Je moet er ook niet in gaan knijpen.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd eigenlijk. Moet je wel heel voorzichtig zijn anders plet je hem.
Nee uiteraard niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet er ook niet in gaan knijpen.
Gefeliciteer man, Yvonne award bij NWS gewonnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2013 00:16:00 ]
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig en is zelf verdrietig, omdat ze voor het tweede jaar op rij zijn naam als "Elflettering" schrijven in de uitslag (alhoewel: er staat nu zowel elfletterig (met kleine letter) als Elflettering)...Echt een lage streek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze mogen jou gewoon niet denk ik.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
Denk het ook. Ik voel me net Specularium...quote:Op maandag 11 februari 2013 00:22 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Echt een lage streek.![]()
Ze mogen jou gewoon niet denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2013 01:13:13 ]
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
Nu het grote nieuws over de Yvonne Awards-winnaar bekend is, druppelen de reacties in hoog tempo binnen:
Ik heb nu al voorpret. Zolang ik maar tag-loos word, vind ik alles bestquote:Op maandag 11 februari 2013 08:08 schreef Karina het volgende:
[..]Leuk gedaan man.
En Specularium is weer sjaggerijnig, maar die gaan we straks uitlachen om zijn tagje
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
Yvonne award bij NWS gewonnen![]()
1.specularium: de ultieme fok!ker, post leuk mee, bemoeit zich overal tegenaan en gaat soms over het randje maar doet het met een gevoel voor humor en hij stopt als de mods het welletjes vinden.
MED / Yvonne Awards 2013: De Winnaars!!
En je had uiteraard moeten vermelden dat het te danken is aan de wijsheid van Van Gaal dat Specularium zon toffe user is geworden. Hij heeft hem immers zelf opgeleid!quote:Op maandag 11 februari 2013 09:42 schreef Elfletterig het volgende:
Shit, ik ben Debora vergeten. Die had natuurlijk ook in de lijst met reacties gemoeten.
Klinkt best ranzig...quote:Op maandag 11 februari 2013 11:22 schreef Kentoet het volgende:
Oja, trouwens, laatst zag ik dat iemand Elfetterig schreef.
Laat zich wel raden. Hij hoorde de uitslag van de Yvonne-awards en werd acuut levensmoe. "Ik zie het nu écht niet meer zitten", riep hij nog.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:28 schreef Kentoet het volgende:
Vaag verhaal wel wat betreft die paus. Ben benieuwd wat er werkelijk aan de hand is.
Ik ook. Ik zou me ook kapot schamen met zo'n tag achter m'n naam...quote:
Frustelquote:Op maandag 11 februari 2013 11:22 schreef Kentoet het volgende:
Oja, trouwens, laatst zag ik dat iemand Elfetterig schreef.
Klinkt als een mislukte telecomaanbieder, die alleen maar frustratie en ergernis oproept bij klanten.quote:
Hebt u ook overal schijt aan?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:39 schreef Boldface het volgende:
[..]
Klinkt als een mislukte telecomaanbieder, die alleen maar frustratie en ergernis oproept bij klanten.
Wilt u ook kromliggen voor een abonnement en dagenlang onbereikbaar zijn?
Stap nu over op FRUSTEL
FLUTSERquote:Op maandag 11 februari 2013 15:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hebt u ook overal schijt aan?
Stap over naar RUFTSEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |