Geniaal, mooi man.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft in elk geval niet zijn zonnebril op alsof hij aan het snorkelen is.
[..]
Ja, ik wilde geen enkel essentieel Boskamp moment missen. Dan kan je beter iets te veel hebben dan iets te weinig.
Dat is de Gordon van de show.quote:
Hij rent wel charmant met zijn handjes.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die met de hanekam is trouwens 'ne Janet
Ja, ook wel logisch. Er is daar niet anders.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:42 schreef Happel het volgende:
Galatasaray, dan heb je dat. Fanatisme kennen ze daar wel.
In dat filmpje van mij bedoel je? he he, ja, want de helft van de tijd is Boskamp niet in beeld en dan gaat het over het algemeen nergens over. Alleen de echte top momenten zonder Boskamp heb ik er nog ingehouden.quote:
Kneusje eerste klas is dat. Boskamp is ook heel positief over hemquote:Op maandag 21 januari 2013 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In dat filmpje van mij bedoel je? he he, ja, want de helft van de tijd is Boskamp niet in beeld en dan gaat het over het algemeen nergens over. Alleen de echte top momenten zonder Boskamp heb ik er nog ingehouden.
"Steve (de dikke) wil bewijzen dat hij tot iets in staat is..."
Een minuut later geeft ie op
Je moet Sammy in de gaten houden, en vooral wanneer er plezante dames in de buurt zijn, die gast is niet goed bij z'n eikelquote:Op maandag 21 januari 2013 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Die gozer is te dik voor het meetlintIn Nederland zou dit programma direct uit acteurs bestaan, maar in Belgie lopen er gewoon echt dit soort mongolen rond
Oh, nicequote:Op maandag 21 januari 2013 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In dat filmpje van mij bedoel je? he he, ja, want de helft van de tijd is Boskamp niet in beeld en dan gaat het over het algemeen nergens over. Alleen de echte top momenten zonder Boskamp heb ik er nog ingehouden.
"Steve (de dikke) wil bewijzen dat hij tot iets in staat is..."
Een minuut later geeft ie op
Denk dat niemand van die gasten dat is. Naja 2 wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet Sammy in de gaten houden, en vooral wanneer er plezante dames in de buurt zijn, die gast is niet goed bij z'n eikel
Hij lijkt wel op zijn moeder, maar ik stop al met spammen over dit programmaquote:Op maandag 21 januari 2013 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet Sammy in de gaten houden, en vooral wanneer er plezante dames in de buurt zijn, die gast is niet goed bij z'n eikel
Wtf is dat.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij lijkt wel op zijn moeder, maar ik stop al met spammen over dit programma
[ afbeelding ]
Werk jij dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:50 schreef GGMM het volgende:
Laatste keer dat ik dit topic open op m'n werk.
Hamburgers verbrand?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:50 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nog 45 minuten resterend dan is hij geupload
Fake. Zelfs ik dol al die nerds.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:51 schreef sausagin het volgende:
Hoe komen jullie opeens op F.C. Nerds , is al van een 5-tal jaar geleden.
Overigens speelde F.C. Nerds in de laatste aflevering tegen gepensioneerde Rode duivels in een vol stadion en wonnen ze met 2-1.
Ik had eerder al eens naar de laatste aflevering gekeken. Leek me gewoon leuk even een compilatie online te zetten.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:51 schreef sausagin het volgende:
Hoe komen jullie opeens op F.C. Nerds , is al van een 5-tal jaar geleden.
Overigens speelde F.C. Nerds in de laatste aflevering tegen gepensioneerde Rode duivels in een vol stadion en wonnen ze met 2-1.
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had eerder al eens naar de laatste aflevering gekeken. Leek me gewoon leuk even een compilatie online te zetten.
quote:
Toen die in de uitzending kwamquote:
Ah, die heb je toch niet bij korfbal nodigquote:Op maandag 21 januari 2013 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Het leven is kut want mijn voet doet pijn
Jou hebben we ook niet nodig in deze SC.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah, die heb je toch niet bij korfbal nodig
Klopt, het niveau is al zo erg gedaaldquote:Op maandag 21 januari 2013 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jou hebben we ook niet nodig in deze SC.
Echt helemaal blij, over 3.5 jaar failliet door Sneijder's loonquote:
Waar kan je dat zien?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
Topavond op tv vandaag, eerst VI en dan Wilfred die Dany Nelissen gaat interviewen. Ik hoop zo dat Genee hem flink aanpakt.
RTL7 het gaat over het dopinggebruik van Nelissen.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien?
Fuck wielrennen
Live?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
RTL7 het gaat over het dopinggebruik van Nelissen.
Sukkelquote:Op maandag 21 januari 2013 16:50 schreef GGMM het volgende:
Geen idee hebben hoe fucking rijk GS isquote:Op maandag 21 januari 2013 16:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Echt helemaal blij, over 3.5 jaar failliet door Sneijder's loon
Ik dacht het niet.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen die in de uitzending kwam
http://www.dailymotion.co(...)r_sport#.UP1kvye7Vqg
Met financial fair play zijn ze armquote:Op maandag 21 januari 2013 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen idee hebben hoe fucking rijk GS is.
Ja vandaar de $215 miljoen schuld.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen idee hebben hoe fucking rijk GS is.
Ajax heeft sinds de winterstop een groter stadion en zijn daarom beter.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja vandaar de $215 miljoen schuld.
Ajax kan er niks vanquote:Op maandag 21 januari 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax heeft sinds de winterstop een groter stadion en zijn daarom beter.
De manager van de Burger King does nog agree.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze noemen me iig niet 'dwars' op het werk.
Dat is 10 jaar geleden man.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De manager van de Burger King does nog agree.
Okquote:Op maandag 21 januari 2013 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zin in vanavond. En dan weer in het weekend.
Kom danquote:Op maandag 21 januari 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb zin om iets vreselijks tegen jou te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |