ik ben 12, wat is deze?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:59 schreef skippy22 het volgende:
Wat is eigenlijk de Yvonne Awards ? Ik zie die tagjes wel vaker,maar snap er niks.
zeg nooit nooit je bent al een boegbeeldquote:Op maandag 11 februari 2013 19:28 schreef skippy22 het volgende:
Daar kom ik dus niet voor in aanmerking.
Grootste baggeraar al weggegeven?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zeg nooit nooit je bent al een boegbeeld
deze verkiezing kent geen categorienquote:Op maandag 11 februari 2013 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Grootste baggeraar al weggegeven?
Ik ken er 1 en die is nu Mod
Ok dan kan ik ook meedoen.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
deze verkiezing kent geen categorien
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zeg nooit nooit je bent al een boegbeeld
Blijkbaar worden jouw foto's dus op prijs gesteld. Maar wat dacht je dan toen je ineens een tagje gekregen had?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:18 schreef Skaai het volgende:
Dit is langs me heen gegaanik zie net dat ik een winnaar ben van iets in US
![]()
LOL
samen tagje <3quote:Op zondag 17 februari 2013 21:18 schreef Skaai het volgende:
Dit is langs me heen gegaanik zie net dat ik een winnaar ben van iets in US
![]()
LOL
Ik dacht helemaal niks, ik moest eerst de search erop los laten voordat ik doorhad dat er een awards topic wasquote:Op zondag 17 februari 2013 22:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Blijkbaar worden jouw foto's dus op prijs gesteld. Maar wat dacht je dan toen je ineens een tagje gekregen had?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |