hier sluit ik mij bij aanquote:Op zondag 10 februari 2013 22:34 schreef Fogel het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.
----
Opdracht voltooid.
Ik wist hetquote:Op zondag 10 februari 2013 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, gewoon omdat het kon. Ik zag tong en ik dacht "HEUJ DIE KEN IK HAHA" *klik klik klik*
Als je dat serieus gaat nemen dan barst ik pas echt in lachen uitquote:Op zondag 10 februari 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist hetLekker bezig mods
Dan maakt het voor mij de zaak toch anders.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, dat maakt helemaal niets anders, behalve het feit dat jouw vooroordelen van geen kant kloppen.
Iemand heeft kritiek dus geen nominatie.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:36 schreef delano.888 het volgende:
Volgend jaar dat konijn maar niet meer nomineren..
Anders organiseer jij even verkiezingen voor de beste mod, kan je 100% objectief stemmen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist hetLekker bezig mods
Het zou toch een hoop verklaren? Het mag wellicht wat arrogant klinken, maar ik vond mijzelf toch wel de volledig terechte winnaar. En ik heb ook meerdere mensen dit horen bevestigen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als je dat serieus gaat nemen dan barst ik pas echt in lachen uit
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou toch een hoop verklaren? Het mag wellicht wat arrogant klinken, maar ik vond mijzelf toch wel de volledig terechte winnaar. En ik heb ook meerdere mensen dit horen bevestigen.
Laat mij nou maar even, dit soort dingen moeten even mentaal verwerkt worden.
deze omschrijving heeft je 1 stem opgeleverd, volgende keer beterquote:Littlerabbit is een user die alle VBL users aan het lachen krijgt, hij kan zich zo goed inleven in een bepaalde rol dat hij soms zelf begint te twijfelen. Gaat soms over het randje, maar komt er door zijn heerlijke gevoel voor humor vaak toch mee weg. 1 2%
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou toch een hoop verklaren? Het mag wellicht wat arrogant klinken, maar ik vond mijzelf toch wel de volledig terechte winnaar. En ik heb ook meerdere mensen dit horen bevestigen.
Laat mij nou maar even, dit soort dingen moeten even mentaal verwerkt worden.
Spelbrekerquote:Op zondag 10 februari 2013 22:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
deze omschrijving heeft je 1 stem opgeleverd, volgende keer beter
Dat heeft ie wel nodig ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:42 schreef stefanhaan het volgende:
Ik maak wel beste mod verkiezingen, en al stemmen die voor bart zijn, komen er bij ome hork bij.
Accepteer eens mensen hoe ze zijn LR heeft af en toe extra aandacht nodig.quote:
quote:
Nouja, hij heeft wel veel zelfkennis.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Accepteer eens mensen hoe ze zijn LR heeft af en toe extra aandacht nodig.
Trouwens tong heeft maar 8 stemmen meer....quote:
VBL is gewoon een sekte eigenlijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Trouwens tong heeft maar 8 stemmen meer....het valt allemaal erg mee
Als je er eenmaal post kom je er ook niet meer wegquote:
Soort OUD dus?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als je er eenmaal post kom je er ook niet meer weg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |