Laten 'we' hopen dat het 10 miljoen voor Alderweireld gerucht uitkomt inderdaad, (quote:Op zondag 13 januari 2013 01:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zijn dit seizoen misschien 1 of 2 goede voorzetten afgeleverd op Pelle, dus ik zou er niet per definitie van uit gaan.Overigens ben ik wel benieuwd hoe die kleine CV'tjes van Ajax het tegen Pelle gaan doen.
haha, is goed man. Truste ouwe reus.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten 'we' hopen dat het 10 miljoen voor Alderweireld gerucht uitkomt inderdaad, () hij bakt er vrij weinig van dit seizoen.
Maar ik ben richting bed, gefeliciteerd met je naamtopic + boodschap nog.
Is me ook een keer gebeurdquote:
Gatverdamme man.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is me ook een keer gebeurdAvondje uit met personeel van de Appie (jaja
), we kregen behoorlijk vet vreten, echt, de borden glinsterden van het vet, en zwaar bier en wijn te drinken. Ik was gewoon om middernacht al strontlazerus van een paar bier en 1 wijn. Ik naar huis, hang dramatisch boven de wc te pissen, strompel naar m'n bed, plof neer en BWARK! zo een hele lading champignons, vis en boontjes uit
Ik werd die dag 21. Ma komt boven: "gefelici...GODVERDOMME!!!"
A Night to Remember.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is me ook een keer gebeurdAvondje uit met personeel van de Appie (jaja
), we kregen behoorlijk vet vreten, echt, de borden glinsterden van het vet, en zwaar bier en wijn te drinken. Ik was gewoon om middernacht al strontlazerus van een paar bier en 1 wijn. Ik naar huis, hang dramatisch boven de wc te pissen, strompel naar m'n bed, plof neer en BWARK! zo een hele lading champignons, vis en boontjes uit
Ik werd die dag 21. Ma komt boven: "gefelici...GODVERDOMME!!!"
Op m'n hele bakkes, kussen en bed waren aangekoekte stukken champignon te vindenquote:Op zondag 13 januari 2013 02:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gatverdamme man.Maargoed, typisch gevalletje leren van je fouten is dat altijd.
Oh, die zijn echt ergquote:Op zondag 13 januari 2013 03:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Plastic, zoek eens op mijn barbie topic in B&H, dat is pas plastic
Ik zie net pas dat je het over die andere foto had met dat meisje met de grote borsten en dikke kont.quote:
Hoofd vind ik juist het minst nep eruitzien.quote:Op zondag 13 januari 2013 03:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zie net pas dat je het over die andere foto had met dat meisje met de grote borsten en dikke kont.
Nouja, dat lichaam vind ik wat minder maar ook dat gezicht vind ik wel meevallen.
Dat zeg ik toch ook?quote:Op zondag 13 januari 2013 03:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoofd vind ik juist het minst nep eruitzien.
Oh.quote:Op zondag 13 januari 2013 03:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet ik, ik geef mijn reactie er gewoon op.
Denk het.quote:Op zondag 13 januari 2013 04:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh.
Zijn wij de enigen hier die nog wakker zijn?
Dan ben ik ook weg. Doeidoeiquote:Op zondag 13 januari 2013 04:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk het.
Nu ben ik ook weg tho, ff NFL afkijken en slapen.
Dat hebben de meeste mensen wel hoor.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:09 schreef Saind het volgende:
Kolere ik word van wijn wel sneller dronken dan van pils blijkt
De wat?quote:Op zondag 13 januari 2013 10:30 schreef TwenteFC het volgende:
Weet iemand hier of de Emté ook van die Mora magnetronbroodjes verkoopt?
Alleen thuis en geen zin om te koken
Heb je volgens mij alleen in de regio Utrechtquote:
Kende die shit niet eensquote:Op zondag 13 januari 2013 13:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je volgens mij alleen in de regio Utrecht
-edit nou niet dus
[ afbeelding ]
Had voor ik in Eindhoven ging studeren ook nog nooit van Jan Linders gehoord, zitten godverdomme overal in het zuiden manquote:
Ach, 't is een goeie winkel hoor. Ik krijg gewoon een nostalgischquote:Op zondag 13 januari 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo te zien wordt het naar Zuid-Holland verhuizen om de Emté te ontlopen.
Valt hier in Hulst heel erg mee hoor. Hier is de C1000 waardeloos.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
Em-té is echt de grootste kutwinkel die er bestaat man. Een soort low-end C1000. Vreselijk.
Garnalen in look van de Delhaizequote:Op zondag 13 januari 2013 15:19 schreef DonRaja het volgende:
Ik moet het doen met Colruyt, Delhaize en uiteraard Lidl en Aldi.
Delhaize, was daar niet lang geleden iemand van gekidnapped?quote:Op zondag 13 januari 2013 15:19 schreef DonRaja het volgende:
Nee, bende van Nijvel had er een bloedbad aangericht geloof ik.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Delhaize, was daar niet lang geleden iemand van gekidnapped?
Freee fooodquote:Op zondag 13 januari 2013 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Emté valt wel onder het Sligro concern zie ik. Sligro groothandel zaken zijn op zich wel leuk.
Delhaize is wel luxe tochquote:Op zondag 13 januari 2013 15:19 schreef DonRaja het volgende:
Mwa, vind dat de Delheze toch wel net wat meer 'luxe' dingen heeft.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, is vergelijkbaar met Albert Hein. Oh en Carrefour hebben we ook.
Klopt, veel Belgen in het grensgebied komen dan ook naar NL om boodschappen te doen.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mwa, vind dat de Delheze toch wel net wat meer 'luxe' dingen heeft.
Vooral vlees e.d.
Wel tyfus duur allemaal in Belgie
Maar wij hebben geenquote:Op zondag 13 januari 2013 15:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, veel Belgen in het grensgebied komen dan ook naar NL om boodschappen te doen.
Maak ze zelf dan boeler.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar wij hebben geentijgergarnalen in look
Check. Ze komen hier vooral voor de coooolaaaaa die stukken goedkoper isquote:Op zondag 13 januari 2013 15:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, veel Belgen in het grensgebied komen dan ook naar NL om boodschappen te doen.
En de paracetamol en shampooquote:Op zondag 13 januari 2013 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Check. Ze komen hier vooral voor de coooolaaaaa die stukken goedkoper is
Een tijdje konden ze de statiegeldswitch doen, flessen zonder statiegeld in Belgie kopen en vervolgens in NL inleveren...quote:Op zondag 13 januari 2013 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Check. Ze komen hier vooral voor de coooolaaaaa die stukken goedkoper is
Kweenie ik tank diesel en dan ook nog alleen met bedrijfspas.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:47 schreef Saind het volgende:
Wat kost een litertje benzine in België tegenwoordig?
1,66 volgens internetquote:Op zondag 13 januari 2013 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie ik tank diesel en dan ook nog alleen met bedrijfspas.
Gewoon gvd roepen, dan rennen al die PSV-ers huilend weg man.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:50 schreef RensAjacied het volgende:
Shit jonge boeren van 25 tegenover je is niet chill man.
1,80 ongeveerquote:Op zondag 13 januari 2013 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat kost 't in NL tegenwoordig dan?
Oh je hebt mij niet op facebook haha, heb daar het verhaal al getypt vannachtquote:Op zondag 13 januari 2013 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon gvd roepen, dan rennen al die PSV-ers huilend weg man.
Deel het verhaal met onsquote:Op zondag 13 januari 2013 15:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh je hebt mij niet op facebook haha, heb daar het verhaal al getypt vannacht
quote:Op zondag 13 januari 2013 15:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh je hebt mij niet op facebook haha, heb daar het verhaal al getypt vannacht
quote:
Ook door mij.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Om vervolgens door jou afgekraakt te worden met dat ik stoer doe?
jezus man wat doe je weer stoerquote:Op zondag 13 januari 2013 15:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je het niet wil delen, waarom begin je er dan zelf over?quote:Op zondag 13 januari 2013 15:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Damn Rens je hebt wel mensenkennisquote:Op zondag 13 januari 2013 15:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Neu, wel echt de chick van mijn dromen gezien, maar ze was weg voordat ik tegen haar aan kon pratenquote:
Omdat sommige het verhaal al hadden gelezen?quote:Op zondag 13 januari 2013 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je het niet wil delen, waarom begin je er dan zelf over?
Wellicht.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast je moet gewoon kappen met halve verhalen vertellen. Net als toen met die mattie en jij die aan elkaars paardenstaart gingen trekken, maar je niet wou vertellen wat de exacte aanleiding was.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft 'ie uiteindelijk wel verteldquote:Op zondag 13 januari 2013 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast je moet gewoon kappen met halve verhalen vertellen. Net als toen met die mattie en jij die aan elkaars paardenstaart gingen trekken, maar je niet wou vertellen wat de exacte aanleiding was.
Dus óf je vertelt 't helemaal óf je vertelt 't niet.
Gewoon hosselen die hap man.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neu, wel echt de chick van mijn dromen gezien, maar ze was weg voordat ik tegen haar aan kon praten
Zij was zo knap, daar had ik echt mijn linkerbal voor afgestaan om daar overheen te kunnen
Wat was gebeurd danquote:Op zondag 13 januari 2013 15:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heeft 'ie uiteindelijk wel verteld
Blond. Maar ik heb geen idee wie het is, alleen 1 gast waar ze mee was ken ik wel beetje. Binnenkort maar eens achteraan gaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon hosselen die hap man.Was ze blond of donker?
Ging over een of ander wijf. Het was niet interessant en het was ook geen goede aanleiding voor fittie.quote:
Snap je. Kan jou dat blauwtje schelen man.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Blond. Maar ik heb geen idee wie het is, alleen 1 gast waar ze mee was ken ik wel beetje. Binnenkort maar eens achteraan gaan.
Mot met een Rotterdammer?quote:Op zondag 13 januari 2013 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
Gisteren ruzie gehad, kort gezegd door een Ajax sjaal
Vertel dan direct 't hele verhaal Rensie!quote:Op zondag 13 januari 2013 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
Laat die onzin dan ook gewoon thuis.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
Oei, spannend!quote:Op zondag 13 januari 2013 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga voor 't eerst van m'n leven uiensoep eten.
In de oven flikkeren met wat brood en kaas eropquote:Op zondag 13 januari 2013 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga voor 't eerst van m'n leven uiensoep eten. Ben benieuwd.
De zwaarste opgave komt na het eten.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
Oh god. Ruften zeker.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De zwaarste opgave komt na het eten.
Geen ovenbestendig servies geloof ik en geen zin om 't er op te wagen met de kans dat ik een oven druipend van de uiensoep moet schoonmaken.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:00 schreef Saind het volgende:
[..]
In de oven flikkeren met wat brood en kaas erop
Geo zou 't niet moeten proberen dus.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen met een zwakke maag. Ik heb er in ieder geval geen last van.
Kaas erin is sowieso lekkerquote:Op zondag 13 januari 2013 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geo zou 't niet moeten proberen dus.
nou daar dusquote:Op zondag 13 januari 2013 16:08 schreef SjaakBauer het volgende:
Waar blijft dat lijpe hooligan verhaal van Rens nou?
Volledig terecht. Opkankeren vuile kankerjood.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
Voorgeschiedenis: Vrienden van mij hadden ruzie gekregen met een gast van 25 om een chick. Liep uit de hand (ik stond er zelf niet bij) en beide groepen werden eruit gezet. Die maten van mij en die boeren van allemaal 20-30 jaar.
Iedereen was opeens weg en ik wilde ook wel naar huis dus paar maten gevraagd of ze mee gingen. We waren opweg naar buiten dus eerst even jassen ophalen. Vriend van me had een Ajax sjaal om dus, komt er zo'n wijf naar hem toe: "doe die kankersjaal af vieze kankerjood" waarop wij niet reageerden verder. Kwamen we buiten stond die groep boeren die eruit gestuurd was (stuk of 11-12 man) kwamen die wijven die binnen ons aanspraken eraan dat bleken blijkbaar de chicks te zijn van paar van die boeren. Begonnen ze ons massaal uit te schelden voor kankerjoden en blijf in de randstad dan. Wij waren met 3 man (waarvan 1 Feyenoorder dus die deed niet mee), ik en die maat reageerden met: JODEN JODEN. En daarna "WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE". Waren we bijna de straat uit zag we al die vriendengroep van mij die er ook uitgestuurd werd bij de fietsen staan. Komt in één keer die groep boeren naar ons drieeën gestormd, Die maat met die Ajax sjaal tegen de grond geslagen en kreeg flinke trappen na terwijl hij lag. Ik 2 boeren die me tegen de muur drukte, die vriendinnen van hun er tussen. Die vriendengroep bij de fietsen durfde niet behalve 2 gasten, waarvan 1 (noem hem maar Henk) die me hielp en die boer een karatatrap gaf. Daarna was het veel duw en trek werk en probeerden die vriendinnen die boeren te kalmeren. Van die 11-12 man waren er zeker 5 man die erop los begonnen te slaan tegen ons. Ik zelf maar 1 klap gehad en bij mijn keel gegrepen die vriend heeft het zwaarder gehad. Natrappen terwijl een 17 jarige op de grond ligt als 28 jarige.
Na lang gescheld van hun pakten wij onze fietsen maar komen we later weer 2 van die boeren tegen (wij waren inmiddels met 5 man naar huis aan het fietsen) durfden ze niks te zeggen. Ze zeiden wel we zien jullie volgende week wel kanker joden
.
Ruzie maken na afloop met uitgaan om een Ajax sjaal
Aangifte doenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
Voorgeschiedenis: Vrienden van mij hadden ruzie gekregen met een gast van 25 om een chick. Liep uit de hand (ik stond er zelf niet bij) en beide groepen werden eruit gezet. Die maten van mij en die boeren van allemaal 20-30 jaar.
Iedereen was opeens weg en ik wilde ook wel naar huis dus paar maten gevraagd of ze mee gingen. We waren opweg naar buiten dus eerst even jassen ophalen. Vriend van me had een Ajax sjaal om dus, komt er zo'n wijf naar hem toe: "doe die kankersjaal af vieze kankerjood" waarop wij niet reageerden verder. Kwamen we buiten stond die groep boeren die eruit gestuurd was (stuk of 11-12 man) kwamen die wijven die binnen ons aanspraken eraan dat bleken blijkbaar de chicks te zijn van paar van die boeren. Begonnen ze ons massaal uit te schelden voor kankerjoden en blijf in de randstad dan. Wij waren met 3 man (waarvan 1 Feyenoorder dus die deed niet mee), ik en die maat reageerden met: JODEN JODEN. En daarna "WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE". Waren we bijna de straat uit zag we al die vriendengroep van mij die er ook uitgestuurd werd bij de fietsen staan. Komt in één keer die groep boeren naar ons drieeën gestormd, Die maat met die Ajax sjaal tegen de grond geslagen en kreeg flinke trappen na terwijl hij lag. Ik 2 boeren die me tegen de muur drukte, die vriendinnen van hun er tussen. Die vriendengroep bij de fietsen durfde niet behalve 2 gasten, waarvan 1 (noem hem maar Henk) die me hielp en die boer een karatatrap gaf. Daarna was het veel duw en trek werk en probeerden die vriendinnen die boeren te kalmeren. Van die 11-12 man waren er zeker 5 man die erop los begonnen te slaan tegen ons. Ik zelf maar 1 klap gehad en bij mijn keel gegrepen die vriend heeft het zwaarder gehad. Natrappen terwijl een 17 jarige op de grond ligt als 28 jarige.
Na lang gescheld van hun pakten wij onze fietsen maar komen we later weer 2 van die boeren tegen (wij waren inmiddels met 5 man naar huis aan het fietsen) durfden ze niks te zeggen. Ze zeiden wel we zien jullie volgende week wel kanker joden
.
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Volledig terecht. Opkankeren vuile kankerjood.
Ik heb niet veel moeite voor dit verhaal gedaanquote:Op zondag 13 januari 2013 16:10 schreef Saind het volgende:
[..]
waarom, je noemt hem later in je verhaal niet meer
Goed verhaalquote:Op zondag 13 januari 2013 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
.
Gewoon optyfen, pleuris jood. Rennen kan je wel hé.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
.
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon optyfen, pleuris jood. Rennen kan je wel hé.
Wij bleven staan tegenover die groep hoor. We gaan ook volgende week gewoon weer naar de stad. Ik doe ook gewoon mijn Ajax Sjaal dan om hoor. Slaat toch godverdomme nergens op man kut boerenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon optyfen, pleuris jood. Rennen kan je wel hé.
Slaat idd nergens op :S:S:S: Doe hem de volgende keer ook aan als je in Rotterdam komt stappen.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wij bleven staan tegenover die groep hoor. We gaan ook volgende week gewoon weer naar de stad. Ik doe ook gewoon mijn Ajax Sjaal dan om hoor. Slaat toch godverdomme nergens op man kut boeren.
Als het nou leeftijdsgenoten waren.. maar dit zijn gasten van rond de 25. Is toch fucking ziek man. Ook met een grote groep
Doe dan gewoon aangifte man hommo. Beter kun je ze niet terugpakken.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wij bleven staan tegenover die groep hoor. We gaan ook volgende week gewoon weer naar de stad. Ik doe ook gewoon mijn Ajax Sjaal dan om hoor. Slaat toch godverdomme nergens op man kut boeren.
Als het nou leeftijdsgenoten waren.. maar dit zijn gasten van rond de 25. Is toch fucking ziek man. Ook met een grote groep
Dit is geen fucking Rotterdam man. Kan je ook zeggen laat die boeren zich maar zo gedragen in Amsterdam.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slaat idd nergens op :S:S:S: Doe hem de volgende keer ook aan als je in Rotterdam komt stappen.
Die "boeren" denken dan ook na, en zullen dat niet doen. Jij daarentegen...quote:Op zondag 13 januari 2013 16:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit is geen fucking Rotterdam man. Kan je ook zeggen laat die boeren zich maar zo gedragen in Amsterdam.
Vast wel in Schijndel ofzo.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
Waar was je eigenlijk gaan stappen dan Rens?
Trainen en payback.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
.
Maak je niet druk Rens, het was een goed verhaal met een lach en een traan en wegrennende in elkaar geslagen Ajacieden.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar ben ik ooit eens in de kroeg geweest, toch wel even flink de slappe lach gehad toen we daar binnen liepenquote:
Dit geloof ik echt niet man.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch doe jij en je vriendengroep iets totaals verkeerd Rens. Ik ga al heel mijn leven uit in Den Haag/Rotterdam en de ruzies zijn op 1 hand te tellen. Aan de andere kant, wellicht is het leven in Drenthe dusdanig saai dat je wel moet vechten met elkaar voor enig vermaak.
Ik woon in Overijssel en het is hier elke week raak. Maakt niet uit welke vrienden je hebt. Uitgaan is de afgelopen 3 jaar helemaal verneukt. Ik ga nu bijna 2 jaar uit en ben niet anders gewend dan dat er elke week politie is die groepen boeren uit elkaar moeten houden.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch doe jij en je vriendengroep iets totaals verkeerd Rens. Ik ga al heel mijn leven uit in Den Haag/Rotterdam en de ruzies zijn op 1 hand te tellen. Aan de andere kant, wellicht is het leven in Drenthe dusdanig saai dat je wel moet vechten met elkaar voor enig vermaak.
Is echt geen zak aanquote:Op zondag 13 januari 2013 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
Dat is in alle plattelandsgemeentes zo man. Vraag maar aan Drizzt.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik woon in Overijssel en het is hier elke week raak. Maakt niet uit welke vrienden je hebt. Uitgaan is de afgelopen 3 jaar helemaal verneukt. Ik ga nu bijna 2 jaar uit en ben niet anders gewend dan dat er elke week politie is die groepen boeren uit elkaar moeten houden.
Zaterdag op Stratumseind als je echt graag wil vechtenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik woon in Overijssel en het is hier elke week raak. Maakt niet uit welke vrienden je hebt. Uitgaan is de afgelopen 3 jaar helemaal verneukt. Ik ga nu bijna 2 jaar uit en ben niet anders gewend dan dat er elke week politie is die groepen boeren uit elkaar moeten houden.
Vechten voor je geld goffedomme!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Zaterdag op Stratumseind als je echt graag wil vechten
Een schaak-café ook echtquote:Op zondag 13 januari 2013 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit geloof ik echt niet man.Of ga je elke vrijdagavond met je vrienden naar een schaak-cafe ofzo?
Nee, schaken en alcohol gaan niet samen. Het blijft een denksport.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit geloof ik echt niet man.Of ga je elke vrijdagavond met je vrienden naar een schaak-cafe ofzo?
Dronken Polen, hitsige Marocjes en debiele boerenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Zaterdag op Stratumseind als je echt graag wil vechten
In Zwolle gebeurde eigenlijk nooit iets tot vorig jaar. Nu is het elke week wel raak.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eindhoven is serieus de anus van Nederland man.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dronken Polen, hitsige Marocjes en debiele boeren
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:19 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik in Zwolle uitga is er nooit ruzie, stoot je iemand aan niks aan het handje. Hier heb je een bierglas in je gezicht
Heerlijkquote:Op zondag 13 januari 2013 16:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maak je niet druk Rens, het was een goed verhaal met een lach en een traan en wegrennende in elkaar geslagen Ajacieden.
Ga maar eens op zaterdag uit. Kenkertokkies die om alles kwaad worden. Wel leuk om ze quasi arrogant uit te gaan lachen though.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:19 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik in Zwolle uitga is er nooit ruzie, stoot je iemand aan niks aan het handje. Hier heb je een bierglas in je gezicht
Jepquote:Op zondag 13 januari 2013 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eindhoven is serieus de anus van Nederland man.
Hoho, dat is en blijft Zeeland.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Rotterdam loop je slechts de kans om de Rotterdamse denkert tegen te komenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dronken Polen, hitsige Marocjes en debiele boeren
Nee man, alleen maar dikke ruzie hier, elk jaar weerquote:Op zondag 13 januari 2013 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
Drizzt, vier jij carnaval net als die boelers daar in Hulst?
Wat een onzin, Zeeland is echt prachtig. Er is in de winter alleen geen fuck te doen.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoho, dat is en blijft Zeeland.
Er komt alleen maar shit uit inderdaad.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin, Zeeland is echt prachtig. Er is in de winter/lente/zomer/herfst alleen geen fuck te doen.
Hoe was het shoppen?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er komt alleen maar shit uit inderdaad.
Fucking grappig filmpje, die gasten er omheen weten zich ook totaal geen houding te geven.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In Rotterdam loop je slechts de kans om de Rotterdamse denkert tegen te komen
Ik vind het geen drol aan.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin, Zeeland is echt prachtig. Er is in de winter alleen geen fuck te doen.
Een hele hoop, hoezo?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat weet jij daar in godsnaam vanaf man.
Jij zit hele dagen op een zolderkamer en je woont niet eens in de buurt van het strand man.quote:
Zeeuws-Vlaanderen is wel echt kut manquote:Op zondag 13 januari 2013 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij zit hele dagen op een zolderkamer en je woont niet eens in de buurt van het strand man.Plus bij jou zit het daar vol met griffo's ook toch?
Dan zit je niet in 't goede deel van Zeeland denk ik. Wat is er lekkerder dan in de zon op een strandpaviljoentje zitten, met een schappelijke prijs, mooie zonsondergang en zonder irritante randstadmongolen.quote:
Wat boeit jou dat nou man. Ik zou die gasten zo hard mogelijk willen naaien en dat doe je door aangifte te doen. Moeten ze wel op camera staan ergens natuurlijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:25 schreef RensAjacied het volgende:
Maar Kapi is aangifte doen geen teken van zwakte? En ik zou die namen van die gasten echt niet weten. Heb een paar ook nog nooit gezien.
Als ze erachter komen dat jij het was, loop je kans gebuttfucked te worden ja.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:25 schreef RensAjacied het volgende:
Maar Kapi is aangifte doen geen teken van zwakte? En ik zou die namen van die gasten echt niet weten. Heb een paar ook nog nooit gezien.
Dat maatje van jou moet sowieso aangifte doen. Intrappen op iemand die op de grond ligt is gewoon zware mishandeling.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:25 schreef RensAjacied het volgende:
Mwoah westelijk gedeelte aan de kust is echt prima vertoeven in de zomer hoor. Goed, als je met 2 vriednen op vakantie gaat is er niet zoveel aan maar als je er genoeg mensen kent is 't echt super.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Zeeuws-Vlaanderen is wel echt kut man
Anders kun je mooi stampen in de hooischuur/hooizolder, hoe die tent ook heette
Poging tot, want hij heeft geen letsel opgelopen als ik 't zo hoor toch?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat maatje van jou moet sowieso aangifte doen. Intrappen op iemand die op de grond ligt is gewoon zware mishandeling.
Gelukkig voor Rens waren het boeren en geen groep grote negers van het formaatje BMI.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze erachter komen dat jij het was, loop je kans gebuttfucked te worden ja.
Hij heeft de trappen wel gehad, paar keer flink getrapt worden heb je echt wel gekneusde ribben of armen. En als hij op zijn hoofd getrapt is sowieso.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Poging tot, want hij heeft geen letsel opgelopen als ik 't zo hoor toch?
Ik heb zelf maar 1 klap gehad en wat last van mijn keel verder alleen duwen en trekwerk. Hij is gewoon echt in elkaar geslagen inderdaad. Ik kon gvd ook niks doen en de rest durfde niet tegen die gastenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat maatje van jou moet sowieso aangifte doen. Intrappen op iemand die op de grond ligt is gewoon zware mishandeling.
Ik zit 2 jaar op m'n zolderkamer, heb de andere 18 jaar dat ik hier woon echt wel wat gezien hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij zit hele dagen op een zolderkamer en je woont niet eens in de buurt van het strand man.Plus bij jou zit het daar vol met griffo's ook toch?
Nog uit de Standaard ookquote:Op zondag 13 januari 2013 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.autoblog.nl/be(...)n-kroatie#post-56245
Belgen
Niet op zijn hoofd getrapt wel veel op zijn benen en 1 harde in zijn maag. Wel eerst (volgens een omstander) 2 klappen gehad waardoor hij op de grond viel. Hij heeft nu niks gekneusd zegt hij dus zo sterk waren die dronken boeren dus blijkbaar niet. Waren echt van die 120 kilo kanker boertjes.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Poging tot, want hij heeft geen letsel opgelopen als ik 't zo hoor toch?
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gelukkig voor Rens waren het boeren en geen groep grote negers van het formaatje BMI.
Op dat moment loop je kans zelf gepakt te worden. Het gaat nergens over, laat het niet escaleren.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb zelf maar 1 klap gehad en wat last van mijn keel verder alleen duwen en trekwerk. Hij is gewoon echt in elkaar geslagen inderdaad. Ik kon gvd ook niks doen en de rest durfde niet tegen die gasten. Behalve dus die 2 maten van dat andere groep bij die fietsen, dat waren de enige 2 van die groep die er tussen sprongen. Maar we hebben geen namen dus ik zou niet weten hoe hij aangifte kan doen?
Verder komen we volgende week met een groep van 25 man en zijn zat die nog wel willen helpen dus we zouden ze ook terug kunnen pakken.
Het gaat om 't letsel dat je opgelopen hebt of kunt oplopen. Als hij op de grond ligt denk je eerder aan poging tot zware mishandeling of zware mishandeling als er daadwerkelijk grote lichamelijke schade is aangericht.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij heeft de trappen wel gehad, paar keer flink getrapt worden heb je echt wel gekneusde ribben of armen. En als hij op zijn hoofd getrapt is sowieso.
Dan zal het poging tot worden.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het gaat om 't letsel dat je opgelopen hebt of kunt oplopen. Als hij op de grond ligt denk je eerder aan poging tot zware mishandeling of zware mishandeling als er daadwerkelijk grote lichamelijke schade is aangericht.
Als je geen aangifte doet wordt er nooit wat aan gedaan. Als je wel aangifte doet staan ze daar de volgende keer misschien om op te letten of er iets gebeurt. Het is voor politie ook belangrijk om te weten wat er gaande is, ook als je de daders niet kent.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb zelf maar 1 klap gehad en wat last van mijn keel verder alleen duwen en trekwerk. Hij is gewoon echt in elkaar geslagen inderdaad. Ik kon gvd ook niks doen en de rest durfde niet tegen die gasten. Behalve dus die 2 maten van dat andere groep bij die fietsen, dat waren de enige 2 van die groep die er tussen sprongen. Maar we hebben geen namen dus ik zou niet weten hoe hij aangifte kan doen?
Verder komen we volgende week met een groep van 25 man en zijn zat die nog wel willen helpen dus we zouden ze ook terug kunnen pakken.
Paal ftw jwzquote:Op zondag 13 januari 2013 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit 2 jaar op m'n zolderkamer, heb de andere 18 jaar dat ik hier woon echt wel wat gezien hoor
Zal wel aan dementie lijden ,,quote:Op zondag 13 januari 2013 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Belgen
Je hoeft je niet te laten mishandelen, maar als je weg kunt lopen en je hebt dat niet gedaan dan heb je in principe geen poot meer om op te staan. Ego is geen schulduitsluitingsgrond in Nederland.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Op dat moment loop je kans zelf gepakt te worden. Het gaat nergens over, laat het niet escaleren.
Paal is wel baas ja, maar niks verslaat Kruispolderhavenquote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:33 schreef sausagin het volgende:
“Sabine tankte twee keer onderweg. Ze veroorzaakte zelfs een licht ongeval en sliep enkele uren achter het stuur aan de kant van de weg. Toch heeft ze het naar eigen zeggen nooit beseft dat ze de verkeerde kant uit ging.”
Kan je toch niet menen, begrijp wel dat het heilig voor je is maar mooi, nou neequote:Op zondag 13 januari 2013 16:33 schreef onlogisch het volgende:
GC / Het mooiste bouwwerk van Nederland?
En ook geen rechtvaardigingsgrond. Tuurlijk hoef je jezelf niet laten mishandelen, maar je moet er wel slim mee omgaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te laten mishandelen, maar als je weg kunt lopen en je hebt dat niet gedaan dan heb je in principe geen poot meer om op te staan. Ego is geen schulduitsluitingsgrond in Nederland.
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Belgen
Dat zeg ik toch.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En ook geen rechtvaardigingsgrond. Tuurlijk hoef je jezelf niet laten mishandelen, maar je moet er wel slim mee omgaan.
Eindbaasje ook jij hequote:Op zondag 13 januari 2013 16:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik probeer aan te geven dat ik het met je eens ben.
Awhquote:Op zondag 13 januari 2013 16:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik probeer aan te geven dat ik het met je eens ben.
Nee, ik heb een weekend overgeslagen.quote:
Ook niet, ik gedraag mij gewoon normaal.quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook niet, ik gedraag mij gewoon normaal.
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook niet, ik gedraag mij gewoon normaal.
Wat?quote:
Oh, oke.quote:
Wij zijn daar ook blij mee.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:48 schreef Saind het volgende:
Ik zit me hier echt als een mongool te gedragen, ben ik even blij dat jullie dat niet zien
Boeler.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
Oh god die uiensoep...![]()
LR je bent een profeet man.
Tomatensoep?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:49 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie al gelezen wat kapiteintje vandaag heeft gegeten?
The question is ; Who cares?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:49 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie al gelezen wat kapiteintje vandaag heeft gegeten?
Sorry, maar in tegenstelling tot jou is mijn anus vrij weinig gewend.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Boeler.
Echte mannen hebben daar geen last van
Jij bent altijd het mannetje?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, maar in tegenstelling tot jou is mijn anus vrij weinig gewend.
Ik vond het zo sneu dat er verder niemand was.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blijkbaar houdt 't GGMM stiekem toch bezig, aangezien hij erop reageert.
Ik ga maar weer eens wat studeren. Moet toch ooit die bakken met geld gaan verdienen he.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het zo sneu dat er verder niemand was.
quote:
Ik wou net nog 'tot over 15 minuten' zeggen, maar ik vond dat dat afgezaagd werd.quote:
Was nog niet begonnen. Nu wel weg though. Gedraag je in m'n afwezigheid GGMM.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wou net nog 'tot over 15 minuten' zeggen, maar ik vond dat dat afgezaagd werd.
Ai ai sir.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was nog niet begonnen. Nu wel weg though. Gedraag je in m'n afwezigheid GGMM.
Goed dat daar wat duidelijkheid over is nu.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:10 schreef Saind het volgende:
http://www.speld.nl/2013/01/09/veel-italianen-hebben-geen-idee/
Waar komen die gasten vandaan?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
Heb eentje op Facebook gevonden die er gisterennacht bij was die ons aanvielen.
Als je aangifte doet hoef je toch de namen niet te weten, al is het natuurlijk wel goed als je die wel weetquote:Op zondag 13 januari 2013 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
Heb eentje op Facebook gevonden die er gisterennacht bij was die ons aanvielen.
Lijkt wel het ajax topic hier.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
Het gaat hier weer helemaal nergens over zie ik.
Doublepain vindt mij wel perfect daarentegenquote:Op zondag 13 januari 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
Het gaat hier weer helemaal nergens over zie ik.
Is dat zo ja? Gefeliciteerd man.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doublepain vindt mij wel perfect daarentegen
Dan kun je inderdaad nog 100x beter BNR gedwongen op hebben.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
Vanaf morgen heb ik een autoradio waar meer dan een cassettebandje in kan trouwens, dus vanaf morgen ben ik niet meer verplicht naar Radio 1 te luisteren. Daar ben ik wel heel blij mee.
Nou ja, dat bleek de afgelopen maand wel ja. Ik dacht dat het enigszins inhoud had, maar werkelijk de domste mensen komen aan het woord.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad nog 100x beter BNR gedwongen op hebben.
Doe nou niet... het ging net zo goed.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar is Paul eigenlijk? Heb die gast een tijdje niet meer gezien.
Oh al die namen ken ik niet, maar het valt mij inderdaad ook op dat Radio1 een hoog gehalte dom gelul heeft zonder enige inhoud. DJ's van Radio Veronica zijn nog altijd erger, maar dat is dan ook moeilijk te overtreffen.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat bleek de afgelopen maand wel ja. Ik dacht dat het enigszins inhoud had, maar werkelijk de domste mensen komen aan het woord.
Daarnaast erger ik me kapot aan Tom De Ridder van MKB-Brandstof. Die vent zouden ze echt moeten afschieten.
Doe wat niet?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe nou niet... het ging net zo goed.
Z'n aandacht vragen. Als je iemand negeert doe het dan goed.quote:
Ja daar ben jij een goed voorbeeld vanquote:Op zondag 13 januari 2013 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n aandacht vragen. Als je iemand negeert doe het dan goed.
Zoals ik bij jou doe.. oh wacht.
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAIquote:Op zondag 13 januari 2013 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar is Paul eigenlijk? Heb die gast een tijdje niet meer gezien.
Hij werd laatst nog gesignaleerd in Rotterdam.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht dat dit alleen bij de Telegraaf gebeurde.
Zo hey, dat dit het landelijke nieuws niet heeft gehaald is werkelijk belachelijk.quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hey, dat dit het landelijke nieuws niet heeft gehaald is werkelijk belachelijk.
Ik vind het maar verdacht dat niemand wat durft te zeggen GGMM. Bedreigingen via DM?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop dat jullie eerlijk zijn jongens. Ik wil wel dat kapiteintje een correct beeld krijgt.
Het zal iets met m'n uitstraling te maken hebben.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het maar verdacht dat niemand wat durft te zeggen GGMM. Bedreigingen via DM?
Je bent dan ook een geweldige pursonalityquote:Op zondag 13 januari 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zal iets met m'n uitstraling te maken hebben.
Hij kan notes uitdelen, en ik probeer mijn perfecte schoonzoon imago zolang mogelijk in stand te houden.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het maar verdacht dat niemand wat durft te zeggen GGMM. Bedreigingen via DM?
Nee joh, als wij er maar lol om hebben.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Licht deze geweldige grap anders even toe.
Jolijt bij de vleet wij 2.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, als wij er maar lol om hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |