die foto te maken?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
It's morning here in LA I'm very sad I can't be in Istanbul right now.. But my heart and mind is with Galatasaray!!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:13 schreef Leandra het volgende:
Kijk, dat zijn echte vrienden.... die er in een roddelblad aan twijfelen of hij wel trouw is.
En dan heeft hij de vliegreis voor die farizeeërs ook nog betaald
Xelly, wat een naamquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
Xelly Cabau van Kasbergen in BeauMonde: Yolanthe is meelevender dan mensen verwachten.
[ afbeelding ]
Niet als je 1m60 bent, dan lig je er gewoon voorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:12 schreef Markeerstift het volgende:
Dat huis in Amsterdam, ik zou er wel willen wonen hoor!
Alleen heb ik die honderden kussens op een bed nooit begrepen. Dat hebben ze in series ook altijd, dan moeten ze voor het slapen gaan er allemaal af?
Haha, ja in hotels is dat ook wel eens en ook zo'n reep stof aan het voeteneind. Ik weet ook nooit goed of je daar dan maar onder moet kruipen, of alles op de grond moet flikkeren.....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:12 schreef Markeerstift het volgende:
Dat huis in Amsterdam, ik zou er wel willen wonen hoor!
Alleen heb ik die honderden kussens op een bed nooit begrepen. Dat hebben ze in series ook altijd, dan moeten ze voor het slapen gaan er allemaal af?
die doet toch ook iets in life 4 you?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
Xelly Cabau van Kasbergen in BeauMonde: Yolanthe is meelevender dan mensen verwachten.
[ afbeelding ]
Wel ja, dat werkt hier bij mij op het werk al min of meer zo. Belletje van 2 minuten door 'Communicatie' en ze hebben weer een artikel van een pagina.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kende vroeger ook een bekend iemand (ik ken haar nog, maar ze is nu niet meer zo bekend) en die stond er soms gewoon in met interviews die ze nooit gegeven heeft.
Sherezade , klopt, Xelly Cabau van Kasbergen geeft beauty tips in RTL- Life4you ,quote:
Wat voor werk doe jij dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 08:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wel ja, dat werkt hier bij mij op het werk al min of meer zo. Belletje van 2 minuten door 'Communicatie' en ze hebben weer een artikel van een pagina.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dit grotendeels aan haar uiterlijk heeft te danken. Als je weet dat je knapper bent dan standaard dan laat je je inschrijven bij castingbureau's e.d. en dan word je er snel uit gepikt en kun je je gaan bewijzen wat bij haar niet echt denderend gelukt is.
Welnee. Echt onzin dat dit met looks te maken heeft. Er zijn zóóóóóóó ontzettend veel mooie mensen: je moet d'r wel uitspringen (talent, 'anders' zijn, lef, ambitie) wil je bereiken wat Yolanthe tot nu toe heeft bereikt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat. Je kunt je genoeg in de kijker spelen, zonder dat uiterlijk krijg je niet dat soort dingen zonder enig talent.
dat dus, en in de tijd van ONM was het echt geen superbabe met dat bosje schaamhaar op haar hoofd..nu is ze flink door de wasstraat getrokken er moest eerst een hoop gebeuren voordat ze er uitzag zoals ze nu voor de dag komt. ...zijn zoveel mooie vrouwen, maar je moet gewoon wel iets van talent hebben of ergens in uitblinken....quote:Op zondag 3 maart 2013 03:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
[..]
Welnee. Echt onzin dat dit met looks te maken heeft. Er zijn zóóóóóóó ontzettend veel mooie mensen: je moet d'r wel uitspringen (talent, 'anders' zijn, lef, ambitie) wil je bereiken wat Yolanthe tot nu toe heeft bereikt.
Destijds het handje van Jantjequote:Op zondag 3 maart 2013 03:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
[..]
Welnee. Echt onzin dat dit met looks te maken heeft. Er zijn zóóóóóóó ontzettend veel mooie mensen: je moet d'r wel uitspringen (talent, 'anders' zijn, lef, ambitie) wil je bereiken wat Yolanthe tot nu toe heeft bereikt.
Ja.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:53 schreef Copycat het volgende:
Ze was toch al bekend voordat ze iets met Jan kreeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |