Moet eens een keer een gifje regelen van het oproepen van de kraken voor paonquote:Op maandag 21 januari 2013 18:40 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk is er weer VI vanavond.²
Random user: madame_paon.
*oliedomquote:Op maandag 21 januari 2013 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
Heel veel mensen vinden je olie dom, ik ook wel een beetje maar wens je veel sterkte
Wat is er mis met DP?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer rot Doublepain op?
Random persoon: Kevin Strootman²
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
*%$#@#$%^&*()*%$#@#$%^&*()*%$#@#$%^&*()*%$#@#$%^&*()
nerdquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Maat van me heet Joost, heel fijn bij het uitgaan
Donna die dikke?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door jou staat het op. Kunnen ze Donna niet uit haar lijden verlossen?
Achja, moeders zal wel blij zijn, kreeg immers de groetenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, wat een achterlijke tokkie
Boh vanochtend jongequote:Op maandag 21 januari 2013 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Schijt je deze keer de WC-pot niet uit z'n fundering aub?
Klopt ja, maar als je ziet in wat voor een bak ze rijdenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze politie is wel weer heel stoer zeg
Zou in haar kut wel een hoofd passen?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:40 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk is er weer VI vanavond.²
Random user: madame_paon.
Ben zenuwachtigquote:Op maandag 21 januari 2013 19:09 schreef RensAjacied het volgende:
Vanavond weer genieten van Voetbal International!
Zijn al 3 man volledig in verdwenen naar het schijnt.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou in haar kut wel een hoofd passen?
Wel 2. Makkelijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik stel me daar zoiets bij voor als die aflevering van South Park dat Kenny bij die buschauffeuse erin kruipt.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Vroeger zeiden wij altijd even Kalou op de transferlijst zetten.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Operation Dumbo Drop noem ik 't altijd.
Patrick Kluivert uit de selectie zettenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger zeiden wij altijd even Kalou op de transferlijst zetten.
Waaronder Stevequote:Op maandag 21 januari 2013 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn al 3 man volledig in verdwenen naar het schijnt.
Vorige tentamens uit je hoofd leren en hopen.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM...wat moet ik doen. Ik begin de hoop op te geven voor dat tentamen van morgen. Ben al 4,5 dag bezig en nog maar op de heflt van de stof.
doorleren natuurlijk. Des te meer stress des te sneller en beter je dingen oppakt.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM...wat moet ik doen. Ik begin de hoop op te geven voor dat tentamen van morgen. Ben al 4,5 dag bezig en nog maar op de heflt van de stof.
Boek weg leggen, doen wat je wil en je er niet meer druk over maken.. hertentamen doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
Gijp Genee en Derksen.quote:
Maar dan niet pas om 23.30 beginnen te leren zoals ik altijd doequote:Op maandag 21 januari 2013 19:11 schreef Doublepain het volgende:
´s avonds leren is het beste, onthoud je alles makkelijk schijnt
Hoorde dat Google nl de kut van paon gebruikt als serverhok.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik stel me daar zoiets bij voor als die aflevering van South Park dat Kenny bij die buschauffeuse erin kruipt.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoorde dat Google nl de kut van paon gebruikt als serverhok.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorige tentamens uit je hoofd leren en hopen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoorde dat Google nl de kut van paon gebruikt als serverhok.
Nu Kalou is vertrokken en terug van de lidl steek ik hem op.quote:
Het is een hertentamenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Boek weg leggen, doen wat je wil en je er niet meer druk over maken.. hertentamen doen.
Waarheidquote:Op maandag 21 januari 2013 19:11 schreef Doublepain het volgende:
´s avonds leren is het beste, onthoud je alles makkelijk schijnt
Ga ik niet reddenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu Kalou is vertrokken en terug van de lidl steek ik hem op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |