Huh, ik moest eerst even kijken wie het was. Yolanthe, wat begin je een 'oude' kop te krijgen!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
'Ik zit middenin de ontwikkeling van mijn sieradenlijn. Dat kost best veel tijd en inspanning. En voor de Nederlandse televisie zal ik zo nu en dan leuke dingen blijven doen.'
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-over-straat.dhtml
Of iets organiseren met Rodrigo Otazu, New York , ze kennen elkaar nog van zijn tijd in Amsterdam.quote:
Wesley moet gewoon trainen en spelen dus die zit gewoon in Istanbul.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:20 schreef utrecht1970 het volgende:
Zit wesley ook in LA, of is ze daar alleen.
Ze had toch net tegen de pers gezegd dat ze niets zelf ging doen, maar vooral er zijn voor wesley
Wesley staat daar achter die buxus toch op foto 1?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:20 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze had toch net tegen de pers gezegd dat ze niets zelf ging doen, maar vooral er zijn voor wesley
Alleen de bloempot hèquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wesley staat daar achter die buxus toch op foto 1?
It's morning here in LA I'm very sad I can't be in Istanbul right now.. But my heart and mind is with Galatasaray!!!quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:20 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze hebben in ieder geval de ruimte voor de giga gelhaard.quote:
Dat is duidelijk, Yo is schuldig.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:19 schreef CARLAK het volgende:
En die tegenvallende prestatie kwam omdat de vrouw die achter haar man staat niet op de tribune zat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |