quote:Op maandag 21 januari 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb zin om iets vreselijks tegen jou te zeggen.
Dat kan beter hoor.quote:
Cut4bieber was een 4chan actie.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn er serieus 2 meisjes overleden door dat cut4bieber?
Ik vraag het Stylo welquote:Op maandag 21 januari 2013 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee, jij bent hier de Turk.
Dat is toch juist 4chan hun doelgroep?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mag jij wel op 4chan komen? Beetje jong.
Als je zo dom bent om dat soort onzin te doen dan zouden ze vroeg of laat toch wel aan hun einde komen.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn er serieus 2 meisjes overleden door dat cut4bieber?
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mag jij wel op 4chan komen? Beetje jong.
Al die wijven die janken om Justin Bieber kaartjes, hoe zielig.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je zo dom bent om dat soort onzin te doen dan zouden ze vroeg of laat toch wel aan hun einde komen.
Je hebt niets beters te doen hé jordquote:Op maandag 21 januari 2013 17:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb dit vannacht zitten kijken trouwens,
http://nos.nl/video/464108-joep-schreuder-bij-ajaxfeyenoord.html
48 minuten lang Joep Schreuder.
Binnen 10 seconden een aanslag van LR jongens.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt serieus, die tering vuvuzela's op de Afrika cup moeten stuk.
Is cultuurquote:Op maandag 21 januari 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt serieus, die tering vuvuzela's op de Afrika cup moeten stuk.
das Fatih Terim dat weet je toch wel, jaren lang coach van Turkije geweest, nu coach van Galatasarayquote:
Ja en amen knikken is voor sukkels en lafbekken.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze noemen me iig niet 'dwars' op het werk.
Komt deel 2 er al aan?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
das Fatih Terim dat weet je toch wel, jaren lang coach van Turkije geweest, nu coach van Galatasaray
quote:
ahh das grote klasse, das nou eens goed gezien maatquote:
Eens.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja en amen knikken is voor sukkels en lafbekken.
Wat denk je dat ik doe? Dat wordt dan als dwars gezien.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:42 schreef GGMM het volgende:
Inhoudelijk zijn en je mening netjes geven met valide argumenten is voor beschaafde mensen.
Je bent een integer persoon happelquote:Op maandag 21 januari 2013 17:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Au, pijnlijk. Ben gekrenkt tot op het bot.
Ah, ik ging er blind van uit dat je net als hier reageerde in de trant van "krijg een pijnlijke ziekte en val dood".quote:Op maandag 21 januari 2013 17:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik doe? Dat wordt dan als dwars gezien.
Nou ja, ze hebben wel gelijk natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Au, pijnlijk. Ben gekrenkt tot op het bot.
Ik weet best hoe ik me moet gedragen in sommige omgevingen.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik ging er blind van uit dat je net als hier reageerde in de trant van "krijg een pijnlijke ziekte en val dood".
Dat vieren had van mij ook helemaal niet gehoeven. Snap de reden erachter wel enigszins, gezien de jaren van ellende ervoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben wel gelijk natuurlijk.
Is al genoeg over gezegd denk ikquote:Op maandag 21 januari 2013 17:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik weet best hoe ik me moet gedragen in sommigen omgevingen.
[..]
Dat vieren had van mij ook helemaal niet gehoeven. Snap de reden erachter wel enigszins, gezien de jaren van ellende ervoor.
quote:
Over 6 minuten staat 't er op.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:53 schreef Doublepain het volgende:
Johannes dit moet je uploaden
http://nos.nl/video/46425(...)-beste-trainers.html
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over 6 minuten staat 't er op.
Die dude doet maffe trucs jonge.. iphone in een fles stoppen etcquote:
quote:
't is wat.quote:
Zou hij ook een hoofd een kut in kunnen krijgen?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die dude doet maffe trucs jonge.. iphone in een fles stoppen etcbizar
Die man is niet goed wijs.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over 6 minuten staat 't er op.
Hij kan wel goeie trucjes met kaarten, best knapquote:Op maandag 21 januari 2013 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die dude doet maffe trucs jonge.. iphone in een fles stoppen etcbizar
Moet eens een keer een gifje regelen van het oproepen van de kraken voor paonquote:Op maandag 21 januari 2013 18:40 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk is er weer VI vanavond.²
Random user: madame_paon.
*oliedomquote:Op maandag 21 januari 2013 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
Heel veel mensen vinden je olie dom, ik ook wel een beetje maar wens je veel sterkte
Wat is er mis met DP?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer rot Doublepain op?
Random persoon: Kevin Strootman²
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
*%$#@#$%^&*()*%$#@#$%^&*()*%$#@#$%^&*()*%$#@#$%^&*()
nerdquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Maat van me heet Joost, heel fijn bij het uitgaan
Donna die dikke?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door jou staat het op. Kunnen ze Donna niet uit haar lijden verlossen?
Achja, moeders zal wel blij zijn, kreeg immers de groetenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, wat een achterlijke tokkie
Boh vanochtend jongequote:Op maandag 21 januari 2013 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Schijt je deze keer de WC-pot niet uit z'n fundering aub?
Klopt ja, maar als je ziet in wat voor een bak ze rijdenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze politie is wel weer heel stoer zeg
Zou in haar kut wel een hoofd passen?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:40 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk is er weer VI vanavond.²
Random user: madame_paon.
Ben zenuwachtigquote:Op maandag 21 januari 2013 19:09 schreef RensAjacied het volgende:
Vanavond weer genieten van Voetbal International!
Zijn al 3 man volledig in verdwenen naar het schijnt.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou in haar kut wel een hoofd passen?
Wel 2. Makkelijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik stel me daar zoiets bij voor als die aflevering van South Park dat Kenny bij die buschauffeuse erin kruipt.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Vroeger zeiden wij altijd even Kalou op de transferlijst zetten.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Operation Dumbo Drop noem ik 't altijd.
Patrick Kluivert uit de selectie zettenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger zeiden wij altijd even Kalou op de transferlijst zetten.
Waaronder Stevequote:Op maandag 21 januari 2013 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn al 3 man volledig in verdwenen naar het schijnt.
Vorige tentamens uit je hoofd leren en hopen.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM...wat moet ik doen. Ik begin de hoop op te geven voor dat tentamen van morgen. Ben al 4,5 dag bezig en nog maar op de heflt van de stof.
doorleren natuurlijk. Des te meer stress des te sneller en beter je dingen oppakt.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM...wat moet ik doen. Ik begin de hoop op te geven voor dat tentamen van morgen. Ben al 4,5 dag bezig en nog maar op de heflt van de stof.
Boek weg leggen, doen wat je wil en je er niet meer druk over maken.. hertentamen doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
Gijp Genee en Derksen.quote:
Maar dan niet pas om 23.30 beginnen te leren zoals ik altijd doequote:Op maandag 21 januari 2013 19:11 schreef Doublepain het volgende:
´s avonds leren is het beste, onthoud je alles makkelijk schijnt
Hoorde dat Google nl de kut van paon gebruikt als serverhok.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik stel me daar zoiets bij voor als die aflevering van South Park dat Kenny bij die buschauffeuse erin kruipt.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoorde dat Google nl de kut van paon gebruikt als serverhok.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorige tentamens uit je hoofd leren en hopen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoorde dat Google nl de kut van paon gebruikt als serverhok.
Nu Kalou is vertrokken en terug van de lidl steek ik hem op.quote:
Het is een hertentamenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Boek weg leggen, doen wat je wil en je er niet meer druk over maken.. hertentamen doen.
Waarheidquote:Op maandag 21 januari 2013 19:11 schreef Doublepain het volgende:
´s avonds leren is het beste, onthoud je alles makkelijk schijnt
Ga ik niet reddenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu Kalou is vertrokken en terug van de lidl steek ik hem op.
Kom,je wel een keer dan samen tukkers pesten en 20euro weg roken.quote:
Ahh de zomer dat ik plantjes hadquote:Op maandag 21 januari 2013 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kom,je wel een keer dan samen tukkers pesten en 20euro weg roken.
Kun je voor mij even berekenen hoe groot de kans is dat ik dat tentamen nog ga halen? Dan kan ik een goede afweging maken of ik 't nog de moeite vind 1,5 dag eraan op te offeren.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Nice.
Ik ben met kansrekening en calculus bezig
Vind het wel best als dan wel kan blijven pitten want ik ga dan niet meer terug in de trein naar huisquote:Op maandag 21 januari 2013 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kom,je wel een keer dan samen tukkers pesten en 20euro weg roken.
Wat? Toen ik op uni zat hadden ze nogal de neiging om bijna precies dezelfde vragen te stellen, zij het in een andere context.quote:
zij*quote:Op maandag 21 januari 2013 19:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? Toen ik op uni zat hadden ze nogal de neiging om bijna precies dezelfde vragen te stellen, zei het in een andere context.
Goed zestien was je toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vind het wel best als dan wel kan blijven pitten want ik ga dan niet meer terug in de trein naar huis
Klopt, maar dan moet ik nog wel de stof kennen om die vragen te kunnen beantwoorden toch. Maargoed, je hebt wel gelijk. Probleem is alleen dat de helft van 't tentamen uit een essay bestaat.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? Toen ik op uni zat hadden ze nogal de neiging om bijna precies dezelfde vragen te stellen, zei het in een andere context.
Boelerquote:Op maandag 21 januari 2013 19:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goed zestien was je toch?
Dat vind ik nog wel lekker.
Hoe is je kans verdeeld? Ben nu met poisson bezig, alleen hypergeometrisch beheer ik nog niet echtquote:Op maandag 21 januari 2013 19:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je voor mij even berekenen hoe groot de kans is dat ik dat tentamen nog ga halen? Dan kan ik een goede afweging maken of ik 't nog de moeite vind 1,5 dag eraan op te offeren.
Heb ik al best lang niet gedaan voor mij doen. 13 januari was voor het laatst en wacht sws tot na mijn tentamenweek. Ga sws niet meer smoken en als ik het doe gelijk goed.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rens je gaat niet smoken hoor boeler.
Nah normaal alleen tot dertien jaar maar voor jou maak ik een uitzondering.quote:
Nou stoer hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 19:17 schreef kapiteintje het volgende:
Ik hossel morgen wel wat ladies om deze deceptie te vergeten.
Naar Premier League niveau?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Nu.nl heeft een paar hilarische woordgrappen die ik jullie niet wil onthouden.
Daar wordt journalistiek van de hoogste plank bedreven zie ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Okquote:Op maandag 21 januari 2013 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen daarom wil ik in een flat wonen, schitterende kelderboxen.
Ok.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjaak je UI is een neger. Even dimmen en achterin zitten.
Je bedoelt bananen plukken.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjaak je UI is een neger. Even dimmen en achterin zitten.
Kanker gewoon opquote:Op maandag 21 januari 2013 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben je weer in zo'n vervelende bui?
Op internet, ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij geld dit ook wel bij Sjaak:
[ afbeelding ]
Neen. Ik loop de hele dag met een smile op mijn bek rond. True story.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Sjaak mist enkel de emotie woede. Hij kan zichzelf heel moeilijk boos maken, en compenseert daarom op Fok!quote:Op maandag 21 januari 2013 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ook nooit boos.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjaak mist enkel de emotie woede. Hij kan zichzelf heel moeilijk boos maken, en compenseert daarom op Fok!
Wij hebben een fietsenstalling. Ook handig hoor, zo'n beugelslot om de nek en je weet zeker dat ze in de buurt blijven.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen daarom wil ik in een flat wonen, schitterende kelderboxen.
Die heb je van Maher z'n Twitter.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
Van die 12 jarige meisjes die dit soort foto's op facebook plaatsen
[ afbeelding ]
Maher ditquote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ondertussen laten die hoeren zich wel vingeren in het fietsenhokquote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Voort wat hoort wat, jij moet ook gewoon beffen Rensie.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat je graag je gelijk even wilt halen? Van mij mag het hoor, maar als ik dat elke keer moet doen als ik gelijk heb wordt dit een trieste sc.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had trouwens wel gelijk over Sneijder. Mijn mensenkennis is van uitmuntend niveau.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voort wat hoort wat, jij moet ook gewoon beffen Rensie.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En hij vreet drakenkut als hij klaar is met stappen over 't algemeen.
Maar Maher is ook 12quote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maher tweet ook zulke onzin altijd
Twitterverbod voor die gozertquote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maher tweet ook zulke onzin altijd
Pizza.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zal ik eens voor makkelijke maaltijd halen? Geen patat/friet/frites de rest is allemaal een optie in principe.
Wok2goquote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zal ik eens voor makkelijke maaltijd halen? Geen patat/friet/frites de rest is allemaal een optie in principe.
Bamiquote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
Nee hoor. Ik zoek enkel naar een compliment over mijn mensenkennis, zoveel andere talenten bezit ik niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je graag je gelijk even wilt halen? Van mij mag het hoor, maar als ik dat elke keer moet doen als ik gelijk heb wordt dit een trieste sc.
Nee.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch beter dan elke Feyenoorder dit moment
Dat is waar.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zoek enkel naar een compliment over mijn mensenkennis, zoveel andere talenten bezit ik niet.
Kipdurumquote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
quote:
Het is -10 en glad. Plus dat zit in de stad bij ons en daar woon ik niet.quote:
Hapjes of schijven? Wel een Texaco in de buurt.quote:
Pussyquote:Op maandag 21 januari 2013 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Het is -10 en glad. Plus dat zit in de stad bij ons en daar woon ik niet.
[..]
Hapjes of schijven? Wel een Texaco in de buurt.
quote:
twitter:Ad8mmaher twitterde op zondag 06-01-2013 om 14:59:36Verspil je woorden niet laat je daden spreken reageer retweet
twitter:Ad8mmaher twitterde op maandag 21-01-2013 om 14:12:36God gaf jou 1 gezicht maar jij gaf jezelf de 2e!! reageer retweet
Diep dittwitter:Ad8mmaher twitterde op woensdag 16-01-2013 om 18:17:16Als ik val sta ik op en als ik op sta val ik op!! reageer retweet
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar.
Mijn welgemeende complimenten. Echt heel knap van je.
Je kan alleen naar de Texaco begrijp ik?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
EEN KANT EN KLAAR MAALTIJD OID HE BOYS! HET SNEEUWT NU EN IK WIL NIET OP M"N MUIL GAAN DANWEL MET ONDERKOELINGSVERSCHIJNSELEN OP DE EERSTE HULPT BIJ HMF BELANDEN JA? OK! GR GR
Nee AH.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan alleen naar de Texaco begrijp ik?
Nee. maar als jij denkt van wel dan verander ik op basis van je mensenkennis direct m'n mening.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat vind jij van Jochem van Gelder. Verdenk je hem ook van pedoseksuele neigingen?
Soep met brood.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
EEN KANT EN KLAAR MAALTIJD OID HE BOYS! HET SNEEUWT NU EN IK WIL NIET OP M"N MUIL GAAN DANWEL MET ONDERKOELINGSVERSCHIJNSELEN OP DE EERSTE HULPT BIJ HMF BELANDEN JA? OK! GR GR
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. maar als jij denkt van wel dan verander ik op basis van je mensenkennis direct m'n mening.
Hij weet waar Willem Wever woont, en dat is de ultieme leverage, elk kind wil dat weten.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat vind jij van Jochem van Gelder. Verdenk je hem ook van pedoseksuele neigingen?
Eerst Willem Wever, toen Praatjesmakers en nu Donald Duck. + zijn fruitige vrolijke glimlach en enge gedrag.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. maar als jij denkt van wel dan verander ik op basis van je mensenkennis direct m'n mening.
Pas op dat je tranen niet bevriezen hequote:Op maandag 21 januari 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
gvd wat heb ik aan jullie. Ik loop wel gewoon en kies daar wat uit.
Houd je bek gewoon kieskeurig wijfquote:Op maandag 21 januari 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
Kauwgom eten jeweetquote:Op maandag 21 januari 2013 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pas op dat je tranen niet bevriezen he
Doe dan gewoon paar mais boterhammen met 4 eitjes.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
Het is een simpele optelsom idd.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerst Willem Wever, toen Praatjesmakers en nu Donald Duck. + zijn fruitige vrolijke glimlach en enge gedrag.
Ik zou het inderdaad waarderen.
neem ook wat twixjes meequote:Op maandag 21 januari 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
Clown Bassie schijnt ook wel eens zijn rode neus gestoken te hebben in zaken waar die niet thuis hoort.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerst Willem Wever, toen Praatjesmakers en nu Donald Duck. + zijn fruitige vrolijke glimlach en enge gedrag.
en antidepressivaquote:Op maandag 21 januari 2013 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En bier. En koffie voor stinho.
Als misbruikt kind moet 't voor jou idd lastig zijn om van de goede intenties van een volwassene uit te gaan in dit soort contexten.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pas op dat je tranen niet bevriezen he
Zeg je dat ook altijd als je een blauwtje loopt Sjaak?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Houd je bek gewoon kieskeurig wijf
Mijn aanrander had tenminste nog aandacht voor mij. Jij als vader bent er nooit voor mij geweest.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als misbruikt kind moet 't voor jou idd lastig zijn om van de goede intenties van een volwassene uit te gaan in dit soort contexten.
Hoe is je nieuwe autospeler?quote:
Ik zou wel gek zijn om m'n kostbare tijd aan een derderangs koter zonder perspectief te verspillen.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn aanrander had tenminste nog aandacht voor mij. Jij als vader bent er nooit voor mij geweest.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
Zeg je dat ook altijd als je een blauwtje loopt Sjaak?
Dan sleur ik haar gewoon mee de steeg inquote:Op maandag 21 januari 2013 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Zeg je dat ook altijd als je een blauwtje loopt Sjaak?
Ga nou maar eten halenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou wel gek zijn om m'n kostbare tijd aan een derderangs koter zonder perspectief te verspillen.
Je had toch een nieuwe autoradio(/speler) gekocht?quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil een muziekje maar geen inspiratie. Doe eens linkje posten aub
Dat zou wel heel pijnlijk zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je had toch een nieuwe autoradio(/speler) gekocht?
Of haal ik je door elkaar met mensen irl?
Jouw vrienden kopen autoradio's?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je had toch een nieuwe autoradio(/speler) gekocht?
Of haal ik je door elkaar met mensen irl?
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oe the xx al tijdje niet meer geluisterd![]()
Ben niet gek geworden.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
Vanaf morgen heb ik een autoradio waar meer dan een cassettebandje in kan trouwens, dus vanaf morgen ben ik niet meer verplicht naar Radio 1 te luisteren. Daar ben ik wel heel blij mee.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een aandachtsboog van 4 seconden. Te lang dit.
dan zal ik de lengte van deze post daar op aanpquote:Op maandag 21 januari 2013 19:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een aandachtsboog van 4 seconden. Te lang dit.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |