Kom,je wel een keer dan samen tukkers pesten en 20euro weg roken.quote:
Ahh de zomer dat ik plantjes hadquote:Op maandag 21 januari 2013 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kom,je wel een keer dan samen tukkers pesten en 20euro weg roken.
Kun je voor mij even berekenen hoe groot de kans is dat ik dat tentamen nog ga halen? Dan kan ik een goede afweging maken of ik 't nog de moeite vind 1,5 dag eraan op te offeren.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Nice.
Ik ben met kansrekening en calculus bezig
Vind het wel best als dan wel kan blijven pitten want ik ga dan niet meer terug in de trein naar huisquote:Op maandag 21 januari 2013 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kom,je wel een keer dan samen tukkers pesten en 20euro weg roken.
Wat? Toen ik op uni zat hadden ze nogal de neiging om bijna precies dezelfde vragen te stellen, zij het in een andere context.quote:
zij*quote:Op maandag 21 januari 2013 19:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? Toen ik op uni zat hadden ze nogal de neiging om bijna precies dezelfde vragen te stellen, zei het in een andere context.
Goed zestien was je toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vind het wel best als dan wel kan blijven pitten want ik ga dan niet meer terug in de trein naar huis
Klopt, maar dan moet ik nog wel de stof kennen om die vragen te kunnen beantwoorden toch. Maargoed, je hebt wel gelijk. Probleem is alleen dat de helft van 't tentamen uit een essay bestaat.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? Toen ik op uni zat hadden ze nogal de neiging om bijna precies dezelfde vragen te stellen, zei het in een andere context.
Boelerquote:Op maandag 21 januari 2013 19:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goed zestien was je toch?
Dat vind ik nog wel lekker.
Hoe is je kans verdeeld? Ben nu met poisson bezig, alleen hypergeometrisch beheer ik nog niet echtquote:Op maandag 21 januari 2013 19:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je voor mij even berekenen hoe groot de kans is dat ik dat tentamen nog ga halen? Dan kan ik een goede afweging maken of ik 't nog de moeite vind 1,5 dag eraan op te offeren.
Heb ik al best lang niet gedaan voor mij doen. 13 januari was voor het laatst en wacht sws tot na mijn tentamenweek. Ga sws niet meer smoken en als ik het doe gelijk goed.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rens je gaat niet smoken hoor boeler.
Nah normaal alleen tot dertien jaar maar voor jou maak ik een uitzondering.quote:
Nou stoer hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 19:17 schreef kapiteintje het volgende:
Ik hossel morgen wel wat ladies om deze deceptie te vergeten.
Naar Premier League niveau?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Nu.nl heeft een paar hilarische woordgrappen die ik jullie niet wil onthouden.
Daar wordt journalistiek van de hoogste plank bedreven zie ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Okquote:Op maandag 21 januari 2013 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen daarom wil ik in een flat wonen, schitterende kelderboxen.
Ok.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjaak je UI is een neger. Even dimmen en achterin zitten.
Je bedoelt bananen plukken.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjaak je UI is een neger. Even dimmen en achterin zitten.
Kanker gewoon opquote:Op maandag 21 januari 2013 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben je weer in zo'n vervelende bui?
Op internet, ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij geld dit ook wel bij Sjaak:
[ afbeelding ]
Neen. Ik loop de hele dag met een smile op mijn bek rond. True story.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Sjaak mist enkel de emotie woede. Hij kan zichzelf heel moeilijk boos maken, en compenseert daarom op Fok!quote:Op maandag 21 januari 2013 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ook nooit boos.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjaak mist enkel de emotie woede. Hij kan zichzelf heel moeilijk boos maken, en compenseert daarom op Fok!
Wij hebben een fietsenstalling. Ook handig hoor, zo'n beugelslot om de nek en je weet zeker dat ze in de buurt blijven.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen daarom wil ik in een flat wonen, schitterende kelderboxen.
Die heb je van Maher z'n Twitter.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
Van die 12 jarige meisjes die dit soort foto's op facebook plaatsen
[ afbeelding ]
Maher ditquote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ondertussen laten die hoeren zich wel vingeren in het fietsenhokquote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Voort wat hoort wat, jij moet ook gewoon beffen Rensie.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat je graag je gelijk even wilt halen? Van mij mag het hoor, maar als ik dat elke keer moet doen als ik gelijk heb wordt dit een trieste sc.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had trouwens wel gelijk over Sneijder. Mijn mensenkennis is van uitmuntend niveau.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voort wat hoort wat, jij moet ook gewoon beffen Rensie.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En hij vreet drakenkut als hij klaar is met stappen over 't algemeen.
Maar Maher is ook 12quote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maher tweet ook zulke onzin altijd
Twitterverbod voor die gozertquote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maher tweet ook zulke onzin altijd
Pizza.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zal ik eens voor makkelijke maaltijd halen? Geen patat/friet/frites de rest is allemaal een optie in principe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |