Jaa he, ik kan niet echt veel foto's vindenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
Wil ik net een opmerking maken dat Yo zo'n leuke hoed op had gister, zie ik nu in de OP weer die tattoos van Wes
Ze zei nu veel te oefenen en dat dat goed gaat, en dat ze heel open zijn en geen geheimen hebben. We zullen zien. Kan best!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Baby-alert, ik gok dat ze binnen nu en 2 maanden zwanger blijkt
Wicked!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef Laureline het volgende:
Misschien zorgt Yo wel voor een trend in Istanbul, dat al die beeldschone vrouwen daar eens ophouden hun haar zo extreem te blonderen!
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef Laureline het volgende:
Misschien zorgt Yo wel voor een trend in Istanbul, dat al die beeldschone vrouwen daar eens ophouden hun haar zo extreem te blonderen!
Ja of ophouden met hun snor te bleken..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef Laureline het volgende:
Ja, echt lelijk he dat ze dat zo veel doen daar. Wordt het zo gelig blond van, bah.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef Laureline het volgende:
Zij doen hun best!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Baby-alert, ik gok dat ze binnen nu en 2 maanden zwanger blijkt
En naar de catacomben rennenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef MightyMightyM het volgende:
Op de radio net: Wes is geweigerd bij ManUnited in verband met Yo. Ferguson krijgt vlekken in zijn nek van voetbalvrouwen die naast hun partner op de foto gaan staan.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef MightyMightyM het volgende:
Op de radio net: Wes is geweigerd bij ManUnited in verband met Yo. Ferguson krijgt vlekken in zijn nek van voetbalvrouwen die naast hun partner op de foto gaan staan.
Precies, en nu moet hij zich eerst bewijzen en dan zullen de ManU's van de wereld wel weer in de rij gaan staan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:19 schreef alors het volgende:
[..]Wes is gewoon niet goed genoeg en heeft al een tijd niks laten zien. Daarom is er geen interesse vanuit ManU.
Is toch logischquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tuurlijk hondje ook mee van Italie naar Turkije.
[ afbeelding ]
Zie het nog eerder gebeuren dat zij het dan ook gaat doen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef Laureline het volgende:
Wat moet je nou in Amersfoort?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:46 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat die wens voor een internationale carrière sowieso al te hoog gegrepen is.
Ze kan het wel willen, maar ik wil ook eens wat, bijvoorbeeld een vrijstaande villa met zwembad op de Berg in Amersfoort...
Mooi als in knap,quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze heeft gewoon geen talent.Punt.
Ze is mooi en heeft een leuke uitstraling, en dat is het.
quote:Sneijder op de bank AMSTERDAM - Wesley Sneijder begint zondag zoals verwacht op de bank bij Galatasaray in de topper tegen Besiktas. Trainer Fatih Terim houdt zijn Nederlandse topaankoop voorlopig achter de hand. Sneijder gaf bij zijn presentatie zelf al aan dat hij een klein half uur kan spelen.
Een klein half uurtje hè, je moet niet verwachten dat die arme jongen zich overbelastquote:Op zondag 27 januari 2013 19:30 schreef beequeen het volgende:
En dat is verkocht voor 8 miljoen? Meneer kan een half uurtje spelen.
[..]
Een pretty empty face ben ik bang, want wat heeft zij te bieden wat niet al in Hollywood te vinden is?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:56 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mooi als in knap,Charisma en sexy
![]()
Voor Nederland heeft ze wel genoeg om wat te bereiken voor Hollywood is zij 1 van de vele pretty faces.
Ik vind het steile haar altijd mooi staan, maar in combi met pet niet. Niet iedereen komt er ook op zijn best uit met een pet op het hoofd. Ze krijgt nu zo'n iel koppie, strakke wenkbrauwen, mond vol tanden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:32 schreef alors het volgende:
Dat steile haarIk snap dat echt niet, ze heeft zulke mooie krullen...
En haar mond, was dat vroeger nou ook al zo? Of trekt die lippenstift de aandacht er zo naar toe?
Wow je hebt dezelfdequote:
Raarquote:
Ik zit bij die laatste te denken dat ze misschien niks aan die lippen heeft laten veranderen, maar ze stift ze gewoon rond, zonder de 'inham' in het midden van de bovenlip? En ze stift ze sowieso veel groter. Voorheen een dun bovenlipje.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:44 schreef alors het volgende:
Vroeger
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
quote:Yolanthe: Turkse vrouwen gewaagder dan ik.
Yolanthe Sneijder-Cabau is niet bang dat ze haar kledingstijl moet aanpassen nu ze in Istanbul woont. "Tot nu toe zien de vrouwen er gewaagder uit dan ik."
Dat vertelt Yolanthe in een interview met RTL Boulevard.
De voetbalvrouw die onlangs samen met haar man Wesley Sneijder naar Istanbul verhuisde, is bereid zich aan te passen aan de Turkse cultuur. "Ik ga proberen snel de taal te leren. En als er bepaalde regels zijn, zal ik me daaraan houden."
Het stel woont momenteel in een appartement, maar de twee zijn druk op zoek naar een woning. "We hebben al heel veel gezien. Het is nu meer de vraag wat praktischer is. Voor mijzelf zou ik graag een appartement willen. Ik ben toch vaak alleen als Wes op trainingskamp is en dan zit je daar in zo'n groot huis."
Oh kom op, zeg!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit bij die laatste te denken dat ze misschien niks aan die lippen heeft laten veranderen, maar ze stift ze gewoon rond, zonder de 'inham' in het midden van de bovenlip? En ze stift ze sowieso veel groter. Voorheen een dun bovenlipje.
Op de middelste foto heeft ze echt mooi make-up!![]()
Bij die laatste foto van die keiharde wenkbrauwen![]()
Whut? Waarom zie ik toch iedere keer weer daar beeldschone donkerharige vrouwen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef Laureline het volgende:
Dat las ik ook, dan leef je toch onder een steen als zgn vrouw van de wereld? Ze had dus overduidelijk een achterlijk beeld van en over Istanbul.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:49 schreef static het volgende:
Om de boel maar ff van die tandendiscussie af te halen.
[..]
Zoek de verschillen:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:49 schreef static het volgende:
Om de boel maar ff van die tandendiscussie af te halen.
[..]
Zie vetgedrukte, wat had ze nou gedacht van Istanbul, dat ze in lappen lopen en in dozen slapen?quote:Yolanthe Sneijder-Cabau is aangenaam verrast door het leven in Istanbul. Ze verhuisde met haar man Wesley Sneijder van Milaan naar Istanbul, omdat de voetballer de overstap maakte van Internazionale naar Galatasaray. De Turkse hoofdstad is volgens Yolanthe misschien wel moderner dan de Italiaanse stad.
"Ik had dus verwacht dat het een heel groot verschil zou zijn. Ik moet je zeggen dat het eigenlijk zo ongelooflijk modern is dat het Milaan eigenlijk nog wel overtreft", zei ze dinsdagavond in RTL Boulevard. "Tot nu toe zien de vrouwen er veel gewaagder uit dan ik."
Yolanthe en Wesley hebben het naar hun zin in Turkije. De mensen van de club zijn 'echt heel behulpzaam' en Wesley heeft 'leuke collega's waar hij goed mee overweg kan'. "Wes is eigenlijk wel heel rustig", aldus de presentatrice. "Hij heeft het helemaal naar zijn zin en daar ben ik natuurlijk heel blij mee."
De twee verblijven nu nog in een hotel, maar zijn volop op zoek naar een eigen stulpje. Ze hebben hun zinnen gezet op een appartement en niet een groot huis. "Ik ben toch vaak alleen omdat Wes vaak op trainingskamp is", legt Yolanthe uit. "Dan voel ik me lekkerder, gezellig in een appartement."
Ik denk dat Yo dat inderdaad dachtquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
[..]
Zie vetgedrukte, wat had ze nou gedacht van Istanbul, dat ze in lappen lopen en in dozen slapen?
Tering, ga er gewoon eens heen
Dom wief.quote:
misschien is dat om het overschot aan tandvlees te camoufleren, echter is het ook gewoon geen gezicht op de laatste foto...dan maar liever kleine tandjes zoals eerst dat vond ik nog beter dan die berlijnse muur die ze nu in haar mond heeftquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit bij die laatste te denken dat ze misschien niks aan die lippen heeft laten veranderen, maar ze stift ze gewoon rond, zonder de 'inham' in het midden van de bovenlip? En ze stift ze sowieso veel groter. Voorheen een dun bovenlipje.
Op de middelste foto heeft ze echt mooi make-up!![]()
Bij die laatste foto van die keiharde wenkbrauwen![]()
je snapt wat we bedoelen, dat ze best veel rimels heeft gekregen van het vermageren...dat is nu eenmaal zoquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou inderdaad, wat een rimples heeft ze zeg! M'n oma van 80 is er niks bij!
Die rimpeltjes naast haar ogen en in haar mondhoeken had ze op 'oudere' foto's ook al, en heeft iedereen boven de pakweg 23 wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:20 schreef sherezade het volgende:
[..]
je snapt wat we bedoelen, dat ze best veel rimels heeft gekregen van het vermageren...dat is nu eenmaal zo
nou zoveel mensen ken ik niet die na hun 23e rimpels naast mondhoeken en ogen kregen, het zal dan wel weer aan ons liggenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die rimpeltjes naast haar ogen en in haar mondhoeken had ze op 'oudere' foto's ook al, en heeft iedereen boven de pakweg 23 wel.
Er wordt echt erg overdreven.
Nee, ik snap wel dat jij geen lachrimpeltjes hebt ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:28 schreef sherezade het volgende:
[..]
nou zoveel mensen ken ik niet die na hun 23e rimpels naast mondhoeken en ogen kregen, het zal dan wel weer aan ons liggen
wat ben jij weer hardleers, het is bekend als je op korte termijn sterk vermagerd dat je gelaat iets verouderd en rimpels krijgt, zoek het maar eens op...in haar geval is het een combinatie van aanleg en vermagerenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, ik snap wel dat jij geen lachrimpeltjes hebt ja.
Niet mager?! Moet je haar bovenbenen en ribben zien.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:13 schreef sherezade het volgende:
volgens mij is ze niet te mager, ze was eerst iets te gevuld ...
zie regelmatig foto';s van haar voorbij komen en ze heeft nog genoeg rondingen op de juiste plekken dus nee ik kan niet zeggen dat ze te mager is of naar anorexia neigt te gaan....misschien komt het doordat ze van nature best fors is en naarmate je affvalt je zo'n ingevallen bekkie krijgt met alle rimpels van dien
niet TE mager, ik zie nog altijd booty en boobsquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet mager?! Moet je haar bovenbenen en ribben zien.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:58 schreef proud_mami het volgende:
Volgens mij is die strandfoto nep, er zit ook iets raars op haar rechterbeen, dacht eerst dat het het handje van het rechter jongetje was maar dat kan niet. Volgens mij is de foto gesoept.
Inderdaad, dat lijkt wel een gesoept beentjequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:58 schreef proud_mami het volgende:
Volgens mij is die strandfoto nep, er zit ook iets raars op haar rechterbeen, dacht eerst dat het het handje van het rechter jongetje was maar dat kan niet. Volgens mij is de foto gesoept.
Jep, vandaar ook de 'Bosi, Chonel en Daor grappen'quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
[..]
Zie vetgedrukte, wat had ze nou gedacht van Istanbul, dat ze in lappen lopen en in dozen slapen?
Tering, ga er gewoon eens heen
Moet je beter kijken, vooral naar de onderkant van haar tanden, de tand naast de voortand was eerst korter en de hoektand liep onder in een punt. Dat zijn facings, 'hoesjes' om je eigen tanden zeg maar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nou ik heb toch echt heel goed gekeken maar ik kan geen spoor van een nieuw gebit ontdekken
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:56 schreef alors het volgende:
Nou dan heb je pech, ik heb ook geen tijd om te gaan painten
Ik vind haar mond en tanden op de eerste foto veel schattigerquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:47 schreef sherezade het volgende:
normaal gesproken dat het allemaal wat rechter en netter uitziet alleen bij haar ziet het er niet uit, alsof ze nu teveel tanden in haar mond heeft
[ afbeelding ]
en na:
[ afbeelding ]
ja ik vind dit ook een leuke foto van dr, lekker spontaanquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind haar mond en tanden op de eerste foto veel schattiger. Echt kleine tanden / teveel tandvlees had ze niet.
misschien te heet gewassenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:49 schreef kissaa het volgende:
Het lijkt net of haar bovenlip te kort is (geworden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |