Wij hebben een fietsenstalling. Ook handig hoor, zo'n beugelslot om de nek en je weet zeker dat ze in de buurt blijven.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen daarom wil ik in een flat wonen, schitterende kelderboxen.
Die heb je van Maher z'n Twitter.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
Van die 12 jarige meisjes die dit soort foto's op facebook plaatsen
[ afbeelding ]
Maher ditquote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ondertussen laten die hoeren zich wel vingeren in het fietsenhokquote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Voort wat hoort wat, jij moet ook gewoon beffen Rensie.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat je graag je gelijk even wilt halen? Van mij mag het hoor, maar als ik dat elke keer moet doen als ik gelijk heb wordt dit een trieste sc.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had trouwens wel gelijk over Sneijder. Mijn mensenkennis is van uitmuntend niveau.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voort wat hoort wat, jij moet ook gewoon beffen Rensie.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En hij vreet drakenkut als hij klaar is met stappen over 't algemeen.
Maar Maher is ook 12quote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maher tweet ook zulke onzin altijd
Twitterverbod voor die gozertquote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maher tweet ook zulke onzin altijd
Pizza.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zal ik eens voor makkelijke maaltijd halen? Geen patat/friet/frites de rest is allemaal een optie in principe.
Wok2goquote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zal ik eens voor makkelijke maaltijd halen? Geen patat/friet/frites de rest is allemaal een optie in principe.
Bamiquote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
Nee hoor. Ik zoek enkel naar een compliment over mijn mensenkennis, zoveel andere talenten bezit ik niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je graag je gelijk even wilt halen? Van mij mag het hoor, maar als ik dat elke keer moet doen als ik gelijk heb wordt dit een trieste sc.
Nee.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch beter dan elke Feyenoorder dit moment
Dat is waar.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zoek enkel naar een compliment over mijn mensenkennis, zoveel andere talenten bezit ik niet.
Kipdurumquote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
quote:
Het is -10 en glad. Plus dat zit in de stad bij ons en daar woon ik niet.quote:
Hapjes of schijven? Wel een Texaco in de buurt.quote:
Pussyquote:Op maandag 21 januari 2013 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Het is -10 en glad. Plus dat zit in de stad bij ons en daar woon ik niet.
[..]
Hapjes of schijven? Wel een Texaco in de buurt.
quote:
twitter:Ad8mmaher twitterde op zondag 06-01-2013 om 14:59:36Verspil je woorden niet laat je daden spreken reageer retweet
twitter:Ad8mmaher twitterde op maandag 21-01-2013 om 14:12:36God gaf jou 1 gezicht maar jij gaf jezelf de 2e!! reageer retweet
Diep dittwitter:Ad8mmaher twitterde op woensdag 16-01-2013 om 18:17:16Als ik val sta ik op en als ik op sta val ik op!! reageer retweet
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar.
Mijn welgemeende complimenten. Echt heel knap van je.
Je kan alleen naar de Texaco begrijp ik?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
EEN KANT EN KLAAR MAALTIJD OID HE BOYS! HET SNEEUWT NU EN IK WIL NIET OP M"N MUIL GAAN DANWEL MET ONDERKOELINGSVERSCHIJNSELEN OP DE EERSTE HULPT BIJ HMF BELANDEN JA? OK! GR GR
Nee AH.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan alleen naar de Texaco begrijp ik?
Nee. maar als jij denkt van wel dan verander ik op basis van je mensenkennis direct m'n mening.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat vind jij van Jochem van Gelder. Verdenk je hem ook van pedoseksuele neigingen?
Soep met brood.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
EEN KANT EN KLAAR MAALTIJD OID HE BOYS! HET SNEEUWT NU EN IK WIL NIET OP M"N MUIL GAAN DANWEL MET ONDERKOELINGSVERSCHIJNSELEN OP DE EERSTE HULPT BIJ HMF BELANDEN JA? OK! GR GR
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. maar als jij denkt van wel dan verander ik op basis van je mensenkennis direct m'n mening.
Hij weet waar Willem Wever woont, en dat is de ultieme leverage, elk kind wil dat weten.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat vind jij van Jochem van Gelder. Verdenk je hem ook van pedoseksuele neigingen?
Eerst Willem Wever, toen Praatjesmakers en nu Donald Duck. + zijn fruitige vrolijke glimlach en enge gedrag.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. maar als jij denkt van wel dan verander ik op basis van je mensenkennis direct m'n mening.
Pas op dat je tranen niet bevriezen hequote:Op maandag 21 januari 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
gvd wat heb ik aan jullie. Ik loop wel gewoon en kies daar wat uit.
Houd je bek gewoon kieskeurig wijfquote:Op maandag 21 januari 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
Kauwgom eten jeweetquote:Op maandag 21 januari 2013 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pas op dat je tranen niet bevriezen he
Doe dan gewoon paar mais boterhammen met 4 eitjes.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
Het is een simpele optelsom idd.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerst Willem Wever, toen Praatjesmakers en nu Donald Duck. + zijn fruitige vrolijke glimlach en enge gedrag.
Ik zou het inderdaad waarderen.
neem ook wat twixjes meequote:Op maandag 21 januari 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
Clown Bassie schijnt ook wel eens zijn rode neus gestoken te hebben in zaken waar die niet thuis hoort.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerst Willem Wever, toen Praatjesmakers en nu Donald Duck. + zijn fruitige vrolijke glimlach en enge gedrag.
en antidepressivaquote:Op maandag 21 januari 2013 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En bier. En koffie voor stinho.
Als misbruikt kind moet 't voor jou idd lastig zijn om van de goede intenties van een volwassene uit te gaan in dit soort contexten.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pas op dat je tranen niet bevriezen he
Zeg je dat ook altijd als je een blauwtje loopt Sjaak?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Houd je bek gewoon kieskeurig wijf
Mijn aanrander had tenminste nog aandacht voor mij. Jij als vader bent er nooit voor mij geweest.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als misbruikt kind moet 't voor jou idd lastig zijn om van de goede intenties van een volwassene uit te gaan in dit soort contexten.
Hoe is je nieuwe autospeler?quote:
Ik zou wel gek zijn om m'n kostbare tijd aan een derderangs koter zonder perspectief te verspillen.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn aanrander had tenminste nog aandacht voor mij. Jij als vader bent er nooit voor mij geweest.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
Zeg je dat ook altijd als je een blauwtje loopt Sjaak?
Dan sleur ik haar gewoon mee de steeg inquote:Op maandag 21 januari 2013 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Zeg je dat ook altijd als je een blauwtje loopt Sjaak?
Ga nou maar eten halenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou wel gek zijn om m'n kostbare tijd aan een derderangs koter zonder perspectief te verspillen.
Je had toch een nieuwe autoradio(/speler) gekocht?quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil een muziekje maar geen inspiratie. Doe eens linkje posten aub
Dat zou wel heel pijnlijk zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je had toch een nieuwe autoradio(/speler) gekocht?
Of haal ik je door elkaar met mensen irl?
Jouw vrienden kopen autoradio's?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je had toch een nieuwe autoradio(/speler) gekocht?
Of haal ik je door elkaar met mensen irl?
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oe the xx al tijdje niet meer geluisterd![]()
Ben niet gek geworden.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
Vanaf morgen heb ik een autoradio waar meer dan een cassettebandje in kan trouwens, dus vanaf morgen ben ik niet meer verplicht naar Radio 1 te luisteren. Daar ben ik wel heel blij mee.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een aandachtsboog van 4 seconden. Te lang dit.
dan zal ik de lengte van deze post daar op aanpquote:Op maandag 21 januari 2013 19:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een aandachtsboog van 4 seconden. Te lang dit.
quote:
Nujabes = Japans + ik heb het vrijwel non-stop geluisterd op m'n vakantie in Japan. Muziek vol op koptelefoon combineert echt perfect met veel te drukke alles op je af straten in Tokyo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |