Ik zit bij die laatste te denken dat ze misschien niks aan die lippen heeft laten veranderen, maar ze stift ze gewoon rond, zonder de 'inham' in het midden van de bovenlip? En ze stift ze sowieso veel groter. Voorheen een dun bovenlipje.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:44 schreef alors het volgende:
Vroeger
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
quote:Yolanthe: Turkse vrouwen gewaagder dan ik.
Yolanthe Sneijder-Cabau is niet bang dat ze haar kledingstijl moet aanpassen nu ze in Istanbul woont. "Tot nu toe zien de vrouwen er gewaagder uit dan ik."
Dat vertelt Yolanthe in een interview met RTL Boulevard.
De voetbalvrouw die onlangs samen met haar man Wesley Sneijder naar Istanbul verhuisde, is bereid zich aan te passen aan de Turkse cultuur. "Ik ga proberen snel de taal te leren. En als er bepaalde regels zijn, zal ik me daaraan houden."
Het stel woont momenteel in een appartement, maar de twee zijn druk op zoek naar een woning. "We hebben al heel veel gezien. Het is nu meer de vraag wat praktischer is. Voor mijzelf zou ik graag een appartement willen. Ik ben toch vaak alleen als Wes op trainingskamp is en dan zit je daar in zo'n groot huis."
Oh kom op, zeg!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit bij die laatste te denken dat ze misschien niks aan die lippen heeft laten veranderen, maar ze stift ze gewoon rond, zonder de 'inham' in het midden van de bovenlip? En ze stift ze sowieso veel groter. Voorheen een dun bovenlipje.
Op de middelste foto heeft ze echt mooi make-up!![]()
Bij die laatste foto van die keiharde wenkbrauwen![]()
Whut? Waarom zie ik toch iedere keer weer daar beeldschone donkerharige vrouwen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef Laureline het volgende:
Misschien zorgt Yo wel voor een trend in Istanbul, dat al die beeldschone vrouwen daar eens ophouden hun haar zo extreem te blonderen!
Dat las ik ook, dan leef je toch onder een steen als zgn vrouw van de wereld? Ze had dus overduidelijk een achterlijk beeld van en over Istanbul.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:49 schreef static het volgende:
Om de boel maar ff van die tandendiscussie af te halen.
[..]
Zoek de verschillen:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:49 schreef static het volgende:
Om de boel maar ff van die tandendiscussie af te halen.
[..]
Zie vetgedrukte, wat had ze nou gedacht van Istanbul, dat ze in lappen lopen en in dozen slapen?quote:Yolanthe Sneijder-Cabau is aangenaam verrast door het leven in Istanbul. Ze verhuisde met haar man Wesley Sneijder van Milaan naar Istanbul, omdat de voetballer de overstap maakte van Internazionale naar Galatasaray. De Turkse hoofdstad is volgens Yolanthe misschien wel moderner dan de Italiaanse stad.
"Ik had dus verwacht dat het een heel groot verschil zou zijn. Ik moet je zeggen dat het eigenlijk zo ongelooflijk modern is dat het Milaan eigenlijk nog wel overtreft", zei ze dinsdagavond in RTL Boulevard. "Tot nu toe zien de vrouwen er veel gewaagder uit dan ik."
Yolanthe en Wesley hebben het naar hun zin in Turkije. De mensen van de club zijn 'echt heel behulpzaam' en Wesley heeft 'leuke collega's waar hij goed mee overweg kan'. "Wes is eigenlijk wel heel rustig", aldus de presentatrice. "Hij heeft het helemaal naar zijn zin en daar ben ik natuurlijk heel blij mee."
De twee verblijven nu nog in een hotel, maar zijn volop op zoek naar een eigen stulpje. Ze hebben hun zinnen gezet op een appartement en niet een groot huis. "Ik ben toch vaak alleen omdat Wes vaak op trainingskamp is", legt Yolanthe uit. "Dan voel ik me lekkerder, gezellig in een appartement."
Ik denk dat Yo dat inderdaad dachtquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
[..]
Zie vetgedrukte, wat had ze nou gedacht van Istanbul, dat ze in lappen lopen en in dozen slapen?
Tering, ga er gewoon eens heen
Dom wief.quote:
misschien is dat om het overschot aan tandvlees te camoufleren, echter is het ook gewoon geen gezicht op de laatste foto...dan maar liever kleine tandjes zoals eerst dat vond ik nog beter dan die berlijnse muur die ze nu in haar mond heeftquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit bij die laatste te denken dat ze misschien niks aan die lippen heeft laten veranderen, maar ze stift ze gewoon rond, zonder de 'inham' in het midden van de bovenlip? En ze stift ze sowieso veel groter. Voorheen een dun bovenlipje.
Op de middelste foto heeft ze echt mooi make-up!![]()
Bij die laatste foto van die keiharde wenkbrauwen![]()
je snapt wat we bedoelen, dat ze best veel rimels heeft gekregen van het vermageren...dat is nu eenmaal zoquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou inderdaad, wat een rimples heeft ze zeg! M'n oma van 80 is er niks bij!
Die rimpeltjes naast haar ogen en in haar mondhoeken had ze op 'oudere' foto's ook al, en heeft iedereen boven de pakweg 23 wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:20 schreef sherezade het volgende:
[..]
je snapt wat we bedoelen, dat ze best veel rimels heeft gekregen van het vermageren...dat is nu eenmaal zo
nou zoveel mensen ken ik niet die na hun 23e rimpels naast mondhoeken en ogen kregen, het zal dan wel weer aan ons liggenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die rimpeltjes naast haar ogen en in haar mondhoeken had ze op 'oudere' foto's ook al, en heeft iedereen boven de pakweg 23 wel.
Er wordt echt erg overdreven.
Nee, ik snap wel dat jij geen lachrimpeltjes hebt ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:28 schreef sherezade het volgende:
[..]
nou zoveel mensen ken ik niet die na hun 23e rimpels naast mondhoeken en ogen kregen, het zal dan wel weer aan ons liggen
wat ben jij weer hardleers, het is bekend als je op korte termijn sterk vermagerd dat je gelaat iets verouderd en rimpels krijgt, zoek het maar eens op...in haar geval is het een combinatie van aanleg en vermagerenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, ik snap wel dat jij geen lachrimpeltjes hebt ja.
Niet mager?! Moet je haar bovenbenen en ribben zien.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:13 schreef sherezade het volgende:
volgens mij is ze niet te mager, ze was eerst iets te gevuld ...
zie regelmatig foto';s van haar voorbij komen en ze heeft nog genoeg rondingen op de juiste plekken dus nee ik kan niet zeggen dat ze te mager is of naar anorexia neigt te gaan....misschien komt het doordat ze van nature best fors is en naarmate je affvalt je zo'n ingevallen bekkie krijgt met alle rimpels van dien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |