Maar dan alsnog. FOK! draait om KLB, om mijn topics.quote:
Ha.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar dan alsnog. FOK! draait om KLB, om mijn topics.
Corruptie!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
Klaagbaak moet er tussen![]()
Op deze manier loop ik awards mis
Er klopt wel meer niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
Klaagbaak moet er tussen![]()
Op deze manier loop ik awards mis
Ze zijn nou eenmaal populair. Deal with it.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef Compoantje het volgende:
Het zijn elke keer dezelfde die erin staan ja
En ook elke keer dezelfde die winnen.
quote:Staat je favoriete forum niet in de lijst vraag de moderators van dat onderdeel waarom.
Ja elke keer!!!!!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef Compoantje het volgende:
Het zijn elke keer dezelfde die erin staan ja
En ook elke keer dezelfde die winnen.
Ja, vooral tongquote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze zijn nou eenmaal populair. Deal with it.
Ik heb hier 1 jaar lang naartoe gewerkt, en nog steeds ben ik niet genomineerdquote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja elke keer!!!!!er is er nog maar 1 geweest... zorg gewoon dat je tof doet en je wordt vanzelf genomineerd...
oh wacht ik word nooit genomineerd
ben je al lid van onze roerbak beweging: ONZ / Trots op FOK! (TOF)quote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik heb hier 1 jaar lang naartoe gewerkt, en nog steeds ben ik niet genomineerd
En ik maar denken dat ik tof deed
Ja, maar wat post ie dan.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar klopt wel toch, want hij post overal.
En altijd ontopicquote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar klopt wel toch, want hij post overal.
Modjes gejureerde award "show"...quote:Op maandag 21 januari 2013 23:09 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb geen idee waar dit over gaat, maar ik stem op shiznuts
Hah, ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ben je al lid van onze roerbak beweging: ONZ / Trots op FOK! (TOF)
Oh, ik kan dus helemaal niet stemmen. Jammerquote:Op maandag 21 januari 2013 23:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Modjes gejureerde award "show"...
de 2013 awards gaan over het jaar 2012 (maar worden in 2013 uitgereikt vandaar 2013)quote:Op maandag 21 januari 2013 23:11 schreef datismijnmening het volgende:
Maar zouden de 2013 awards niet pas in december ofzo dit jaar uitgerijkt moeten worden
Daarvoor hadden we de FOK! verkiezingenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ik kan dus helemaal niet stemmen. Jammer
Aaah vandaarquote:Op maandag 21 januari 2013 23:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
de 2013 awards gaan over het jaar 2012 (maar worden in 2013 uitgereikt vandaar 2013)
Ik hou dat toch allemaal niet meer bij op mijn leeftijd joh.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Daarvoor hadden we de FOK! verkiezingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
wel isnt that cute... but it's wrong!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:15 schreef cerror het volgende:
Waarom sta ik er eigenlijk nog tussen?
Ik heb niet eensch leuke foto's in US.
dat maakt alvast 2quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:15 schreef cerror het volgende:
Waarom sta ik er eigenlijk nog tussen?
Ik heb niet eensch leuke foto's in US.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helden spoiler
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
misselijk?quote:
Vertelquote:
Ah voetbalpassie ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
GGMM heeft een belachelijke lijst geproduceerd.
Maar je weet iig wie er bedoeld wordt!quote:
Ik moest er wel om lachen. Ben in oktober 50 geworden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:03 schreef Faux. het volgende:
Vraagje aan degenen die de nominaties voor JNG mochten uitkiezen: waarom tong? Niets tegen tong verder hoor, maar als ik aan JNG denk is tong niet de eerste naam die door mn hoofd schiet
Oh jee dan wordt zijn ego nog groterquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoop trouwens dat Specularium gaat winnen. Zal hem goed doen, zo'n Yvonne-tag achter z'n naam.
Dat is technisch gezien niet mogelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jee dan wordt zijn ego nog groter
Ik vind het vooral in het oog springen dat er geen enkele vrouw bij staat. Wel iemand die vrijwel nooit post, iemand die alleen maar op komt dagen als er weer verkiezingen in het zicht zijn, en iemand die amper een redelijke OP in elkaar kan zetten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:53 schreef Elfletterig het volgende:
Opnieuw genomineerd in NWS. Ik voel me vereerd en zo, maar ik vind het lijstje voor dit jaar wel mager.
Ik mis namen als Die_Hofstadtgruppe, DS4, Papierversnipperaar, Weltschmerz, DeParo, Xa1pt, Jellereppe en vele anderen.
Vrouwen prijzen toekennen is voor POLquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het vooral in het oog springen dat er geen enkele vrouw bij staat. Wel iemand die vrijwel nooit post, iemand die alleen maar op komt dagen als er weer verkiezingen in het zicht zijn, en iemand die amper een redelijke OP in elkaar kan zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vrouwen prijzen toekennen is voor POL
HaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat terwijl NWS best veel vrouwelijke posters heeft.
Kaart het aan bij de NWS modsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
HaEn dat terwijl NWS best veel vrouwelijke posters heeft.
Beter je best doen dit jaarquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beetje matig dat ik er niet tussen sta.
mensen die in 2012 Mod waren zijn niet nomineerbaar.. vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Yeeh....wederom genomineerd
![]()
Maar waarom is Bosbeetle niet genomineerd in MUZ
Had ik kunnen weten. Toch wel jammer, want een hoop mods hebben een grotere inhoudelijke inbreng dan dat ze mod werk hoeven leveren. Maar ja, belangenverstrengeling enzo...quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
mensen die in 2012 Mod waren zijn niet nomineerbaar.. vanzelfsprekend.
De grap was dat ik dan mezelf had moeten nomineren en dat ga ik natuurlijk niet doen. Ik had wel bijna belsen genomineerdquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Had ik kunnen weten. Toch wel jammer, want een hoop mods hebben een grotere inhoudelijke inbreng dan dat ze mod werk hoeven leveren. Maar ja, belangenverstrengeling enzo...
Een ansichtkaart van de Fyra. Je mag de mijne wel hebben hoorquote:
Komt die kaart dan wel aan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een ansichtkaart van de Fyra. Je mag de mijne wel hebben hoor
Jaar of 6 te laat waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Komt die kaart dan wel aan?
Ho ho, dat komt door de sneeuw hè.... die is over een paar maanden wel wegquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaar of 6 te laat waarschijnlijk
Het felbegeerde tagje wordt waardevoller gevonden.quote:
als de tijd daar isquote:
Ik ben nog steeds benieuwdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:03 schreef Faux. het volgende:
Vraagje aan degenen die de nominaties voor JNG mochten uitkiezen: waarom tong? Niets tegen tong verder hoor, maar als ik aan JNG denk is tong niet de eerste naam die door mn hoofd schiet
Verder LB en supersof en de rest
ik gok omdat jng bestaat bij de gratie van ouderen op dit forum... zonder ouderen was er geen JNG forum mogelijkquote:
Dat is wel heel diep Bbquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik gok omdat jng bestaat bij de gratie van ouderen op dit forum... zonder ouderen was er geen JNG forum mogelijk
Daar neem ik genoegen meequote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik gok omdat jng bestaat bij de gratie van ouderen op dit forum... zonder ouderen was er geen JNG forum mogelijk
jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:30 schreef 2cv het volgende:
Dus als ik genomineerd had willen worden had ik leuker moeten zijn/doen ?
Je voldoet niet aan de eisen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:30 schreef 2cv het volgende:
Dus als ik genomineerd had willen worden had ik leuker moeten zijn/doen ?
Je hebt nog gelijk ook; dat is het grappige.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:58 schreef Specularium het volgende:
Kijk ze shinen met hun tagje.
Alsof het er niet om gaat waar je het meest ingelikt bent.
quote:
Jammer dan, ik blijf lekker mezelfquote:
Misschien komt er nog een brave users award.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 04:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
[..]
Jammer dan, ik blijf lekker mezelf
En daar heb je groot gelijk in.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 04:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
[..]
Jammer dan, ik blijf lekker mezelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |