niet TE mager, ik zie nog altijd booty en boobsquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet mager?! Moet je haar bovenbenen en ribben zien.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:58 schreef proud_mami het volgende:
Volgens mij is die strandfoto nep, er zit ook iets raars op haar rechterbeen, dacht eerst dat het het handje van het rechter jongetje was maar dat kan niet. Volgens mij is de foto gesoept.
Inderdaad, dat lijkt wel een gesoept beentjequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:58 schreef proud_mami het volgende:
Volgens mij is die strandfoto nep, er zit ook iets raars op haar rechterbeen, dacht eerst dat het het handje van het rechter jongetje was maar dat kan niet. Volgens mij is de foto gesoept.
Jep, vandaar ook de 'Bosi, Chonel en Daor grappen'quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
[..]
Zie vetgedrukte, wat had ze nou gedacht van Istanbul, dat ze in lappen lopen en in dozen slapen?
Tering, ga er gewoon eens heen
Moet je beter kijken, vooral naar de onderkant van haar tanden, de tand naast de voortand was eerst korter en de hoektand liep onder in een punt. Dat zijn facings, 'hoesjes' om je eigen tanden zeg maar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nou ik heb toch echt heel goed gekeken maar ik kan geen spoor van een nieuw gebit ontdekken
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:56 schreef alors het volgende:
Nou dan heb je pech, ik heb ook geen tijd om te gaan painten
Ik vind haar mond en tanden op de eerste foto veel schattigerquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:47 schreef sherezade het volgende:
normaal gesproken dat het allemaal wat rechter en netter uitziet alleen bij haar ziet het er niet uit, alsof ze nu teveel tanden in haar mond heeft
[ afbeelding ]
en na:
[ afbeelding ]
ja ik vind dit ook een leuke foto van dr, lekker spontaanquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind haar mond en tanden op de eerste foto veel schattiger. Echt kleine tanden / teveel tandvlees had ze niet.
misschien te heet gewassenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:49 schreef kissaa het volgende:
Het lijkt net of haar bovenlip te kort is (geworden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |