Ik zit o.a. in de Ondernemingsraad van het bedrijf waar ik werk.quote:
Hij ziet er in ieder geval niet uit als een baas.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:24 schreef Tamashii het volgende:
Hoe BaasB kijkt!
Echt zo'n loom hoofd 'ik begrijp niet helemaal waarom er een foto wordt gemaakt, maar ik doe mijn best om te lachen.'
Vind ik wel, in de clip met Boris was ze al mooi.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:24 schreef sherezade het volgende:
[..]
dat dus, en in de tijd van ONM was het echt geen superbabe met dat bosje schaamhaar op haar hoofd..nu is ze flink door de wasstraat getrokken er moest eerst een hoop gebeuren voordat ze er uitzag zoals ze nu voor de dag komt. ...zijn zoveel mooie vrouwen, maar je moet gewoon wel iets van talent hebben of ergens in uitblinken....
Was dit nu weer zo belangrijk om dit te plaatsen in de Telegraaf? dit wisten we 1 maand geleden tochook al allemaal...ohnee wacht haar slaapproblemen waren toen nog niet aan de orde ...werkelijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
vr 08 mrt 2013, 22:23
van onze redactie
AMSTERDAM -
Yolanthe Sneijder-Cabau, die met haar man Wesley Sneijder onlangs van Milaan naar Istanbul verhuisde,
krijgt weinig nachtrust in de Turkse stad.Terwijl Wesley moet presteren voor zijn nieuwe club Galatasaray,
houdt Yolanthe zich bezig met de inrichting van hun huis.
"Je bent soms wel moe, want je slaapt weinig, heel weinig", vertelde Yolanthe vrijdagavond in Shownieuws.
"Misschien heb ik vier of vijf uurtjes per nacht geslapen de afgelopen weken, omdat je met zoveel bezig bent. Dan zeg ik echt tegen mezelf: slaap, slaap, slaap."
Yolanthe heeft door de verhuizing enkele grote klussen afgeslagen. "Ik wil ook rekening houden met mijn man", zegt ze. "En je houdt geen rekening met hem als je zegt: ik ga vijf maanden per jaar een serie opnemen en dan zie je me daarna weer terug. Daar moet je een keuze in maken en die keuze heb ik gemaakt voordat ik trouwde", legt Yolanthe uit. "Als hij blij is, want we zijn uiteindelijk voor hem verhuisd, ben ik het ook."
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_slaapgebrek__.html
Jij gaat ervan uit dat ze kan kokenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:32 schreef alors het volgende:
Wat doet ze dan in godsnaam dat ze zo weinig slaapt? Meubels uitzoeken op internet tot 4 uur 's nachts en ze om 8 uur 's ochtends bammetjes voor Wes smeren? Elke twee uur het hondje de fles geven? Of zijn ze elke nacht een paar uur aan het oefenen? Of ligt ze wakker van moeilijke levensvragen zoals welke kleur de designbank moet hebben of dat er toch een kookeiland moet worden ingebouwd?
Ik denk meer dat ze zich afvraagt hoe ze haar favoriete interieurontwerper daar krijgt zonder de locals te beledigen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:32 schreef alors het volgende:
Wat doet ze dan in godsnaam dat ze zo weinig slaapt? Meubels uitzoeken op internet tot 4 uur 's nachts en ze om 8 uur 's ochtends bammetjes voor Wes smeren? Elke twee uur het hondje de fles geven? Of zijn ze elke nacht een paar uur aan het oefenen? Of ligt ze wakker van moeilijke levensvragen zoals welke kleur de designbank moet hebben of dat er toch een kookeiland moet worden ingebouwd?
Lijkt me ook. Ze zegt die keuze gemaakt te hebben voor ze trouwde, maar waarom brengt ze hem nu dan pas in de praktijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Yolanthe heeft het afgezegd een serie op te nemen? Hmm, denk eerder dat ze háár hebben afgezegd en dat ze gewoon geen belangrijke opdrachten heeft.
Nee ze zegt alleen dat ze er nu niet voor kiest het wel te doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Yolanthe heeft het afgezegd een serie op te nemen? Hmm, denk eerder dat ze háár hebben afgezegd en dat ze gewoon geen belangrijke opdrachten heeft.
En dat doet ze nog niet, want de helft van die wakkere nachten was ze in LA.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Ze zegt die keuze gemaakt te hebben voor ze trouwde, maar waarom brengt ze hem nu dan pas in de praktijk
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ze zegt alleen dat ze er nu niet voor kiest het wel te doen.
Net zoals ik er nu niet voor kies Ferrari te rijden omdat een kinderzitje zich daarin zo rottig op de achterbank laat plaatsen
quote:Yolanthe heeft door de verhuizing enkele grote klussen afgeslagen.
Wat is er in LA dan? Weer een film waar ze uit geknipt gaat worden?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat doet ze nog niet, want de helft van die wakkere nachten was ze in LA.
Oh wacht, die ziet haar jetlag gewoon aan voor wakker liggen om de verhuizingsperikelen
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:54 schreef Leandra het volgende:
En dat doet ze nog niet, want de helft van die wakkere nachten was ze in LA.
Oh wacht, die ziet haar jetlag gewoon aan voor wakker liggen om de verhuizingsperikelen
Geen idee, maar daar zat ze daags na de verhuizing toch met haar BFF, terwijl Wes z'n eerste wedstrijd in Turkije had?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat is er in LA dan? Weer een film waar ze uit geknipt gaat worden?
Gewoon 3 weken weg, en maar roepen dat je zo druk bent met de carrière van je manquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Van 12 februari-1 maart in LosAngeles .
Little jetlagged but so happy to be back home!!❤ Istanbul Turkey!
Welke memorabele films of series met haar hebben we moeten missen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:05 schreef sherezade het volgende:
Yolanthe heeft door de verhuizing enkele grote klussen afgeslagen. "Ik wil ook rekening houden met mijn man", zegt ze.
Dat was vast om inspiratie op te doen om het huis in te richten en inkopen te doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon 3 weken weg, en maar roepen dat je zo druk bent met de carrière van je man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |