Niet door de minor heen, maar er tegenaan. De kut is wel zo rekbaar ja, dat had ik ook al gezegd. Het bekken echter niet, en dat demonstreert het filmpje dus ook.quote:
stuur eensquote:Op maandag 21 januari 2013 16:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet door de minor heen, maar er tegenaan. De kut is wel zo rekbaar ja, dat had ik ook al gezegd. Het bekken echter niet, en dat demonstreert het filmpje dus ook.
godsammequote:Op maandag 21 januari 2013 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen. Het duurde best lang voordat ik het zag.
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Afrika cupquote:Op maandag 21 januari 2013 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
dit gebeurt er als ik bij fifa op de verkeerde knop druk.
Titel van filmpje is onterecht. Feijenoord neemt slechtere.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
dit gebeurt er als ik bij fifa op de verkeerde knop druk.
En verdedigt ze nóg slechter.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Titel van filmpje is onterecht. Feijenoord neemt slechtere..
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik werk aan een compilatie van enkel de Boskamp momenten van FC Nerds, coming soon.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afrika cupEn dan nu aflevering 1 van FC Nerds opzetten.
Is wel een feit.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pas mare 'ne op hé, anders stompk u op uw muil zehg
Ik zag al die afleveringen staan ja, zit hij overal in?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik werk aan een compilatie van enkel de Boskamp momenten van FC Nerds, coming soon.
Als je op mijn youtube gesubscribed bent heb je 'm al.
Die kerel met zijn Darth Vader masker moet nu al dood.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik werk aan een compilatie van enkel de Boskamp momenten van FC Nerds, coming soon.
Als je op mijn youtube gesubscribed bent heb je 'm al.
Ik heb de eerste vier afleveringen nu gezien, er zitten een paar malloten bij ongelofelijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die kerel met zijn Darth Vader masker moet nu al dood.
De fuck, 18 minuten.quote:
Zo! niet alleen Boskamp maar ook de bondscoach van Luxemburgquote:
Hij heeft in elk geval niet zijn zonnebril op alsof hij aan het snorkelen is.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:31 schreef Doublepain het volgende:
Hey Johannes, vanavond genieten om kaboutertje
[ afbeelding ]
Ja, ik wilde geen enkel essentieel Boskamp moment missen. Dan kan je beter iets te veel hebben dan iets te weinig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |