Dat is het nadeel van jury sporten hèquote:Op zondag 10 februari 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Verkiezingsfraude, vriendjespolitiek en meer. Ik ga geen verbanden trekken met historische of huidige regimes, maar ik ben hier toch wel goed ziek van.
Oh dus ook daar wint Tong toevallig al mee. Ik ga maar naar bed, wat een deceptie.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van jury sporten hèals je meer van de harde cijfers bent: http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:10 schreef Comp_Lex het volgende:
Ah dit is het discussietopic. Waarom zijn er geen awards uitgereikt voor alle subfora? Ik mis bijvoorbeeld POL en AEX.
quote:-Staat je favoriete forum niet in de lijst vraag de moderators van dat onderdeel waarom.
Ligt aan de mods van het betreffende forum, Als die besluiten het niet te doen dan komen die er nietquote:Op zondag 10 februari 2013 22:10 schreef Comp_Lex het volgende:
Ah dit is het discussietopic. Waarom zijn er geen awards uitgereikt voor alle subfora? Ik mis bijvoorbeeld POL en AEX.
Ligt aan de modjes van dat forum, of aan de content van het forum (Lees: TV&R: te veel losse topics).quote:Op zondag 10 februari 2013 22:10 schreef Comp_Lex het volgende:
shit je was me voorquote:
Jeetje! Verkiezingen op een forum en dan zo verzuurdquote:Op zondag 10 februari 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Verkiezingsfraude, vriendjespolitiek en meer. Ik ga geen verbanden trekken met historische of huidige regimes, maar ik ben hier toch wel goed ziek van.
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh dus ook daar wint Tong toevallig al mee. Ik ga maar naar bed, wat een deceptie.
Gast, het is maar een verkiezingquote:Op zondag 10 februari 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
awwwwwquote:Op zondag 10 februari 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat was te verwachtenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is duidelijk; Tong ownt Yvonne.....quote:Op zondag 10 februari 2013 22:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van jury sporten hèals je meer van de harde cijfers bent: http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Owhja, daar ben jij ook van natuurlijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee he.
Aldus de nobody die uit z'n dak gaat over een internetverkiezingquote:Op zondag 10 februari 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee he.
Next?, next wat?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Owhja, daar ben jij ook van natuurlijk.
Next.
De nobody? wat zijn jullie voor een raar volkquote:Op zondag 10 februari 2013 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Aldus de nobody die uit z'n dak gaat over een internetverkiezing
De nummer 2 als ik het wel heb... gefeliciteerdquote:
Raar gedrag van hun kant ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Next?, next wat?
[..]
De nobody? wat zijn jullie voor een raar volkOpeens begrijp ik het kiesgedrag.
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit systeem werkt ook niet alle modjes dus ook bijvoorbeeld die van oud of sho moeten op elke categorie kiezen. Ik denk niet dat de mod van oud weet wie Tyron is maar Tong80 kent iedereen dus zolang je deze opzet blijft houden kan je het beter de Tong80 awards noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |