Geniaal, mooi man.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft in elk geval niet zijn zonnebril op alsof hij aan het snorkelen is.
[..]
Ja, ik wilde geen enkel essentieel Boskamp moment missen. Dan kan je beter iets te veel hebben dan iets te weinig.
Dat is de Gordon van de show.quote:
Hij rent wel charmant met zijn handjes.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die met de hanekam is trouwens 'ne Janet
Ja, ook wel logisch. Er is daar niet anders.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:42 schreef Happel het volgende:
Galatasaray, dan heb je dat. Fanatisme kennen ze daar wel.
In dat filmpje van mij bedoel je? he he, ja, want de helft van de tijd is Boskamp niet in beeld en dan gaat het over het algemeen nergens over. Alleen de echte top momenten zonder Boskamp heb ik er nog ingehouden.quote:
Kneusje eerste klas is dat. Boskamp is ook heel positief over hemquote:Op maandag 21 januari 2013 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In dat filmpje van mij bedoel je? he he, ja, want de helft van de tijd is Boskamp niet in beeld en dan gaat het over het algemeen nergens over. Alleen de echte top momenten zonder Boskamp heb ik er nog ingehouden.
"Steve (de dikke) wil bewijzen dat hij tot iets in staat is..."
Een minuut later geeft ie op
Je moet Sammy in de gaten houden, en vooral wanneer er plezante dames in de buurt zijn, die gast is niet goed bij z'n eikelquote:Op maandag 21 januari 2013 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Die gozer is te dik voor het meetlintIn Nederland zou dit programma direct uit acteurs bestaan, maar in Belgie lopen er gewoon echt dit soort mongolen rond
Oh, nicequote:Op maandag 21 januari 2013 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In dat filmpje van mij bedoel je? he he, ja, want de helft van de tijd is Boskamp niet in beeld en dan gaat het over het algemeen nergens over. Alleen de echte top momenten zonder Boskamp heb ik er nog ingehouden.
"Steve (de dikke) wil bewijzen dat hij tot iets in staat is..."
Een minuut later geeft ie op
Denk dat niemand van die gasten dat is. Naja 2 wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet Sammy in de gaten houden, en vooral wanneer er plezante dames in de buurt zijn, die gast is niet goed bij z'n eikel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |