Ach meid, het is wat!quote:Op zondag 10 februari 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Next?, next wat?
[..]
De nobody? wat zijn jullie voor een raar volkOpeens begrijp ik het kiesgedrag.
Is toch logisch dat de mensen die positief opvallen ook de meeste kans maken?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Next?, next wat?
[..]
De nobody? wat zijn jullie voor een raar volkOpeens begrijp ik het kiesgedrag.
Ik heb als stemadvies aangegeven, "kom je nooit in een forum stem dan niet!".quote:
Nee. Ik ben inderdaad de gene die zich vreemd opstelt hierquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik ben inderdaad de gene die zich vreemd opstelt hierLaat ik de drama maar bij deze stoppen, maar ik voel mij toch onjuist bejegend. Van Pino kan ik het nog hebben, maar jij hebt als mod een voorbeeldfunctie, en zeker in een officieel topic als deze.
quote:
Onjuist bejegend?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik ben inderdaad de gene die zich vreemd opstelt hierLaat ik de drama maar bij deze stoppen, maar ik voel mij toch onjuist bejegend. Van Pino kan ik het nog hebben, maar jij hebt als mod een voorbeeldfunctie, en zeker in een officieel topic als deze.
dank uquote:Op zondag 10 februari 2013 22:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De nummer 2 als ik het wel heb... gefeliciteerd
niet haten op VBLquote:Op zondag 10 februari 2013 22:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Next bullshitprobleem.
[..]
Hee, nog eentje.
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeg, wil jij als PRmedewerker even niet zo stom doen in een officieel topic als deze?quote:
Dit gewoon.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb als stemadvies aangegeven, "kom je nooit in een forum stem dan niet!".
tong80 heeft alleen in de fora gewonnen waar hij ook daadwerkelijk wat toevoegt.
Deze awards stellen geen fuck voor. Ik haal voldoening uit mijn werk en mensen die het waarderen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zeg, wil jij als PRmedewerker even niet zo stom doen in een officieel topic als deze?![]()
![]()
ik haat niet op jouquote:Op zondag 10 februari 2013 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus ik mag niet haten op VBL maar jullie mogen wel haten op mij?
Ik vermoede al wel dat iemand met de stemmen gesjoemeld had, jij hebt dat dus gedaan hé.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit gewoon.
Maar als er een tampon ergens bij iemand dwars zit mag dat natuurlijk, als ze maar weten dat er best realistisch is gestemd.
Klopt, hebben mijn clanleden goed aangepakt op deze manier.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik vermoede al wel dat iemand met de stemmen gesjoemeld had, jij hebt dat dus gedaan hé.
Bah, telkens dit smerige gedrag zo.![]()
HET ZIT ME TOT HIER JÁ!
Altijd die Hork met zijn 450 identiteiten waardoor hij ook 450 keer kan stemmenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik vermoede al wel dat iemand met de stemmen gesjoemeld had, jij hebt dat dus gedaan hé.
Bah, telkens dit smerige gedrag zo.![]()
HET ZIT ME TOT HIER JÁ!
Ik moet zeggen dat ik ook best veel voldoening uit dit topic haal.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:30 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Deze awards stellen geen fuck voor. Ik haal voldoening uit mijn werk en mensen die het waarderen.
Heus? Ik heb natuurlijk gewoon overal waar tong stond op tong gestemd, omdat tong. En omdat dit soort reacties!quote:Op zondag 10 februari 2013 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit gewoon.
Maar als er een tampon ergens bij iemand dwars zit mag dat natuurlijk, als ze maar weten dat er best realistisch is gestemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Dat maakt de zaak anders.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb als stemadvies aangegeven, "kom je nooit in een forum stem dan niet!".
tong80 heeft alleen in de fora gewonnen waar hij ook daadwerkelijk wat toevoegt.
Nee, dat maakt helemaal niets anders, behalve het feit dat jouw vooroordelen van geen kant kloppen.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heus? Ik heb natuurlijk gewoon overal waar tong stond op tong gestemd, omdat tong. En omdat dit soort reacties!![]()
Weer 'n zondagavondje plezier *nipt van whisky*
Ja ik ook hoor, gewoon omdat het kon. Ik zag tong en ik dacht "HEUJ DIE KEN IK HAHA" *klik klik klik*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |