Eens ja. Ik vind dat dunne wel meevallen maar die lippenstift, nieuwe haarlijn en strakke wenkbrauwen en make up van nu maken haar gezicht vaak zo hard.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:36 schreef Vivi het volgende:
Jeetje, het is toch wel bekend nu dat Yo haar tanden heeft laten doen? http://www.weekendweekbla(...)voor_50000_euro.html
Als je dat niet vanzelf ziet trouwens moet je echt naar de opticien. Ik vind Yo leukmaar vind haar idd ook wat te dun worden nu. Ik vond haar het allermooist in de periode toen ze net met Wesley was.
[ afbeelding ]

Ik vraag me altijd al wie die foto's maakt, ik kan me niet voorstellen dat Wes dat doet, en ze zijn ook niet voor een professionele shoot volgens mij...
 Ik vraag me altijd al wie die foto's maakt, ik kan me niet voorstellen dat Wes dat doet, en ze zijn ook niet voor een professionele shoot volgens mij... weer deze foto
 weer deze foto 

oja dat was ik alweer vergeten van die haarlijn, ik vraag me af hoe ze dat doen corrigeren?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:57 schreef alors het volgende:
[..]
Eens ja. Ik vind dat dunne wel meevallen maar die lippenstift, nieuwe haarlijn en strakke wenkbrauwen en make up van nu maken haar gezicht vaak zo hard.

Die bek van haar wordt steeds lelijker. Zelfs op deze foto vanaf een flinke afstand is het nog goed te zien. Ik vind haar zo'n mien-dobbelsteen-bekkie tegenwoordig hebbenquote:
 Wat ze ook aan haar tanden gedaan heeft, het heeft haar geen goed gedaan. En ja idd, wie maakt toch steeds deze foto's als madam zo over straat in haar bontje wandelt. Wie weet heeft ze een p.a. nowadays.
 Wat ze ook aan haar tanden gedaan heeft, het heeft haar geen goed gedaan. En ja idd, wie maakt toch steeds deze foto's als madam zo over straat in haar bontje wandelt. Wie weet heeft ze een p.a. nowadays.

waarschijnlijk doet ze het voor haar ''fans''quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die bek van haar wordt steeds lelijker. Zelfs op deze foto vanaf een flinke afstand is het nog goed te zien. Ik vind haar zo'n mien-dobbelsteen-bekkie tegenwoordig hebbenWat ze ook aan haar tanden gedaan heeft, het heeft haar geen goed gedaan. En ja idd, wie maakt toch steeds deze foto's als madam zo over straat in haar bontje wandelt. Wie weet heeft ze een p.a. nowadays.
 wat moet je anders ook doen als je zelf geen carierre hebt...
  wat moet je anders ook doen als je zelf geen carierre hebt...

Sylvie vd Vaart pruilmondjequote:

Ik vind dat echt geen pruilmondje meer een speedbekkie.quote:

Ik gooi het dan altijd maar weer op de drank, als er zulke foto's komenquote:

snap ook niet dat iemand zo op de foto gaat met een ''echte'' celeb ...beetje een trieste vertoningquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gooi het dan altijd maar weer op de drank, als er zulke foto's komen

quote:De Turkse media weten het zeker: Wesley en Yolanthe hebben een appartement gevonden in het meest luxueuze appartementencomplex van de Turkse hoofdstad: het Macka Residence Armani. Alleen de rijken kunnen zich hier een appartement veroorloven. De koopprijs van een topappartement ligt op ongeveer 5 miljoen dollar.
Yolanthe en Wesley baden in de luxe. Want buiten dat zij een schitterend, en van alle gemakken voorzien, appartement hebben gehuurd kent de Residence vele faciliteiten. Er is dag en nacht een huismeester aanwezig, in het complex bevindt zich een prachtige spa, fitness ruimte, een zwembad en een restaurant.
De totale woonoppervlakte van het appartement van Yolanthe en Wesley bedraagt volgens de Turkse media 725 vierkante meter. het appartement beschikt over 6 kamers, waaronder 5 slaapkamers en 4 badkamers, waarvan er een is voorzien van een jacuzzi.
Het appartement heeft een prachtig uitzicht over de Bosporus.
De huurprijs die Yolanthe en Wesley moeten betalen, zou rond de 15.000 euro liggen, maar niet voor Yo en Wes, want volgens Turkse bronnen zouden Yo en Wesley een korting van 50% op de huur hebben gekregen. Alles bij elkaar is het genieten voor de twee en zullen ze veel plezier beleven aan hun verblijf in Istanboel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |