hihiquote:Op zondag 10 februari 2013 22:36 schreef delano.888 het volgende:
Volgend jaar dat delano maar niet meer nomineren..
Volgend jaar weer een kans man, zit er niet over in. Ik heb mij er inmiddels ook bij neergelegd.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:06 schreef delano.888 het volgende:
godverdegodverdegodverdegodver waarom geven jullie me dan valse hoop door er geen 1 2 & 3 bij te zetten grrbrlbrlbrlrlbrblrblrlb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jah maar jij zeurt niet om de tag. Het boeit me niks of ik heb gewonnen of niet, maar ik wil die tagquote:
Dat is nog treuriger, daar waar het mij om erkenning en eer gaat ben jij enkel materialistisch ingesteld.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jah maar jij zeurt niet om de tag. Het boeit me niks of ik heb gewonnen of niet, maar ik wil die tag![]()
![]()
Ach, misschien krijg je na 3 keer een derde plaats ook een tagje... dat maakt het streven eenvoudigerquote:Op zondag 10 februari 2013 23:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jah maar jij zeurt niet om de tag. Het boeit me niks of ik heb gewonnen of niet, maar ik wil die tag![]()
![]()
Waar precies zou je eer en erkenning aan hebben verdiend?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is nog treuriger, daar waar het mij om erkenning en eer gaat ben jij enkel materialistisch ingesteld.
Aan z'n kwaliteitsposts natuurlijk, kijk alleen dit topic al.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar precies zou je eer en erkenning aan hebben verdiend?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
We zijn inmiddels zo’n 2 weken verder sinds ik mijn nominatie te horen kreeg, en het is enkel afzien geweest. Tot slaap komen lukt mij niet meer, de zin tot scheren is voor de zon verdwenen en een brok in mijn keel bemoeilijkt het nuttigen van vast voedsel.
Deze verkiezing blijft een geweldig initiatief, maar in mijn optiek wordt er te weinig rekening gehouden met de genomineerde.
Natuurlijk ligt het probleem ook bij mijzelf, en ben ik absoluut niet stressbestendig. Maar ik zou het toch prettig vinden als er een deadline zal worden ingesteld waarop ik mij kan richten.
Want de eerder opgenoemde klachten doen mij langzaamaan veranderen in een zwerver met mijn ingevallen wangen, reusachtige wallen onder de ogen en nu dus ook een baard .
Achter Fok! is dit alles geen problemen, maar het begint nu ook mijn schoolprestaties te beïnvloeden...
Hopelijk wordt mijn leed op waarde geschat en komt er spoedig een einde aan.
Met vriendelijke groet,
Littlerabbit.
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan z'n kwaliteitsposts natuurlijk, kijk alleen dit topic al.
[..]
En het is gewoon écht gebeurd ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:53 schreef Elfletterig het volgende:
Opnieuw genomineerd in NWS. Ik voel me vereerd en zo, maar ik vind het lijstje voor dit jaar wel mager.
Ik mis namen als Die_Hofstadtgruppe, DS4, Papierversnipperaar, Weltschmerz, DeParo, Xa1pt, Jellereppe en vele anderen.
Ik hoop trouwens dat Specularium gaat winnen. Zal hem goed doen, zo'n Yvonne-tag achter z'n naam.
Helemaal in het nieuw gestokenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja jij krijgt een nieuwe met 2013 erin nu staat er nog 2012 in maar dat gaat weg.
Waarom geen show rtv? Forumsquote:Op zondag 10 februari 2013 23:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Bovenste is nummer 1, maar gefeliciteerd met je derde plek
Littlerabbit heeft dan weer meer stemmen in zijn hoofd.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Trouwens tong heeft maar 8 stemmen meer....het valt allemaal erg mee
Eerder het Keldertje lijkt me.quote:
Daar heb ik OUD niet voor nodig.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja maar anders als je eenmaal in OUD post krijg je ineens een draagzak en hangtieten.
jij snapt het. het is natuurlijk ook wel een hele cultuurverandering als een user niet alleen maar slecht uitgewerkte grappen maakt en recycled, maar daadwerkelijk inspringt op actualiteiten en moeite in een post steekt. komt hopelijk nog wel.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan z'n kwaliteitsposts natuurlijk, kijk alleen dit topic al.
[..]
Ja dank je.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:18 schreef Gramulanion het volgende:
Ik wil nog wel van de gelegenheid gebruik maken om Specularium te feliciteren.
Doe vooral geen moeite om de link in de op aan te klikken.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:59 schreef skippy22 het volgende:
Wat is eigenlijk de Yvonne Awards ? Ik zie die tagjes wel vaker,maar snap er niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |