Maar dan alsnog. FOK! draait om KLB, om mijn topics.quote:
Ha.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar dan alsnog. FOK! draait om KLB, om mijn topics.
Corruptie!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
Klaagbaak moet er tussen![]()
Op deze manier loop ik awards mis
Er klopt wel meer niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
Ze zijn nou eenmaal populair. Deal with it.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef Compoantje het volgende:
Het zijn elke keer dezelfde die erin staan ja
En ook elke keer dezelfde die winnen.
quote:Staat je favoriete forum niet in de lijst vraag de moderators van dat onderdeel waarom.
Ja elke keer!!!!!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef Compoantje het volgende:
Het zijn elke keer dezelfde die erin staan ja
En ook elke keer dezelfde die winnen.
Ja, vooral tongquote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze zijn nou eenmaal populair. Deal with it.
Ik heb hier 1 jaar lang naartoe gewerkt, en nog steeds ben ik niet genomineerdquote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja elke keer!!!!!er is er nog maar 1 geweest... zorg gewoon dat je tof doet en je wordt vanzelf genomineerd...
oh wacht ik word nooit genomineerd
ben je al lid van onze roerbak beweging: ONZ / Trots op FOK! (TOF)quote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik heb hier 1 jaar lang naartoe gewerkt, en nog steeds ben ik niet genomineerd
En ik maar denken dat ik tof deed
Ja, maar wat post ie dan.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar klopt wel toch, want hij post overal.
En altijd ontopicquote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar klopt wel toch, want hij post overal.
Modjes gejureerde award "show"...quote:Op maandag 21 januari 2013 23:09 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb geen idee waar dit over gaat, maar ik stem op shiznuts
Hah, ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ben je al lid van onze roerbak beweging: ONZ / Trots op FOK! (TOF)
Oh, ik kan dus helemaal niet stemmen. Jammerquote:Op maandag 21 januari 2013 23:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Modjes gejureerde award "show"...
de 2013 awards gaan over het jaar 2012 (maar worden in 2013 uitgereikt vandaar 2013)quote:Op maandag 21 januari 2013 23:11 schreef datismijnmening het volgende:
Maar zouden de 2013 awards niet pas in december ofzo dit jaar uitgerijkt moeten worden
Daarvoor hadden we de FOK! verkiezingenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ik kan dus helemaal niet stemmen. Jammer
Aaah vandaarquote:Op maandag 21 januari 2013 23:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
de 2013 awards gaan over het jaar 2012 (maar worden in 2013 uitgereikt vandaar 2013)
Ik hou dat toch allemaal niet meer bij op mijn leeftijd joh.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Daarvoor hadden we de FOK! verkiezingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
wel isnt that cute... but it's wrong!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:15 schreef cerror het volgende:
Waarom sta ik er eigenlijk nog tussen?
Ik heb niet eensch leuke foto's in US.
dat maakt alvast 2quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:15 schreef cerror het volgende:
Waarom sta ik er eigenlijk nog tussen?
Ik heb niet eensch leuke foto's in US.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helden spoiler
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
misselijk?quote:
Vertelquote:
Ah voetbalpassie ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
GGMM heeft een belachelijke lijst geproduceerd.
Maar je weet iig wie er bedoeld wordt!quote:
Ik moest er wel om lachen. Ben in oktober 50 geworden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:03 schreef Faux. het volgende:
Vraagje aan degenen die de nominaties voor JNG mochten uitkiezen: waarom tong? Niets tegen tong verder hoor, maar als ik aan JNG denk is tong niet de eerste naam die door mn hoofd schiet
Oh jee dan wordt zijn ego nog groterquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoop trouwens dat Specularium gaat winnen. Zal hem goed doen, zo'n Yvonne-tag achter z'n naam.
Dat is technisch gezien niet mogelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jee dan wordt zijn ego nog groter
Ik vind het vooral in het oog springen dat er geen enkele vrouw bij staat. Wel iemand die vrijwel nooit post, iemand die alleen maar op komt dagen als er weer verkiezingen in het zicht zijn, en iemand die amper een redelijke OP in elkaar kan zetten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:53 schreef Elfletterig het volgende:
Opnieuw genomineerd in NWS. Ik voel me vereerd en zo, maar ik vind het lijstje voor dit jaar wel mager.
Ik mis namen als Die_Hofstadtgruppe, DS4, Papierversnipperaar, Weltschmerz, DeParo, Xa1pt, Jellereppe en vele anderen.
Vrouwen prijzen toekennen is voor POLquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het vooral in het oog springen dat er geen enkele vrouw bij staat. Wel iemand die vrijwel nooit post, iemand die alleen maar op komt dagen als er weer verkiezingen in het zicht zijn, en iemand die amper een redelijke OP in elkaar kan zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vrouwen prijzen toekennen is voor POL
HaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat terwijl NWS best veel vrouwelijke posters heeft.
Kaart het aan bij de NWS modsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
HaEn dat terwijl NWS best veel vrouwelijke posters heeft.
Beter je best doen dit jaarquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beetje matig dat ik er niet tussen sta.
mensen die in 2012 Mod waren zijn niet nomineerbaar.. vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Yeeh....wederom genomineerd
![]()
Maar waarom is Bosbeetle niet genomineerd in MUZ
Had ik kunnen weten. Toch wel jammer, want een hoop mods hebben een grotere inhoudelijke inbreng dan dat ze mod werk hoeven leveren. Maar ja, belangenverstrengeling enzo...quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
mensen die in 2012 Mod waren zijn niet nomineerbaar.. vanzelfsprekend.
De grap was dat ik dan mezelf had moeten nomineren en dat ga ik natuurlijk niet doen. Ik had wel bijna belsen genomineerdquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Had ik kunnen weten. Toch wel jammer, want een hoop mods hebben een grotere inhoudelijke inbreng dan dat ze mod werk hoeven leveren. Maar ja, belangenverstrengeling enzo...
Een ansichtkaart van de Fyra. Je mag de mijne wel hebben hoorquote:
Komt die kaart dan wel aan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een ansichtkaart van de Fyra. Je mag de mijne wel hebben hoor
Jaar of 6 te laat waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Komt die kaart dan wel aan?
Ho ho, dat komt door de sneeuw hè.... die is over een paar maanden wel wegquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaar of 6 te laat waarschijnlijk
Het felbegeerde tagje wordt waardevoller gevonden.quote:
als de tijd daar isquote:
Ik ben nog steeds benieuwdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:03 schreef Faux. het volgende:
Vraagje aan degenen die de nominaties voor JNG mochten uitkiezen: waarom tong? Niets tegen tong verder hoor, maar als ik aan JNG denk is tong niet de eerste naam die door mn hoofd schiet
Verder LB en supersof en de rest
ik gok omdat jng bestaat bij de gratie van ouderen op dit forum... zonder ouderen was er geen JNG forum mogelijkquote:
Dat is wel heel diep Bbquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik gok omdat jng bestaat bij de gratie van ouderen op dit forum... zonder ouderen was er geen JNG forum mogelijk
Daar neem ik genoegen meequote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik gok omdat jng bestaat bij de gratie van ouderen op dit forum... zonder ouderen was er geen JNG forum mogelijk
jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:30 schreef 2cv het volgende:
Dus als ik genomineerd had willen worden had ik leuker moeten zijn/doen ?
Je voldoet niet aan de eisen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:30 schreef 2cv het volgende:
Dus als ik genomineerd had willen worden had ik leuker moeten zijn/doen ?
Je hebt nog gelijk ook; dat is het grappige.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:58 schreef Specularium het volgende:
Kijk ze shinen met hun tagje.
Alsof het er niet om gaat waar je het meest ingelikt bent.
quote:
Jammer dan, ik blijf lekker mezelfquote:
Misschien komt er nog een brave users award.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 04:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
[..]
Jammer dan, ik blijf lekker mezelf
En daar heb je groot gelijk in.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 04:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
[..]
Jammer dan, ik blijf lekker mezelf
glad ijs.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 05:02 schreef Specularium het volgende:
Nee, Yvonnne is echt, kijk maar:
http://forum.fok.nl/topic/1846415
Dat is jouw mening.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
Dat zeiden ze vroeger op FoxKids ook en daar duurde het 5 weken.quote:
Godverdomme, ik moest lachen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
We zijn inmiddels zo’n 2 weken verder sinds ik mijn nominatie te horen kreeg, en het is enkel afzien geweest. Tot slaap komen lukt mij niet meer, de zin tot scheren is voor de zon verdwenen en een brok in mijn keel bemoeilijkt het nuttigen van vast voedsel.
Deze verkiezing blijft een geweldig initiatief, maar in mijn optiek wordt er te weinig rekening gehouden met de genomineerde.
Natuurlijk ligt het probleem ook bij mijzelf, en ben ik absoluut niet stressbestendig. Maar ik zou het toch prettig vinden als er een deadline zal worden ingesteld waarop ik mij kan richten.
Want de eerder opgenoemde klachten doen mij langzaamaan veranderen in een zwerver met mijn ingevallen wangen, reusachtige wallen onder de ogen en nu dus ook een baard .
Achter Fok! is dit alles geen problemen, maar het begint nu ook mijn schoolprestaties te beïnvloeden...
Hopelijk wordt mijn leedt op waarde geschat en komt er spoedig een einde aan.
Met vriendelijke groet,
Littlerabbit.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
We zijn inmiddels zo’n 2 weken verder sinds ik mijn nominatie te horen kreeg, en het is enkel afzien geweest. Tot slaap komen lukt mij niet meer, de zin tot scheren is voor de zon verdwenen en een brok in mijn keel bemoeilijkt het nuttigen van vast voedsel.
Deze verkiezing blijft een geweldig initiatief, maar in mijn optiek wordt er te weinig rekening gehouden met de genomineerde.
Natuurlijk ligt het probleem ook bij mijzelf, en ben ik absoluut niet stressbestendig. Maar ik zou het toch prettig vinden als er een deadline zal worden ingesteld waarop ik mij kan richten.
Want de eerder opgenoemde klachten doen mij langzaamaan veranderen in een zwerver met mijn ingevallen wangen, reusachtige wallen onder de ogen en nu dus ook een baard .
Achter Fok! is dit alles geen problemen, maar het begint nu ook mijn schoolprestaties te beïnvloeden...
Hopelijk wordt mijn leed op waarde geschat en komt er spoedig een einde aan.
Met vriendelijke groet,
Littlerabbit.
Met vriendelijke groet,
Littlerabbit.
Sta ik er ook ergens tussen, ben te lui om te kijkenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:58 schreef Bosbeetle het volgende:
MED / Yvonne Awards 2013: de nominaties
Met de jury wordt niet gecorrespondeerd... maar er mag wel gediscussieerd worden natuurlijk!
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:53 schreef Bosbeetle het volgende:
MED / Yvonne Awards 2013: De Winnaars!!
Dat is het nadeel van jury sporten hèquote:Op zondag 10 februari 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Verkiezingsfraude, vriendjespolitiek en meer. Ik ga geen verbanden trekken met historische of huidige regimes, maar ik ben hier toch wel goed ziek van.
Oh dus ook daar wint Tong toevallig al mee. Ik ga maar naar bed, wat een deceptie.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van jury sporten hèals je meer van de harde cijfers bent: http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:10 schreef Comp_Lex het volgende:
Ah dit is het discussietopic. Waarom zijn er geen awards uitgereikt voor alle subfora? Ik mis bijvoorbeeld POL en AEX.
quote:-Staat je favoriete forum niet in de lijst vraag de moderators van dat onderdeel waarom.
Ligt aan de mods van het betreffende forum, Als die besluiten het niet te doen dan komen die er nietquote:Op zondag 10 februari 2013 22:10 schreef Comp_Lex het volgende:
Ah dit is het discussietopic. Waarom zijn er geen awards uitgereikt voor alle subfora? Ik mis bijvoorbeeld POL en AEX.
Ligt aan de modjes van dat forum, of aan de content van het forum (Lees: TV&R: te veel losse topics).quote:Op zondag 10 februari 2013 22:10 schreef Comp_Lex het volgende:
shit je was me voorquote:
Jeetje! Verkiezingen op een forum en dan zo verzuurdquote:Op zondag 10 februari 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Verkiezingsfraude, vriendjespolitiek en meer. Ik ga geen verbanden trekken met historische of huidige regimes, maar ik ben hier toch wel goed ziek van.
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh dus ook daar wint Tong toevallig al mee. Ik ga maar naar bed, wat een deceptie.
Gast, het is maar een verkiezingquote:Op zondag 10 februari 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
awwwwwquote:Op zondag 10 februari 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat was te verwachtenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is duidelijk; Tong ownt Yvonne.....quote:Op zondag 10 februari 2013 22:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van jury sporten hèals je meer van de harde cijfers bent: http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Owhja, daar ben jij ook van natuurlijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee he.
Aldus de nobody die uit z'n dak gaat over een internetverkiezingquote:Op zondag 10 februari 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee he.
Next?, next wat?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Owhja, daar ben jij ook van natuurlijk.
Next.
De nobody? wat zijn jullie voor een raar volkquote:Op zondag 10 februari 2013 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Aldus de nobody die uit z'n dak gaat over een internetverkiezing
De nummer 2 als ik het wel heb... gefeliciteerdquote:
Raar gedrag van hun kant ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Next?, next wat?
[..]
De nobody? wat zijn jullie voor een raar volkOpeens begrijp ik het kiesgedrag.
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit systeem werkt ook niet alle modjes dus ook bijvoorbeeld die van oud of sho moeten op elke categorie kiezen. Ik denk niet dat de mod van oud weet wie Tyron is maar Tong80 kent iedereen dus zolang je deze opzet blijft houden kan je het beter de Tong80 awards noemen.
Ach meid, het is wat!quote:Op zondag 10 februari 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Next?, next wat?
[..]
Is toch logisch dat de mensen die positief opvallen ook de meeste kans maken?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Next?, next wat?
[..]
Ik heb als stemadvies aangegeven, "kom je nooit in een forum stem dan niet!".quote:
Nee. Ik ben inderdaad de gene die zich vreemd opstelt hierquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik ben inderdaad de gene die zich vreemd opstelt hierLaat ik de drama maar bij deze stoppen, maar ik voel mij toch onjuist bejegend. Van Pino kan ik het nog hebben, maar jij hebt als mod een voorbeeldfunctie, en zeker in een officieel topic als deze.
quote:
Onjuist bejegend?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik ben inderdaad de gene die zich vreemd opstelt hierLaat ik de drama maar bij deze stoppen, maar ik voel mij toch onjuist bejegend. Van Pino kan ik het nog hebben, maar jij hebt als mod een voorbeeldfunctie, en zeker in een officieel topic als deze.
dank uquote:Op zondag 10 februari 2013 22:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De nummer 2 als ik het wel heb... gefeliciteerd
niet haten op VBLquote:Op zondag 10 februari 2013 22:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Next bullshitprobleem.
[..]
Hee, nog eentje.
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeg, wil jij als PRmedewerker even niet zo stom doen in een officieel topic als deze?quote:
Dit gewoon.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb als stemadvies aangegeven, "kom je nooit in een forum stem dan niet!".
tong80 heeft alleen in de fora gewonnen waar hij ook daadwerkelijk wat toevoegt.
Deze awards stellen geen fuck voor. Ik haal voldoening uit mijn werk en mensen die het waarderen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zeg, wil jij als PRmedewerker even niet zo stom doen in een officieel topic als deze?![]()
![]()
ik haat niet op jouquote:Op zondag 10 februari 2013 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus ik mag niet haten op VBL maar jullie mogen wel haten op mij?
Ik vermoede al wel dat iemand met de stemmen gesjoemeld had, jij hebt dat dus gedaan hé.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit gewoon.
Maar als er een tampon ergens bij iemand dwars zit mag dat natuurlijk, als ze maar weten dat er best realistisch is gestemd.
Klopt, hebben mijn clanleden goed aangepakt op deze manier.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik vermoede al wel dat iemand met de stemmen gesjoemeld had, jij hebt dat dus gedaan hé.
Bah, telkens dit smerige gedrag zo.![]()
HET ZIT ME TOT HIER JÁ!
Altijd die Hork met zijn 450 identiteiten waardoor hij ook 450 keer kan stemmenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik vermoede al wel dat iemand met de stemmen gesjoemeld had, jij hebt dat dus gedaan hé.
Bah, telkens dit smerige gedrag zo.![]()
HET ZIT ME TOT HIER JÁ!
Ik moet zeggen dat ik ook best veel voldoening uit dit topic haal.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:30 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Deze awards stellen geen fuck voor. Ik haal voldoening uit mijn werk en mensen die het waarderen.
Heus? Ik heb natuurlijk gewoon overal waar tong stond op tong gestemd, omdat tong. En omdat dit soort reacties!quote:Op zondag 10 februari 2013 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit gewoon.
Maar als er een tampon ergens bij iemand dwars zit mag dat natuurlijk, als ze maar weten dat er best realistisch is gestemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Dat maakt de zaak anders.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb als stemadvies aangegeven, "kom je nooit in een forum stem dan niet!".
tong80 heeft alleen in de fora gewonnen waar hij ook daadwerkelijk wat toevoegt.
Nee, dat maakt helemaal niets anders, behalve het feit dat jouw vooroordelen van geen kant kloppen.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heus? Ik heb natuurlijk gewoon overal waar tong stond op tong gestemd, omdat tong. En omdat dit soort reacties!![]()
Weer 'n zondagavondje plezier *nipt van whisky*
Ja ik ook hoor, gewoon omdat het kon. Ik zag tong en ik dacht "HEUJ DIE KEN IK HAHA" *klik klik klik*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier sluit ik mij bij aanquote:Op zondag 10 februari 2013 22:34 schreef Fogel het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.
----
Opdracht voltooid.
Ik wist hetquote:Op zondag 10 februari 2013 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, gewoon omdat het kon. Ik zag tong en ik dacht "HEUJ DIE KEN IK HAHA" *klik klik klik*
Als je dat serieus gaat nemen dan barst ik pas echt in lachen uitquote:Op zondag 10 februari 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist hetLekker bezig mods
Dan maakt het voor mij de zaak toch anders.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, dat maakt helemaal niets anders, behalve het feit dat jouw vooroordelen van geen kant kloppen.
Iemand heeft kritiek dus geen nominatie.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:36 schreef delano.888 het volgende:
Volgend jaar dat konijn maar niet meer nomineren..
Anders organiseer jij even verkiezingen voor de beste mod, kan je 100% objectief stemmen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist hetLekker bezig mods
Het zou toch een hoop verklaren? Het mag wellicht wat arrogant klinken, maar ik vond mijzelf toch wel de volledig terechte winnaar. En ik heb ook meerdere mensen dit horen bevestigen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als je dat serieus gaat nemen dan barst ik pas echt in lachen uit
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou toch een hoop verklaren? Het mag wellicht wat arrogant klinken, maar ik vond mijzelf toch wel de volledig terechte winnaar. En ik heb ook meerdere mensen dit horen bevestigen.
Laat mij nou maar even, dit soort dingen moeten even mentaal verwerkt worden.
deze omschrijving heeft je 1 stem opgeleverd, volgende keer beterquote:Littlerabbit is een user die alle VBL users aan het lachen krijgt, hij kan zich zo goed inleven in een bepaalde rol dat hij soms zelf begint te twijfelen. Gaat soms over het randje, maar komt er door zijn heerlijke gevoel voor humor vaak toch mee weg. 1 2%
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou toch een hoop verklaren? Het mag wellicht wat arrogant klinken, maar ik vond mijzelf toch wel de volledig terechte winnaar. En ik heb ook meerdere mensen dit horen bevestigen.
Laat mij nou maar even, dit soort dingen moeten even mentaal verwerkt worden.
Spelbrekerquote:Op zondag 10 februari 2013 22:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
deze omschrijving heeft je 1 stem opgeleverd, volgende keer beter
Dat heeft ie wel nodig ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:42 schreef stefanhaan het volgende:
Ik maak wel beste mod verkiezingen, en al stemmen die voor bart zijn, komen er bij ome hork bij.
Accepteer eens mensen hoe ze zijn LR heeft af en toe extra aandacht nodig.quote:
quote:
Nouja, hij heeft wel veel zelfkennis.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Accepteer eens mensen hoe ze zijn LR heeft af en toe extra aandacht nodig.
Trouwens tong heeft maar 8 stemmen meer....quote:
VBL is gewoon een sekte eigenlijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Trouwens tong heeft maar 8 stemmen meer....het valt allemaal erg mee
Als je er eenmaal post kom je er ook niet meer wegquote:
Soort OUD dus?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als je er eenmaal post kom je er ook niet meer weg
Ja maar anders als je eenmaal in OUD post krijg je ineens een draagzak en hangtieten.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja maar anders als je eenmaal in OUD post krijg je ineens een draagzak en hangtieten.
Ik heb een hangzak gekregenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja maar anders als je eenmaal in OUD post krijg je ineens een draagzak en hangtieten.
quote:
Hoeveel stemmen heb ik gekregen dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
deze omschrijving heeft je 1 stem opgeleverd, volgende keer beter
Ja en de 2012 tagjes worden weggehaaldquote:Op zondag 10 februari 2013 22:52 schreef delano.888 het volgende:
Krijgen alle winnaars een tagje zoals ik bij Fogel & Lienekien zie?
Staat er 2013 in het tagje?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:52 schreef delano.888 het volgende:
Krijgen alle winnaars een tagje zoals ik bij Fogel & Lienekien zie?
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:55 schreef delano.888 het volgende:
Ohja ik zie nu 2012 staan. Dus die tags blijven een jaar staan?TOF!
Ja jij krijgt een nieuwe met 2013 erin nu staat er nog 2012 in maar dat gaat weg.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Staat er 2013 in het tagje?
(Zie ik niet op de iPad.)
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, op reis ja. Topicreeks: Draagdoeken op reis
Wut wut wut? Er staat geen nummer 1 2 of 3 bij PTAquote:Op zondag 10 februari 2013 22:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Alleen de nummer 1's krijgen tagjes hè
Bovenste is nummer 1, maar gefeliciteerd met je derde plekquote:Op zondag 10 februari 2013 23:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wut wut wut? Er staat geen nummer 1 2 of 3 bij PTA
Dit kan toch allemaal niet zo.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:06 schreef delano.888 het volgende:
godverdegodverdegodverdegodver waarom geven jullie me dan valse hoop door er geen 1 2 & 3 bij te zetten grrbrlbrlbrlrlbrblrblrlb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hihiquote:Op zondag 10 februari 2013 22:36 schreef delano.888 het volgende:
Volgend jaar dat delano maar niet meer nomineren..
Volgend jaar weer een kans man, zit er niet over in. Ik heb mij er inmiddels ook bij neergelegd.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:06 schreef delano.888 het volgende:
godverdegodverdegodverdegodver waarom geven jullie me dan valse hoop door er geen 1 2 & 3 bij te zetten grrbrlbrlbrlrlbrblrblrlb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jah maar jij zeurt niet om de tag. Het boeit me niks of ik heb gewonnen of niet, maar ik wil die tagquote:
Dat is nog treuriger, daar waar het mij om erkenning en eer gaat ben jij enkel materialistisch ingesteld.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jah maar jij zeurt niet om de tag. Het boeit me niks of ik heb gewonnen of niet, maar ik wil die tag![]()
![]()
Ach, misschien krijg je na 3 keer een derde plaats ook een tagje... dat maakt het streven eenvoudigerquote:Op zondag 10 februari 2013 23:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jah maar jij zeurt niet om de tag. Het boeit me niks of ik heb gewonnen of niet, maar ik wil die tag![]()
![]()
Waar precies zou je eer en erkenning aan hebben verdiend?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is nog treuriger, daar waar het mij om erkenning en eer gaat ben jij enkel materialistisch ingesteld.
Aan z'n kwaliteitsposts natuurlijk, kijk alleen dit topic al.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar precies zou je eer en erkenning aan hebben verdiend?
Met vriendelijke groet,
Littlerabbit.
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan z'n kwaliteitsposts natuurlijk, kijk alleen dit topic al.
[..]
En het is gewoon écht gebeurd ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:53 schreef Elfletterig het volgende:
Opnieuw genomineerd in NWS. Ik voel me vereerd en zo, maar ik vind het lijstje voor dit jaar wel mager.
Ik mis namen als Die_Hofstadtgruppe, DS4, Papierversnipperaar, Weltschmerz, DeParo, Xa1pt, Jellereppe en vele anderen.
Ik hoop trouwens dat Specularium gaat winnen. Zal hem goed doen, zo'n Yvonne-tag achter z'n naam.
Helemaal in het nieuw gestokenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja jij krijgt een nieuwe met 2013 erin nu staat er nog 2012 in maar dat gaat weg.
Waarom geen show rtv? Forumsquote:Op zondag 10 februari 2013 23:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Bovenste is nummer 1, maar gefeliciteerd met je derde plek
Littlerabbit heeft dan weer meer stemmen in zijn hoofd.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Trouwens tong heeft maar 8 stemmen meer....het valt allemaal erg mee
Eerder het Keldertje lijkt me.quote:
Daar heb ik OUD niet voor nodig.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jij snapt het. het is natuurlijk ook wel een hele cultuurverandering als een user niet alleen maar slecht uitgewerkte grappen maakt en recycled, maar daadwerkelijk inspringt op actualiteiten en moeite in een post steekt. komt hopelijk nog wel.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan z'n kwaliteitsposts natuurlijk, kijk alleen dit topic al.
[..]
Ja dank je.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:18 schreef Gramulanion het volgende:
Ik wil nog wel van de gelegenheid gebruik maken om Specularium te feliciteren.
Doe vooral geen moeite om de link in de op aan te klikken.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:59 schreef skippy22 het volgende:
Wat is eigenlijk de Yvonne Awards ? Ik zie die tagjes wel vaker,maar snap er niks.
ik ben 12, wat is deze?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:59 schreef skippy22 het volgende:
Wat is eigenlijk de Yvonne Awards ? Ik zie die tagjes wel vaker,maar snap er niks.
zeg nooit nooit je bent al een boegbeeldquote:Op maandag 11 februari 2013 19:28 schreef skippy22 het volgende:
Daar kom ik dus niet voor in aanmerking.
Grootste baggeraar al weggegeven?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zeg nooit nooit je bent al een boegbeeld
deze verkiezing kent geen categorienquote:Op maandag 11 februari 2013 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Grootste baggeraar al weggegeven?
Ik ken er 1 en die is nu Mod
Ok dan kan ik ook meedoen.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
deze verkiezing kent geen categorien
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zeg nooit nooit je bent al een boegbeeld
Blijkbaar worden jouw foto's dus op prijs gesteld. Maar wat dacht je dan toen je ineens een tagje gekregen had?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:18 schreef Skaai het volgende:
Dit is langs me heen gegaanik zie net dat ik een winnaar ben van iets in US
![]()
LOL
samen tagje <3quote:Op zondag 17 februari 2013 21:18 schreef Skaai het volgende:
Dit is langs me heen gegaanik zie net dat ik een winnaar ben van iets in US
![]()
LOL
Ik dacht helemaal niks, ik moest eerst de search erop los laten voordat ik doorhad dat er een awards topic wasquote:Op zondag 17 februari 2013 22:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Blijkbaar worden jouw foto's dus op prijs gesteld. Maar wat dacht je dan toen je ineens een tagje gekregen had?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |