Een ansichtkaart van de Fyra. Je mag de mijne wel hebben hoorquote:
Komt die kaart dan wel aan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een ansichtkaart van de Fyra. Je mag de mijne wel hebben hoor
Jaar of 6 te laat waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Komt die kaart dan wel aan?
Ho ho, dat komt door de sneeuw hè.... die is over een paar maanden wel wegquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaar of 6 te laat waarschijnlijk
Het felbegeerde tagje wordt waardevoller gevonden.quote:
als de tijd daar isquote:
Ik ben nog steeds benieuwdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:03 schreef Faux. het volgende:
Vraagje aan degenen die de nominaties voor JNG mochten uitkiezen: waarom tong? Niets tegen tong verder hoor, maar als ik aan JNG denk is tong niet de eerste naam die door mn hoofd schiet
Verder LB en supersof en de rest
ik gok omdat jng bestaat bij de gratie van ouderen op dit forum... zonder ouderen was er geen JNG forum mogelijkquote:
Dat is wel heel diep Bbquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik gok omdat jng bestaat bij de gratie van ouderen op dit forum... zonder ouderen was er geen JNG forum mogelijk
Daar neem ik genoegen meequote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik gok omdat jng bestaat bij de gratie van ouderen op dit forum... zonder ouderen was er geen JNG forum mogelijk
jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:30 schreef 2cv het volgende:
Dus als ik genomineerd had willen worden had ik leuker moeten zijn/doen ?
Je voldoet niet aan de eisen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:30 schreef 2cv het volgende:
Dus als ik genomineerd had willen worden had ik leuker moeten zijn/doen ?
Je hebt nog gelijk ook; dat is het grappige.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:58 schreef Specularium het volgende:
Kijk ze shinen met hun tagje.
Alsof het er niet om gaat waar je het meest ingelikt bent.
quote:
Jammer dan, ik blijf lekker mezelfquote:
Misschien komt er nog een brave users award.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 04:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
[..]
Jammer dan, ik blijf lekker mezelf
En daar heb je groot gelijk in.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 04:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
[..]
Jammer dan, ik blijf lekker mezelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |