Je moet er ook niet in gaan knijpen.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd eigenlijk. Moet je wel heel voorzichtig zijn anders plet je hem.
Nee uiteraard niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet er ook niet in gaan knijpen.
Gefeliciteer man, Yvonne award bij NWS gewonnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2013 00:16:00 ]
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig en is zelf verdrietig, omdat ze voor het tweede jaar op rij zijn naam als "Elflettering" schrijven in de uitslag (alhoewel: er staat nu zowel elfletterig (met kleine letter) als Elflettering)...Echt een lage streek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze mogen jou gewoon niet denk ik.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
Denk het ook. Ik voel me net Specularium...quote:Op maandag 11 februari 2013 00:22 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Echt een lage streek.![]()
Ze mogen jou gewoon niet denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2013 01:13:13 ]
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
Nu het grote nieuws over de Yvonne Awards-winnaar bekend is, druppelen de reacties in hoog tempo binnen:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |