Vorige tentamens uit je hoofd leren en hopen.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM...wat moet ik doen. Ik begin de hoop op te geven voor dat tentamen van morgen. Ben al 4,5 dag bezig en nog maar op de heflt van de stof.
doorleren natuurlijk. Des te meer stress des te sneller en beter je dingen oppakt.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM...wat moet ik doen. Ik begin de hoop op te geven voor dat tentamen van morgen. Ben al 4,5 dag bezig en nog maar op de heflt van de stof.
Boek weg leggen, doen wat je wil en je er niet meer druk over maken.. hertentamen doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
Gijp Genee en Derksen.quote:
Maar dan niet pas om 23.30 beginnen te leren zoals ik altijd doequote:Op maandag 21 januari 2013 19:11 schreef Doublepain het volgende:
´s avonds leren is het beste, onthoud je alles makkelijk schijnt
Hoorde dat Google nl de kut van paon gebruikt als serverhok.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik stel me daar zoiets bij voor als die aflevering van South Park dat Kenny bij die buschauffeuse erin kruipt.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoorde dat Google nl de kut van paon gebruikt als serverhok.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorige tentamens uit je hoofd leren en hopen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoorde dat Google nl de kut van paon gebruikt als serverhok.
Nu Kalou is vertrokken en terug van de lidl steek ik hem op.quote:
Het is een hertentamenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Boek weg leggen, doen wat je wil en je er niet meer druk over maken.. hertentamen doen.
Waarheidquote:Op maandag 21 januari 2013 19:11 schreef Doublepain het volgende:
´s avonds leren is het beste, onthoud je alles makkelijk schijnt
Ga ik niet reddenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu Kalou is vertrokken en terug van de lidl steek ik hem op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |