Wij hebben een fietsenstalling. Ook handig hoor, zo'n beugelslot om de nek en je weet zeker dat ze in de buurt blijven.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen daarom wil ik in een flat wonen, schitterende kelderboxen.
Die heb je van Maher z'n Twitter.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
Van die 12 jarige meisjes die dit soort foto's op facebook plaatsen
[ afbeelding ]
Maher ditquote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ondertussen laten die hoeren zich wel vingeren in het fietsenhokquote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Voort wat hoort wat, jij moet ook gewoon beffen Rensie.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat je graag je gelijk even wilt halen? Van mij mag het hoor, maar als ik dat elke keer moet doen als ik gelijk heb wordt dit een trieste sc.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had trouwens wel gelijk over Sneijder. Mijn mensenkennis is van uitmuntend niveau.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voort wat hoort wat, jij moet ook gewoon beffen Rensie.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En hij vreet drakenkut als hij klaar is met stappen over 't algemeen.
Maar Maher is ook 12quote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maher tweet ook zulke onzin altijd
Twitterverbod voor die gozertquote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maher tweet ook zulke onzin altijd
Pizza.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zal ik eens voor makkelijke maaltijd halen? Geen patat/friet/frites de rest is allemaal een optie in principe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |