Boh vanochtend jongequote:Op maandag 21 januari 2013 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Schijt je deze keer de WC-pot niet uit z'n fundering aub?
Klopt ja, maar als je ziet in wat voor een bak ze rijdenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze politie is wel weer heel stoer zeg
Zou in haar kut wel een hoofd passen?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:40 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk is er weer VI vanavond.²
Random user: madame_paon.
Ben zenuwachtigquote:Op maandag 21 januari 2013 19:09 schreef RensAjacied het volgende:
Vanavond weer genieten van Voetbal International!
Zijn al 3 man volledig in verdwenen naar het schijnt.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou in haar kut wel een hoofd passen?
Wel 2. Makkelijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik stel me daar zoiets bij voor als die aflevering van South Park dat Kenny bij die buschauffeuse erin kruipt.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Vroeger zeiden wij altijd even Kalou op de transferlijst zetten.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Operation Dumbo Drop noem ik 't altijd.
Patrick Kluivert uit de selectie zettenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger zeiden wij altijd even Kalou op de transferlijst zetten.
Waaronder Stevequote:Op maandag 21 januari 2013 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn al 3 man volledig in verdwenen naar het schijnt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |