Jaa he, ik kan niet echt veel foto's vindenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
Wil ik net een opmerking maken dat Yo zo'n leuke hoed op had gister, zie ik nu in de OP weer die tattoos van Wes
Ze zei nu veel te oefenen en dat dat goed gaat, en dat ze heel open zijn en geen geheimen hebben. We zullen zien. Kan best!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Baby-alert, ik gok dat ze binnen nu en 2 maanden zwanger blijkt
Wicked!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef Laureline het volgende:
Misschien zorgt Yo wel voor een trend in Istanbul, dat al die beeldschone vrouwen daar eens ophouden hun haar zo extreem te blonderen!
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef Laureline het volgende:
Misschien zorgt Yo wel voor een trend in Istanbul, dat al die beeldschone vrouwen daar eens ophouden hun haar zo extreem te blonderen!
Ja of ophouden met hun snor te bleken..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef Laureline het volgende:
Ja, echt lelijk he dat ze dat zo veel doen daar. Wordt het zo gelig blond van, bah.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef Laureline het volgende:
Zij doen hun best!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Baby-alert, ik gok dat ze binnen nu en 2 maanden zwanger blijkt
En naar de catacomben rennenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef MightyMightyM het volgende:
Op de radio net: Wes is geweigerd bij ManUnited in verband met Yo. Ferguson krijgt vlekken in zijn nek van voetbalvrouwen die naast hun partner op de foto gaan staan.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef MightyMightyM het volgende:
Op de radio net: Wes is geweigerd bij ManUnited in verband met Yo. Ferguson krijgt vlekken in zijn nek van voetbalvrouwen die naast hun partner op de foto gaan staan.
Precies, en nu moet hij zich eerst bewijzen en dan zullen de ManU's van de wereld wel weer in de rij gaan staan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:19 schreef alors het volgende:
[..]Wes is gewoon niet goed genoeg en heeft al een tijd niks laten zien. Daarom is er geen interesse vanuit ManU.
Is toch logischquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tuurlijk hondje ook mee van Italie naar Turkije.
[ afbeelding ]
Zie het nog eerder gebeuren dat zij het dan ook gaat doen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef Laureline het volgende:
Wat moet je nou in Amersfoort?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:46 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat die wens voor een internationale carrière sowieso al te hoog gegrepen is.
Ze kan het wel willen, maar ik wil ook eens wat, bijvoorbeeld een vrijstaande villa met zwembad op de Berg in Amersfoort...
Mooi als in knap,quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze heeft gewoon geen talent.Punt.
Ze is mooi en heeft een leuke uitstraling, en dat is het.
quote:Sneijder op de bank AMSTERDAM - Wesley Sneijder begint zondag zoals verwacht op de bank bij Galatasaray in de topper tegen Besiktas. Trainer Fatih Terim houdt zijn Nederlandse topaankoop voorlopig achter de hand. Sneijder gaf bij zijn presentatie zelf al aan dat hij een klein half uur kan spelen.
Een klein half uurtje hè, je moet niet verwachten dat die arme jongen zich overbelastquote:Op zondag 27 januari 2013 19:30 schreef beequeen het volgende:
En dat is verkocht voor 8 miljoen? Meneer kan een half uurtje spelen.
[..]
Een pretty empty face ben ik bang, want wat heeft zij te bieden wat niet al in Hollywood te vinden is?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:56 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mooi als in knap,Charisma en sexy
![]()
Voor Nederland heeft ze wel genoeg om wat te bereiken voor Hollywood is zij 1 van de vele pretty faces.
Ik vind het steile haar altijd mooi staan, maar in combi met pet niet. Niet iedereen komt er ook op zijn best uit met een pet op het hoofd. Ze krijgt nu zo'n iel koppie, strakke wenkbrauwen, mond vol tanden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:32 schreef alors het volgende:
Dat steile haarIk snap dat echt niet, ze heeft zulke mooie krullen...
En haar mond, was dat vroeger nou ook al zo? Of trekt die lippenstift de aandacht er zo naar toe?
Wow je hebt dezelfdequote:
Raarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |