Denk je aan je bloeddrukquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
ze is juist iemand die altijd aandacht wilt en overal gezien wilt worden net zoals op haar huwelijk zoals ze naar naar de mensen zwaait alsof ze de koningin is en die belachelijke fotoreportage van tientallen pagina's met 4 verschillende trouwjurken..., dus nee geen opoffering...goh wat een opoffering he ..gewoon weer een goedkope manier van zichzelf promoten en het Turkse volk de kont in te kruipen door alleen te zeggen wat ze graag willen horen...''Í looooove Istanbul ...de mooiste stad van de wereld ja...totdat ze over een tijd weer ergens anders heen gaan
Jezus, zure sloot. Je wordt met de maand erger.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
ze is juist iemand die altijd aandacht wilt en overal gezien wilt worden net zoals op haar huwelijk zoals ze naar naar de mensen zwaait alsof ze de koningin is en die belachelijke fotoreportage van tientallen pagina's met 4 verschillende trouwjurken..., dus nee geen opoffering...goh wat een opoffering he ..gewoon weer een goedkope manier van zichzelf promoten en het Turkse volk de kont in te kruipen door alleen te zeggen wat ze graag willen horen...''Í looooove Istanbul ...de mooiste stad van de wereld ja...totdat ze over een tijd weer ergens anders heen gaan
Ik hoop elke kerst weer dat Wes haar een beter mobieltje als cadeau geeftquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:48 schreef Elske6 het volgende:
http://www.whosay.com/yol(...)sref=fb&code=DzP59PV
Yo in L A ...
Ja, ze is een tikkie snel afgeleid van dat hoofddoel, kennelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
Van 23 januari 2013:
“Ik wil er helemaal voor Wes zijn. Ik ben nu geconcentreerd op hem en zijn voetbal.
Ik zal nu zelf ook niet zo gauw iets ondernemen richting de Turkse tv of film. Het is niet niks deze overstap en dan is het fijn als je kan terugvallen op je vrouw. We doen dit samen en het voelt goed!”
Voor Yolanthe is het niet meer dan normaal dat ze zich voegt naar de voetbalcarrière van haar man. “Ik ben misschien een tikkeltje van de oude stempel, vind dat ik altijd achter mijn man moet staan en er voor hem moet zijn wanneer die me nodig heeft. Ik heb de keuze gemaakt om te trouwen met mijn grote liefde en daarbij ook stiefmoeder te worden van kleine Jessey. Het zou gek zijn als ik dan zou zeggen 'Wes, ik vertrek even voor 3 maanden, want ik heb een mooie acteerklus'.”
http://spotlight.excite.n(...)r-straat-N14609.html
quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
Het zou gek zijn als ik dan zou zeggen 'Wes, ik vertrek even voor 3 maanden, want ik heb een mooie acteerklus'.”
Ja, en inmiddels is ze naar vroeger teruggestempeld en vindt ze het gek als iemand dat zou doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]dit is precies wat ze de afgelopen jaren heeft gedaan?
Eruit geknipt worden doet vrij weinig voor je acteer carriere denk ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:59 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien is ze er achter gekomen dat die mooie acteerklussen niet zoveel zoden aan de dijk zetten.
Ik denk eerder dan zij doorhad dat ze wel erg veel werd weggesneden in die spaarzame films waarin ze acteerde.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:59 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien is ze er achter gekomen dat die mooie acteerklussen niet zoveel zoden aan de dijk zetten.
Zoveel geld, en dan geen fatsoenlijke camera hebben....quote:
Ze riep het bij Jan ook jaren. Wel een goeie manier om in de aandacht te blijven, mensen blijven altijd nieuwsgierig wanneer je nu eens zwanger bent.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:04 schreef Markeerstift het volgende:
Ik denk dat het bijna tijd is voor een baby!
Huh, ik moest eerst even kijken wie het was. Yolanthe, wat begin je een 'oude' kop te krijgen!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
'Ik zit middenin de ontwikkeling van mijn sieradenlijn. Dat kost best veel tijd en inspanning. En voor de Nederlandse televisie zal ik zo nu en dan leuke dingen blijven doen.'
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-over-straat.dhtml
Of iets organiseren met Rodrigo Otazu, New York , ze kennen elkaar nog van zijn tijd in Amsterdam.quote:
Wesley moet gewoon trainen en spelen dus die zit gewoon in Istanbul.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:20 schreef utrecht1970 het volgende:
Zit wesley ook in LA, of is ze daar alleen.
Ze had toch net tegen de pers gezegd dat ze niets zelf ging doen, maar vooral er zijn voor wesley
Wesley staat daar achter die buxus toch op foto 1?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:20 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze had toch net tegen de pers gezegd dat ze niets zelf ging doen, maar vooral er zijn voor wesley
Alleen de bloempot hèquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wesley staat daar achter die buxus toch op foto 1?
It's morning here in LA I'm very sad I can't be in Istanbul right now.. But my heart and mind is with Galatasaray!!!quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:20 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze hebben in ieder geval de ruimte voor de giga gelhaard.quote:
Dat is duidelijk, Yo is schuldig.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:19 schreef CARLAK het volgende:
En die tegenvallende prestatie kwam omdat de vrouw die achter haar man staat niet op de tribune zat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |